PRVI UTISCI
Od poplave silnih betl-rojala, koopova i kolodjutija, kao da smo malo zaboravili na stare dobre doomolike pucačine. Za sve nostalgičare, a i one nevoljne da igraju pucačine koje zahtevaju da zidate kerefeke, skupljate skinove, bacate novce na battle passove i slične koještarije, evo slatkog fiksa da vam prodrma sećanja i želudac. Retro pucačina koja nije puki omaž ili jeftino igranje na kartu nostalgije Forgive me Father jeste retro u nekim svojim konceptima koji su definisali žanr pre skoro 30 godina, ali donosi i dovoljno materijala da ne ostane puki omaž i jeftin pucanj u pravcu nostalgije. Stripovski grafički stil izgleda čisto i dovoljno kvalitetno da nemate utisak da je „retro” upotrebljen kao izgovor da se ošljari, već zaista kao vizija autora. Možda će vas iznenaditi da su neprijatelji (i određeni objekti u igri), zapravo, 2D sprajtovi, kao u stara, dobra vremena, što je sasvim u skladu sa stajlingom igre i čak je simpatično. Nivoi, takođe, prate klasike i biće tu dosta hodnika kao i poneka veća prostorija za dobro masovno napucavanje. Ključevi u bojama se podrazumevaju, a i svaki nivo nagrađuje trud ako pronađete secret delove, najčešće municijom i zdravljem. Tajne na nivoima su ispod očekivanog i onoga na šta smo navikli. Ovde nećete morati da spamujete taster za interakciju kod svake cigle koja deluje čudno osvetljeno, već su u pitanju delovi nivoa koji su, zapravo, lako dostupni. Početni nivoi su nešto konzervativniji, sporiji, nemaštovitiji i skučeni, ali stvari se popravljaju vremenom i tek posle sat-dva će sve početi „da vas radi” kako valja. Ne samo što se dizajn nivoa popravlja, već i raznovrsnost neprijatelja. Dok su u početnoj urbanoj zoni mahom zombiji i slični akrepi, koje eliminišete jednim headshotom, kasnije će vas namučiti svakojaki ghoulovi, ribari sa eksplozivnim ribama koje bacaju na vas (!?), histerični psihijatrijski pacijenti i drugi, zaista maštovito osmišljeni protivnici kao i nekolicina pravih, (ne preterano teških) bossova. Da sve bude još bolje, autori su se potrudili da svaki neprijatelj ima i poneku sitnicu koja doprinosi atmosferi. Na primer, zombiji u ruci nose rezervnu glavu koju stavljaju nakon što im rascvetate prvu, a takvih forica ima zaista pregršt. Dodatni kvalitativni sastojak gameplaya je i drvo talenata. Kroz igru stičete iskustvo i poene koje investirate u boost oružja ili pasivnih bonusa. Već viđena stvar, ali zamislite da ste ovo imali početkom devedesetih i biće vam super. Nemoguće je otključati svako unapređenje, jer neka isključuju druga, što vam ostavlja prostor da isprobate drugačiji build u nekom drugom prolasku kroz igru. Oružja su prilično uobičajena: pištolj, sačmara, automati, a monotoniju razbija lanser harpuna. Oružje može da se unapređuje u jače verzije, često prilično vizuelno upečatljive. U igri birate jednog od dva lika. Tu je sveštenik, koji i izgovara naslovnu rečenicu dok upokojava prokletnike. Opcija dva je novinarka koja ulazi u fajt sa još manje obzira, a po komentarima koje povremeno „baca”, ne deluje ni da je čitava situacija previše potresa. Razlike, osim u replikama, ogledaju se i u specijalkama koje mogu da se iskoriste kada vam se napuni skala „ludila”. Specijalke otključavate tek kada pokupite predmet koji ih aktivira. Ipak, bez obzira na relativno maštovitu ideju, osećaj prilikom igranja je da ovi bonusi, zapravo, ne prave neku posebnu razliku i pitanje je koliko će vas zainteresovati da ih i zaista koristite, sem u baš ozbiljnim krljačkim deonicama. Mada, ideja da sveštenik pokupi i koristi Lavkraftovski nekronomikon je skroz simpa? Inače, Lavkraft je samo blaga inspiracija za čitavu stvar, barem u smislu priče. Mračne sile zaposele su stanovnike malog naselja, ali je malo toga još poznato. Delići lorea razbacani su kroz igru, mada su mahom dosadni i verovatno ćete ih ignorisati. Srećom, ovo nije tip igre koji zavisi od takvih trivijalnih stvari kao što je pripovedanje. Sve u svemu odličan „boomer-shooter” koji i ovakav kakav je, svojoj publici daje dovoljno, a ne sumnjamo da će do finalne verzije biti i još bolji.
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Intel Core i9-14900K i Core i7-14700K Nema zime uz Intelove mašine Da li je Raptor Lake Refresh samo još vrelija i neznatno brža verzija prethodne generacije? Apple iPhone 15, iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max Petrovača, ajdared i zlatni delišes iPhone 15 je „prepakovana” verzija modela 14 Pro, sa Appleovim čipsetom A16 Bionic „ispod haube”... High tech igračke i razvoj naučnog razmišljanja M’mera mpoyamba Visokokvalitetne, a povoljne edukativne igračke postoje za svaku sferu interesovanja vašeg deteta... Dell Alienware AW2724DM Ponos na vašem stolu Odličan monitor. Vrhunski! Međutim, kao što verovatno znate, Alienware je neka vrsta statusnog simbola... Hisense 43A7KQ VIDAA sa više smisla Neobičan brak pametnog i tradicionalnog televizora, koji se lako koristi i bez ijedne napredne opcije za gledanje TV programa... Finansijske tehnologije Turbulencije ne prestaju Da li nas očekuje recesija ili „meko prizemljenje”? Ključne kompanije sektora finansijskih tehnologija ne čekaju previše... EmulationStation Desktop Edition 2.1.1 Vizuelna strana emulacije Emulation-Station je frontend za emulatore, koji donosi mogućnost kastomizacije prikaza sadržaja... Super Mario Bros. Wonder Super Mario Bros. Wonder je dragulj u serijalu 2D Mario platformera, na koji se čekalo više od tri decenije... Assassin’s Creed Mirage Igra ima fokusiranu, vrlo linearnu priču kakvu su imali prvi naslovi u serijalu... Forza Motorsport Pre trka nije moguće voziti kvalifikacije, već sami birate startno mesto na gridu... Marvel’s Spider-Man 2 Akciona komponenta Marvel’s Spider-Mana 2 je stravično dobra, mada su Majls i Piter previše slični... |
||||||||||