Kada se uzmu u obzir paralelna, višedecenijska popularnost pucačina sa jedne strane i akcionih RPG naslova u kojima je jedan od glavnih motivatora za novom igračkom sesijom skupljanje novog i moćnijeg plena sa druge, pomalo čudi da su se looter-shooteri pojavili relativno skoro, tek krajem prošle decenije. Sem toga, pre nego što je ovaj žanr stao na stabilne noge, upravo originalnim Borderlandsom iz Gearbox Studiosa, iznenađuje da je potrebno nekoliko komercijalno neuspešnih naslova (Tabula Rasa i Hellgate London, obe iz 2007. godine) pre nego što je neko pogodio formulu „kako treba”. Zbog jasne, akcione FPS mehanike i toga da se sve vrti oko plena za kojima igrači mahnito jure, ovaj žanr nije „samo” popularan među širokom publikom, nego i idealan za integraciju sa omraženom praksom mikrotransakcija i kockanja lootboxima, koja izdavačima zgrće pare. Ipak, koliko god ovaj žanr delovao jednostavno, na tržištu opstaje veoma mali broj naslova i serijala. Destiny i Division su imali svoje uspone i padove, ali se i dalje ne daju. Warframe se još uvek drži kao svetla anomalija u sistemu, a najveća „nova nada” u žanru, Anthem iz kuhinje Biowarea i Electronic Artsa, neslavno je propao ranije ove godine. ... (ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line) Dragan KOSOVAC | ||||||||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |