Nekoliko godina nakon dešavanja u Devil May Cry 4, akciji se priključujemo u Red Grave Cityju u koji Nero stiže prateći nesrećnika koji mu je amputirao Devil Bringera. Naš emo-dečačić je sazreo i sada vodi sopstveni Devil May Cry ogranak, a društvo mu pravi Niko – devojčurak koja je život posvetila robotici i dizajniranju/izradi prostetičkih dodatka koje i sam Nero koristi. Naokolo krstare u kombiju koji su pretvorili u svojevrsni headquartes i koriste ga za upgradeovanje Nerovih osobina, ali i planiranje misija. Kristalizovana demonska krv osnovni je resurs u igri, a količina koju ćete zavrediti u misijama zavisi od stila koji koristite tokom borbi. Nero, zato, uči nove poteze i zahvate i u stanju je da u lanac poveže udarce kojima „časti” protivnike. Bez obzira na to šta i kako se ponašali na putu koji je pred vama, misije su skriptovane i na unapred određenim mestima sačekivaće vas neprijateljska armada. Ukoliko odlučite da pokupite demonsku krv iz obližnje uličice, unapred znate da vas tamo očekuje frka, a kada vam se učini da je u okolini suviše tiho, to je obično zato što sledi obračun sa demonima. Kada do njega dođe, oblast sukoba ne možete da napustite (automatski se podižu energetske barijere) sve dok i poslednji demon ne bude pretvoren u prah. Zvezda večeri je Devil Breaker, protetička ruka koju je za Neroa lično osmislila Niko. Ona može uglavnom sve što i Devil Bringer, ali i više od toga. Naime, aktiviranjem dodataka (to vršite pre početka misije – u kombiju), Nero će biti u prilici da pristupi različitim perkovima, pa će Devil Breaker koristiti za ispaljivanje strujnih udara, privlačenje neprijatelja lancem na čijem se kraju nalazi kuka, na raspolaganju mu je i swarm navođenih raketa, pa čak i transformacija ruke u raketni skateboard. Naravno, u arsenalu ima i mač – Red Queen, te džepni top – Blue Rose, tako da se tamanjenju neprijatelja može prići na različite načine, a sve u cilju podizanja igračevog Stylish ranga. Iako je igranje sa dodacima za Devil Breaker izuzetno zabavno, savladavajući prepreke u demou mahom smo koristili Red Queen, dok Blue Rose u default izdanju na neprijatelje deluje kao ujed komarca na slona. Pristup punoj listi dodataka za Devil Breaker sigurno će promeniti balans u bitkama, baš kao i mogućnost da se Nero razvija bez ograničenja viđenih u demou. Devil May Cry 5 se u fazi razvoja nalazi još od 2014. godine. Upakovan je u RE engine, što bi trebalo da omogući fantastičnu grafiku i specijalne efekte, u ravni sa onima viđenim u novom Resident Evil 2. Stvari na terenu su u neku ruku drugačije, pa iako likovi i objekti u njihovoj neposrednoj blizini izgledaju vanserijski, okoliš po kojem se krećete (povremeno) vapi za detaljima i kao da sugeriše da je od prvobitne grafičke postavke do izdavanja igre prošlo dosta vremena. Na pojedinim mestima teksture su „isprane” i nedovoljno detaljne, što kvari utisak o igri kada su tehničke karakteristike u pitanju. Isto tako, nije nam se dopalo mušičavo ponašanje kamere, lock sistem koji se koristi teže nego što smo očekivali, baš kao i dodge potezi na koje se valja navići. Neprijatelji su, inače, tupavi za medalju, mada i to mislimo da je samo deo demo folklora kako bi se igračima dala šansa da osete akciju i priviknu se na novotarije. Iako je poprilično obojen retro aromama, po ivicama i dalje nazubljen i donosi mehaniku igranja koja nije puno napredovala u odnosu na prethodnika, Devil May Cry 5 je poglavlje franšize koje očekujemo sa velikim nestrpljenjem. Jedva čekamo da vidimo kako Dante Devil Arms pretvara u motocikl ili kako se V sa neprijateljima obračunava bez hand to hand borbi – summonovanjem miniona i „bacanjem” magija. Dok finalna verzija igre ne bude ugledala svetlost dana, taman imate dovoljno vremena da završite Resident Evil 2, a to ne govorimo bez razloga. Naime, između dva razvojna tima postojalo je ogromno razumevanje i jedan drugog su gurali ka liniji cilja kako bi izradili naslove koji će pokositi konkurenciju. Po onome što smo videli bistreći ovaj kratak demo (bolje je reći: teaser), Devil May Cry 5 biće naslov koji nikako ne smete da propustite. U iščekivanju finalne verzije, više informacija o igri možete da pronađete na adresi www. Vladimir PISODOROV |
| ||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |