TEST PLAY<>
032019<><>

Monster Energy: Supercross – The Official Videogame 2

Gde si bio, šta si radio – nemaš pojma, a proćerdao si godinu dana! Eto tako može da se opiše Milestoneov rad na na nastavku vrlo dobrog, prošlogodišnjeg naslova Monester Energy Supercross. Ruku na srce, autorski tim poradio je na omekšavanju nazubljenih ivica, omogućio nam je da komfornije brodimo kroz menije, a vidi se da je dosta rađeno na fizičkom modelu, što je rezultovalo daleko fluidnijim i zanimljivijim trkama. I AI je „dobio po ušima”, pa kompjuterski vođeni vozači sada daleko bolje „tempiraju” trku, ali...

Nastavak vrlo dobrog, prošlogodišnjeg naslova Monster Energy Supercross je stigao, ali se ne vidi na čemu su u Milestoneu radili godinu dana.

Čini nam se kao da je sve navedeno moglo da stane u jednu (dobro, nekoliko) „zakrpa” i bude izdato u toku prošle godine. Ovako, čini se da su autori samo čekali da prođe godinu dana kako bi imali izgovor da na tržište izađu sa novom verzijom igre koja u sufiksu nosi oznaku 2. Sadržaj, a naročito „odmotavanje” kampanje nas previše podseća na prošlogodišnje izdanje, čak ne pomaže ni to što pred sobom imate mogućnost da planirate aktivnosti tokom „radne” nedelje. Naime, ona se sastoji iz šest dana, donosi dva fiksna dana za odmor i jedan za trku, dok između sami možete da planirate aktivnosti. Možete da zakažete promociju i pozirate u kombinezonu ispred mašine, tu su i trening misije u kojima brusite reflekse i umešnost na training groundu, dozvoljeno je da nekog od vozača izazovete na head to head borbu vozeći na stazi privatnu trku ili brze krugove, a tu je i obavezna spika sa medijima, odnosno druženje sa fanovima. Za sve pomenuto nagrađeni ste iskustvenim i fame poenima koji vam „otključavaju” pristup vrednijim sponzorskim ugovorima, a samim tim i masnijim nagradama ukoliko uspete da ispunite postavljene zadatke.

Zvuči kao da tokom kampanje imate šta da radite, ali je to zapravo samo vešta varka. Recimo, promocije su automatske, razgovori sa predstavnicima „sedme sile” su automatski, druženje sa fanovima je automatsko... Samo ćete videti nekoliko generičkih scena na ekranu i to je to! Nikakva interakcija sa igračem ne postoji. Da je sadržaj tanak, da tanji ne može biti, pokazuje i to što su trke sterilne kao da su spremljene za hirurški zahvat najveće preciznosti. Nemate nikakvu komunikaciju sa timom (zapravo ga i nemate pošto ste solo igrač), niti imate osećaj da pripadate šampionatu. Odvozate svoje, pokupite nagradu i slavu i selite se na sledeći motodrom gde pobednički taktiku pokušavate još jednom da sprovedete u delo. Same trke su OK, ne zbog gomile protivnika i njihove upečatljive vožnje, već zbog odličnog arkadnog fizičkog modela koji omogućava uživanje u svakoj krivini i izbočini. Situacije koje iz neznanih razloga ne držite pod kontrolom svedene su na minimum, a ubačeni Flow Aid (pandan idealnoj putanji kretanja kod auto simulacija) nagoveštava vam koji intenzitet skokova je potreban ne bi li se zadržala maksimalna brzina kretanja preko serije brežuljaka.

Pozitivnom utisku doprinose ubave tehničke karakteristike, što je bio slučaj i prošle godine.

Pozitivnom utisku doprinose i ubave tehničke karakteristike, što je bio slučaj i prošle godine. Unreal engine briljira, sve je dobro optimizovano, a ni zvučni efekti ne zaostaju mnogo, pogotovo „propokanje” kroserica. Kad smo već kod njih, treba napomenuti da i dalje figuriše mogućnost njihovog friziranja, ali za tako nešto opet morate da napustite karijeru i skoknete do glavnog menija. Kao što smo navikli, na raspolaganju su četiri slota za customizaciju, a dodaci su podeljeni na one koji utiču na performanse i one koji su strogo vizuelnog karaktera (na primer kormani, retrovizori, ručke...). Kampanja je, očekivano, podeljena na dva dela: 250SX i 450SX šampionat i tu gotovo da nije bilo nikakvih promena.

Prilika je propuštena, a godina izgubljena i tako jedino možemo da gledamo na Monster Energy Supercross 2. Čini nam se da Milestone uopšte nema ideju kuda će dalje sa razvojem ovog naslova, a pošto je licenca pribavljena, nastavci moraju da se štancuju. Van karijere nemate puno toga da radite, ako zanemarimo režim Compound koji vam dozvoljava da slobodno istražujete trening stazu. Ostali igrački modovi su prepoznatljivi i teško da će vas igranje svojeručno definisanih šampionata, time triali i vožnje pojedinačnih eventova motivisati da gurate dalje. Šta tek reći za bledi mulatiplayer koji donosi isključivo „brze okršaje”, a mogao je da bude jedan od nosećih stubova igre. Ipak, ono što je najveći problem je dosadna kampanja koja je lišena bilo kakve drame i režije koja bi vas terala da igrate dalje. Pri tome, o samom sportu i njegovim tajnama nećete saznati ništa, sem da publike na svakom eventu ima ko pleve, da komentatori na stadionu urlaju ko da su u transu, a da nijedna trka ne može da prođe bez siktanja vatre ko da smo u Mad Max univerzumu, a ne u Sjedinjenim Američkim Državama.

Sam sadržaj igre, a naročito „odmotavanje” kampanje nas previše podseća na prošlogodišnje izdanje.

Na kraju, šta preporučujemo – igrati Monster Energy Supercross 2 ili ne? Ako ste prethodnih godinu dana proveli testirajući krio-kapsulu i nesvesni ste činjenice da se Milestone uhvatio u koštac sa ovim šampionatom, onda da! Dobijate kompletan roster vozača i staza iz 2018. godinu, fino obrađen arkadni fizički model i odlične tehničke karakteristike. S druge strane, ako ste prošle godine igrali prvo poglavlje serijala, imaćete neodoljiv utisak da je vreme za vas stalo i samo povremeno ćete uviđati minorne razlike koje su vam pre 12 meseci mrštile lice i remetile unutrašnji mir. Ništa, odosmo u krio-kapsulu, možda se sledećeg puta dogodi nešto značajno, probudite nas za 365 dana.

Vladimir PISODOROV

 
Metro Exodus
Degrees of Separation
Far Cry: New Dawn
Apex Legends
Astroneer
Kingdom Hearts III
Wargroove
Civilization VI: Gathering Storm
God Eater 3
Trials Rising
Fear the Wolves
Eastshade
PC Building Simulator
DreamWorks Dragons: Dawn of New Riders
Spinnortality: Cyberpunk Management Sim
Earth Atlantis
Euclidean Skies
Monster Energy: Supercross – The Official Videogame 2
Šta mislite o ovom tekstu?
RIOT – Civil Unrest
Jump Force

Platforma:
PC, PlayStation 4, Xbox One, Switch
Potrebno:
Intel Core i5-2500 / AMD FX-8100, GeForce GTX 760 / Radeon HD 7950, 2 GB VRAM, 8 GB RAM
Poželjno:
Intel Core i7-2600 / AMD FX-8350, GeForce GTX 1050 Ti / Radeon R9 380, 4 GB VRAM, 16 GB RAM
Veličina:
9,97 GB
Adresa:
supercrossthegame .com

72
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera