INTERNET<>
022019<><>

Politika monetizacije YouTubea

Ad video-servisa

Kako promene politike video giganta utiču na sadržaj

Sad već davna 2017. godina bila je prepuna medijskog preispitivanja o ulozi koju su veliki internet servisi igrali u strukturalnim promenama javnog mnjenja koje su rezultirale izborom trenutnog šefa američke administracije. Istovremeno se dešavala žestoka politička polarizacija potrošača najvećeg svetskog tržišta koja je vodila žestokim aktivističkim kampanjama i konstantnim pozivima na bojkot korporacija koje nisu ideološki prihvatljive jednoj ili drugoj strani. Dve narativne linije su se ukrstile kada su novinari pomno njuškajući po YouTubu otkrili da teroristička organizacija Hezbolah ne samo da je YouTube koristila za propagandu, već je i fino zarađivala od reklama na toj platformi. Još nekoliko manjih incidenata slične vrste je takođe odjeknulo i u tom trenutku veoma osetljivi korporativni oglašivači su se odlučili na bojkot platforme, jer su se pribojavali (sa pravom) da će neko pozvati na bojkot nakon što vidi njihovu reklamu na nekom videu ideoloških ekstremista. Usput su odlučili da njihove reklame ne smeju da tolerišu bilo kakav kontroverzan video, koji sadrži recimo psovke, teme za odrasle, političke ideologije van strogog centra i slične stvari koje bi mogle da izazovu zgražavanje kod bilo kog potencijalnog kupca. Rukovodstvo YouTuba je veoma panično reagovalo, nekakav dogovor je postignut i svet više nije bio isti.

...

(ostatak teksta trenutno nije dostupan on-line)

Srđan BRDAR

 
.rs
Facebook i korisnički podaci
Politika monetizacije YouTubea
WWW vodič
Home / Novi brojArhiva • Opšte temeInternetTest driveTest runPD kutakCeDetekaWWW vodič • Svet igara
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontaktSaradnjaOglasiPretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opšte teme
Internet
Test Drive
Test Run
PD kutak
CeDeteka
WWW vodič
Svet igara



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera