Preko potreban fiks dolazi nam iz nemačkog Fishlabsa, u vidu budžetne borbeno-trgovačke simulacije koja je prethodno izašla, i to kako u običnoj tako i u HD i Full HD verzijama za razne mobilne platforme, te za Mac i tablet računare. Poreklo sa mobilnih uređaja vidljivo je po nespektakularnoj grafici i nešto nižim produkcionim vrednostima. Galaxy on Fire 2 nije bez mana, ali je više od onoga što biste očekivali od igre sa mobilnih telefona.
Kada su u pitanju svemirske simulacije, navikli smo na to da očekujemo filmsku atmosferu, dramatičnost i epsku priču. Toga ovde nema. Glavna storija je kratka, bez mnogo događaja i bez ikakvih većih obrta. Voidi ne predstavljaju neku posebnu pretnju – ne započinju rat, ne uništavaju planete ili svemirske stanice, već samo pljačkaju trgovačke konvoje. Ovo nije spejs opera već pre spejs pesmica ili spejs melodijica. Doduše, autori nisu ni ciljali na nešto više od toga. Radi se o neambicioznosti naslova prvobitno dizajniranog za mobilne telefone. U pozitivne strane narativnog dela igre spadaju zabavni, mada jednostavni likovi, solidna glasovna gluma i duhoviti dijalozi.
Iako vaš lik napreduje po nivoima, to vas ne ograničava u tome koji brod ili oružje možete da pazarite. Takođe, čak i u najslabiju letelicu moguće je ugraditi oružje i opremu najvišeg tehnološkog nivoa, a ne postoje ni ograničavajući faktori poput utroška energije. Naravno, bolji brodovi ipak imaju tvrđi oklop i više slotova za nadogradnju. Vaš nivo ne ograničava vas ni u tome u koji vam je od dvadesetak zvezdanih sistema bezbedno putovati. Već nakon kratkog uvoda, dostupna vam je cela mapa, i bez opasnosti ćete putovati i odrađivati misije u sistemima koji su označeni kao rizični. Upravljanje i borba su arkadnog karaktera, a kontrole preko miša i tastature funkcionišu odlično. Misije su brze, kompletiraju se za nekoliko minuta, i ako su smeštene u sistem u kome se nalazite, nema potrebe za dugim letom do njih – startovaćete ih čim poletite sa stanice ili čim napravite instant skok do druge obližnje stanice. Zahvaljujući ovom brzom koraku, igra je veoma zarazna: „Samo da odradim još jedan zadatak... Samo da skupim za onaj brod...” Ako je kratkoća vrlina za sporedne misije, ona nije vrlina za glavne misije, pogotovu zato što ih nema mnogo. Prilikom odmotavanja glavne priče mnogo više vremena ćete provesti putujući s jednog na drugi kraj mape nego što ćete provesti u borbi. Na primer, zadatak vam je da putujete u sistem X i pričate sa likom Y, koji vas pošalje u mini-okršaj koji traje dva-tri minuta, nakon čega idete u udaljeni sistem Z, gde vas čeka novo kratkotrajno šibanje. Okršaji u glavnoj kampanji nisu ništa masovniji i duži od onih u sporednim zadacima – nedostaje jurnjave, dobrog skripta i napetih bitki. O pomenutim manama sigurno bismo oštrije sudili da je u pitanju AAA naslov inicijalno dizajniran za PC i konzole, ali ovako nisu mnogo smetale i nisu pokvarile generalno pozitivan utisak. Galaxy on Fire 2 nije spejs sim gozba, ali je ukusna spejs sim užinica dovoljna da nam zavara glad. Za pojedine platforme izdat je i dodatak Valkyrie, a u planu je i drugo proširenje Supernova. Nadamo se tome da će autori odlučiti da ih portuju i na PC, što, prema njihovim rečima, zavisi od prodaje osnovne verzije. Branislav GAGIĆ | ||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |