Na prvi pogled, Lego Clone Wars izgleda kao standardni cash in produkt, igra stvorena da na brzinu, bez mnogo truda i koristeći template prethodnih Lego igara još jednom rutinski pokupi kajmak sa franšize koja je uvek imala preizraženi potencijal unovčavanja gotovo svakog svog celuloidnog sekunda. Au contraire, što bi rekao Del Boj. Da li iz dosade, inata ili želje da nastave kontinuitet kvalitetnih Lego igara, autori Clone Warsa su pristupili poslu sa neuobičajenim kreativnim žarom. LSW3 je, u poređenju sa ostalim igrama iz serijala, najkompleksnija i najbogatija sadržajem. Ona u isto vreme efektno koristi ili modifikuje elemente gameplaya koji su i do sada funkcionisali kao podmazani. Osnovna i prepoznatljiva struktura nije menjana – nivoe inspirisane konkretnim epizodama ili događajima iz serije prvo morate preći u story režimu, sa predefinisanim setom likova, nakon čega se otključava free mode gde proizvoljno sastavljate ekipu radi lakšeg pronalaženja svih skrivenih bonus drangulija koje su ostale nedostižne u prvom prolazu. Ovako zamišljen novi koncept pre svega je zahtevao dodatno ispeglan grafički engine iz prethodnih igara, koji svojim kvalitetima sada pleni više nego ikada. S jedne strane, tu su sada dodatno ispolirana grafika i animacija prepuna sjajnih specijalnih efekata (pre svega u vidu finih zamućenja, kvalitetnih i detaljnih tekstura, vešto odrađenog fokusiranja i odlično isprepletane igre svetlosnih izvora i senki). Dalje, dodatna budženja grafičkog „motora” sada su omogućila ne samo spektakularne bitke sa ogromnim brojem učesnika (uvodni nivo na Geonosisu, kao i na pomenutim strateškim mapama, npr.), već i razne druge impresivne prizore (boss fajtovi, svemirske bitke, strukture pojedinih lokacije i sl.), u toj meri da ćete gotovo na svakom nivou videti nešto novo i zanimljivo. Čak je i puko poletanje i sletanje letelicama prizor koji će teško dosaditi, pre svega zbog odlično izvedene promene perspektive i srazmernog odzumiranja kamere od likova koja se trudi da uvek pruži maksimalno udobnu preglednost. Kao i ranije, kampanja je krcata kratkim parodičnim scenama, koje, doduše, sada zahtevaju solidno poznavanje „Clone Wars” sezona i pojedinačnih epizoda da biste ih pravilno razumeli. Objektivna mana vezana za nepostojanje mogućnosti da zaista zaginete i zbog toga snosite posledice (osim potencijalnog gubitka do tada pokupljenih stud-novčića) prisutna je i dalje kao neodvojivi deo gameplaya, i tome bismo jedino dodali povremeni utisak repetativnosti kod pomenutih strateških bitaka koje se uvek odvijaju na identičan način. U svakom drugom pogledu, Lego Star Wars III je još jedan pun pogodak u sada već podužem serijalu filmovanih Lego igara. Dovoljno kompleksan, dugačak, izazovan i adiktivan da istom snagom za ekran prilepi i decu željnu igre sa kockastim vragolanima i njihove roditelje, kojima nešto u stomaku uvek zaigra na uvodne taktove legendarne kompozicije Džona Vilijemsa. Aleksandar DINIĆ | ||||||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |