TEST PLAY<>
062010<><>

Rocket Knight

Postoji neka hemijska reakcija koja starije igrače vuče ka delima koja podsećaju na igre sa automata zbog kojih su kao klinci na prstima zaradili žuljeve. Za nove žuljeve definitivno će biti odgovoran Konami, koji na veliku scenu pokušava da vrati žanr sidescroller platforme. Rocket Knight je nastavak priče o kraljevstvu Zefirus, čiju populaciju čine miroljubivi oposumi. Ta priča počela je 1993. godine igrom za Sega Mega Drive Rocket Knight Advantures, a godinu dana kasnije proširila se i na Super Nintendo nastavkom koji je nosio ime glavnog junaka – Sparkster.

Međutim, Sparkster je okačio svoj mač i raketni ranac o klin i povukao se na farmu kako bi vodio jednostavan život sa porodicom. Ali, jednog dana, nakon 15 godina porodične idile, Sparkster je ugledao ratne brodove planinskih vukova kako se obrušavaju na kraljevstvo Zefirus. Odmah je stresao prašinu sa svoje opreme i krenuo u spasavanje.

U prvom trenutku može se zapaziti nekoliko bitnih karakteristika koje će vas pratiti kroz celu avanturu. Igra sjajno izgleda i ima neverovatno dobar arkadni šmek. Iako je grafika 3D, razvojni tim je izvođenje pametno ograničio na dve dimenzije, pa ćete u pojedinim trenucima zaista imati osećaj kao da stojite za automatom. Animacije su glatke, a kontrole veoma responzivne, što je bitno jer je dinamika brza. Kako biste Sparkstera što bolje proveli kroz pustolovinu toplo preporučujemo da tastaturu zamenite bilo kojim gamepadom, jer su kontrole na tastaturi raspoređene iznenađujuće loše, a kao šlag na tortu autori nisu uveli nikakav sistem izmene default kontrola. Još jedan negativan aspekt igre jeste to što postoji svega 10 nivoa i oni se mogu preći za nekoliko sati igranja.

Gameplay je intenzivan i zabavan. Ni u jednom trenutku igrač se ne nalazi u nedoumici, tj. uvek zna šta treba da radi, kuda da ide i šta da skuplja. Neprijatelji su raznovrsni i po izgledu i po vrsti napada, što je svakako veliki plus. Kontrola glavnog junaka svodi se na četiri dugmeta: skok, dve vrste napada i raketni pogon. Raketni pogon je, naravno, Sparksterova glavna karakteristika i uz njegovu pomoć možete se lakše boriti s neprijateljima i dolaziti na nepristupačna mesta. Raketni pogon ima svoj merač koji se automatski puni, a kasnije tokom igre shvatićete da mu je za to potrebna toplota, pa ćete na hladnim nivoima morati da pazite kako i gde ga koristite. Muzika i zvučni efekti prilično su dobro urađeni, ali to u ovoj igri i nije presudna stavka jer igrač većinu vremena provodi u borbi s vukovima i svinjama – okupatorima, pa ne stigne ni da primeti da možda nešto nije u redu.

Iako ima nekoliko nedostataka, Rocket Knight je sjajna igra koja poštuje sve nepisane aksiome arkadnih sidescrollera i upravo bi zato svaki zaljubljenik u platforme morao da je odigra.

Uroš ZORIĆ

 
The Settlers 7: Paths to a Kingdom
Tropico 3: Absolute Power
Split/Second
Gratuitous Space Battles
Alien Dominion: The Acronian Encounter
The Whispered World
The Misadventures of P. B. Winterbottom
Rocket Knight
Šta mislite o ovom tekstu?
Black Mirror 2
Lost Planet 2
Alan Wake
Super Street Fighter IV
2010 FIFA World Cup South Africa

Platforma:
PC, Xbox 360, PS3
Potrebno:
Intel Pentuim 4 / 2 GHz ili AMD ekvivalent, 1 GB RAM-a (2 GB za Vistu i 7), nVidia Geforce / ATI Radeon sa 128 VRAM-a
Poželjno:
Intel / AMD Dual Core, 2 GB RAM-a, nVidia Geforce / ATI Radeon sa 256 MB VRAM-a
Veličina:
Download / 1 CD
Adresa:
www .climaxgroup .com

83
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera