TEST PLAY<>
052010<><>

Alice in Wonderland

Kada s jedne strane imamo klasično, ali i prilično bizarno literarno remek-delo Luisa Kerola iz 1865. godine „Alisa u zemlji čuda”, a s druge neobičnog i ekscentričnog režisera kakav je Tim Barton, pravo je čudo da smo tek nedavno dobili i njihov filmski brak, sa savremenim vizuelnim efektima i blago poremećenom pričom koja se samo ovlaš oslanja na original. Bez mnogo iznenađenja kada je Disney u pitanju, paralelno sa izlaskom filma poklopilo se i izdanje video igre za sve aktuelne igračke platforme današnjice.

Igra prati priču filma o odrasloj Alisi, koja prateći Belog zeca ponovo dospeva u Zemlju čuda, gde će se na test staviti njen pravi identitet, a sve to radi „fajta” sa zlom Kraljicom srce i njenom armijom karata. Paradoksalno, u igri ćete voditi ekipu u kojoj će se nalaziti i Alisa, ali isključivo kao pasivni lik koji ćete braniti od (oklopljenih) karata ili ćete smišljati načine kako da je sprovedete od početka do kraja nivoa. Igru započinjete kao zekan MekTaviš, a ubrzo će vam se pridružiti i mišica Malimkun, strašljivi zec Takeri, Ludi šeširdžija i harizmatični, iskeženi mačak sa osmehom od uveta do uveta. Glavni (i uspeli) element gameplaya leži u konstantnom prebacivanju između likova i kombinovanju njihovih specijalnih sposobnosti, kako prilikom preleženja nivoa i rešavanja jednostavnih terenskih prepreka tako i tokom borbi (sa progresivno opasnijim vojnicima-kartama i sporadičnim bossovima). MekTaviš je majstor za manipulaciju vremenom i njegove „specijalke” vezane su za to (usporavanje ili zamrzavanje u vremenu objekata i likova koji se suviše brzo kreću); mišica Malimkun je superagilni borac kojeg ni sami nećete stizati da vidite na ekranu; Takeri vadi, čupa, spušta i baca objekte telekinezom; Ludog šeširdžiju pre svega ćete koristiti na predefinisanim mestima gde je potrebno „iskriviti realnost” i na neki (maštovit) način otvoriti put za dalje, a mačak je specijalista za sve zahvate i operacije koji zahtevaju nevidljivost.

Pored borbe i rešavanja problema, vreme ćete provoditi u skupljanju svetlećih orbova, koje zatim koristite kao valutu za kupovinu specijalnih poteza na stolovima sa postavljenom šahovskom garniturom. Nažalost, dotične sakupljačke aktivnosti pate od prevelike repetativnosti, čemu u prilog idu i generičan dizajn suviše sličnih nivoa (bez obzira na njihovu vizuelnu raskošnost i vatromete boja) i kamera koja se loše pozicionira i koju ćete stalno morati da korigujete. Mali dašak svežine u ovakvom konceptu predstavlja gomila različitih achievementa čije će kompletiranje biti nagrađeno galerijom sinematika iz igre i raznoraznim zanimljivim concept artovima, što je, uz pomenuto kombinovanje sposobnosti između likova, glavni razlog za nastavak igranja.

Aleksandar DINIĆ

 
Just Cause 2
The Scourge Project – Episodes 1 & 2
Borderlands: The Secret Armory of General Knoxx
Clover: A Curious Tale
Tom Clancy’s: Splinter Cell: Conviction
Tales of Monkey Island: Episodes 3, 4 & 5
Ghost Pirates of Vooju Island
Majesty 2: Kingmaker
Rise of Prussia
Prison Break: The Conspiracy
Alice in Wonderland
Šta mislite o ovom tekstu?
Disney Fairies: Tinker Bell’s Adventure
Metal Slug Complete
Dead to Rights: Retribution
God of War III

Platforma:
PC, PS3, Xbox 360
Potrebno:
Intel Pentium 4 / 2 GHz ili AMD ekvivalent, 512 MB RAM-a, nVidia GeForce FX ili ATI Radeon 9500 128 MB
Poželjno:
Intel Pentium Core 2 Duo ili AMD ekvivalent, 1 GB RAM-a, nVidia GF 256 MB VRAM-a ili ATI ekvivalent
Veličina:
1 DVD
Cena:
1999 dinara
Adresa:
www .disneyvideogames .eu
Kontakt:
Extreme CC

75
Home / Novi brojArhiva  •  Opisi igaraKorak po korakŠta dalje?NetgamesOpšte teme  •  Svet kompjutera
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opisi igara
Netgames
Opšte teme
Test Fun
Korak po korak
Šta dalje
Svet kompjutera



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera