Priča koja stoji iza ovog ostvarenja viđena je bezbroj puta. Nekada davno svetom su vladala dva veoma moćna bića. Jedno je bilo oličenje svetla a drugo tame i njihova borba sigurno bi uništila svet da zaštitnik dobra nije oduzeo svu moć svom suparniku i zatvorio ga u mistični artefakt. Nažalost, pri tom je i sam ostao uskraćen za svoje božanske sposobnosti, jer su svetlo i tama zauvek povezani. Na scenu je, kao i obično, stupilo vreme i svi su zaboravili da su dva moćnika ikada i postojala. Neki neprijatelji su imuni na određeni izvor moći ili na tu vrstu oštećenja uopšte, pa ih treba mudro koristiti. Njihov izgled i kvalitet dosta variraju, pa će igrač sresti uobičajene neinteligentne kreature koje će slepo jurišati na oštricu, ali i pametne fantome koji će se raspoređivati u pentagrame i tako nanositi daleko veću štetu nego što bi to činili pojedinačno. S obzirom na to da su nivoi zatvorene oblasti, u većini je dovoljno pobiti sve što se mrda, mada ćete često sresti i lokalnog bossa, koji će na neki način odudarati od svojih poslušnika i biti teži za upokoj. Najveći problem s bossovima zapravo je otkriti šta tačno treba uraditi, jer je to često potpuno nejasno, ali posle „provaljivanja” oni više ne predstavljaju problem. Pored neprijatelja, svaka oblast sadrži određen broj unapređenja koja treba pokupiti, ali i duša zarobljenih u ćupovima ili skrivenih delova artefakata koji omogućavaju otključavanje specijalnih unapređenja. Pronalaskom sva tri dela iste boje otključaćete novi kombo s mačevima ili mogućnost da pucate u više protivnika odjednom i slično. Za razliku od slabe priče i pomalo prevaziđenog i prejednostavnog gameplaya, grafika u igri prosto briljira. Već je pomenuto da model glavne junakinje odlično izgleda, a isto se mora reći i za dizajn nivoa i kvalitet tekstura, uz podršku za sve danas aktuelne grafičke efekte. Modeli nekih protivnika mogli bi da imaju više poligona, ali kako će igrači u trenucima njihovog pojavljivanja biti zauzeti seckanjem i skakanjem, teško da ćete pojedinačne nedostatke uopšte primetiti. Posebno se ističu kvalitetno i maštovito urađene animacije određenih magija koje Ayumi može da izvede. Pozadinska tehno muzika je brza i prati munjevitu akciju na ekranu, a međusekvence su urađene u cell-shaded animacionoj tehnici i sjajno se uklapaju u ukupnu atmosferu igre. Mora se priznati da su autori mislili na one koji će igru prelaziti više od jednog puta, pa su tako ubacili čak tri različita odela za glavnu junakinju, koja, pored vizuelnog ugođaja, imaju uticaj i na gameplay. Ljubitelji statistike biće oduševljeni činjenicom da je u igri moguće osvojiti gomilu najrazličitijih titula, te da će nakon svakog nivoa moći da vide koliko su tačno neprijatelja ubili i pokupili različitih bonusa, a šta im je nepažnjom promaklo i zbog čega bi se vredelo vratiti. Iako je interfejs u potpunosti prilagođen konzolama, treba pohvaliti mogućnost da se svaka komanda prilagodi onako kako igračima odgovara, te brzinu i optimizovanost igre koja na poželjnoj konfiguraciji ne secka ni u vreme najveće gužve na ekranu. X-Blades ima magije, njihovo selektivno otključavanje, unapređenja, kombo poteze i golišavu junakinju (ako je to ono što tražite od igre), ali, na kraju, u pitanju je obična makljaža u trećem licu. Istina, izbor svetlih ili tamnih magija dovešće vas do jednog od dva različita završetka, ali sve je to izvedeno u tako pojednostavljenoj formi za današnje standarde da ovoj igri prosto nedostaje „ono nešto” što bi je istaklo. Previše uzora, nimalo originalnosti. Ako volite brze akcione igre koje na spisku zahteva stavljaju analogni kontroler ispred mozga, ovo je sjajna igra za vas. Ostali slobodno mogu da je preskoče. Nikola BULJ | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |