Multiplayer beta Massive Entertainment, genijalni švedski tim odgovoran za oba nastavka Ground Controla, u ovome vidi zgodnu podlogu za alternativnoistorijski RTS koji obrađuje i dopunjuje pomenuti scenario. Pored juriša na zapadnu Evropu, Crvena armija preduzima i invaziju na Sjedinjene Američke Države, hvatajući ujka Sema u pozi sa spuštenim pantalonama. Kroz kampanju od 15 misija vama će se staviti u zadatak da... Well, prilično je jasno šta će vam biti cilj. Open beta verzija igre koja je ovih dana puštena u svet ne dotiče single player aspekt igre, već je u celosti koncipirana oko finalnog testiranja multiplayera, koji za razliku od prethodnih igara Massive Entertainmenta ima radikalno redizajniranu i obogaćenu formu. Kontrolom i osvajanjem strateških tačaka dobijate i brži priliv jedne druge vrste poena. „Strateška pomoć” svrstana je u tri kategorije (precizni napadi, masovni napad i nenasilna pomoć) dolaze u formi off-map artiljerijske podrške, nekoliko vrsti lovačko-bombarderskih napada (napalm, tank busting...), padobranskih trupa, hemijskih i nuklearnih udara i ostalog. Aktiviranje bilo koje od ovih opcija troši dotične poene, a svaki napad ima i deployment time (5–15 sekundi), što zahteva igrača koji zna da predvidi pokrete protivnika. Za upotrebu najjačih napada (npr. atomskog udara koji košta 80 poena) igrači u timu mogu udružiti poene i u pravom trenutku očistiti zonu od svega što se miče, brzo zauzeti strateške tačke i dobiti partiju pre nego što druga strana dovuče pojačanja. Kombinacija rodova je, naravno, ključ uspeha, uz koordinaciju i komunikaciju koja je apsolutni imperativ pobede. Klanske borbe ili predefinisani mečevi sa ljudima koji često igraju zajedno naprosto su predivni za gledanje, pogotovo ukoliko se sa druge strane nalazi PUG koji silom vešto kombinovanih snaga biva pregažen za nekoliko minuta. Puna verzija igre podržavaće Dx9 i Dx10, mada MP demo radi samo u Dx9 modu. Grafika je i pored toga nadzemaljski predivna, a igra se, pored ekstremno detaljnih jedinica izdvaja i po najrealnijim eksplozijama koje smo ikada videli u nekom RTS-u: efekat nuklearne detonacije bukvalno će vam zaustaviti puls. Hardverska zahtevnost nije strašna: nemojte nasesti na rezultate iz built-in benchmark testa koji će vam dati nerealno male rezultate. Sama igra relativno glatko klizi i na mašinama koje nisu juče izašle ispod prese. World in Conflict izlazi sredinom septembra. Miodrag KUZMANOVIĆ |
| ||||||||||||
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |