Sve je to nama prvi priuštio Simbin čiji proizvodi iz verzije u verziju bivaju sve bolji i bolji. Race – The WTCC Game je samo jedna vožnja u nizu čija je najveća mana to što će od prosečnih igrača začas napraviti ovisnike. No, nećemo odmah na početku da krenemo sa manama. Pozabavićemo se malo kvalitetima same igre. Nije mala stvar to što se u igri nalazi solidna količina kompletno liceniranih automobila s kojima se može takmičiti u WTCC šampionatu (World Touring Car Championship). Sve u svemu, Simbin se potrudio da nam obezbedi doživljaj kakav imaju i pravi vozači, i to ne samo po pitanju dobre simulacije, već i po pitanju šampionata i automobila koje voze (vozimo). Kada je u pitanju WTCC šampionat, u ponudi je šest različitih brendova automobila: Alfa Romeo, BMW, Chevrolet, SEAT, Honda i Peugeot. Izvan WTCC šampionata možemo sesti za volane BMW M3-ke i Alfe 75 iz 1987. godine, kao i za volan najnovijeg modela automobila Mini One. U ponudi se nalazi deset različitih staza među kojima su i opštepoznata Monza i Magny-Cours. Ne samo što prilikom trkanja možemo da odaberemo omiljeni automobil već možemo i da izaberemo vozača. Među njima se nalaze imena svih asova iz WTCC šampionata među kojima je i bivši vozač Formule 1 Alex Zanardi. AI protivničkih vozača je nažalost malo zakazao u ovoj igri. Izgleda da se vratio simptom koji smo imali u igri GTR. Tokom trke stiče se osećaj da neki od njih voze sa zavezanim očima, da ne kažemo da spavaju za volanom. Često će se dogoditi da vas malo „poguraju” u krivini, čak i da vas totalno odnesu van staze ukoliko ste, ne daj bože, ranije ili malo jače zakočili. Kao da ne pokušavaju da skrenu desno ili levo kako bi vas izbegli. A taman smo se ponadali dobrom AI-ju za buduće igre igrajući GTR 2. Grafički gledano, igra je dobra. Automobili i staze su izvanredno urađeni, ali su zato neki specijalni efekti loši. Za primer ćemo uzeti vatru koja se pojavljuje prilikom spaljivanja motora automobila. Efekat kapljica kiše koje se lepe za šoferku prilikom vožnje izvanredno je urađen. Međutim, od sada nam se neće samo lepiti kapljice kiše, već i insekti i ostaci guma od drugih automobila, kao i prašina koju povremeno pokupimo na stazi. Pored WTCC šampionata možemo se okušati u duelima sa sopstvenim vremenima preko moda Time Attack. Njegova osnovna prednost je to što se igrač trka sam protiv sebe. Po završetku prvog kruga igra snima vreme i kretanje automobila te se igrač sledeći put trka sa „duhom” koji u stvari vozi naš najbrže odvozan krug. Zlatno pravilo Hotlapinga je da u svakom trenutku dva točka moraju biti na stazi inače se krug ne računa. Ovo ne znači da je zabranjeno voziti na jednom točku, već nije dozvoljeno izletati van staze i seći je. Možemo se takođe okušati i u duelu za najbrži krug na stazi gde su vremena postavili profesionalni vozači WTCC šampionata. Pored svih ovih kvaliteta igre, izdvojićemo i nekoliko ne baš naivnih mana. Izgleda da je žurba za izdavanje igre učinila svoje. Ima dosta bagova vezanih za podešavanje kontrola. Nekada se mukom sređene kontrole ne snime ili se događa da se izmene koje su načinjene, pošto je igrač učitao stazu (krenuo da igra), jednostavno ne primene. Tako smo nekad primorani da napustimo igru i da se vratimo do glavnog menija kako bismo imali najnovija podešavanja. Događa se i da igra jednostavno ne učita prethodna podešavanja pa se prilikom ponovnog startovanja sve mora podešavati opet. Srećom, neki patchevi su već izašli, ali izgleda da ne popravljaju ono što smo naveli. Ionako je igra mlada, a mi ćemo morati da se priviknemo na ove mane dok ne izađe novi update. Dotle sledi samo uživanje u još jednom izvanrednom proizvodu firme Simbin. Bojan NOVAKOVIĆ | |||||||||||||
|
Home / Novi broj | Arhiva • Opisi igara | Korak po korak | Šta dalje? | Netgames | Opšte teme • Svet kompjutera Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • Redakcija | Kontakt | Saradnja | Oglasi | Pretplata • Help • English | |
SKWeb 3.22 |