CeDeTEKA<>
112004<><>

Matematika 3 i 4

U katalogu edukativnih izdanja beogradske kompanije Kvark Media najzapaženija je edicija multimedijalnih kurseva koji su zasnovani na zvaničnom planu i programu za osnovce i srednjoškolce, budući da se uspešno koriste kao dopunsko nastavno sredstvo. Za novu sezonu ova kuća pripremila je dva programa namenjena bržem i potpunijem savladavanju gradiva iz matematike za treći odnosno četvrti razred osnovne škole.

Nove Matematike, slično ranijim izdanjima ove edicije, sastoje se od grupe dobro uobličenih lekcija koje mlade čitaoce upoznaju s gradivom i omogućuju im da se tokom učenja zabave i poigraju. Rešavanje interaktivnih zadataka povećava aktivnost učenika i stvara naročitu motivaciju i interesovanje za shvatanje matematičkih problema. Program se sastoji od više od stotinu dinamičkih lekcija, više od 1000 zadataka za vežbanje i proveru znanja i niza zanimljivih logičkih problema i matematičkih igara. Gradivo je podeljeno po oblastima koje su dodatno podeljene na nastavne jedinice sačinjene od instruktivnih animacija, naracije i sažetih tekstualnih informacija. Za ovladavanje terminologijom, definicijama i principima rešavanja zadataka predviđen je segment s interaktivnim vežbama koje su formirane tako da prate i komentarišu rešenja, pružaju neophodne sugestije i tačan rezultat, kao i detaljno obrazloženje.

Zabavniji deo programa čine varijante popularnih igara (Mastermajnd, Hanojska kula, Slagalica i drugo), koje u osnovi imaju neku od matematičkih teorija koje korisnik usvaja posredno, kroz igru. Zanimljivi su i logički problemi, grupisani unutar modula Kefalo, jer predstavljaju neku vrstu pojednostavljenog testa inteligencije koji proverava više psihičkih funkcija, logičko razmišljanje, vizuelno pamćenje, te moć procene i zapažanja. Problemi su raznovrsni i preuzimaju se iz široke baze pitanja koja omogućava da se kroz test, bez ponavljanja problema, može proći na desetine puta. Ocene dobijene na testovima i proučene i provežbane lekcije program beleži i pamti, što korisniku pruža dobar uvid u dostignut nivo znanja. Ostvareni rezultati u matematičkim igrama i testu inteligencije mogu se poslati na e-mail adresu izdavača koji svakog meseca nagrađuje najuspešnije korisnike. Konačna provera znanja obavlja se pomoću modula Test.

Korisničko okruženje programa je slično ranijim Kvarkovim izdanjima i zaslužuje pohvale za dopadljiva tehnička rešenja, zavidnu brzinu i pedantnu organizaciju upravljačkog interfejsa i interne dokumentacije, koja će mladim korisnicima dodatno olakšati korišćenje programa.

Gradimir JOKSIMOVIĆ

 
Encyclopaedia Britannica 2005 Deluxe Edition
Traditional Chinese Medicine and Pharmacology
Matematika 3 i 4
Šta mislite o ovom tekstu?
Virtuelna učionica: Windows XP
Origins of Mankind
Discover Astronomy

Potrebno:
Windows, Pentium 233 MHz, 32 MB RAM
Veličina:
1 CD, 3 MB na HD
Cena:
990 dinara
Kontakt:
Kvark Media
Home / Novi brojArhiva • Opšte temeInternetTest driveTest runPD kutakCeDetekaWWW vodič • Svet igara
Svet kompjutera Copyright © 1984-2018. Politika a.d. • RedakcijaKontaktSaradnjaOglasiPretplata • Help • English
SKWeb 3.22
Opšte teme
Internet
Test Drive
Test Run
PD kutak
CeDeteka
WWW vodič
Svet igara



Naslovna stranaPrethodni brojeviOpšte informacijeKontaktOglašavanjePomoćInfo in English

Svet kompjutera