|
Pravljenje igara Programski jezici, tehnike, alatke u službi pravljenja igara... |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
18.10.2006, 12:19 | #1 | ||
Veteran
|
TERMINI
S obzirom na sve češću pojavu novih poruka u kojima ljudi preko noći prave "engine", pišu "shader"-e sl. ne bi bilo loše da se osvrnemo na neke osnovne termine i njihovo značenje.
GAME ENGINE: Citat:
Citat:
Dakle, grupa funkcija za iscrtavanje objekata na ekranu NIJE game engine. Čak teško da može da prođe i kao wrapper. |
||
18.10.2006, 12:33 | #2 | ||||
Veteran
|
Re: TERMINI
SHADERS:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Znači, shader nije fancy efekat ugrađen u GPU koji se pozove i eto instant transformacije na ekranu. Oni služe da se GPU programira kako treba da izvršava te transformacije. Za efikasno pisanje shadera pored znanja jednog od jezika (npr. HLSL) potrebno je dobro poznavati kako funkcionišu transformacije ("izabrana poglavlja" iz matematike se podrazumevaju) kao i način funckionisanja samog GPUa. (registri, konstante i sl.) Poslednja ispravka: Nemesis (18.10.2006 u 12:45) |
||||
Bookmarks sajtovi |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
obaranje sistema (fraze, termini i ostale jezičke zavrzlame...) | nighthawk | Brbljaonica | 45 | 25.10.2006 22:54 |