|
Pravljenje igara Programski jezici, tehnike, alatke u službi pravljenja igara... |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
10.12.2007, 2:44 | #1 |
Član
Član od: 9.12.2005.
Poruke: 113
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 7 puta na 6 poruka
|
In-Game konzola
Interesuje me kako izraditi funkcionalnu konzolu unutar igre? Odnosno kako ostvariti povratnu spregu izmedju "endzina" i konzole?
|
3.1.2008, 15:04 | #2 |
Deo inventara foruma
|
Re: In-Game konzola
Hm, nije mi jasno sta konkretno tebi nije jasno?
Ako si napisao neki engine, sigurno u njemu imas gomilu stvari koje mozes konfigurisati u vidu menjanja performanse / kvalitet rendera. Ako ti engine nije konfigurabilan, onda si ga lose napisao Putem konzole user moze menjati te parametre i najbolje je ako te promene mogu odmah da se odraze na kvalitet prikaza, tj. da ne mora da se restartuje program ili ponovo nesto ucitava... itd. |
4.1.2008, 2:02 | #3 |
Član
Član od: 9.12.2005.
Poruke: 113
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 7 puta na 6 poruka
|
Re: In-Game konzola
Vrlo dobro znam shta je konzola i chemu ona sluzhi. Interesovalo me je da li je neko imao iskustva sa pisanjem koda koji je chini. Npr. kako je implementirati u endzinu igre koji se pishe u XNA,... Ali nashao sam...
|
Bookmarks sajtovi |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Game Network,Game One... | Isko | Brbljaonica | 1 | 18.8.2007 14:01 |
RPG u game maker-u | The drawer | Pravljenje igara | 20 | 24.5.2007 1:25 |
USB - Game port | Pile_glodje_kost | Ostale komponente | 2 | 12.1.2007 16:04 |
Road Rush kodovi? | Darth Ivan | Stare igre | 5 | 1.11.2006 22:41 |
Create Your Own Xbox 360 Games | voodoo_ | Programiranje | 5 | 1.9.2006 18:21 |