Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Akcione igre

Akcione igre First-person-shooteri i slično...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 27.7.2012, 20:48   #1
sale94
Deo inventara foruma

Član od: 26.4.2011.
Zahvalnice: 2.080
Zahvaljeno 1.638 puta na 1.357 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku sale94
Određen forumom Symphony

Igra koja me veoma podseca na audiosurf, cilj je isti odvaliti muziku, i pritiskati dugmice dok vam prsti ne odpadnu, ko meni u audiosurfu kad pustim rawar the core dark psy od 200bpm Igra je spoj space invanders-a i audio surf-a a cilj je ovog puta pucanje pucanje i slusanje normalno jedva cekam da je isprobam. Datum izlaska je 6 avgust.

Citat:
Ask any anybody with a passion for old-school gameplay and they’ll agree, music and top-down shooters were meant for each other. Symphony is a game that takes that idea literally, combining fast-paced shoot-em up action with any track from your music library. Finally, a way to combine your all-Rush mix tape with your copy of Space Invaders (bottle of Shasta not included). Symphony’s neon aesthetic may remind you of other shooters in the genre, but the way it integrates music of your choosing makes it stand out in the gameplay department. Enemy ships aren’t just gunning for you, they’re attacking your music. An equalizer bounces in the background, when enemies approach it, they steal pieces of your music until the equalizer lies flat. Eliminating enemies leaves little musical notes for you to collect, but you need to be swift, and that’s where the game’s slick and simple control scheme really shines.

Enemy waves swoop in at the rhythm of the track, so if you want to collect the items left by fallen foes, you’ll need to be nimble and get a sense of the beat. Symphony is controlled entirely with the mouse, and your ship will move as fast as your hand can fly along the mouse pad. Your standard blasters and machine guns are controlled by left and right click; you can even choose which guns each side of the mouse controls, something we really enjoyed. In fact, the level customization and control Symphony gave us over our ship was our favorite part of the game. Your ship has four weapon slots that you outfit individually. You can even tweak their firing angle, or have them face the reverse to cover your rear! Best of all, most weapons let you select from a few different firing mechanisms. Manual control lets you fire with either the left or right mouse button, Auto-Fire shoots at unending intervals, but our favorite was Music-Based, which makes weapons like Subwoofer fire at the rhythm of the song. It turns bass-heavy hip-hop or a face-melting guitar solo into a regular firing squad.

All in all, Symphony’s integration of music is a unique gimmick, and one that makes perfect sense. Nothing goes together better than adrenaline-pumping gameplay and a fast-paced soundtrack. However, we were most impressed with the clever firing mechanisms and fully customizable ship loadout. Whether or not they have a passion for music, shoot ‘em up fans will love the level of precise control Symphony gives you over your arsenal and ship. This high-octane indie hits PC August 6,
sale94 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku sale94 na korisnoj poruci:
Sladjan85 (11.8.2012)
Stara 14.8.2012, 21:56   #2
sale94
Deo inventara foruma

Član od: 26.4.2011.
Zahvalnice: 2.080
Zahvaljeno 1.638 puta na 1.357 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku sale94
Određen forumom Re: Symphony

Symphony je i zvanicno izasao za pc. Igricu sam probao, i blago receno, da sam odusevljen bolji je i od audiosurfa. Cilj igre je,da upravljanjem vaseg svemirskog broda, (ala space invaders) oslobodite note simfonije od zla pocev sljastecih kreatura ometaca pa sve do, glavnih boss demona, koji inace otkljucavaju svaki sledeci nivo tezine i po 1 delic simfonije. Glavno je skupljati note inspiracije,grafika je toliko lepa i sarena i zivahna 10/10,sam gameplay daje toliki osecaj moci, i opustanja, u isto vreme dok pesma gruva.Sami leveli zavise od same pesme, tacnije mapa menja i oblik, i boje zavisno od ritma,nesto kao u audiosurfu samo bolje ovde se gubi osecaj prostora(iako ga ima). A postoje i specijalni itemi tj dodaci, ja sam u prvom pokusaju sa pesmom, afrojack cant stop me now osvojio 48 000 ispiration poena i 1400 kudosa , i otkljucao subwoofer item, ima normalno upgradov-a svemirskog broda.I za kraj, najbolji deo igre, je taj da mozete free napraviti account, u samoj igri, i radi probao, sam logovao se i prvi sam sa tom pesmom u leaderboardu. Probajte ljudi Symphony i odusevicete se garantujem igra je totalna opustencija i ludilo.

Symphony gameplay

Poslednja ispravka: sale94 (14.8.2012 u 22:47)
sale94 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 14.8.2012, 23:41   #3
vlacke
Veteran

Član od: 20.2.2006.
Zahvalnice: 450
Zahvaljeno 169 puta na 109 poruka
Određen forumom Re: Symphony

Symphony
vlacke je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 16:08.