|
O igrama uopšte Uopšteno, dakle sve ono što se ne tiče samo konkretnog igranja i konkretne igre (poređenje raznih igara, o žanrovima, o sociološkom i drugim uticajima igara itd.) |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
2.5.2007, 11:29 | #101 |
Član
Član od: 19.4.2006.
Lokacija: Tampa Bay, Florida
Poruke: 187
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 6 puta na 6 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Rome Total War
2. Morrowind 3. Oblivion 4. Wolfenstein 5. Max Payne 6. Far Cry 7. Silent Hill 2 8. Syberia 9. Call Of Duty 2 10. Civilization III Van Konkurencije PES serijal Football Manager |
2.5.2007, 12:29 | #102 |
Novi član
Član od: 26.4.2007.
Lokacija: Smederevo
Poruke: 28
Zahvalnice: 16
Zahvaljeno jedanput na jednoj poruci
|
Re: Top 10 IKADA
|
2.5.2007, 18:42 | #103 |
Član
Član od: 28.2.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 114
Zahvalnice: 30
Zahvaljeno 11 puta na 4 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Deset najboljih koje sam ja igrao:
1. Resident Evil 1,2,3 2. Return to Castle Wolfenstein 3. Half-Life 1 4. System Shock 2 5. Soldier of Fortune 1,2 6. Colin McRae 2.0 7. Starcraft 8. Age of Empires 1,2 9. Diablo 1,2 10. Prince of Persia |
2.5.2007, 20:36 | #104 |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
1.prince of persie svi delovi
2.GTA III 3.Battle for a middle earth 1 4.Tony Hawk's SVI DELOVI 5.NFS Underground 2,MW,Carbon 6.PES 6 7.I.G.I. 8.Colin McRae 2.0 9.Test Drive Unlimited 10.Trackmania |
13.5.2007, 14:51 | #105 |
Veteran
|
Re: Top 10 IKADA
Nek bude ovako:
1) F.E.A.R. 2)Half Life 2 3)S.T.A.L.K.E.R. 4)Need for speed Underground 1 5)Need for speed Underground 2 6)Need for speed Carbon 7)Wolfenstein 8)GTA Vice City sa modovima 9)GTA San Andreas sa modovima 10)Sudeki a cekajte Pilsner sam zaboravio...ali neva veze tamo je negde oko 3. mesta |
13.5.2007, 15:29 | #106 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2006.
Poruke: 7.334
Zahvalnice: 860
Zahvaljeno 1.729 puta na 992 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Medal of Honor multiplayer
Total War serial Max Payne serial Stronghold serial Silent Hill Serial Rezident Evil Serial Sims Serial Battlefield 1942 Need for Speed serial PES serijal Syberia 2 To je 11 igrica... Serijale sam nabrojao prosto zato što ne znam koji su mi od kojih djelova bolji... |
14.5.2007, 10:27 | #107 |
Član
Član od: 11.1.2006.
Lokacija: http://102nd.org/
Poruke: 218
Zahvalnice: 3
Zahvaljeno 38 puta na 34 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Il-2 Strumovik serijal (aktuelan Il-2 1946 sa patchom 4.08)
2. freelancer 3. Lock On 4. War Birds 5. Need for speed - serijal 6. BF-2 7. Call Of Duty 2 8. Homeworld 9. Company of Heroes 10. Star Wars (e sad tu je teško baš da se odlučim za koju , ali šta god da izaberete 90% ste upravu) |
18.5.2007, 17:47 | #108 |
Novi član
Član od: 18.5.2007.
Lokacija: Twin peaks
Poruke: 21
Zahvalnice: 3
Zahvaljeno 2 puta na 2 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Diablo serijal
2. GTA serijal 3. Far cry 4. Quake serijal 5. Jade empire 6. Fable the lost chapters 7. GTR 2 8. Need for speed serijal 9. Rainbow six vegas 10. The elder scrols IV oblivion |
19.5.2007, 0:28 | #109 |
Član
Član od: 8.1.2007.
Lokacija: Tu i tamo
Poruke: 91
Zahvalnice: 48
Zahvaljeno 16 puta na 4 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
E sad:
1. WoW (r00lz) 2.Warcraft serial (imam i keca i dvojku) 3.Oblivion 4.Half life 1 i 2 5.Trackmania svi delovi, posebno nations 6.Age of empires svi delovi 7.UT 2003 i 4 8.NFS Serial 9.THPS THUG I THAW (svi delovi, doduse THAW je samo jedan) 10.GTA Vice city El mogu jos par komada? 11. Fable: the lost chapters 12.The sufferung 13. Preskacem.... 14. Far cry... itd itd |
19.5.2007, 10:39 | #110 | |
Deo inventara foruma
Član od: 10.3.2007.
Poruke: 4.425
Zahvalnice: 318
Zahvaljeno 780 puta na 600 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Citat:
A sad moja lista: 1)TES Serijal 2)UT2004 3)Age of Empires Serial 4)Warcraft Serijal(Mislim na RTS,nisam igrao WoW ) 5)Sudden Strike 6)Star Wars:Empire at War(obozavam ovu igru!) 7)Totall War Serijal 8)Far Cry 9)PoP Serijal(posebno WW) 10)Guild Wars(upravo ju igram ) A moram priznati da volim i CoD ,a Colonizaciju nikad necu zaboraviti |
|
20.5.2007, 16:31 | #111 |
Novi član
Član od: 2.5.2007.
Poruke: 9
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1) Resedent Evil(svi osim 4-ke)
2)Silent Hill- serijal 3)Metal Gear - serijal 4)Call of Duty-serijal 5)Medal of Honor 6)Generals2(tiberium wars nisam igro) 7)Need4Speed-serijal 8)Tomb Raider-serijal 9)Suffering2 10)Cold fear |
20.5.2007, 17:50 | #112 |
Član
Član od: 11.5.2007.
Lokacija: Nis
Poruke: 180
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 88 puta na 27 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Da nabrojima i ja neke(redosled nebitan):
1) Starcraft 2) Age of empires I i II 3) Warcraft II i III 4) Civilization III 5) Half life 6) Prince of Persia Warrior within 7) Pes 8) Elder scrolls 9) Worms wwp i armagedon 10) Rome total war 11) Thief III Morao sam bar 11 komada |
20.5.2007, 19:28 | #113 |
Starosedelac
Član od: 6.1.2007.
Lokacija: Futurama
Poruke: 1.317
Zahvalnice: 406
Zahvaljeno 358 puta na 199 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Ovakac
1.Diablo [serijal] 2.Warcraft [serijal+wow] 3.Quake [serijal] 4.Heroes of Might&Magic [III i V] 5.Starcraft 6.Halo 7.Worms [3 i world party] 8.Battlefield [serijal] 9.Suffering 10.Unreal Tournament [serijal] |
20.5.2007, 19:54 | #114 |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
1.Warcraft III
2.GTA serijal 3.Half-life 4.Pes serijal 5.Total war serijal ...to bi bilo to |
20.5.2007, 20:02 | #115 |
Veteran
|
Re: Top 10 IKADA
Diablo
Warcraft Total War Heroes of Might and Magic Elder Scrolls Might and Magic Doom Settlers....... |
20.5.2007, 20:48 | #116 |
Član
Član od: 29.11.2006.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 223
Zahvalnice: 87
Zahvaljeno 4 puta na 4 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
A evo je moja lista
1)cod-serijal 2)battlefield-serijal 3)wow i war3 4)genesis rising 5)counter-strike-sve verzije 6)fifa-serijal 7)need4speed-serijal 8)gta-serijal 9)I.G.I 10)generals2 |
20.5.2007, 21:20 | #117 |
Član
Član od: 28.2.2007.
Lokacija: From Out of Nowhere
Poruke: 118
Zahvalnice: 76
Zahvaljeno 84 puta na 38 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Tezak izbor, ali neka bude ovako:
1) Fallout serijal 2) Baldurs Gate serijal 3) Planescape: Torment 4) Vampire the masquerade: Bloodlines 5) Gothic serijal 6) TES III: Morrowind 7) GTA Vice City 8) KotOR serijal 9) Warcraft III 10) Mortal Kombat serijal Poslednja ispravka: Mobius (21.5.2007 u 9:37) |
28.5.2007, 20:51 | #118 |
Veteran
Član od: 27.5.2007.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.181
Zahvalnice: 774
Zahvaljeno 504 puta na 244 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
A ovo su moje
1.Splinter Cell Chaos Theory I Double Agent 2.counter Strike (svi) 3.medieval Total War 4.call Of Duty 2 5.syberia 2 6.pes 6 7.gta 8.nfs 9.battlefield 1942 10.ultimate Spider-man Poslednja ispravka: zidan grobar (7.8.2007 u 9:21) Razlog: GRESKA |
31.5.2007, 15:34 | #119 |
Kind Of A Big Deal
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: Levo od Pakla
Poruke: 2.214
Zahvalnice: 344
Zahvaljeno 450 puta na 265 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1.Guild Wars
2.Dune 3.Elite 4.UFO Enemy Unknown 5.Warcraft 6.Starcraft 7.Freelancer 8.Age of Empires 9.Orion 10.Black & White |
1.6.2007, 8:50 | #120 |
Banned
Član od: 26.5.2007.
Lokacija: Ebon Hawk
Poruke: 509
Zahvalnice: 70
Zahvaljeno 95 puta na 54 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1)KotOR serial
2)Starcraft 3)Punisher 4)Star Wars Battlefront 5)SW:JK:JA 6)F.E.A.R 7)Hitman Blood Money 8)WOW 9)DMC3 10)Coc Najjace igre ikada |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
igrica, omiljenih, top, vasih |
Alatke vezane za temu | |
Vrste prikaza | |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Najbolja Platforma Svih Vremena... | The Dark Gamer | Platformske igre | 58 | 27.4.2013 22:57 |
Najbolji half life svih vremena | Bozidar | Akcione igre | 59 | 14.4.2009 16:58 |
Najpopularniji quad svih vremena odlazi u penziju | Radovan Brčin | Vesti | 2 | 22.2.2009 15:43 |
Koja je sasvim potpuno najbolja strateska video igra svih vremena ? | Indio | Strateške igre | 352 | 31.8.2008 23:41 |
Najbolji Fps Svih Vremena... | The Dark Gamer | Akcione igre | 205 | 27.5.2008 21:24 |