4.2.2018, 17:12 | #12121 | |
Deo inventara foruma
Član od: 26.11.2006.
Poruke: 5.187
Zahvalnice: 948
Zahvaljeno 1.398 puta na 678 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Gi..._Dragon_Tattoo Radi se o cuvenoj MILENIUM TRILOGIJI: https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_(novel_series) |
|
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku jonathan na korisnoj poruci: | ||
ezenkiel (9.2.2018) |
4.2.2018, 19:21 | #12122 |
V.I.P. Test Drive
Član od: 18.2.2007.
Lokacija: Subsector Aurelia
Poruke: 7.473
Zahvalnice: 1.159
Zahvaljeno 2.446 puta na 1.922 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
...i ne sumnjam u to da je Holivud drugačije preveo film kako originalni naziv ne bi bio osudjen kao diskriminišući i kontroverzan, da se neko slučajno ne uvredi. Na opšte iznenađenje Lisbeth nije bila tamnoputa gej Azijatkinja.
Švedska ekranizacija je neuporedivo bolja. |
4.2.2018, 20:32 | #12123 |
Deo inventara foruma
Član od: 23.2.2009.
Lokacija: Belgrado
Poruke: 9.726
Zahvalnice: 1.639
Zahvaljeno 3.775 puta na 1.843 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Od nominovanih za oskar samo sam 3 bilborda gledao, sta valja odgledati sa ove liste? |
4.2.2018, 21:35 | #12124 |
Veteran
Član od: 9.4.2010.
Lokacija: Fantasy land
Poruke: 885
Zahvalnice: 68
Zahvaljeno 230 puta na 154 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Ја бих можда написао шта да избегнеш, бар за сада: Dunkirk, Call Me by Your Name и Lady Bird.
Phantom Thread је, верујем, непогрешив због Данијела Деј Луиса, а The Post је Спилбергов филм који се тиче политике, у његовом типично квалитетном стилу. |
4.2.2018, 23:58 | #12125 |
Veteran
Član od: 12.1.2010.
Lokacija: Hotel California
Poruke: 1.067
Zahvalnice: 925
Zahvaljeno 890 puta na 357 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
@nexexcalibur
Gledao sve. Slobodno zaobidji Call Me by Your Name i Lady Bird |
5.2.2018, 9:12 | #12126 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.2.2006.
Lokacija: Nis
Poruke: 3.038
Zahvalnice: 723
Zahvaljeno 946 puta na 594 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Za dosta filmova sa slike cekam bolji snimak, ali preporucio bih Get Out (ni priblizno dubokoumno kako ga predstavljaju, ali prilicno zabavno) i Dunkirk.
Ili su verovatno mislili da je The Girl with the Dragon Tattoo mnogo vise catchy naslov za jedan blokbaster. Mada, moguce da su uticala oba faktora |
5.2.2018, 13:03 | #12127 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ************
Poruke: 8.662
Zahvalnice: 2.262
Zahvaljeno 1.922 puta na 1.405 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Ripped (2017), http://www.imdb.com/title/tt4876952/
Comedy that tells the story of two free spirited stoners who, after smoking some top secret pot created by the CIA in 1986, find themselves catapulted into 2016. With 30 years of their lives lost, our now balding and overweight friends use their uncomplicated enthusiasm to get their lives back on track and to figure out the modern world. Ako volite filmove o travi i ako koristite travu dok gledate filmove o travi, onda je ovo pravi film za vas U suprotnom, ovaj film može da prođe, ali su fore prilično "tanke", iako ima poneka solidna. Rasel Piters je ipak puno bolji kao stend-ap komičar, nego kao glumac, mada sa ovakvom pričom svakako ne može da pokaže eventualni talenat. Sve u svemu: može da se pogleda, ali ima puuuuuno boljih filmova. Iz ovog žanra svakako su bolji Čič i Čong ili Harold i Kumar |
5.2.2018, 23:07 | #12128 | ||
Veteran
Član od: 7.7.2011.
Poruke: 706
Zahvalnice: 262
Zahvaljeno 130 puta na 101 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
Citat:
@ Furyozni Bryan: Hehehe da li to pokusavamo da budem sarkasticni?! Postovani zemljace,ako po tebi fx i cgi cine okosnicu da li je neki film jeftin ili ne...ja zaista ne znam niti bih da razmisljam po kom principu ti razmisljas uopste. Medjutim dopusti da tebi a i ostalima objasnim putem snovidjenja kad je u pitanju Romantikova recenzija. Tj. sa cime bih se mogao sloziti a sa cime nebi.Bilo je rijeci prije da je ovo sve "subjektiva" nas gledalaca,te necemo ulaziti u sitna crijevca jer za tim nema potrebe. Ovaj film nebih mogao svariti(u pozitivno-neutralnom pogledu) ni pored najbolje volje. Ima previse stvari od kojih negodujem ali budimo realni i krenimo od onih koji su "osnova" filma da bude iole "gledljivo"!!! Npr. Rezija,scenario,kadriranje i sve ostalo sto ide uz to. Film definitivno "odise neutralnom sirovoshcu" kao i u filmu "Srpski Film". Naime,u filmu imamo dva poznata glumca koji za svaku cast glume na nivou kao i svi ostali,po mojoj slobodnoj procjen Dz/Ž kategorije. Zato sam i rekao da film ima smek da bude "nesto" ali to je debelo palo u vodu. Sam zakljucak filma je: Spoiler za zkc:
Interesantno je da to isto imamo i u filmu Shot Caller kao sto je i sam Romantic naveo.Medjutim imamo dvije totalno suprotne realizacije. Jedna koja je kratka,"stripovana" i nadasve "s`vrata na nos" i druga i hajde recimo normalna. Kolega navodi,"Убити Бога у некоме, у овом филму добија смисао. Толико ломљења, удараца, батина нисам виђао тако често",pa se zaista pitam sta si uopste i gledao,odnosno koji filmovi po ovoj tematici prave osnovu njegovom,svom misljenju? Plasi me da nisi gledao filmska ostvarenja koja zaista traze da se pogledaju na taj nacin koji ti vidis u ovom filmu,kao npr: Ichie The Killer.Bilo bi dobro jos kad bi nasao sa intervjuom-recenziom glavne-sporedne glumice u kome je objasnjeno zapravo sta je sta.Da nebude zabune,znam da si filmofil kao i ja ali me zaista s`vremena na vrijeme znas zabrinuti/shtrecnuti !! Takodje kaze(s) da je film pravljen za "zabavu"....sorry nebih da zvucim nadobudan ali to je super-teski BiEs. Da bi bilo realno da se dodje to takvog zakljucka,u filmu bi trebalo mnoooogo chega da bude(npr.humor,crni humor bilo sta sem da je brain dead u bukvalnom smislu). A ako svoj zakljucak izvodis na osnovu filma "The Room"(toliko je los da je zabavan),onda je OKey ali isto tako daj i do znanja. U sushtini ako cemo posteno(vec pocinjem da se ) moje licno i personalno negodovanje bi se odnosilo na ocjenu 7,5/10 te se pitam da li si ti ocenjivao Brawl in Cell... ili Shot Caller???? Ako je u pitanju Shot,APSOLUTNO SE SLAZEM! A ako je u pitanju Brawl,SUPER jos malo pa ce sustici Lord of the Rings(po makljanju)! ------------------------------- Bio bi red da i ja napisem koju...."subjektivnu" recenziju(...bo sam jeza u ledja)..... The Party (2017) http://www.imdb.com/title/tt5814592/?ref_=nv_sr_1 Pravo malo remek djelo sa zacinom bure baruta. Glumacka postava je mala ali poznata. Sve se desava u par prostorija. Ono sto me je impresioniralo jeste mimika u glumaca. Spoiler za mimika:
Posto smo kao gledaoci vec navikli na "kalup glumu" u vecini svega sto nam dodje pod ruke i ochi,ovaj film u pravom smislu predstavlja pravi pravcati REHAB!!! Vjerovatno ce te steci utisak kao da gledate film sa balkanskih ili u pravcu istoka,prostora.Na imdb-u se vodi kao drama i komedija. Mada je ovo vise kao prvoklasna drama barem sa linije prvog fronta.Humor je u pozadini. E sad dolazi losa strana....film je prokleto prokleto kratak.Bolje je da i ne gledate koliko traje,nego "skini i gledaj". Cak sta vise,dobije se utisak kao da ovo ostvarenje vise pripada pozorisnim daskama nego ekranizaciji. U svakom slucaju,preporuka !!! 10/10 Ps.Malo sam ga pretjerao,jel da?! |
||
6.2.2018, 0:02 | #12129 |
V.I.P. Test Drive
Član od: 18.2.2007.
Lokacija: Subsector Aurelia
Poruke: 7.473
Zahvalnice: 1.159
Zahvaljeno 2.446 puta na 1.922 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Da, to mi je takodje palo na pamet. Još uvek nisam naišao na slučaj da je izmenjen originalni naziv u ekranizaciji (bilo čega), a da mislim da je noviji naziv prikladniji i efektniji. Možda je do mene.
|
6.2.2018, 18:51 | #12130 |
Veteran
Član od: 9.4.2010.
Lokacija: Fantasy land
Poruke: 885
Zahvalnice: 68
Zahvaljeno 230 puta na 154 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Mac4LiF,
Spoiler za реплика:
Нема шта, ово заиста погађа у срце. Топао, емотиван, породични, диван филм у сваком погледу који не би нико смео пропустити. Прошло је доста времена од када сам видео овако квалитетну породичну драму која шаље тако моћну поруку на тако јединствен начин. Оцена 9/10. Kong: Skull Island Далеко бољи од Кинг Конга Питера Џексона, мада је ово потпуно другачија прича. Овде је од почетка квалитетна радња која тече одличним темпом, а и градња карактера је одлична. Акције је на претек, а дешавања, како тече филм, постају све интензивнија. Не постоји ништа што бих навео као ману, осим можда да су бар мало боље, мало детаљније урадили CGI Кинг Конга. Оцена 8,5/10. Girls Trip Импресиониран сам количином забаве, осмех ми се малтене није скидао са лица, а и често сам се гласно смејао. Уз то, много лепоте тамнопутих девојака и ванвременске сексипилности. Овај филм је право изненађење, а има и вредност по питању добре приче о пријатељству и слави. Оцена 8/10. Ingrid Goes West Обри Плази стварно леже ове откачене улоге. Борба са психичким проблемима девојке која не може да живи без гламура и популарности на друштвеним мрежама је овде приказана феноменално, савршен пример како технологија (може) да утиче на неке људе. Са слабим очекивањима сам добио квалитетан филм, одличну глуму, а и радња постаје све боља, посебно крај. Оцена 8/10. Good Time Одлична глума Роберта Петинсона је малтене једино што ваља, а све остало је некако без поенте иако није досадно. Прича је чудна, а да нема јаког елемента глуме, због чега ми се филм примарно свидео, тешко да бих дао и прелазну оцену. Оцена 7/10. The LEGO Batman Movie Деловао ми је дугачак, иако је испод 2 сата, јер све оне форе и сва она лего акција помало дави...Мислим да ћу се држати даље од сваког наредног лего филма. Има доста симпатичних момената и алузија, али радња смара те ми није легао. Оцена 6,5/10. It Исхваљен, прецењен хорор који има свега пар језивих сцена и језивог кловна. Прича јесте кохезивна, али је са друге стране и досадна...Глума је квалитетна, а укључује пре свега децу. Ништа посебно нисам нашао вредно уздизања, а сценарио је могао бити 3 пута страшнији. Оцена 6,5/10. First They Killed My Father О овом истинитом догађају никада ништа нисам знао, па ето, лепо је потсетити се на чињеницу да су људи најгори створови ове планете. Чуди ме да је Анђелина, режисер филма, навела податак да су САД испустиле преко 3 тоне експлозива на неутралну државу, Камбоџу, јер се САД у филмовим углавном отворено или тихо подржавају. Није остављен јак утисак на мене и то не по питању страхота Камбоџана, већ као филм гуши у много тренутака. Оцена 6,5/10. |
7.2.2018, 0:34 | #12131 | |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ************
Poruke: 8.662
Zahvalnice: 2.262
Zahvaljeno 1.922 puta na 1.405 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
Spoiler za malo istorije:
Poslednja ispravka: ZoNi (7.2.2018 u 0:42) |
|
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ZoNi na korisnoj poruci: | ||
Rockstar (7.2.2018) |
8.2.2018, 14:52 | #12132 |
Deo inventara foruma
Član od: 26.11.2006.
Poruke: 5.187
Zahvalnice: 948
Zahvaljeno 1.398 puta na 678 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Cloverfield Paradox (2018)
U potrazi za alternativnom energijom, naucnici orbitiraju svemirom velikom "particle accelerator" stanicom. Rekao bih, eksperimentisu sa nekom vrstom LHC-a u svemiru. Radnja je smještena u isto vrijeme kada i prvi Cloverfield (2008). Nakon greške pri izvodjenju testova, pocinju se desavati neobicne stvari. Još jedna loša kopija Aliena. Sve do sada vidjeno. Scene predvidive i prepoznatljive cak i iz ostalih slicnih filmova ali prije svega, Aliena i The Thing (1982). Samo su ovog puta ubacili u kombinaciju Coherence (2013). Stvari se dešavaju kao iz "rokovnika" koji sadrzi sve kliše scene space-horror filmova. Jedna za drugom gdje se glavni protagonisti ne trude ni da pronadju odgovor na neobjašnjiv splet okolnosti. Vec onako, nonšalantno sve prihvataju sa jednom velikom dozom "normalnosti". Opcenito Cloverfield serijal ne zna sta hoce da bude. Pokusavaju radnju umotati u nekakvu neobjašnjivu misteriju evo vec tri filma za redom. Ali im definitivno ne polazi za rukom. Filmovi jednostavno nisu ubjedljivi. Originalni. Dovoljno misteriozni da bi drzali pažnju. Sa pozitivne strane, film je kvalitetno uradjen sa tehničke strane. Budjet ocito nije bio problme (osim za pisce). Gluma je sasvim solidna. Chris O'Dowd je doprinjeo balansu i kontrastu tmurne atmosfere. Elizabeth Debicki mi se mnogo dopala. No, nedovoljno da spase film. 4/10 |
8.2.2018, 19:22 | #12133 |
Deo inventara foruma
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Ispada da je svaki film u svemiru koji ima imalo naznake horora, kopija Aliena. Svaki horor u kojoj se prica o nekoj odredjenoj grupici naucnika je u stvari kopija The Thing.....
Da se razumemo, ja se slazem da je film onako, nit smrdi nit mirise (mada ga ne bih ocenio bas toliko nisko)....ali se jednostavno ne slazem da pokusava da bude kopija klasika koje si naveo....Nigde veze, po meni. |
8.2.2018, 19:42 | #12134 |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.020
Zahvalnice: 231
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Daddy's Home 2 (2017)
http://www.imdb.com/title/tt5657846/ Jadan nastavak prvog dela, iako je kao ekipa pojačana. Sve je nekako usiljeno, bez trunke spontanosti. Poslednja ispravka: Suad Novic (8.2.2018 u 22:09) |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Suad Novic na korisnoj poruci: | ||
Trigger (10.2.2018) |
8.2.2018, 23:49 | #12135 |
Starosedelac
Član od: 17.5.2008.
Poruke: 1.474
Zahvalnice: 1.102
Zahvaljeno 607 puta na 452 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Meni se taj film baš dopao, lagana opuštajuća komedija...
Pred kraj su malo preterano pokušali da emocije angažuju kod (jedne inače jako dobre) pesme. Ne volim Will Ferrela, ali je ovde podnošljiv, jer nije stalno u centru pažnje kao u drugim "njegovim" filmovima. Mel je lagano odglumio, John Litgow lud kao i uvek (ne računam Footloose tu je bio lud na drugi način). Valberga ne računam u glumce, on će za mene uvek biti Marki Mark I, na kraju, ali ne najmanje važno- KAKVA JE MAČKA ALESSIA AMBROSIO !!! |
9.2.2018, 1:01 | #12136 |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.020
Zahvalnice: 231
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Misliš na Alesandru Ambrosio?
|
9.2.2018, 11:40 | #12138 |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.020
Zahvalnice: 231
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Murder on the Orient Express (2017)
http://www.imdb.com/title/tt3402236/ Izuzetna verzija čuvenog dela Agate Kristi, o kojem je teško reći nešto što već nije rečeno. Sam film sa plejadom vrsnih glumaca, ima stvarno sve što treba da ostavi snažan utisak na gledaoca. Čak je i muzika naglašeno njegov sastavni deo za pun doživljaj. Posebno je upečatljva scena u tunelu pred kraj sa jasnom asocijacijom na Da Vinčijevu Tajnu večeru. Moj kandidat za film godine 2017. Za puno uživanje verovatno treba pogledati bolji release od ovog koji sam ja gledao. Spoiler za Trasa voza:
Poslednja ispravka: Suad Novic (10.2.2018 u 21:22) |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku Suad Novic na korisnoj poruci: | ||
9.2.2018, 11:56 | #12139 |
Veteran
Član od: 23.1.2012.
Lokacija: Trebinje
Poruke: 1.194
Zahvalnice: 624
Zahvaljeno 287 puta na 231 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Odličan film. Ja sam ga gledao u bioskopu, baš je doživljaj.
Sve štima, od glume, priče, zapleta, do prekrasnih kadrova voza koji tutnji kroz sniježne planinske vrhove. Velika preporuka. |
9.2.2018, 13:31 | #12140 | |
Deo inventara foruma
Član od: 2.12.2005.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 5.619
Zahvalnice: 49
Zahvaljeno 1.521 puta na 1.054 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Bryan Fury na korisnoj poruci: | ||
ZoNi (9.2.2018) |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
filmovi, preporuka, review |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Da li neko zna koji je ovo film? | DJ_MY_SOUL | Kompjuteri i film | 2589 | 9.4.2024 13:29 |
Najbolji horror film ikad napravljen? | FRIghTMaN | Kompjuteri i film | 734 | 6.11.2013 1:57 |
Problem tokom gledanja filmova, tacnije steka mi slika a zvuk ide normalno | Dijenek | Kvarovi | 27 | 15.5.2010 13:19 |
Slabiji zvuk govora od ostatka zvukova (prilikom gledanja filmova)... | polarnimeda | Operativni sistemi | 2 | 14.10.2008 13:12 |
Taj film... | aerochivija | Brbljaonica | 15 | 20.7.2008 21:46 |