|
O igrama uopšte Uopšteno, dakle sve ono što se ne tiče samo konkretnog igranja i konkretne igre (poređenje raznih igara, o žanrovima, o sociološkom i drugim uticajima igara itd.) |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
3.2.2017, 18:30 | #1 |
Starosedelac
Član od: 15.7.2016.
Poruke: 1.396
Zahvalnice: 104
Zahvaljeno 481 puta na 282 poruka
|
Nastavci igara koji su vas razocarali.
Tema uglavnom govori o nastavcima popularnih igara koji ste zeljno cekali ali na kraju nije ispao onako kako ste ocekivali, evo nekih primera.
Mafia III - prvo da napomenem da je Mafia II isto bio naslov koji sam toliko iscekivao da je na kraju veoma razocarao ali sad ovo mesto zauzima III i sad prema II imam vise razumevanja i postovanja. Ne znam sta se desilo sa razvojem igre? igra izgleda kao nedovrseni proizvod i igra deluje veoma dosadno Command & Conquer - Red Alert 3 i 4 Tiberian Twilight. Red Alert 3 je imao tezak zadatak trebalo je dostici visine popularnosti Red Alert 2 ali sve izgleda nekako lose pre svega gluma i pored velikog broja talentovanih glumaca i taj neki prenaglaseni seksipil glumica tu su vec otisli predaleko suknje do pupka i lazerne majce kratkih rukava i nekako graficki taj sarenis veliki odskog. A sta tek da kazem za kraj Tiberian sage u 4 kako jadno, plus nema gradnje baze, ubi EA C&C za sva vremena. Stronghold 2 i 3 - od kako su resili da prebace Stronghold u 3D okruzenje tu su napravili gresku. Hitman: Contracts - Posle fenomenalne dvojke, trojka je i pored odlicnih najava kako ce biti uzbudljiva i mracna i donekle ti momenti su prisutni u igri, ali sve ostalo pa i same misije su rimejk prvog dela sa dodatnim novim misijama. Celokupan utisak posle fenomenalnog predhodnika ostavlja pomalo gorak ukus u ustima. Driv3r - Obozavao sam Driver 1 i 2 na PS1, pa je 3 bila veoma iscekivana tada na mojoj lisi, tada i GTA serijal je dominirao svuda pa su ocekivnja od Driver 3 bila velika. Medjutim kada je igra konacno izasla izgledala je veoma lose, neigriv proizvod a mislim da je igra imala potencial da bude dobra. Duke Nukem Forever - toliko godina cekanja i sve ispalo kao nekakav los vic. Max Payne 3 - Obozavam 1 i 2 naslovi koje mogu uvek da obrnem kad ih se uzelim, u 3 mi se ne svidja ta atmosfera Brazila, odsustvo stripa i previse previse akcije mislim da je vreme da Maxa ostave na miru. Poslednja ispravka: code master (5.2.2017 u 15:44) |
3.2.2017, 19:13 | #2 |
Deo inventara foruma
Član od: 26.5.2008.
Lokacija: Панчево
Poruke: 4.422
Zahvalnice: 746
Zahvaljeno 1.425 puta na 1.082 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Ne mogu sad da se setim, ali kao veliki ljubitelj C&C igara svakako RA3 i C&C 4.
|
4.2.2017, 19:22 | #3 | |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.110
Zahvalnice: 4.320
Zahvaljeno 3.295 puta na 2.274 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Citat:
Samo treba da odrade reboot i ubace u novi engine keca i dvojku i da namlate pare i od starih i od novih igrača. Meni je trojka bila okej i šmek i atmosfera nisu bili toliko loši ali joj je nešto falilo, ni sam nisam siguran šta. I cutscenes su bile smorne do bola i strašno su ubijale pacing. Ali je zato akcija između njih bila fantastična, pojedina napucavanja pamtim još iz prvog prelaska (obrnuo sam je 2x) i moram reći da je Maxu prijao novi engine, masni particle efekti i kvalitetna fizika. Ono što je FEAR uradio u FPS žanru to je MP3 uradio u TPS žanru, kvalitetna krljačina. Mada mi arkadniji karakter (brža i fluidnija borba) iz MP2 leži najbolje u celom serijalu. |
|
4.2.2017, 19:46 | #4 | |
Starosedelac
Član od: 15.7.2016.
Poruke: 1.396
Zahvalnice: 104
Zahvaljeno 481 puta na 282 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Citat:
Poslednja ispravka: code master (4.2.2017 u 23:03) |
|
4.2.2017, 22:25 | #5 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
U Max Payne trojci falila je ta specifična, nadrealna, hororična atmosfera iz prve dve igre. Napucavanje je bilo fantastično, ali nije to to.. nema tog šmeka. Ja nisam ni očekivao bilo kakav kontinuitet bez Remedy-a, možda zato i nisam bio razočaran.
Što se tiče teme, nastavci koji su me najviše razočarali su Invisible War (it never happened), Broken Sword 2 (u svim aspektima daleko siromašniji od originala), Mass Effect 2 (dobra igra, ali nekako neozbiljnija od keca, sa previše patetike, klinačkog humora, napaljenosti i neuspelog cool faktora. Glavna priča je retardirana), Gothic 3 (prve dve igre su sjajne, a trojka je bagovito, generičko, ofrlje sklepano đubre), Fallout 3 (moram da priznam da sam uživao igrajući ovu igru, ali kada sam je završio osetio sam koliko fali te dubine koja je krasila prve dve igre. Apsolutno sam siguran da je nikada više neću igrati, kao što sam siguran da ću Fallout 1&2 igrati i za 10, 20, 30 godina), itd.. |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku nameless1 na korisnoj poruci: | ||
code master (4.2.2017), goranmax (5.2.2017) |
5.2.2017, 0:06 | #6 |
Deo inventara foruma
Član od: 30.6.2008.
Lokacija: Beograd
Poruke: 7.297
Zahvalnice: 993
Zahvaljeno 3.965 puta na 2.387 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Ovako na prvu, ono što me je najviše zabolelo svojevremeno:
Mass Effect 2 - iako je sama mehanika čak i poboljšana, priča je sa vrhunske misterije zbog koje se sedi na ivici stolice srozana na patetiku i loženje bez ukusa, u stilu filma Armagedon. Heroes of Might and Magic VI - zatupljena i uprošćena, neizazovan AI, bagovi, bagovi, bagovi. Disciples 3 - nastavak jedne od najboljih poteznih RPG/strategija, bled ko krpa, dosadan, neizazovan... Dark Souls II - Znam da će neko za ovo da me ispsuje, ali nakon genijalnog keca, dizajnerskog remek dela, igre za 11/10... vrlo dobra replika, samostalno čak odlična igra, možda 9/10, ali je ipak razočarenje u poređenju sa krunskim biserom pre nje. |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku Aibo na korisnoj poruci: | ||
5.2.2017, 0:18 | #7 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.110
Zahvalnice: 4.320
Zahvaljeno 3.295 puta na 2.274 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Hm, ne mogu sad ničega da se setim sem da mi je Jedi Academy ostavio baš bljutav ukus u ustima iako je bio zabavan. Jedi Knight 2 je imao kampanju 10/10, (kao i fantastičan multiplejer mada je onaj u JA malo bolji zbog boljeg saber combata) apsolutno linearna progresija je bila izuzetno dobro tempirana i pacing je bio sjajan. Jedi Academy je doneo mnogo kul stvari kao što su mogućnost korišćenja dva lightsabera ili dual sabera, nove forces i poteze u borbi kao i nekoliko zaista odličnih nivoa ali je zbog toga sve ostalo propatilo po mom mišljenju.
U JK2 je uspešno utkana SW atmosfera bez da se bilo šta oseća isforsirano ili prenaduvano i cela priča koja se vrti oko Kyle Katarna je meni nekako draga srcu kao i sam lik ali i likovi koji ga okružuju, baš su mi believeable i u Star Wars fazonu. Glavni lik u JA mi je nekako bio antipatičan, priča isforsirana. Iako je gameplay mehanika daleko bolja u JA meni je JK2 jedna od najboljih linearnih SP igara ikada i generalno verovatno najbolja Star Wars igra. |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku doctor na korisnoj poruci: | ||
caine (5.2.2017), code master (5.2.2017) |
5.2.2017, 1:23 | #8 |
Deo inventara foruma
Član od: 21.5.2008.
Poruke: 4.916
Zahvalnice: 1.072
Zahvaljeno 1.096 puta na 715 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Mass Effect 3 - od vrhunskog RPG-a do TPS. Odigrana samo da se kompletira trilogija i zaokruži priča.
Deus Ex Mankind Divided - Posle filmske atmosfere i odlične naracije HR, dobijena je igra koja je smućena pa prosuta. Crysis 2 - urbano okruženje za igru i endžin koji su stvoreni za prašumu i mističnu priču. Nije ni čudo što će da bankrotiraju. Far Cry 2 - Posle Džeka Karvera, priča o pustinji sa open world okruženjem. Repetitivni zadaci, smor... |
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku White Ripper na korisnoj poruci: | ||
code master (5.2.2017), Lex987 (8.2.2017) |
5.2.2017, 1:39 | #9 | |
Član
Član od: 2.7.2016.
Poruke: 104
Zahvalnice: 45
Zahvaljeno 44 puta na 31 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Citat:
A odlična naracija u HR je možda do pola igre, a onda lagano kreće raspad sistema, zaokružen onim otužnim finalom igre. |
|
5.2.2017, 12:33 | #10 | |
Starosedelac
Član od: 15.7.2016.
Poruke: 1.396
Zahvalnice: 104
Zahvaljeno 481 puta na 282 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Citat:
A sto se tice Mass Effecta igrao sam samo prvi deo i zaista je jedan od najboljih Akcionih RPG koji sam ikada igrao, u medjuvremenu kada su se pojavili i ostali nastavci i uvideo da sama prica prelazi u potpuni klise izgubio sam interesovanje. Poslednja ispravka: code master (5.2.2017 u 15:35) |
|
5.2.2017, 18:59 | #11 |
Član
Član od: 26.11.2011.
Lokacija: The Gusarski Zaliv
Poruke: 30
Zahvalnice: 24
Zahvaljeno 11 puta na 7 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Arcania ako se ona uopšte i smatra nastavkom Gothic serijala, znam da je u ranoj fazi razvoja bila promovisana kao Gothic IV. Linearno, nemaštovito, monotono i dosadno.
Inače pomenuo je neko i Gothic III, meni je taj nastavak zapravo bio dobar možda cak i najbolji iz kompletnog Gothic serijala, naravno ne sporim da je krajnje bagovana i neoptimizovana ali iza svega toga krije se sjajna igra, iako sam igrao sa vrlo niskim framerateom koji je varirao izmeđe 10-20 frejmova po sekundi i čekao isto toliko minuta na učitavanjima ipak sam na kraju u mnogome zaista uživao u toj igri, dopadao mi se tada taj otvoreni svijet i mogućnost "preletanja" iz frakcije u frakciju. Poslednja ispravka: Clayton (5.2.2017 u 19:33) |
5.2.2017, 19:17 | #12 |
Član
Član od: 14.1.2014.
Poruke: 84
Zahvalnice: 5
Zahvaljeno 22 puta na 15 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Evo nekih:
-Vietcong 2: Posle keca koji je bio remek delo ispred svog vremena i jedna od najboljih igara o Vijetnamskom ratu ikad usledio je ispod prosečni drugi deo. -Mafia 2 i 3: Genijalnost prvog dela je do danas nedostižna, dok su nastavci po mom mišljenju loši jer su pokušavali da usiljeno uguraju površno odrađen sandbox stil igre dok je kec bio linearna igra u sandbox okruženju. Zanimljivo da i na Vietcong i Mafia serialu radio isti studio 2k Czech -C&C4:Tiberium Twilight: Kako ih samo nije sramota da slavnu franšizu ovako završe. -Mass Effect 3: Prvo-nije RPG, drugo-patetika a kraj i da ne pominjem. -Sve Call of Duty igre nakon CoD:World at War: Komercijalne reciklaže radi pljačke fanatično zaslepljenih fanova. -Assassin's Creed:Revelations i Unity: dve teška udarca za serijal. Srećom su njihovi nastavci popravili nanetu štetu. -Dead Space 3: nije horor kao prvi dva dela, više dođe TPS. -Splinter Cell:Conviction: Odlična priča, slab gejmplej, dok je sa SC:Blacklist situacija obrnuta. -Total War:Empire i Napoleon: dve osrednje igre, takođe potpuno nepotreban eksperimentalni izlet serijala u 18. i 19. vek. To je što mogu na brzinu da se setim..... |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Nesic8693 na korisnoj poruci: | ||
code master (5.2.2017) |
5.2.2017, 19:35 | #13 |
Deo inventara foruma
Član od: 2.2.2006.
Poruke: 7.334
Zahvalnice: 860
Zahvaljeno 1.729 puta na 992 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Mafija 3 isvi Strongholdi posle Crusadera... Ostalo manje vise.
|
5.2.2017, 20:02 | #14 | |
Starosedelac
Član od: 15.7.2016.
Poruke: 1.396
Zahvalnice: 104
Zahvaljeno 481 puta na 282 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Citat:
Voleo bi da pomenem i NFS serijal koji posle ProStreeta sam batalio, istina ProStreet je bio posljednji NFS koji sam igrao i po meni su sa ovom igrom nekako smanjili interesovanje za sam serijal. Znaci od prvog NFS do NFS Carbon sam uzivao u serijalu posle toga meh. |
|
5.2.2017, 20:05 | #15 | ||
Deo inventara foruma
Član od: 24.2.2006.
Lokacija: Nis
Poruke: 3.038
Zahvalnice: 723
Zahvaljeno 946 puta na 594 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Citat:
Citat:
|
||
5.2.2017, 21:14 | #16 |
Starosedelac
Član od: 18.3.2013.
Lokacija: Republika Srpska
Poruke: 1.542
Zahvalnice: 56
Zahvaljeno 357 puta na 230 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Biocock Shitfinite.
|
5.2.2017, 21:26 | #17 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.772
Zahvalnice: 5.416
Zahvaljeno 4.101 puta na 2.675 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Dragon Age 2 - Ne zato sto je bio inferiorniji od Originsa, nego sto sa malo vise paznje je mogla da bude mnogo bolja igra.
Dragon Age: Inquisition - Ooooooooopeeeeeeen wooooooorld griiiiiind. Nema potrebe dodati ista vise. |
5.2.2017, 22:09 | #18 |
Deo inventara foruma
Član od: 26.5.2008.
Lokacija: Панчево
Poruke: 4.422
Zahvalnice: 746
Zahvaljeno 1.425 puta na 1.082 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Ево, управо играм једну такву - Unreal 2. За три класе лошија игра од оригинала. Прешао сам је само једном.
|
5.2.2017, 22:35 | #19 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.110
Zahvalnice: 4.320
Zahvaljeno 3.295 puta na 2.274 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Uh, uh, setio sam se još jedne igre: Ground Control 2. Massive je po meni napravio grešku sa tom igrom, pokušali su da se uvuku pod kožu igračima klasičnih RTS-ova dodavanjem mogućnosti da se povlače reinforcementi i dodavanjem stvari kao što je capturing određenih zona na mapi zbog ovoga i onoga... Duhovni nastavak GC-a World in Conflict je otišao još dalje u tom pravcu.
Obe igre su dobre ali jednostavno nije to to. Originalni GC je bio i ostao biser u moru smornih RTS-ova (da se videti da nisam veliki fan celokupnog žanra) gde se sve svodilo na manijakalno kliktanje po interfejsu, štancanje resursa i jedinica i trkom ko će koga pre da pregazi. GC je imao full 3D pogled na teren sa slobodnom kamerom gde je dominacija nad neprijateljem pozicioniranjem, flankovanjem i pametnim pokretanjem jedinica bila neophodna; igra je imala damage model gde je bilo bitno ko na koga čime puca, gde su jedinice imali različit armor sa prednje strane, sa strane i sa zadnje strane, gde je higher ground značio nadmoć, gde je postavljanje jedinica u mračne delove mape uticalo na preciznost neprijatelja, gde je svaka rupa u odbrani i nepromišljenost bila kažnjena. Pacing kampanje je bio odličan, priča je vukla na dalje igranje, brifing + setup dropshipova je bio odlično odrađen, nemogućnost dovlačenja reinforcementa je unosila neverovatnu tenziju, nemogućnost čuvanja takođe, misije su bile smeštene na odličnim mapama sa sjajnim skriptovanim eventima, i kompletna igra se mogla odigrati lagano, taktički i realno jedina je koju sam igrao i koja nakon svakog fajta u kom se izdominira nad neprijateljem pruža fantastičan osećaj i tera vas da se osećate imbecilno ako budete izdominirani. |
6.2.2017, 1:26 | #20 | |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
Re: Nastavci igara koji su vas razocarali.
Citat:
Da ne bude sve crno, sećam se sjajne atmosfere u nekom kampu na brdu, sa sve vukovima koji zavijaju. I verujem da je igra sada u daleko boljem stanju sa svim community zakrpama (mislim da su i tvikovali protivnike, smanjili njihov broj a načinili ih težim i 'pametnijim'), itd. |
|
Bookmarks sajtovi |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Koji antivirus koristite? | doctor | Zaštita | 982 | 16.12.2017 15:59 |
Najbolje od nezapaženih igara... | polarnimeda | O igrama uopšte | 150 | 5.7.2017 14:45 |
Kako napraviti igru! (Iz perspektive programera...) | sasha vukelic | Pravljenje igara | 138 | 24.9.2016 20:36 |
Cene i izbor original igara kod nas | Sreten Mladenovic | O igrama uopšte | 4 | 17.6.2011 10:30 |
Uzeo bih IrDA na USB2.0 - koji je najbolji ??? | Ilic Marko | Komunikacioni uređaji i umrežavanje | 3 | 23.2.2006 19:45 |