|
O igrama uopšte Uopšteno, dakle sve ono što se ne tiče samo konkretnog igranja i konkretne igre (poređenje raznih igara, o žanrovima, o sociološkom i drugim uticajima igara itd.) |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
|
10.1.2006, 23:26 | #1 |
Starosedelac
Član od: 25.10.2005.
Lokacija: Kragujevac - The Soul of Serbia
Poruke: 1.318
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 28 puta na 20 poruka
|
Top 10 svih vremena
Za vas najboljih 10 igara/serijala ikada su? Molim vas, ni manje ni vishe od 10... ako se dosta nas opredeli mogli bi smo na kraju da pravimo izbor za naj
Po meni: 1. Civilization (serijal) 2. Warcraft III 3. Heroes III 4. Max Payne (serijal) 5. Hitman (serijal) 6. Thief (serijal) 7. Total War (serijal) 8. Quake (serijal) 9. Need For Speed 4 10. HALO: Combat Evolved |
10.1.2006, 23:31 | #2 |
amurof aratnevni oeD
Član od: 18.11.2005.
Lokacija: tamo gde se ne radi
Poruke: 3.181
Zahvalnice: 2.055
Zahvaljeno 1.217 puta na 551 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Neznam tačno. Igrao sam doooosta igrica, ali ipak nemogu napraviti Top 10 jer ima dosta drugih dobrih igrica koje nisam igrao a hit su. Kao npr. F.E.A.R., Quake 4, World of Warcraft i druge.
|
10.1.2006, 23:33 | #3 |
Starosedelac
Član od: 25.10.2005.
Lokacija: Kragujevac - The Soul of Serbia
Poruke: 1.318
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 28 puta na 20 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Onda ne spamuj. Ako mozes sastavi listu top 10 igrica KOJE SI IGRAO (naravno da te ne teram da prelazis igre da bi ovde pravio listu), ako ne goto->first line
|
11.1.2006, 0:13 | #4 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Master of Orion II
2. Might&Magic VII 3. Starcraft 4. First Encounter 5. Wing Commander (I) 6. Gothic II 7. Heroes of might&magic III 8. Simon the sorcerer 9. Secret of the monkey island 10. Mortal Kombat II i IV (premda Mortal Kombat nije trebao da bude zadnji ) |
11.1.2006, 0:18 | #5 |
Starosedelac
Član od: 25.10.2005.
Lokacija: Kragujevac - The Soul of Serbia
Poruke: 1.318
Zahvalnice: 98
Zahvaljeno 28 puta na 20 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Thanks for participation
Edituj ako mislis da drugacije treba |
11.1.2006, 0:20 | #6 |
Deo inventara foruma
Član od: 6.11.2005.
Lokacija: Iznad reke, ispod drveća.
Poruke: 3.218
Zahvalnice: 58
Zahvaljeno 329 puta na 180 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Editovacu, ako dozvolis da lista bude ne 10, vec 20 naslova
|
19.1.2006, 19:49 | #7 |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
1.Planescape:Torment
2.Baldurs Gate: Shadows of Amn 3.Fallout 2 4.Arcanum 5.Discworld Noir (isplakah se od smijeha) 6.Dune 2000 7.UFO - Enemy unknown 8.Rome 9.Heroes III 10.Bloodlines Bog te vidio, tek sad vidim koliko sam vremena ja izgubio...(a nijesam ni pomenuo Civ.) |
19.1.2006, 19:50 | #8 |
Starosedelac
|
Re: Top 10 IKADA
Jel' neko nekad igrao Romance of three kingdoms 6?
|
19.1.2006, 21:43 | #9 |
Član
Član od: 16.1.2006.
Poruke: 157
Zahvalnice: 44
Zahvaljeno 31 puta na 23 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Heroes 3
2. Elite 3. Pirates 4. Civilisation (pa sad) 4 5. Half Life 6. Diablo 2 7. North and South 8. System Shock 2 9. Grand Tourismo 10. Far Cry Ima ih jos starijih ali... |
21.1.2006, 3:35 | #10 | |
Član
Član od: 10.1.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 91
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Citat:
|
|
21.1.2006, 11:13 | #11 | |
Veteran
|
Re: Top 10 IKADA
Citat:
Igra je skroz cool, tek grafika i prica! |
|
17.4.2006, 1:59 | #12 |
Novi član
Član od: 10.4.2006.
Poruke: 14
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1.Diablo 1 2
2.Silent Hill (serijal) 3.Fallout 2 4.System Shock 2 5.Donkey Kong Country (serijal) 6.Syberia 1 2 7.WC III 8.Half Life 1 2 9.Myst (serijal) 10.hmmm sve ostale .. :0 |
17.4.2006, 16:01 | #13 |
Starosedelac
Član od: 3.4.2006.
Poruke: 1.213
Zahvalnice: 256
Zahvaljeno 53 puta na 38 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
10. Half-Life 2
9.Warhhamer 40000 Dawn of war 8. Rome Total War 7.Far Cry 6. Prince of Persia (Sands of time, Warior Within i The Two Thrones) 5.Unreal Tournament 2004 4. Warcraft III & The Frozen Throne 3. The Elder Scrolls 3 Morrowind 2. Kotor (prvi deo i The Sith Lords) 1. Call of Duty ( prvi, United Offensive, dvojka) Listu sam sastavio za pet minuta tako da cu je verovatno izmeniti. Sto se tice prvog mest, hteo sam da stavim KOTOR ali mi je nekako COD privlacniji (ne znam sto) Poslednja ispravka: Magneto (17.4.2006 u 17:21) Razlog: Previše crvenila na jednom mestu |
17.4.2006, 17:26 | #14 |
Član
Član od: 4.3.2006.
Lokacija: grad u oblacima
Poruke: 288
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 5 puta na 4 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
0) Elite (sa C64, daleeeko van konkurencije)
1) Civilisation 2 2) Half-Life 1 3) StarCraft (bizzard-ova škola) 4) System Shock 2 5) Prince of Persia (stari, u dve boje) 6) Baldur's Gate 2 7) Mortal Combat 2 8) Heroes of Might and Magic 2 9) FIFA 98 Evo dodatnih komentara: -Grafika u igri je poslednja stavka koju uzimam u obzir, jer svaka grafika, ma koliko bila dobra, biva prevaziđena za par godina, a ostali elementi igre NE. -Oko 50% najboljih igra je drugi deo -HOMM trojka je samo dobro našminkana dvojka sa par dodatih gradova -Neki bi sad odmah rekli: a gde ti je Syberia, Longest Journey i ostale hardcore avanture? Nisam neki igrač dotočnih pa i ne mogu da sudim o njima. |
17.4.2006, 17:38 | #15 |
Veteran
|
Re: Top 10 IKADA
1. Sea Dogs
2. Europa Universalis (S) 3. No One Lives Forever (S) 4. Black & White (samo prvi deo, bez dvojke) 5. Knights of the Old Republic (S) 6. Total War (S - bez Rome) 7. Call of Duty (S) 8. The Elder Scrolls III: Morrowind 9. Tropico 2: Pirate Cove 10. Age of Wonders (S) Prva dva mesta su sigurna, posle redosled nije ni bitan... |
12.5.2006, 19:32 | #16 |
Novi član
Član od: 2.5.2006.
Poruke: 16
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1. Fallout 2
2. Populos 3 3. Caesar 3 4. Disciples 2 5. Starcraft (i ekspanzija pride) 6. Arcanum 7. Vampire Bloodlines 8. Baldurs Gate (i ekspanzije, a bogami i Baldur 2) 9. Blood Omen (serijal) 10. Cossacs (ali ne i kozaci 2)!!!! Naravno kada bih malo bolje promislio, verovatno bi lista izgledala malo drugacije (a i bila bi malo duza...tesko je ograniciti se na 10 igara...JAAAAOOOO!!!! PA NISAM STAVIO MOROWIND...... ) |
15.5.2006, 13:49 | #17 |
Član
Član od: 9.5.2006.
Lokacija: Underworld
Poruke: 102
Zahvalnice: 1
Zahvaljeno 5 puta na jednoj poruci
|
Re: Top 10 IKADA
Ovako:
1.Oblivion 2.Call of Duty 3.NFS Underground 2 4.Gothic 2 5.Boiling point 6.NFS Most Wanted 7.Spell Force 8.Counter-Strike 1.6 9.LOTR the Battle for Middle-earth 2 10.Sacred I tako dalje... |
15.5.2006, 14:26 | #18 |
Starosedelac
Član od: 23.2.2006.
Lokacija: Tamo gde su kuće od čokolade i prozori od marmelade....
Poruke: 1.579
Zahvalnice: 195
Zahvaljeno 301 puta na 171 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
Evo moje top liste:
1. The Incredible Machine 2.The Elder Scrols(serijal) 3.Prince of Persia(serijal) 4.Tomb Raider (ceo serijal osim Dark Angel i Dela pre Dark Angela) 5.Splinter Cell(serijal) 6.Call Of Duty(svi delovi) 7.Warcraft(svi delovi ukljucujuci i World Of Warcraft) 8.Thief(serijal) 9.Far Cry 10.Riddick Redosled nije bitan..... Mada ima jos dosta strava igrica kojih nema u listi al` jbg |
15.5.2006, 14:52 | #19 |
Član
Član od: 18.1.2006.
Lokacija: Srbija - Slovačka
Poruke: 379
Zahvalnice: 103
Zahvaljeno 73 puta na 48 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
A Ovako http://www.sk.co.yu/forum/images/smilies/confused.gif
1:Baldurs Gate2 2:Fallout 2 3:WarCraft 3 4:Rome TW 5:Vampire Blodlines 6:Kotor 7:The Incredible Machine 8:Planescape:Torment 9:Neverwinter Nights 10:Batle For Midle Earth |
10.6.2006, 13:36 | #20 |
Novi član
Član od: 5.6.2006.
Lokacija: Bu2
Poruke: 3
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Re: Top 10 IKADA
1.Dungeon sige II
2.War Craft TFT 3.Diablo 2 4.Final Fantasy VIII,IX,X. Josh nisam igra' IX i XII 5.The Godfather 6.Worms (bilo koji deo) 7.Aliens versus Predator 8.Call of Duty II 9.Counter-Strike 1.5 10.NFS MS |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
igrica, omiljenih, top, vasih |
Alatke vezane za temu | |
Vrste prikaza | |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Najbolja Platforma Svih Vremena... | The Dark Gamer | Platformske igre | 58 | 27.4.2013 22:57 |
Najbolji half life svih vremena | Bozidar | Akcione igre | 59 | 14.4.2009 16:58 |
Najpopularniji quad svih vremena odlazi u penziju | Radovan Brčin | Vesti | 2 | 22.2.2009 15:43 |
Koja je sasvim potpuno najbolja strateska video igra svih vremena ? | Indio | Strateške igre | 352 | 31.8.2008 23:41 |
Najbolji Fps Svih Vremena... | The Dark Gamer | Akcione igre | 205 | 27.5.2008 21:24 |