Protekla godina za avanturiste...
...chini mi se, najpozitivnija, i najvise obecavajuca za buducnost zanra jos mozda od izlaska Syberie...
Imali smo sjajni Tales of Monkey Island, koji je sa ovih 5 epizoda jedna zaokruzena cjelina - pravi biser u serijalu, savrseno uklopljen u kompletnu sagu... koji se, naravno, nastavlja. Sam epizodni koncept je dobio konacno opravdanje i pokazao se ispravnim, ekonomski isplativ za izdavaca a zadovoljavajuc za fanove - mozda vise nego oba Sem&Max serijala prethodnih godina... Definitivno put kojim ce Telltale ici sledecih fodina.
Zatim Machinarium, prelijepi Machinarium... Nesto najoriginalnije odavno, dokaz da itekako ima svjezih ideja... Sto je vaznije - vjerovatno igra koja ce pokrenuti entuzijaste za rad na flash avanturama.
Runaway 3, savrsen kraj jedne odlicne trilogije.... Najbolja karika u serijalu, savrseno ispeglana, prelijepo dizajnirana, sa minimum nelogicnosti, vjerovatno najbolji klasicni point&click zadnjih 4-5-6 godina.
Te 3 igre su, otprilike, ono "najeksponiranije" u svijetu avantura za ovu godinu, konceptom izvedbe razlicite, ali savrseno reprezentativne za zanr, narocito u ovoj mrsavoj deceniji... Treba pomenuti i konacno docekanu zaokruzenu verziju ScummVM, pa remake prvog Monkey Islanda... Pa mnogo toga najavljenog za iducu godinu, treci serijal Sem&Max, i ono najocekivanije - Gray Matter koji radi Jane Jensen, prva njena igra od treceg Gabriela... Velika je steta sto necemo vidjeti na PC Heavy Rain - The Origami Killer koji radi Quantic, igra koja je zamisljena kao idejni nasljednik Fahrenheita, zasnovana na istom konceptu... Za sada najavljena samo za PS3.
|