Citat:
snežana stanković kaže:
Moja kratkotrajna pretraga kaže da je ovo Y2K: The Game.
|
"Ljudi moji, je li to moguće?!!??" - urliknuo bi čika Mladen, da nije (nažalost!) lociran 1,80 m u dubinu Poljuda!
Ime: Y2K: The Game
Razvojni tim/Izdavač: RuneCraft/Interplay
Godina: 1999.
Pogled/Izvođenje: 3D, TP/P&C
Tema: fantastika
Tip grafike: realizam
Oficijelni sajt: nema više
Radnja: Baster, zaluđenik za nauku (srpski: nerd, geek,...) dobija grdne pare na lutriji i kupuje starinsku kuću ali hipermoderno oboružanu svakojakim elektronskim andrmoljama koje kontroliše neki "master kompjuter". Bliži se Nova godina, pa novopečeni kućevlasnik pozove svoju (isto naukom zaraženu) drugaricu Kendas da je zajedno proslave (i da se eventualno omasti). Ali, umesto da se pobliže i temeljno upozna sa prijateljicom, neiskusni Baster se narolja (usvinji, uletvi, napije,...) i zahrče. Budi se oko ponoći i odmah shvata da je vrag odneo šalu, jer je superkompjuter (zahvaljujući, valjda, milenijumskom bagu) uznapredovao u inteligentno biće koje sve konce drži u svojim rukama.
Na vama je da (u ulozi klipanastog Bastera) dovedete stvari u pređašnje (manje-više normalno) stanje.
Opis:
http://www.mobygames.com/game/windows/y2k-the-game
UHS link: nema
Walkthrough:
http://www.gameboomers.com/wtcheats/...2Kthegame.html
Za: (blagi) nadrealizam, zagonetke (mahom "inventarske"), solidna grafika, glasovi, muzika, dobar odnos cena:zabava (ako je negde nabavite besplatno!

)
Protiv: opasan bag (da bi pokupili predmet iz jedne sobe treba vam predmet iz druge, a ako taj drugi pravovremeno ne uzmete onaj prvi predmet nestaje pošto se vratite po drugi), samo jedan "slot" za čuvanje pozicija (!), nemogućnost preskakanja prelaznih sekvenci, ružni likovi
Zanimljivost: Basteru, tunjavom glavnom junaku, glas pozajmljuje niko drugi do
Den Kastelaneta! Ako ne znate ko je to, baš ne zaslužujete ni da vam ja kažem, ali 'ajde-de.
Napomena: Svi to kažu, pa hajde i ja (da ne ispadnem glup

): ova avantura najviše je igrala na kartu čuvenog "milenijumskog baga", računajući da će je talas omamljenosti širokih narodnih masa fenomenom dvehiljadite godine (i svime što uz to ide) odbaciti s one (pozitivne) strane pristojne zarade. Izgleda da je zato skarabudžena na brzinu i (bukvalno u zadnji čas, decembra 1999.) izbačena na tržište neotesana, na tugu naivnih igrača

.