prvi, al ok priznaje se
ispalo je teze, verovatno jer sam sakrio sf motive
Ime: Ringworld: Revenge of the Patriarch
Razvojni tim/Izdavac: Tsunami Media
Godina: 1992
Pogled/Izvodenje: third person, point and click
Tema: naucna fantastika, po
http://en.wikipedia.org/wiki/Ringworld
Tip grafike: realizam
Oficijelni sajt: /
Download: http://www.abandonia.com/en/games/51...Patriarch.html
Opis: adventuregamers,
adventurearchiv
UHS link: http://www.uhs-hints.com/files/downl...e=ringwrld.zip
Walkthrough:
http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcRr/RingWorld1.htm
Radnja: Pricha se nadovezuje na onu iz knjiga i ukljuchuje medjuplanetarnog placenika, pripadnika ljudske rase, po imenu Quinn, mada bi mu i Shon Koneri ime odgovoralo. Zaplet obuhvata politichke intrige izmedju tzv. Puppeteers-a, dominantne rase, Kzina, machki poput Kilrata iz Wing Commandera i ljudi. U misiji po nalogu Puppeteersa, za mirom i prosperitetom svemira, Quinn se uparuje sa jednim od Kzina kao i inzinjerkom Mirandom.
Za: odishe duhom zlatnog doba avantura, graficki izdrzava test vremena, obrti u prichi i dinamika, fino napisani dijalozi
Protiv: glavni problem bi bio sto cete uraditi par klasicnih avanturistickih poteza tipa upotreba predmeta, a onda ide razvijanje priche u vidu sekvenci, i tako u krug. U sushtini, iako je atmosfera jedne futuristicke sage tu, nema preterano lokacija i one se linearno nadovezuju (obavi ovo ovde, pa napreduj). Nekoliko dosadnih vremenski ogranichenih problema.