Citat:
caine kaže:
Takođe, ne savetujem korišćenje walkthrougha i drugih pomagala... Jednostavno, nije to to kad pređeš avanturu sa rešenjem. Mnogo je bolji osećaj kad je sam završiš. 
Ako negde zapneš, potrudi se da odoliš iskušenju, odmori se malo (sat-dva), pa probaj ponovo. Npr, kod mene je slučaj da dobro funksionišem ~2 sata, pa mi se ulenji mozak... a kad se to desi, uzmem da radim nešto drugo, pa posle probam opet. I pređem, bez rešenja. 
|
Slažem se da ne treba koristiti "pomagala" bez preke potrebe (stojiš zaglavljen par godina, kao ja sa "Monty Python's The Meaning of Life"


kad nisam imao Internet), ali čikam svakog da pređe "Woodruff and the Schnibble of Azimuth", a da ne pogleda u "walk"

.
Citat:
pfonihx3 kaže:
Igrao sam pre,kao klinac "Day of the Tentacle", sećam se kad neki lik sa naočarima iz početne sobe otkrije tajni prolaz u sobnom satu (Aha, a secret passage!), ali je nakon toga postalo previše zamršeno (pronašao sam neki plan za izradu neke mašine, ne sećam se tačno, uglavnom morao si da kombinuješ doziranje ulja u cilindrima) pa sam odustao...
Za sada samo želim da završim neku avanturu do kraja, da dokažem sebi da mogu, verovatno glupo zvuči...
Mislim da se i meni sviđaju ove cartoon-olike avanture ali ću kasnije prelistati pa ću reći koje konkretno, mislim da ću probati Grim Fandango 
|
DotT je malo teža avantura, nemoj da misliš da je nisi prešao zato što si bio

. Kad malo "ojačaš", svakako ponovo probaj - bićeš obilato nagrađen.

Crtane avanture su najbolji izbor

. Grim je sjajna avantura, ali ima nekarakterističan i pomalo komplikovan sistem upravljanja tastaturom (u odnosu na klasične "point & click" naslove) a i zagonetke su dosta opake, pa nisam baš siguran da treba početi odatle.
