Prikaz jedne poruke
Stara 19.1.2007, 6:41   #10
Garson
Deo inventara foruma
 
Član od: 12.2.2006.
Lokacija: Across The Sky
Poruke: 6.252
Zahvalnice: 269
Zahvaljeno 544 puta na 343 poruka
Određen forumom Re: KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU 8800GTS i 8800GTX

Citat:
mad_skillz kaže:
ne koriste shadere i vertexe istovremeno nego blagovremeno tj. Unifed Shader Architecture ti omogucava da po potrebi i zahtevima palish ili vertexe ili shadere zavisno od tipa izrachunavanja chime se znatno dobilo na performansama jer imash 2in1 i ne treba da ih razdvajash...
@bojsa deshava se
Mislish pixel i vertex shadere a ne shadere i vertexe?
Pa, "pali" ih i istovremeno, u zavisnosti od situacije.Mada ako se koriste samo ps-i onda svi unified shaderi rade u tom rezimu, ako se koriste samo vs-i onda rade u tom drugom rezimu, ako se koriste i pixel i vertex shaderi svi ce raditi, neki kao pixel a neki kao vertex shaderi.Uglavnom, situacije gde su pixel ili vertex shaderi besposleni ne postoje, tj. njihovo iskorishcenje je maksimalno.
Garson je offline   Odgovor sa citatom ove poruke