Citat:
Isko kaže:
Al mogu dosta da poprave.  mislim da ubace i nasminkaju igru na bolje, jer vece rupe ne mogu da ispune. Ja nemam taj patch tako da Vam ne mogu reci jel ista popravljeno. Mada Rome 2 sam prestao da igram jer je turn trajao dugo. Sad cu vjerovato igrati jer je malo ubrzano, a i ima ovih DLC-ova. Nego koji je glavni problem o bio s opsadom grada?
|
AI kada napada uvek ( UVEK ) zabaguje.
- Cesto provede partiju tako sto ce diviti vasim prelepim zidinama grada ( nece se pomerati dok ne istekne vreme za bitku )
- Ne zna da koristi siege opremu:
a) zaglavice battering ram na tvoju kapiju, napustice ga, pokusace potom da spali kapiju i u tom procesu ce samo spaliti i unistiti svoj battering ram
b) ako izmedju pozicije sa koje AI pocinje bitku i tvog grada postoji suma/par drveca, cesto ce siege opremu da zaglavi u toj istoj sumi
- Kada AI izvrsi naval invasion cesto kada se iskrca sa brodova ( ako to uopste i uradi ) nece se pomerati.
- Ne koristi ponovo siege opremu
- Cesto odbaci svu siege opremu i posalje CELU vojsku na vasu kapiju u pokusaju da je spali
Sve u svemu, nema sanse da izgubis bitku kada ti AI napada grad... mozes otici da napravis rucak, odgledas seriju i vratis se i AI ce opet izgubiti bitku.