PDA

Prikaži potpunu verziju : Golden Hour - domaća RPG metroidvania!


amantio
8.7.2014, 16:40
http://i.imgur.com/t44F6WF.png


Golden Hour je hi-res pixel art RPG platformer/Metroidvania koju trenutno razvijamo za PC i eventualno druge platforme, u zavisnosti od crowdfund kampanje. Igra je fino izbalansirani miks klasičnog platformera i exploration RPG-a, a elementi igre su šibanje, istraživanje, platforming, crafting, spelovi i još dosta drugih fičersa.

http://i.imgur.com/KGB9YtT.pnghttp://i.imgur.com/iFKbV0R.pnghttp://i.imgur.com/ppiQ4MV.png
http://i.imgur.com/k5ZPCoA.pnghttp://i.imgur.com/rvQpnmF.pnghttp://i.imgur.com/korTOlS.png
http://i.imgur.com/1k46h0m.pnghttp://i.imgur.com/Slb1Nwi.pnghttp://i.imgur.com/scgRfuu.png

Gameplay trejler:
https://www.youtube.com/watch?v=mbZUflKxM2c

Karakteristike:

-RPG sistem sličan Herojima koji se oslanja na 4 primarne i mnoštvo sekundarnih skilova koji menjaju sve aspekte igre
-Istraživanje sveta satkanog od pixel-arta visoke rezolucije
-Uništivo okruženje sa specijalnim efektima i realističnom fizikom
-Koristite okruženje u borbi!
-4 quick action slota
-Preko 30 spelova koji napreduju u zavisnosti od levela i skilova igrača
-Gomila melee i ranged oružja
-Itemsi kao što su štitovi, armor, nakit, napici, narukvice
-Dinamična muzika isprogramirana da prati događaje u igri

Priča:

Nakon smrti kralja Faragona i kraja vladavine porodice Lindgren, kraljevina Heratos se suočava sa krajem mirne i prosperitetne ere koja je trajala preko 600 godina unazad. Četiri vladara podeljenih provincija žele celo kraljevstvo za sebe i tako izbija rat. Priča počinje posle bitke kada 6 poslednjih preživelih vojnika sa suprotnih strana, zaglavljeni u rudniku Idessa, spontano odlučuju da se ujedine i sruše četiri samoproklamovana kralja.

Budući da smo drugar i ja žrtvovali gomilu obaveza i između ostalog dali otkaze na poslovima, igra će morati da ide na Kickstarter. Šerujte, šaljite, lajkujte, svaki view i svaki klik nam je kao kuća! Hvala!

Official website (http://www.goldenhourgame.com)
Twitter (https://twitter.com/goldenhourgame)
Facebook (https://www.facebook.com/GoldenHourGame)

Sarmatian
8.7.2014, 17:15
Zelim vam sve najbolje ali ovo izgleda kao nesto za C64.

No, to samo po sebi ne mora nista da znaci. Kevin Smith je napravio ime sa crno belim filmom.

amantio
8.7.2014, 17:50
Naravno da ovakva igra ne može da se nosi sa 3d RPG igrama visoke produkcije, ali popularnost indie RPG pixel art igara je u poslednje vreme nenormalno velika, neke igre poput Chasm-a su i prilično zastupljene na e3-ju i ostalim konvencijama. Kako god okreneš, jako kvalitetna pixel art igra će uvek biti ispred prosečne 3d igre... Ja se nadam da se mi ka tome sigurno krećemo. Hvala na odgovoru!

DeCoy
8.7.2014, 18:37
Obavezno se prijavite i na Greenlight na Steam-u. 90€ košta postavljanje igre, ali ako budete objavljeni isplatiće vam se.

filpan
8.7.2014, 19:23
Podseća me na Alex Kidda-a :D

dragomix
8.7.2014, 19:25
Ja jedino sto mogu da vas savetujem po pitanju Kickstarter-a je da stavite da su u planu i verzije igre za konzole. Obicno svaki Kickstarter koji ima stavljeno PS4, Xbone i Wii U kao platforme, pa makar i moguce za buducnost, dobije dosta publiciteta od zajednica koji se vrte oko ovih konzola.

Ako idete samo PC, onda sve zavisi od toga koliko novca budete trazili. Nemojte biti pohlepni i gledajte da ispunite cilj po svaku cenu, a onda dodatna sredstva sakupite iz dodatnih ponuda.

Pixel art je opet u modi, Shovel Knight je prosao fantasticno na platformama na kojima je izasao.

U svakom slucaju srecno, videcu da bacim koji dinar na KS. ;)

DeCoy
8.7.2014, 19:59
Pixel art je "u modi" zadnje 2-3 godine, mislim da 50% indie timova radi neku pixel art igru...

dragomix
8.7.2014, 20:47
Ja sam dao najnoviji primer. Dakle, nema zasicenja trzista i trziste je jos gladno za dobrim "8-bitnim/16-bitnim" igrama. U modi je odavno, mislim kao sto si rekao vecina igara je pixel art.

amantio
8.7.2014, 23:20
Slažem se. Indie tržište je prilično zasićeno pixel art igrama, ali i dalje nije prezasićeno - u smislu da suštinski jako kvalitetnih izdanja i dalje nema puno. Uz to, tržište indie igara je jače nego ikad, i kvalitetna izdanja, bio to čak i pixel art, uz dobar marketing mogu jako, jako dobro da zarade... Iluzija je da indie igre slabo zarađuju. Preko indie bundlova, rasprodaja, sniženja, izdanja idu kao salva, makar i za 2 dolara, ali zarada je i dalje pristojna i vredna rizika.

U suštini, indie tržište je mnogo jače nego što deluje.

dragomix
9.7.2014, 0:19
U suštini, indie tržište je mnogo jače nego što deluje.

Da nije tako ne bi bilo ovako mnogo indi igara. Sigurno je zdravije trenutno od AAA trzista, gde jedan los review moze da zatvori studio. Fora je sto se igra na relativno sitne novce, a indi developeri su zadovoljni i jako malim zaradama (ako ih poredimo sa zaradama uspesnih AAA igara).

Sve u svemu, samo cepajte dalje, probajte svoju ideju da izgurate do kraja, pokusajte da napravite sopstvenu fan bazu i nemojte biti pohlepni. Ako pravite metroidvaniju, ucite od najboljih i u svakom trenutku imajte najbolje primere pored sebe iz zanra, probajte da pokupite neke cake, ali zadrzite svoj jedinstven stil.

Sarmatian
9.7.2014, 0:43
U suštini, indie tržište je mnogo jače nego što deluje.

To je tacno.

Velik problem indie scene je to sto mnogi indie timovi ne shvataju koliki je put izmedju dobre ideja i dobre igre.

Drugo, isto tako znacajan, je to sto mnogi ne shvataju da nesto sto je njima interesantno ne mora biti i svima ostalima.

Podseca me na pocetke gaming industrije. Kako su dobre igre nekad izlazile a pravili su ih timovi od nekoliko ljudi. Indie timovima danas je kudikamo lakse - socijalni mediji, crowdfunding, ogromno trziste...

Kusta
9.7.2014, 17:20
Kad bude... Ja cu da je probam.
Ne secam se kad sam zadnji put igrao ovako nesto.

Wolverine
11.7.2014, 1:53
Po opisu gejmpleja i po skrinovima ovo meni deluje kao indie hit u najavi! :) Sto rece neko, samo cepajte

amantio
12.10.2014, 16:53
http://i.imgur.com/t44F6WF.png

Pozdrav, prijatelji! Igra koju već dugo najavljujemo, bila je i u samom časopisu SK, sada je na Kickstarteru!
Svaka vaša donacija i share će nam jako značiti!
Ako imate bilo kakvih pitanja, komentara, kritika, rado ćemo vam odgovoriti!


https://www.kickstarter.com/projects/clickteamllc/golden-hour

Nashud
12.10.2014, 17:20
Samo napred, igra izgleda fenomenalno.

Pozdrav za Žarkovića od Šandua. :p

amantio
12.10.2014, 17:22
Pozdrav za Šandua od Žarkovića :D

LoneWolf
12.10.2014, 20:10
Pozdrav, ne želim da zvučim kao hejter, ali mislim da je kompletan koncept igre grafički i tehnički prevaziđen...možda se svidi gejmerima koji vole retro.
Želim vam sve najbolje u plasmanu i puno uspjeha u prikupljanju novca :ciao:

Asmodeus
12.10.2014, 20:48
^Gledam sa telefona video klip i ne vidim sta je ovde "zastarelo", narocito u ovo, zlatno doba, indie igaragde je vecina platformera inspiriasana starim hitovima, ovo mi deluje sasvim dobro. Mozda ne donosi revoluciju na polju gejpleja ili stilske prezentacije ali definitivno nije nesto sto previse odstupa od modernih indie platformera. Pogledacu kuci jos jednom kad dodjem.
U svakom slucaju, puno srece vam zelim i uspeha u kickstarter kampanji.

LoneWolf
12.10.2014, 20:53
Meni malo vuče na retro-igre sa SNES i SEGA konzolne platforme, no to je samo moje mišljenje :)

James Vega
12.10.2014, 20:58
@LoneWolf
Ti si izgleda nekako uspeo da potpuno ignorišeš najpopularnije trendove međ indie igrama u zadnjih par godina.:)

Nashud
12.10.2014, 21:16
@LoneWolf
Ti si izgleda nekako uspeo da potpuno ignorišeš najpopularnije trendove međ indie igrama u zadnjih par godina.:)

Zapravo najpopularnije trendove u IGRAMA, pošto je indie vodeći žanr ubedljivo.

sale94
12.10.2014, 21:59
Mnoge stvari su u trendu pa su crap, meni iskreno se ne svidja pixel art stil ni malo izgleda ko da se malo dete igra sa vostanim bojicama, ako hocu 2d grafiku igram nesto cell shaded, ili pak mame32 i slicne stare emulatore koji su autenticni a ne wanabe.

A ja ne spadam medju graphic whores, samo mi je nelogicno sve u vezi gore pomenutog .

Dok mi je Indie cool skroz i sve sto odstupa on neceg vidjenog.

DeCoy
12.10.2014, 22:00
Indie nije žanr. Međutim, tzv. indie scena ubrzano postaje preplavljena shovelware-om i sve je teže razdvojiti žito od kukolja, tj. kvalitet sve teže isplivava na površinu. BTW govorim uopšteno, nema nikakve veze sa igrom ovih momaka.

Rainman
12.10.2014, 23:25
Indie nije žanr.Konacno je neko rekao.

Momci samo gruvajte!

Nashud
13.10.2014, 0:11
Konacno je neko rekao.

Momci samo gruvajte!

Pa kako drugačije da se nazove, pravac, pokret, EPOHA?

Svaka indie igra ima žanr, ali sve indie igre imaju nešto zajedničko i nešto prepoznatljivo, da prosto znaš da je igra indie.

player1
13.10.2014, 0:21
Pa kako drugačije da se nazove, pravac, pokret, EPOHA?

Svaka indie igra ima žanr, ali sve indie igre imaju nešto zajedničko i nešto prepoznatljivo, da prosto znaš da je igra indie.
Mislis niskobudzetnost? :D

Nashud
13.10.2014, 0:37
Mislis niskobudzetnost? :D

Između ostalog, niskobudžetnost. Naravno, postoje indie developeri koji dosta odskaču iz tog kruga, svako prema svojim mogućnostima, ali uvek prosto znaš da imaš posao s indijancima. :D

Asmodeus
13.10.2014, 1:06
Obicno se klincima ne svidja pixel art sto je razumljivo.
Starijim igracima, koji su napravili pun krug od osmobitnih igara, preko prvih kljakavih 3D naslova, koji su pokusavali da izgledaju realisticno i sakriju svoje poligone, pa sve do najnovijih "ultrarealisticnih" 3D naslova (za koje ce se opet kroz par godina govoriti kako nisu bili tako realisticni), pixel art i (narucito) polygon art koji polako postaje popularan predstavljaju nesto drugo.
Predstavljaju stil izrazavanja game dizajnera - naglasavanjem gradivnih elementa grafike (pixel, poligon, boja, midi zvuk), evociraju nostalgiju na prve naslove, ali ne pokusavaju da naprave sto realisticniju scenu kao nekad, i da sakriju te gradivne elemente, vec njihovim naglasavnjem stvaraju prikaz koji ce svaki igrac da interpretira i dozivi na svoj nacin na osnovu svog iskustva i svoje licnosti.
Moze da se povuce paralela sa francuskim impresionistima koji su nakon pojave Dogerovih fotoaparata morali da posegnu za drugacijim stilom u slikarstvu, jer je realisticnost slike izgubila vrednost.
U igrama se na slican nacin javila potreba za novim stilovima, ljudi su (srecom) prepoznali njihovu vrednost i eto danas imamo gomilu predobrih i prelepih indie "pixel art" igara. :)

Neutrino
13.10.2014, 1:38
Obicno se klincima ne svidja pixel art sto je razumljivo.
Starijim igracima, koji su napravili pun krug od osmobitnih igara, preko prvih kljakavih 3D naslova, koji su pokusavali da izgledaju realisticno i sakriju svoje poligone, pa sve do najnovijih "ultrarealisticnih" 3D naslova (za koje ce se opet kroz par godina govoriti kako nisu bili tako realisticni), pixel art i (narucito) polygon art koji polako postaje popularan predstavljaju nesto drugo.Nema to veze sa gejmerskim "stažom". Ja sam doživeo zlatno doba sprajtova kad je Amiga harala scenom pa opet organski ne podnosim savremen pixel art. Utoliko više što ljudi danas smatraju da je dovoljno u nekakvom krš indie naslovu ukrstiti dve prave linije i to nazvati pixel artom. Naravno ne kažem da danas nema developera koji zaista ulažu trud u kvalitet i detaljnost svojih sprajtova ali količina đubreta na savremenoj indie sceni često ume da takav trud baci u drugi plan.

caine
13.10.2014, 2:00
Mnoge stvari su u trendu pa su crap, meni iskreno se ne svidja pixel art stil ni malo izgleda ko da se malo dete igra sa vostanim bojicama, ako hocu 2d grafiku igram nesto cell shaded, ili pak mame32 i slicne stare emulatore koji su autenticni a ne wanabe.
Ovo ti izgleda kao da se dete igra s vostanim bojicama? :p

http://torrentsgames.org/wp-content/uploads/2013/04/Superbrothers-Sword-and-Sworcery-PC.jpg

Ja licno mnogo volim dobar pixel-art i mislim da je to odlicna tehnika za stvaranje neobicne atmosfere. U svakom slucaju, Golden Houru nista ne fali sto ima retro grafiku.

warlock_sm
13.10.2014, 8:13
Ovo ti izgleda kao da se dete igra s vostanim bojicama? :p

http://torrentsgames.org/wp-content/uploads/2013/04/Superbrothers-Sword-and-Sworcery-PC.jpg

Ja licno mnogo volim dobar pixel-art i mislim da je to odlicna tehnika za stvaranje neobicne atmosfere. U svakom slucaju, Golden Houru nista ne fali sto ima retro grafiku.

Iskreno, meni izgleda glupo, ali to je stvar ukusa.

Indie je skraceno od "independence" ili "independent" sto je u prevodu nezavisno.

Sto se tice indie igara to su nezavisne igre koje nemaju podrsku i ne zavise od velikih studija i izdavaca i to im je jedino svima zajednicko.

EDIT: Nisu sve indie igre niskobudzetne, ili prepoznatljive kao indie. Igre iz The Witcher serijala su po definiciji isto indie igre.

player1
13.10.2014, 8:42
EDIT: Nisu sve indie igre niskobudzetne, ili prepoznatljive kao indie. Igre iz The Witcher serijala su po definiciji isto indie igre.

Ne nikako. Ne moze se nazvati inide studio koji deli vlasnika sa velikom distributerskom grupom GoG.

Onda bi i Blizzard bio indie (barem pre fuzije sa Activisionom).

Inace "indie" se koristi za male nezavisne studije. Deminutiv od independent.

DeCoy
13.10.2014, 9:15
Hah, pa prvog Witchera ne bi ni bilo da kad su Poljaci ostali bez keša da dovrše igru nije uleteo Atari sa par miliona, a zauzvrat su dobili pravo na distribuciju fizičkih kopija igre.

sale94
13.10.2014, 10:07
Ovo ti izgleda kao da se dete igra s vostanim bojicama? :p

http://torrentsgames.org/wp-content/uploads/2013/04/Superbrothers-Sword-and-Sworcery-PC.jpg

.

Ovo izgleda kao kad neko cenzurise lice na tv kockasto necisto vise nego sto treba valjda da bi se dobila **izrazajnost** , samo eto malo u nekoj formi da ne gresim dusu nije potpuna kocka.

Ponavljam sega i sve ostalo iz tog doba mi je super i rado bih igrao da se podsetim , ali pixel art i ovaj danasnji wanabe retro nikako.


Tako da ne slazem se par vas, iako postujem svacije misljenje naravno.


A ovo smo svi igrali i iako je mator izgleda mi lepo i dan danas, a nisam imao ni 4 godine.
http://cdn3.pcadvisor.co.uk/cmsdata/features/3354005/mariobrosNES.jpg


A evo i sa Amige nesto posto je Neutrino vec spomenuo.

http://www.mobygames.com/images/shots/l/55630-final-fight-amiga-screenshot-fighting-damnds.gif

Nashud
13.10.2014, 10:16
Ja znam da indie znači "independent", ali U SVAKOM SLUČAJU svaka indie igra ima određenu formu, kao i indie muzika (koja se češće navodi kao žanr nego išta drugo), mogu oni da sviraju štagod hoćeš, ali znaš da je indie. Da li je to do trenda koji kruži indie umetnicima il šta je, ne znam, ali se indie uvek jasno razlikuje, i zato sam ga naveo kao žanr. I to nema nikakve veze sa budžetom ili slabijom produkcijom od standardne. Ali ako je toliko bitno da li je žanr, epoha, pokret, životni stil ili štagod, igre ne treba ni da se igraju.

Podržimo ove momke koji vole video igre u kakvoj god formi, jasno je da su više nego zaslužili.

Red Dragon
13.10.2014, 14:17
Kao da neko ko dosta vremena provodi sa indie naslovima (jer zbog obaveza, nemam baš vremena za komercijalu, a indie naslovi su često vremenski kraći :D), mogu da kažem da grafika (uključujući 2D-pixel-retro-štaveć art) nije uopšte toliko bitan faktor. Naravno, razumem omladinu (a i dobar deo starijih igrača) kojima takva frafika izgleda glupo i kvari im osećaj, ali mislim da pogotovo kod indie igara gameplay, priča (pa i muzika) igraju presudan faktor. Kod mene su neke igre sa "retardiranom grafikom" (da se grubo izrazim) zbog gameplaya često bile mala remek-dela, a sa druge strane, kada je igra loša, onda takva grafika je samo veliki minus.
Sem toga, ako malo bolje pogledate, kada indie studija ubace 3D, često im upravo zbog toga sahrane igru, jer nisu imali novca za kvalitetniji engine.

A što se tiče Golden Hour-a, svaka im čast na projektu, želim im puno sreće i nadam se njihovom uspehu i sa zadovoljstvom ću recenzirati njihovu igru kada se pojavi. :)
Kamo sreće da je naša indie scena življa...

warlock_sm
13.10.2014, 15:48
Ne nikako. Ne moze se nazvati inide studio koji deli vlasnika sa velikom distributerskom grupom GoG.

Onda bi i Blizzard bio indie (barem pre fuzije sa Activisionom).

Inace "indie" se koristi za male nezavisne studije. Deminutiv od independent.

:rofl:. Prvo proveri cinjenice a onda napisi tako nesto. CD Project Red ne deli vlasnika sa GoG-om nego je vlasnik GOG-a.

"GOG.com (formerly Good Old Games) is a PC game (http://en.wikipedia.org/wiki/PC_game) and, as of 28 August 2014, movies sale and distribution service operated by GOG Ltd, a wholly owned subsidiary of CD Projekt (http://en.wikipedia.org/wiki/CD_Projekt) based in Warsaw (http://en.wikipedia.org/wiki/Warsaw), Poland (http://en.wikipedia.org/wiki/Poland)"

http://en.wikipedia.org/wiki/GOG.com

Hah, pa prvog Witchera ne bi ni bilo da kad su Poljaci ostali bez keša da dovrše igru nije uleteo Atari sa par miliona, a zauzvrat su dobili pravo na distribuciju fizičkih kopija igre.

Dobili su samo pravo na distibuciju, studio je ostao nezavisan.

DeCoy
13.10.2014, 15:56
Ne, studio nije nezavisan. Studio je vlasništvo kompanije cdp.pl pod čijim okriljem se nalaze i GOG onilne prodavnica igara kao i distribucija Activion/Blizzarda, SEGE, Codemastersa... za područje Poljske, Češke i Slovačke. Ako nisi u vlasništvu nekog od velikih igrača ne povlači automatski da si indie developer. Indie developeri su ovi momci što prave Golden Hour.

BTW i ti treba da se bolje informišeš. CD Projekt RED je dev studio tj. ćerka firma cdp.pl ;)

nameless1
13.10.2014, 16:01
:rofl:. Prvo proveri cinjenice a onda napisi tako nesto.

A da ti lepo poslusas sopstveni savet?:D DeCoy je sve lepo objasnio..

warlock_sm
13.10.2014, 16:02
Ne, studio nije nezavisan. Studio je vlasništvo kompanije cdp.pl pod čijim okriljem se nalaze i GOG onilne prodavnica igara kao i distribucija Activion/Blizzarda, SEGE, Codemastersa... za područje Poljske, Češke i Slovačke. Ako nisi u vlasništvu nekog od velikih igrača ne povlači automatski da si indie developer. Indie developeri su ovi momci što prave Golden Hour.

BTW i ti treba da se bolje informišeš. CD Projekt RED je dev studio tj. ćerka firma cdp.pl ;)

Situacija je obrnuta ;):

"As a result of merger between CD Projekt RED S.A. and CD Projekt RED Sp. z o.o. in 2011, CD Projekt became a wholly owned subsidiary of CD Projekt RED."

EDIT:
@nameless1
DeCoy nije poslusao moj savet :D.

nameless1
13.10.2014, 16:05
^ Citiras neki nebulozni izvor. Samo trebas da pogledas na njihovom sajtu:

The CD PROJEKT Group is an active player on the dynamically growing global digital entertainment market. The Group consists of CD PROJEKT RED Studio - an RPG videogame developer responsible for The Witcher(R) (over 8 million units sold) and Cyberpunk® videogame franchises, GOG - a global digital videogame distribution platform (over 7.5 million game downloads to-date) and CDP.pl - a distributor of videogames (e.g. by Blizzard and Sega) and DVD/Blu-ray motion picture releases (e.g. by Disney) in Poland

;)

warlock_sm
13.10.2014, 16:07
Citati su sa wikipedie. A CD PROJECT RED je vlasnik CD PROJECT grupe.

nameless1
13.10.2014, 16:11
Wikipedia?:rofl: Ko je to editovao.. moja baba Ruza?:kreza:

warlock_sm
13.10.2014, 16:13
Ok. Onda pogledaj na njihovom sajtu pod strukturom:

https://www.cdprojekt.com/en/Capital_group/Opis_Grupy_Kapitalowej_CD_Projekt_RED


CD Projekt S.A. (formerly CD Projekt RED S.A.) is a holding company listed on the Warsaw Stock Exchange. Its business activities focus on development of videogames in The Witcher franchise (the CD Projekt RED studio; formerly CD Projekt RED Sp. z o.o.) Its subsidiary companies deal with distribution of videogames and motion pictures (CDP.pl Sp. z o.o.) and operating an online game distribution platform with global reach (GOG Ltd.)
The following diagram presents a simplified view of the CD PROJEKT Capital Group structure.
https://www.cdprojekt.com/resources/image/logotypy/struktura_-_strona.001.1_2.png

DeCoy
13.10.2014, 16:14
Svejedno ko je kome vlasnik, u pitanju je svakako ozbiljna firma koja se ni u kom slučaju ne može nazvati indie developerom.

nameless1
13.10.2014, 16:15
@warlock

Dobro, pa? Lepo ti pise da je CD Project RED samo studio za izradu igara (sestra kompanija)! Dok je CD Project (group) maticna (parent) kompanija koja je listirana na berzi, u cijem vlasnistvu se nalazi i GoG. Pogledaj sta znaci 'holding'..

Snipe
13.10.2014, 16:18
Nije ovo Witcher tema, nema potrebe da sad razvlacimo kako je CD Red krenuo.

U toku mi je izrada nove Virtuon kartice, cim je dobijem pomoci cu ovim momcima sa $25 ili $30

Elem, meni se svidja mapa :)

https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/002/699/025/1b14ec802882d66441182f0bc442d0a6_large.png?1412622 977

James Vega
13.10.2014, 16:20
Raspravljate se o glupostima koje veze nemaju sa temom, a njihov kickstarter još uvek nije prešao ni cifru od hiljadu dolara...

warlock_sm
13.10.2014, 16:26
Ok. Zadnji post u kojem pominjem The Witcher-a.

@nameless1
Ok. Onda pogledaj na njihovom sajtu pod strukturom:

https://www.cdprojekt.com/en/Capital_group/Opis_Grupy_Kapitalowej_CD_Projekt_RED


CD Projekt S.A. (formerly CD Projekt RED S.A.) is a holding company listed on the Warsaw Stock Exchange. Its business activities focus on development of videogames in The Witcher franchise (the CD Projekt RED studio; formerly CD Projekt RED Sp. z o.o.) Its subsidiary companies deal with distribution of videogames and motion pictures (CDP.pl Sp. z o.o.) and operating an online game distribution platform with global reach (GOG Ltd.)
The following diagram presents a simplified view of the CD PROJEKT Capital Group structure.
https://www.cdprojekt.com/resources/image/logotypy/struktura_-_strona.001.1_2.png


Nepostoji odvojen studio. Da postoji bio bi prikazan na dijagramu.

@DeCoy
"An indie role-playing game is a role-playing game (http://en.wikipedia.org/wiki/Role-playing_game) published (http://en.wikipedia.org/wiki/Publishing) outside of traditional, "mainstream" means. Varying definitions require that commercial, design, or conceptual elements of the game stay under the control of the creator, or that the game should just be produced outside of a corporate (http://en.wikipedia.org/wiki/Corporation) environment."

Mislim da The Witcher serijal ispunjava uslove da bude indie RPG.

nameless1
13.10.2014, 16:32
:offtopic:

^ Pa kako mogu da potpisuju igru sa CD Project RED, ako ne postoji legalno pravno lice?! Znaci mora da je odvojeno! A i lepo na njihovom sajtu sve pise, sto sam gore i citirao. Taj dijagram je jednostavno traljavo sklepan..

CD Project RED- studio za izradu igara (cerka kompanija)
CD Project- holding drustvo (maticna/majka kompanija)
Gog (cerka kompanija)

Ponovo ti kazem, procitaj sta znaci holding..

The CD PROJEKT Group is an active player on the dynamically growing global digital entertainment market. The Group consists of CD PROJEKT RED Studio - an RPG videogame developer responsible for The Witcher(R) (over 8 million units sold) and Cyberpunk® videogame franchises, GOG - a global digital videogame distribution platform (over 7.5 million game downloads to-date) and CDP.pl - a distributor of videogames (e.g. by Blizzard and Sega) and DVD/Blu-ray motion picture releases (e.g. by Disney) in Poland

PS. Izvinjavam se amantio-u sto mu spamujem temu i warlock-u zbog nepotrebno grubog tona.:o

Neutrino
13.10.2014, 19:09
Nije ovo Witcher tema, nema potrebe da sad razvlacimo kako je CD Red krenuo.

U toku mi je izrada nove Virtuon kartice, cim je dobijem pomoci cu ovim momcima sa $25 ili $30

Elem, meni se svidja mapa :)

https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/002/699/025/1b14ec802882d66441182f0bc442d0a6_large.png?1412622 977
Znači, brate... Mis'im š'a je ovo... Zemun, Sopot, Kovin... Ovo ono... :D

Dreamfall
14.10.2014, 0:30
Na kraju Kickstarter-a ima onaj pita grafikon gde je jedno povece parce oznaceno kao taxes and fees...mene interesuje kome se placaju porezi i kakve su to dazbine koje se placaju? Bilo bi ekstra kada bi mi neko to objasnio sta je, koliko kosta i kome se placa, i to zbog toga sto i sam sa ortacima radim na nekoj igri i nemam koga drugog da pitam :paranoia: Momcima zelim uspeh sa KS, ako igra izadje, kupujem ;)

LoneWolf
14.10.2014, 22:44
Nema to veze sa gejmerskim "stažom". Ja sam doživeo zlatno doba sprajtova kad je Amiga harala scenom pa opet organski ne podnosim savremen pixel art. Utoliko više što ljudi danas smatraju da je dovoljno u nekakvom krš indie naslovu ukrstiti dve prave linije i to nazvati pixel artom. Naravno ne kažem da danas nema developera koji zaista ulažu trud u kvalitet i detaljnost svojih sprajtova ali količina đubreta na savremenoj indie sceni često ume da takav trud baci u drugi plan.

+1 na citirani post

Markonije
15.10.2014, 1:32
@Dreamfall

Odprilike 5-15% ukupno, provizija kickstartera + porez maticne drzave , zavisno od drzave do drzave(zakoni bla bla),sve ostalo ide 'tebi'...



Kickstarter ne moze u Srbiji direktno (gle cuda),moze IndieGoGo ali tamo je,lupam, pet puta manje posetilaca/ulagaca potencijalnih...


Klasican crowdfunding uglavnom ispadne pilicarenje da se ustine neki $ za neki poluproizvod kog je vreme odavno pregazilo,zato treba izbegavati projekte ispod 10,000$ ,a ako tebi i tvojim ortacima treba ajmo reci, 5000$ a verujete u igru,lepo kredit neki ili svi pola godine u Svicu na crno pa skupite pare za gejm.

Hocu da kazem da se ne treba zamlacivati sa manje od 10,000 dolara...

Ja bih licno pre kredit neki, nego crowd funding u takvom slucaju.

U stvari bolje pravite HOPU neku,pa probajte Big Fish,tesko je doci do publike ako licno ne poznajete PewDiePie (FlapyBird shatro fenomen :p )

Najbolji reper treba da ti budu uspesni primeri iz Srbije (MadHatGames,Eipix,Nordeus ),tesko je odavde plasirati A naslov a kamoli nesto jace od toga...

U stvari jel postoji A naslov koji je uzeo solidnu kintu napolju a da je iz Srbije ,hmmm ne... koliko sam upoznat.

Hrvati imaju Serious Sam na primer...

U svakom slucaju puno srece,treba probati svakako!


@indie termin


joj rasprave oko nicega,indie RPG je Path of Exile na primer,a ne izgleda ko smece

Nezavisan tim koji se samofinasira (moze biti i crowdfunding) je indie tim, a donekle je i bitno da li je prvi projekat.

Ja mogu sam da ulozim milijardu dolara i dalje sam indie tim,dok Benson ako ulozi milijardu dolara od Virgin korporacije ,nije indie tim.


To se zna jos pre 20 godina,al ajde...

Dreamfall
15.10.2014, 9:18
@Dreamfall

Odprilike 5-15% ukupno, provizija kickstartera + porez maticne drzave , zavisno od drzave do drzave(zakoni bla bla),sve ostalo ide 'tebi'...



Kickstarter ne moze u Srbiji direktno (gle cuda),moze IndieGoGo ali tamo je,lupam, pet puta manje posetilaca/ulagaca potencijalnih...


Klasican crowdfunding uglavnom ispadne pilicarenje da se ustine neki $ za neki poluproizvod kog je vreme odavno pregazilo,zato treba izbegavati projekte ispod 10,000$ ,a ako tebi i tvojim ortacima treba ajmo reci, 5000$ a verujete u igru,lepo kredit neki ili svi pola godine u Svicu na crno pa skupite pare za gejm.

Hocu da kazem da se ne treba zamlacivati sa manje od 10,000 dolara...

Ja bih licno pre kredit neki, nego crowd funding u takvom slucaju.

U stvari bolje pravite HOPU neku,pa probajte Big Fish,tesko je doci do publike ako licno ne poznajete PewDiePie (FlapyBird shatro fenomen :p )

Najbolji reper treba da ti budu uspesni primeri iz Srbije (MadHatGames,Eipix,Nordeus ),tesko je odavde plasirati A naslov a kamoli nesto jace od toga...

U stvari jel postoji A naslov koji je uzeo solidnu kintu napolju a da je iz Srbije ,hmmm ne... koliko sam upoznat.

Hrvati imaju Serious Sam na primer...

U svakom slucaju puno srece,treba probati svakako!




U pitanju je FP horror, nesto na foru Dead space, ali projekat se vuce vec 4 god jer smo menjali engine ( Unity pa UDK tj. UE3, pa sada Unreal engine 4). Sada je nastao problem jer programer (jedini koga imamo :D ) ima poteskoce sa AI coding-om u UE4, u UE3 je imao neki UT3 AI template sa kojim je petljao, ali ovde mora sve od nule :kreza: Na kraju cemo najverovatnije da furamo neke trigger event-e, jump scare i ambient zvuke kao neki efekat, bez pojave neprijatelja :paranoia: Igra ce biti f2p, a ako postane popularna, onda dolazimo po vase pare :dzavo: Anyways hvala na odgovoru, a kolegama se izvinjavam sto sam im hijack-ovao temu, i zelim im sve najbolje :ciao:

warlock_sm
15.10.2014, 10:42
@indie termin


joj rasprave oko nicega,indie RPG je Path of Exile na primer,a ne izgleda ko smece

Nezavisan tim koji se samofinasira (moze biti i crowdfunding) je indie tim, a donekle je i bitno da li je prvi projekat.

Ja mogu sam da ulozim milijardu dolara i dalje sam indie tim,dok Benson ako ulozi milijardu dolara od Virgin korporacije ,nije indie tim.


To se zna jos pre 20 godina,al ajde...

Uglavnom si u pravu, ali nema veze odakle je novac, vazna je stamostalnost studia u odlucivanju.

primer1: Neka korporacija finansira neki studio ali po ugovoru nema pravo da se mesa u razvoj igre (studio sve odluke donosi sam) to je i dalje indie igra.

primer2: Neka korporacija finansira neki studio ima prava da se mesa u odluke studija u vezi razvoja igre(ili postane vlasnik studia) - onda igra nije indie.