PDA

Prikaži potpunu verziju : 2D space shooter u Delphi-ju


Haker95
11.12.2013, 23:46
Zeleo bih da napravim jednostavnu 2D igru pucanja svemirskim brodom u protivnike, na kraju kraljice itd. Da li je Delphi dobro resenje za to? Dobro poznajem Pascal, pa mislim da bi mi bilo teze da sad krenem sa nekim drugim jezikom ...

http://f1.pepst.com/c/6C90AA/109757/ssc3/home/023/mega-gamez/time_raider2.png_480_480_0_64000_0_1_0.png

evo ova igra mi je uzor, a radjena je za java telefone..

voodoo_
12.12.2013, 0:04
Jeste, mada s obzirom da ćeš animaciju izvoditi čisto "softverski", kombinovanjem klasičnih GUI kontrola koje će glumiti sprajtove (TImage i slično), trebaće više procesorske snage nego da koristiš DirectX ili OpenGL, ali za prvu igru ovog tipa to uopšte nije bitno tako da samo guraj.

NIx Car
12.12.2013, 13:17
http://delphi.org/2011/10/pascal-game-development/ pogledaj neki od ovih biblioteka/API-ja. Mozda budu od koristi :)

Patton
12.12.2013, 14:39
Da li bas mora da bude Delphi?

Meni bi za ovakav tip igre odlicno resenje bilo C/C++ u kombinaciji sa SDL (http://www.libsdl.org/) bibliotekom koja je cross platform.

MG-RAY
12.12.2013, 21:44
Spasi se muka za sada i napravi prototip igre u PyGame-u :)

Ako već mora delphi... Mozda da pokušaš sa TCanvasom...? mada ti to samo rešava pitanje crtanja...

Haker95
13.12.2013, 1:02
Dobro, hvala vam na odgovorima, vec cu videti nesto, znaci nije Delphi bas dobar za to... nema veze :)

Lucic Nemanja
13.12.2013, 2:43
Ja sam za maturski u srednjoj školi radio igru u Delphiju i mnogo je smešno bilo :kreza:. Ne bih ti preporučio da se uplićeš u to. Umesto što ćeš gubiti vreme radeći u njemu, bolje uzmi i pređi nešto smislenije, pa sa tim pravi igricu :). Biće ti mnogo lepše i efikasnije.