Prikaži potpunu verziju : 2D space shooter u Delphi-ju
Zeleo bih da napravim jednostavnu 2D igru pucanja svemirskim brodom u protivnike, na kraju kraljice itd. Da li je Delphi dobro resenje za to? Dobro poznajem Pascal, pa mislim da bi mi bilo teze da sad krenem sa nekim drugim jezikom ...
http://f1.pepst.com/c/6C90AA/109757/ssc3/home/023/mega-gamez/time_raider2.png_480_480_0_64000_0_1_0.png
evo ova igra mi je uzor, a radjena je za java telefone..
Jeste, mada s obzirom da ćeš animaciju izvoditi čisto "softverski", kombinovanjem klasičnih GUI kontrola koje će glumiti sprajtove (TImage i slično), trebaće više procesorske snage nego da koristiš DirectX ili OpenGL, ali za prvu igru ovog tipa to uopšte nije bitno tako da samo guraj.
http://delphi.org/2011/10/pascal-game-development/ pogledaj neki od ovih biblioteka/API-ja. Mozda budu od koristi :)
Da li bas mora da bude Delphi?
Meni bi za ovakav tip igre odlicno resenje bilo C/C++ u kombinaciji sa SDL (http://www.libsdl.org/) bibliotekom koja je cross platform.
Spasi se muka za sada i napravi prototip igre u PyGame-u :)
Ako već mora delphi... Mozda da pokušaš sa TCanvasom...? mada ti to samo rešava pitanje crtanja...
Dobro, hvala vam na odgovorima, vec cu videti nesto, znaci nije Delphi bas dobar za to... nema veze :)
Lucic Nemanja
13.12.2013, 2:43
Ja sam za maturski u srednjoj školi radio igru u Delphiju i mnogo je smešno bilo :kreza:. Ne bih ti preporučio da se uplićeš u to. Umesto što ćeš gubiti vreme radeći u njemu, bolje uzmi i pređi nešto smislenije, pa sa tim pravi igricu :). Biće ti mnogo lepše i efikasnije.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions, Inc.