PDA

Prikaži potpunu verziju : Ghost Shooter 2


Andross
10.10.2006, 11:10
Pozdrav ljudi!Evo mene i Hell Entertainmentovog projekta #2 :) Iz naslova se vidi da je to Ghost Shooter 2 nastavak sage od Rallenu tj. Ghost Shooteru.Igra je FPS znaci 3D pucacina i bice u fazonu SS2.Prica nije gotova al' evo kako ce to odprilike izgledati:
"Kod Rallena(glavnog junaka) dolazi neki dedica (:dedica:) i pocne da mu prica kako je ubio svoga brata i da ce ga osveta stici.Dedica odlazi a Rallen ostaje zatecen.Posle ima kosmare o vojsci duhova koja izvrsava invaziju na njegovu domovinu.Ubrzo se budi i shvata da to nije bio san."
Prica ce biti potpunija i ispeglanija a ko je Rallenov buraz necu da otkrivam(vi pogadjajte), samo da kazem da ga je ozivio Arch Ghost Kaleen da bi sproveo svoje zle i izopacene planove u osvajanju sveta i cineci ga savrsenim rajem za duhove.Imam jedno tehnicko pitanje za vas pre nego sto se krene sa zvanicnim radom na igri:
Koji SM da koristim?1.x, 2.0 ili 3.0???Ili da jednostavno stavim u meniju da se biraju shaderi, rezolucija, vsync itd???
Inace prvi nivo GS 2 ce ujedno i biti demo verzija i cim bude zavrsen bice prikazan javnosti!
Pozz!!!

optimus_prime
10.10.2006, 12:03
Koristi shadere 3 ako za to imas mogucnosti.

PeTkO
10.10.2006, 12:06
Da li ces da programiras ili da radis u GM

optimus_prime
10.10.2006, 12:16
Da li ces da programiras ili da radis u GM


Programiranje, u C++ - u!

Andross
10.10.2006, 13:26
Logicno C++!!!Imam i te kakvih mogucnosti za SM 3.0 al' moja grafaja nema :D Verovatno cu da stavim da se bira.:opanachke

Nemesis
10.10.2006, 13:38
ANDROSSE, zašto insistiraš na šejderima?

Ja sam za faks skoro završio engine (pravi engine, a ne wraper koji ovde često prolazi kao engine) i nisam imao nikakvu potrebu za šejderima iznad 1.0. A s njim mogu da poteram sasvim pristojan FPS.

Ne vidim šta će tebi za GS 3.0? Samo ćeš nepotrebno povećati hardverske zahteve.

bobi
10.10.2006, 13:42
Ako mene pitate, preveliki ste zalogaj uzeli.

Andross
10.10.2006, 13:49
Mislis?Nisam...

Pr3dat000r
10.10.2006, 14:26
Ako mene pitate, preveliki ste zalogaj uzeli.

Slazem se.

Iako ne znam bas nesto da programiram slazem se sa bobijem.Cek bre uradili ste tek jednu extra 2D igru i sada se odma prebacujete na 3D igru.:confused: ?

Andross
11.10.2006, 11:27
Jeste uradio sam extra 2D igru al' opet sve to vreme nisam samo na GS-u radio.Ucio sam 3D programiranje kako cisto, tako preko enginea.Ispace ovo dobro ne brinite se vi nista.Inace sta mislite ko je Rallenov brat?

Pr3dat000r
11.10.2006, 16:01
Verovatno neko koga je ubio ovaj Rallen.Nisam siguran.

Aha dobro onda ako imash iskustva sa 3D programiranjem i ako mislis da mozes samo napred!:alealeee:

Pr3dat000r
11.10.2006, 16:02
Neces ni znati da li mozesh ako ne pokusas ha?;)

bobi
11.10.2006, 16:56
Jeste uradio sam extra 2D igru al' opet sve to vreme nisam samo na GS-u radio.Ucio sam 3D programiranje kako cisto, tako preko enginea.Ispace ovo dobro ne brinite se vi nista.Inace sta mislite ko je Rallenov brat?
Androsse.
Ovo je ekstra 2D igra radjena u Game Makeru...
http://www.freespacefilms.com/newspace.htm
Know your limits.

al0cunit
11.10.2006, 16:58
wupi ....bo te ... ovo je stvarno extra ....

Andross
11.10.2006, 20:10
I know my limits ;) Rallenov buraz je Slajn!!!Inace evo screen - shoota pistolja koji je uradio Stevvan.

priest (of_the_moon)
11.10.2006, 21:31
Za šta ćeš uopšte koristiti šejdre, i znaš li da ih programiraš?

Evo i malo konstruktivnih kritika:
Za "game modeling" važi pravilo da što se manje poligona koristi, to bolje. Ne treba sad praviti "kocku do kocke kockica", ali ne treba se baš ni rasipati. Treba napraviti odgovarajući balans između brzine i lepote.
Na modelu postoje suvišni poligoni. Drška je nepotrebno iskomplikovana, kao i prednji kraj iz koga izlazi cev, brazde za repetiranje mogu biti izbačene (i zamenjene odgovarajućim teksturama, čak je moguće postići isti efekat senčenja).

Andross
12.10.2006, 11:52
Lako cemo sa sejderima.Inace mozda model izgleda ovako zbog konverzije u 3ds al' prenecu Stevvanu.

kish
12.10.2006, 16:25
Ne zelim nikoga da uvredim, ali ovi likovi meni jaaaaaaaako lice na neke n00bove. Ako ista bude bilo od ovog projeka dajem desnu ruku...
Mislim: "Lako cemo sa sejderima" ?!? Alo, bre! Tek ste uradili jednu 2d igru (koja, po mom misljenju i nije toliko extra)! I to u Game maker-u! Preveliki zalogaj za coveka ko je pre manje od godinu dana postavio temu "Sta mu ovo dodje?(poligoni,verteksi..)".
Inace, model sigurno ne izgleda ovako zbog bilo kakve konverzije, jer koliko ja znam poligoni se ne stvaraju tek tako iz nicega...
Bez uvrede ljudi, postujem vas trud i sve to, ali jako sumnjam da ce od ovoga biti nesto. A ako ipak uspe onda bi vec za godinu-dve mogli da radite za ID...hmm..sumnjam...

Marko_L
12.10.2006, 16:37
I ja mislim da je to preveliki zalogaj za vas trenutno. Voleo bih da grešim, ali ipak imate samo jednu 2d igru završenu i to u game makeru, a FPS je izazov i za velike timove sa velikim iskustvom. Korišćenje nekog već postojećeg engina bi olakšalo posao, ali opet ima tu dosta programiranja vezanog za 3D što je sve samo ne jednostavno. Ne bih da ispadne da vas sputavam, ali mišljenja sam da bi trebalo uraditi još koji jednostavniji projekat, pa onda neki malo složeniji, pre nego što krenete na full 3D. U svakom slučaju, ako mislite da možete da odradite FPS radite, ali nemojte da se razočarate ako projekat ne uspe.

Stevvan
12.10.2006, 21:55
E i ja sam to govorio Androssu, mene nije posluso mozda ce vas. Inace moja ideja je bila da uradimo najmanje jos 2-3 2d igre koje ce ovog puta biti radjenje u C++. Zato bih voleo da znam ima li na ovom forumu jos neko koga zanima c++ ili neki drugi programski jezik(a da je priblizno nasih godina i da ima vec malo iskustva (da ne bude onaj fazon: 'Imam Dev C++, zasto mi ne radi Hello world!')).

Andross
13.10.2006, 13:00
Da i jos si mi govorio da radimo 3d RPG.Koristim vec gotov 3d engine i to sto sam rekao lako cemo sa sejderima sam tacno mislio.Samo pozovem jedan(al' pazi jedan) metod i voila!Inace mislim da cu ovaj projekat zavrsiti kako treba i nemojte mi popovati da je preveliki zajogaj jer znam sta radim!

mirk
13.10.2006, 17:00
I ja mislim da je to prevelik zalogaj za vas. Imate jednu igru zavrsenu i to u GM
i za koju se nemoze rec da je extra(bez uvrede). Mislim i igra je preteska za pocetak, i duhovi te ne napadaju. Inace FPS ti je nateze napraviti jer trebas uraditi AI protivnika(koliko sam vidio iz tvojih postova neznas), trebas dobro napraviti objekte, nesmije biti spora i stekat. Istina da ljudi sa puno iskustva bi tesko napravili FPS a pogotovo vi. Mislim jedna igra 2d zavrsena i odma na FPS. Tako necete daleko stici. Ako mislis da nisi previse zagrizo grdno se varas.

Marko_L
13.10.2006, 19:52
Inace mislim da cu ovaj projekat zavrsiti kako treba i nemojte mi popovati da je preveliki zajogaj jer znam sta radim!
Niko ti ne popuje, već ljudi daju svoja mišljenja. Ako nisi želeo da ih čuješ, onda nisi trebao ni da postavljaš temu dok ne budete imali gotov barem DEMO. Ja vam želim sreću i podržavam sve što se radi na polju game dev-a u ovoj zemlji. Evo neću više da "popujem", nego ću da pričam kad budem video demo verziju.

Poz.

Renee
13.10.2006, 21:24
Uspeće im jedino ako prave sa FPS Creator-om, jer on ima već gotove prostorije, oružja i likove. A ako prave ručno, ja mislim da im neće uspeti projekat!

@ANDROSS
Napravite još jednu 2D igru, pa onda razmislite da pređete na 3D, pošto ovako naglo je prevelik zalogaj za vas

Pozdrav :ciao:

optimus_prime
13.10.2006, 21:30
A sto ne bismo uspeli da napravimo 3d igru, necemo da koristimo nikakve GM programe idemo lepo sa pisanjem koda iskoriscavanjem jednog engina, andross nije jedini programer, ima jos neko pored njega mnog mnogo iskusniji u 3d programiranju, a andross -u svaka cast kada se usudio da to uradi sa svojih 15 godina. Bice DEMO pa ce biti i uzivanja. pozzz

Stevvan
13.10.2006, 22:54
E ljudi ipak imamo dve 2d igre (zaboravili ste farm war):p

mirk
14.10.2006, 11:14
E ljudi ipak imamo dve 2d igre (zaboravili ste farm war):p

Da ali to su dve 2d igre u GM, a vi pokusavate da pravite najtezi zanr igre u c++ koji je isto tako tezak. Inace koliko bi nivoa imala ta igra kako bi izgledala itd.

kish
14.10.2006, 13:57
...a andross -u svaka cast kada se usudio da to uradi sa svojih 15 godina...

Velika je razlika izmedju uraditi i raditi...

Andross
14.10.2006, 16:11
Ajde ja cu cutim sve do demoa.Da je Linus Torvalds posluso svog profu koju mu je popovao da ne pravi linux i da je njesra ne bi bilo linuxa.:kreza:

mirk
14.10.2006, 17:38
Jel imate vi potrebno znanje matematike za izradu FPS?

Stevvan
14.10.2006, 18:14
Yeah! Bio sam na opstinskom takmicenju medju prvih 15:opanachke

mirk
14.10.2006, 20:27
Yeah! Bio sam na opstinskom takmicenju medju prvih 15:opanachke

Ako misliš na matematiku to ti nije takva matematika koju ucis u osmom razredu, nego to su ti vektori, vektorski prostori, matrice i još puno toga

Nemesis
14.10.2006, 20:49
... i to sto sam rekao lako cemo sa sejderima sam tacno mislio.Samo pozovem jedan(al' pazi jedan) metod i voila!

:rofl: :rofl: :rofl:

ANDROSSe, da te nema trebalo bi te izmisliti. :D

Znas li ti sta su sejderi i kako se koriste?
Najjednostavniji sejder (koji ne radi nista) zahteva nekoliko redova koda u jeziku koji veoma lici na assembly. Da ne govorimo o bilo kom ozbiljnijem efektu. To sto ces ga negde pozvati jednom funkciom ne znaci nista.


Posto sam procitao citiran deo ubedjen sam da od projekta nema nista. LM, to ne znaci da treba da odustanete. Ucenje tipa trial & error je najbolji nacin da postanes majstor. Medjutim isto tako je najsporiji i najkrvaviji. Prema tome dok imate volje probajte da ostvarite ono sto ste naumili. Cak i ako ne bude nista od toga naucicete mnoge stvari koje se ne mogu nauciti iz knjiga. Samo budite spremni da zrtvujete mnogo vremena.

3dM@niak
14.10.2006, 22:13
ljudi:

svaka cast za trud,
al neko je ovde lud

:D :to_care:

ako napravite FPS posle ghost shootera... neam reci :D ja sam sa 14 godina mogao da napravim igru tipa ghost shooter, sad iam 16, pa se josh uvek ne usudjujem da pomislim da bih mogao da pomislim da pravim FPS... ne znam sta da kazem...

samo radite, al pazite sta ljudi kazu....

evo vam comment iz moje oblasti: pistolj nije los nego katastrofalan
znaci sa ovakvim modelima necete nigde stici. to je jedino sto mogu podpis da stavim...

a za FPS iskreno mislim da nema sanse da ga napravite, al mozda gresim....

e da, iz moje druge oblasti: matematika
hahahahhahahhahahaha
ovo za 15. mesto na opshitnskom....
Ja sam cepao opstinska bez da pipnem knjigu, idem u matematicku (II razred), znam fino matematiku i mogu da ti podvrdim da je matematika za osmi razred.... pa recimo nedovoljna :to_care: za pisanje enginea :D :D

Andross
14.10.2006, 22:13
Ne stvarno samo jedan metod pozovem.Kao i za senke.Ceo posao radi engine.:opanachke

/edit
1.Engine je vec gotov i ima sve potrebne "munje".
2.Imamo 4 gotove 2d igre:
Game Maker: Farm War, Ghost Shooter
C++: X Memory, Frax

mirk
14.10.2006, 22:22
jel se mogu negdje vidjeti taj x memory i frax. i samo nemoj da su to igre tipa memory, pogodi balon itd.

Andross
14.10.2006, 22:31
Dobro za onaj jedan metod za shadere sam se ja zeznuo, doc je napisan ne bas citljivo pa sam se zeznuo.Inace za X Memory je memorija koja ne verujem da josh postoji na netu a frax je pucacina ciji cu lnk pokusati da nadjem.

mirk
14.10.2006, 22:37
A jel nam mozes poblize opist igru. Nivoe, likove, itd.

PS koji endžin koristite

Andross
14.10.2006, 22:43
U prvom postu je data pocetna prica.Inace u ulozi ste Rallena i treba da sprecite invaziju duhova(ime rase nije odredjeno)koja se izvrsava na njegovu zemlju.Prvi nivo je u njegovoj palati i treba se probiti kroz armiju duhova(tj. ubiti ih sve)sve od Throne Chambera pa do podnozja.
Enginei su: Irrlicht 1.1, Newton 1.53 i za muziku ne znam koji cu koristiti.

mirk
14.10.2006, 22:59
u Irrlich zasto bas on. Guta RAM i procesor. Malte ne pokrenem onaj program Demo trosi mi 50 000 K i 99% procesora i to samo za obican demo bez AI, bez muzike, bez fizike nego samo za 3d aplikaciju u kojoj se mozes micati kroz neki dvorac.

Dimo
14.10.2006, 23:07
Nemoj da ti radnja bude sastavljena od klisea,daj malo originalnosti,jeste da je FPS,ali nece ti skoditi.

Andross
14.10.2006, 23:07
Meni ne jede.Cudo :)

optimus_prime
14.10.2006, 23:15
Velika je razlika izmedju uraditi i raditi...

De prosvetli me molim te, ajde ti pocni da radis nesto nemoras da uradis ali pocni da radis, pa se pohvali time. pa kad napravis onda dobijes pohvale zasluge i preporuke, a ako ne napravis onda opet dobijes pohvale za trud.

mirk
14.10.2006, 23:17
pokreni taj "demo" program. Kad ga pokrenes i kad budes se u stanju micati pritisni Ctrl+Alt+Del i pronadi proces "Demo" i pisat ce ti koliko rama zauzima i koliko procesora

kish
15.10.2006, 1:21
De prosvetli me molim te, ajde ti pocni da radis nesto nemoras da uradis ali pocni da radis, pa se pohvali time. pa kad napravis onda dobijes pohvale zasluge i preporuke, a ako ne napravis onda opet dobijes pohvale za trud.

Pa, pazi: Igara tipa Ghost Shooter sam uradio vec na TONE! Takodje sam u pocetku koristio programe tipa GM i takodje sam tada imao 14 GODINA (tada je bio popularan Games Factory). Kasnije sam polako krenuo da programiram igre na nekim jednostavnijim jezicima (Blitz Basic) da bih pre par godina poceo da izucavam c++ i OpenGL. Dobar deo igara se izgubio putem format c:/, ali ako sam iskren ne ocekujem od tebe da mi sve ovo poverujes.
Osim toga pogledaj:http://www.sk.co.yu/forum/showthread.php?t=8754
Da. Princip igre je bedan i zedan, ali to ne znaci da ne bih mogao i bolje: Od znanja koje sam ulozio u tu igru mogao sam ladno odraditi i bolju, stavise, bilo bi mi puno lakse da sam za kontrole koristio tastere tipa WASD, a ni 3d mi ne bi predstavljao veliki problem. Ali meni je bilo mnogo bitnije da experimentisem sa raznim algoritmima i gameplayom, i da imam sto vise iskustva iz tih oblasti, a ne da sto pre zapocnem neki hyper projekat u kojem cu se cesati i kod stvari koje na prvi pogled izgledaju jednostavno...a to ce vam se sigurno desiti pre ili kasnije (bar sto se programiranja tice).

kish
15.10.2006, 1:45
ljudi:
evo vam comment iz moje oblasti: pistolj nije los nego katastrofalan
znaci sa ovakvim modelima necete nigde stici. to je jedino sto mogu podpis da stavim...


Pa ako sam iskren model cak i moze da prodje. Ako se sredi problem sa prevelikim brojem nepotrebnih poligona, izgled ce biti ok...ipak lici na pistolj :kreza: . Ne mora igra da ima neku Hi-End grafiku, nije ovde rec o Valve-u ili Blizzard-u...Nego sto me vise brine su ostali modeli koje treba odraditi za jedan FPS, a pre svega modeli ljudskih oblika (glavni lik, neprijatelji itd.)...ne znam kako cete stime izaci na kraj...Mi raspravljamo o jednom pistolju koje predstavlja 0.01% cele igre....

Jos jednom napominjem: Niko vas ovde ne mrzi niti zeli da vas uvredi, ali ako ste postavili temu na forum morate se izboriti sa misljenjima ostalih ljudi. Ok, nazvao sam vas n00bovima, ako vas je to uvredilo izvinjavam se: Ipak vi imate nekog znanja koje je nadprosecno za vase godine...ali ne i za neki ozbiljan FPS.

bobi
15.10.2006, 9:18
Androsse, evo kako treba da izgleda low/poly puca za neku igru.
Pogledaj ovaj thread (ili jos bolje, tvoj modelar neka pogleda ceo thread i podforum game modeling) na Dizajn Zoni.
Ovde prvenstveno mislim na rad izvesnog Bate.
http://www.dizajnzona.com/forums/index.php?showtopic=7211&st=40#

optimus_prime
15.10.2006, 10:02
@Kish

Pa recimo da nismo svi isto godiste, recimo ja imam iza sebe dosta programerskog staza, cak sam i razvijao sa burazerom jedan 3d engine u dx9 koji je bio odlican , ali je otiso sa formatom, tako da programiranje nece da bude bas neki problem. Ja ne razvijam engine za GS2, ja sam zaduzen za muziku , ali ako bude bilo kocenja rado cu da ispravim i podesim engine.

Patton
15.10.2006, 12:17
Da i jos si mi govorio da radimo 3d RPG.Koristim vec gotov 3d engine i to sto sam rekao lako cemo sa sejderima sam tacno mislio.Samo pozovem jedan(al' pazi jedan) metod i voila!Inace mislim da cu ovaj projekat zavrsiti kako treba i nemojte mi popovati da je preveliki zajogaj jer znam sta radim!
Znaci tako se prave ove igre najnovije generacije sa najnovijim sejderima. Samo se pozove jedan metod i gotovo... wow, odo ja u 3d game developere :)

Patton
15.10.2006, 12:19
Jel imate vi potrebno znanje matematike za izradu FPS?
Uze mi pitanje sa tastature :)

Mislim za normalan engine potrebna je linearna algebra i analiticka geometrija, mozda malo i analize, a ne verujem da se te oblasti pominju u osnovnoj skoli.

EclipsE
15.10.2006, 13:24
Za pravljenje 3d igara je potrebno mnoooogo matematike, a iako sam 2. godina srednje skole ne pada mi na pamet da pocinjem sa 3D igrama(iako bih mogao).
Moj vam je predlog da napravite josh jednu 2d igru, sa malo boljom grafikom, totalno u c++-u pa da vidite koliko mozete da uradite i za koliko vremena.

no hate

mirk
15.10.2006, 14:58
Koje programe koristite za mape, objekte, programiranje, teksture, muziku, crteze itd. Koliki je planiran razvoj

kish
15.10.2006, 15:04
@ optimus_prime

Ako na igri radi i iskusni programer to vec znacajno menja celokupnu sliku, ali koliko sam dosad primetio to nise slucaj sa ANDROSS-om.
Ipak...puno srece.

mirk
15.10.2006, 16:20
Ono što vama treba je iskustvo i znanje da bi napravili takvo nest. Drugo je ako radis sa FPS Creatorom. Jel imate vi modelere za modele igre, muzicare, crtace???

kish
15.10.2006, 17:07
Koliko ste dugo uopste planirali da radite ovaj projekat? Kad mozemo ocekivati Demo? Mesec? Dva? Godinu dana? Deset?

bobi
15.10.2006, 17:21
Al' ste ih sapleli sa pitanjima. :)
Ja bih se vec obeshrabrio, ali znam da Andross nece.

optimus_prime
15.10.2006, 18:23
Taman posla da su nas sapleli sa pitanjima, nastojacu da dam odgovor na svako pitanje.

Ovako.
1. Mirk: Za muziku koristim iskljucivo CuBase, ali muziku cu da radim u mom studiju tako da ce da bude profi.
Imamo i crtace i modelare.
2:Kish: Kolko god bude trebalo radicemo ga nista preciznije nemogu da ti odgovorim.
3:Patton: Za matematiku se ne sekiriaj, postovao sam negde gore da sam uradio jedan fantasticni engine ali je izgleda nestao u Formatu, da imam sad taj engine ne bi bilo ni najmanje problema.

OD SADA NECETE DOBITI VISE NIKAKVE INFORMACIJE DO IZLASKA DEMO-A!

p.s. vi slobodno mozete da pitate sta vas interesuje, ali da li cete da dobijete odgovor , na glupa pitanja i provokacije ne odgovaramo vise, ako neko ima nesto pametno da predlozi moze, a pitanja tipa dal smo sposobni ili nesposobni zadrzite za sebe ili neke druge.

3dM@niak
15.10.2006, 18:28
gotovo... ubili ste ih :D

optimus_prime
15.10.2006, 18:29
gotovo... ubili ste ih :D

Nije nas niko Ubio, tek je krenuo razvitak.

mirk
15.10.2006, 20:34
http://www.dizajnzona.com/forums/index.php?showtopic=15791

Bacite pogled na ovaj sajt.

Dimo
15.10.2006, 20:43
Mislim,momci sta da vam kazem,stvarno ste ambiciozni i preduzimljivi,nema sta,pitanje je koliko je ta ambicija utemeljena.Citao sam postove o Ghost Shooteru 1(nisam ga igrao) i vidim da ste uradili dobar posao,ali da li ste dovoljno sposobni da uradite FPS,ne znam.Mada,uz dobru volju,strpljenje i ucenje na greskama mozda i uspijete.Sto se tice necijeg gore posta da je bio medju prvih 15 na opstinskom takmicenju iz matematike,sumnjam da je to dovoljno matematickog znanja za programiranje,ja koji sam na maturi ne bih nikad to poceo da radim,doduse ja sam orijentisan ka jezicima,a matematika i fizika su mi poslednja rupa na svirali ;)
Drugo,u igri je mnogo vazna prica,tako se trudite da ubacite malo originalnosti,kao npr. upecatljiva i potresna smrt jednog od glavnih likova,kompleksnost radnje i ostalo.Vrh grafika vam bez radnje nece mnogo pomoci,uprkos tome sto je igra koju planirate FPS.
Zatim,radite na marketingu i promociji igre i prije nego sto je napravite da bi se ljudi upoznali i nemojte da vam se oduzi posao preko 2-3 godine,takve igre padaju lako u zaborav i onda ode sav marketing.Budite istrajni i predani poslu i uspjeh nece izostati.Uostalom,vazno je da zavrsite igru,sto zbog licnog zadovoljstva,a i da bi ste sagledali eventualne greske i na njima ucili sta i kako u buducim projektima,ako Bog da.

mirk
15.10.2006, 21:21
Zatim,radite na marketingu i promociji igre i prije nego sto je napravite da bi se ljudi upoznali i nemojte da vam se oduzi posao preko 2-3 godine,takve igre padaju lako u zaborav i onda ode sav marketing.

Ti mislis da oni prodaju tu igru. Nece to ici tako lako. Ima 1000 drugih igara na internetu zasto bi kupili ljudi bas tu. Mislim zato prvo moras reklamirati svoj tim. Igra se mora isticati. A kao 2 piraterija. Ako prodajes igru moras je osigurati protiv piraterije sto je tesko jer moras misliti kao haker da bi ju dobro zastitio, jer on ce ti u 80.000 linija asm koda naci gdje se provjerava da li je igra registrirana ili nije.

Marko_L
15.10.2006, 21:46
Zanimljivo... oni za sada imaju JEDAN (loše) izmodelovan pištolj, a nijednu liniju koda, nijednog lika, nikakvu priču, odličan engine koji je slučajno preformatiran (iako ODLIČAN ENGINE vredi milione), veoma malo iskustva i sasvim sigurno nedovoljno znanja za jedan iole kvalitetniji FPS... a vi već pričate o marketingu i zaštiti igre :)

Patton
15.10.2006, 21:49
Ako krenu odmah da razmisljaju o prici, likovima, marketingu i koliko ce kostati igra i kako ce se prodavati propali su u startu... to je totalno pogresan pristup. Prvo treba razmisljati dal ogl ili d3d, pa onda otvoriti prozor i nacrtati obican poligon za pocetak :D

E da i zasto bi to bio Ghost Shooter 2? Totalno mi je ne logicno, da prvi deo bude 2d pucacina ili sta vec, drugi deo da bude FPS... treci deo mozda bude simulacija letenja :) ... salim se malo. Bolje da ovaj vas FPS bude neka zasebna igra, a da GH2 bude opet neki solidan 2d, tj. unapredjeni GH1.

Patton
15.10.2006, 21:54
odličan engine koji je slučajno preformatiran (iako ODLIČAN ENGINE vredi milione)
Neki od nas ovde ubijaju u pojam malo po malo, ali ovo tvoje je genocid :D Nedavno sam pricao sa jednim mojim gamedev kolegom i rekao mi je neke opicene cifre oko engine-a koji se koristi u nekim XBOX igrama. Nazalost ne mogu da se setim kako se zove engine (cini mi se da ima "reality" u svom imenu). On vredi oko 250k$ i to samo da ga koristis u jednoj igri i to BETA verziji. Za final release moras da puknes duplo vise para, a ako hoces licencu za beskonacan broj igara, milioni $ su u pitanju.

Marko_L
15.10.2006, 22:31
Neki od nas ovde ubijaju u pojam malo po malo, ali ovo tvoje je genocid :D
Znam, istina ponekad boli, ali bolje je tako :)
Nedavno sam pricao sa jednim mojim gamedev kolegom i rekao mi je neke opicene cifre oko engine-a koji se koristi u nekim XBOX igrama. Nazalost ne mogu da se setim kako se zove engine (cini mi se da ima "reality" u svom imenu). On vredi oko 250k$ i to samo da ga koristis u jednoj igri i to BETA verziji. Za final release moras da puknes duplo vise para, a ako hoces licencu za beskonacan broj igara, milioni $ su u pitanju.
Vrednost engine-a nema veze sa cenom licence. Licenca za korišćenje je jedno, a cena enginea (kada autorska prava na taj engine, kao injegov source kod prelaze na tebe) je nekoliko puta veća. Verujem da to i sam znaš, samo si se loše izrazio ;)
E da i zasto bi to bio Ghost Shooter 2? Totalno mi je ne logicno, da prvi deo bude 2d pucacina ili sta vec, drugi deo da bude FPS... treci deo mozda bude simulacija letenja ... salim se malo. Bolje da ovaj vas FPS bude neka zasebna igra, a da GH2 bude opet neki solidan 2d, tj. unapredjeni GH1.
Ovo je tačno. Uopšteno, konzumeri video igara su navikli da kada kupuju drugi deo nečega. očekuju da vide pobošljšanu, unapređenu verziju prvog dela, a ne potpuno novu igru, pa još drugačijeg žanra. Možda bi bolje bilo da naprave drugi deo GS-a u C++, da bude sličan prvom, samo mnogo unapređeniji, sa više oružija, dodataka, specijalki... a onda pređu na 3D i igru nazovu jednostavno Ghost Shooter 3D, kao što se obično i radi u svetu industrije igara kada se rade 3D igre po nekoj već postojećoj 2D igri (Duke Nukem 3D, Wolfstein 3D, Lemmings 3D...).

Dimo
15.10.2006, 22:54
Ti mislis da oni prodaju tu igru. Nece to ici tako lako. Ima 1000 drugih igara na internetu zasto bi kupili ljudi bas tu. Mislim zato prvo moras reklamirati svoj tim. Igra se mora isticati. A kao 2 piraterija. Ako prodajes igru moras je osigurati protiv piraterije sto je tesko jer moras misliti kao haker da bi ju dobro zastitio, jer on ce ti u 80.000 linija asm koda naci gdje se provjerava da li je igra registrirana ili nije.
Predpostavljam da ce da je prodaju,to je nalogicnije,nece je distribuirati besplatno.U vezi isticanja igre,gore sam pomenuo da igra treba da je originalna,sa dobrom radnjom i zapletom.Sto se piraterije tice,to je neminovnost,ali sa time se moraju nositi.

@Patton Na reklamu sam mislio da treba da je pocnu odprilike pred kraj izrade igre ili kad budu zavrsene 2/3.Sta ce im marketing i razglasavanje kad igra izadje,dok se tad procuje za nju,prodace 5 primjeraka,vec treba da "spreme tlo" za izlazak,serviraju nekoliko informacija o samoj igri,hardverskoj zahtjevnosti i slicno.Pozeljno je da izdaju i demo da bi potencijalni kupci znali o cemu je igra.Naravno,kraj izrade igre nije i zavrsetak cijelog projekta,treba izdati i patcheve i sl.Naravno,sve ovo pricam hipoteticki,uslov je da zavrse igru i da lici na nesto :)

optimus_prime
16.10.2006, 9:15
Ti mislis da oni prodaju tu igru. Nece to ici tako lako. Ima 1000 drugih igara na internetu zasto bi kupili ljudi bas tu. Mislim zato prvo moras reklamirati svoj tim. Igra se mora isticati. A kao 2 piraterija. Ako prodajes igru moras je osigurati protiv piraterije sto je tesko jer moras misliti kao haker da bi ju dobro zastitio, jer on ce ti u 80.000 linija asm koda naci gdje se provjerava da li je igra registrirana ili nije.


Ti nisi svestan sta pricas , zato sto neznas kome pricas i sta pricas.
Nemoj da se ljutis ne vredjam te samo za neke stvari za koje nemas pojma kako su i sta su bolje cuti.

optimus_prime
16.10.2006, 9:25
Zanimljivo... oni za sada imaju JEDAN (loše) izmodelovan pištolj, a nijednu liniju koda, nijednog lika, nikakvu priču, odličan engine koji je slučajno preformatiran (iako ODLIČAN ENGINE vredi milione), veoma malo iskustva i sasvim sigurno nedovoljno znanja za jedan iole kvalitetniji FPS... a vi već pričate o marketingu i zaštiti igre :)


Marko Marko, ne da je jedna linija koda nego ih ima na hiljade, prica postoji ali nije dostupna nikome, engine je pravljen prosle godine, tada nisam poznavao ni androssa ni nikog slicnog, ali je to otislo u tri lepe, sa formatom. Ali imamo drugi engine.

Jel ti to gledas u kuglu pa znas da imamo malo iskustva i SASVIM sigurno nedovoljno znanja, svaka ti cast, aj pogodi bar koja ce kombinacija na loto-u kad si tako siguran.

Tako je kad öjudi neznaju da neznaju pa je lako nabeditidruge kako oni neznaju da bi on bio bolji.

mirk
16.10.2006, 10:41
Ako krenu odmah da razmisljaju o prici, likovima, marketingu i koliko ce kostati igra i kako ce se prodavati propali su u startu... to je totalno pogresan pristup. Prvo treba razmisljati dal ogl ili d3d, pa onda otvoriti prozor i nacrtati obican poligon za pocetak :D

E da i zasto bi to bio Ghost Shooter 2? Totalno mi je ne logicno, da prvi deo bude 2d pucacina ili sta vec, drugi deo da bude FPS... treci deo mozda bude simulacija letenja :) ... salim se malo. Bolje da ovaj vas FPS bude neka zasebna igra, a da GH2 bude opet neki solidan 2d, tj. unapredjeni GH1.

Potpuno se s slazem s tobom.

mirk
16.10.2006, 13:10
Ti nisi svestan sta pricas , zato sto neznas kome pricas i sta pricas.
Nemoj da se ljutis ne vredjam te samo za neke stvari za koje nemas pojma kako su i sta su bolje cuti.

Ja neznam sta si htio reči ovime. Prema ovome ti mene vređaš. Ja sam samo reko ono što je istina , ato je da prodaja igara je teska, a ovo za pirateriju je istina.

Andross
16.10.2006, 13:23
nijednu liniju koda
E Mare pogresi za 461 liniju koda + jos programiram danas.

/edit Jos su ovo samo moje linije koda.Ne racunaju se dva enginea.

optimus_prime
16.10.2006, 13:59
Ja neznam sta si htio reči ovime. Prema ovome ti mene vređaš. Ja sam samo reko ono što je istina , ato je da prodaja igara je teska, a ovo za pirateriju je istina.

Sta si ti to sad rekao da je istina, izmislio si kiselu vodu, pa naravno da smo svesni svega. I zasto ne bi kupili igru ako bi i resili da je prodajemo, prednost nam je jer sam ja u Austriji i malo sam vise u nekim stvarimaod bilo koga, tako da patentiranje i produciranje pa cak i sama prodaja nece da bude problem ako dodje do ideje da se prodaje ista, i ako tako bude cilj za prodaju ce da budu zapadne zemlje, a nasi ce da se ionako zadovolje nekim piratom, ukoliko zele da igraju.

Renee
16.10.2006, 14:01
Ljudi, što ste toliko sigurni da im neće uspeti projekat? Ja verujem da hoće, ali ako nemaju strpljenja, ode mast u propast :) .

Na reklamu sam mislio da treba da je pocnu odprilike pred kraj izrade igre ili kad budu zavrsene 2/3.Sta ce im marketing i razglasavanje kad igra izadje,dok se tad procuje za nju,prodace 5 primjeraka,vec treba da "spreme tlo" za izlazak,serviraju nekoliko informacija o samoj igri,hardverskoj zahtjevnosti i slicno.Pozeljno je da izdaju i demo da bi potencijalni kupci znali o cemu je igra.Naravno,kraj izrade igre nije i zavrsetak cijelog projekta,treba izdati i patcheve i sl.Naravno,sve ovo pricam hipoteticki,uslov je da zavrse igru i da lici na nesto
Polako, još nisu ni počeli da je prave a ti već pričaš o prodaji :dedica:

optimus_prime
16.10.2006, 17:19
Ljudi, što ste toliko sigurni da im neće uspeti projekat? Ja verujem da hoće, ali ako nemaju strpljenja, ode mast u propast :) .


Polako, još nisu ni počeli da je prave a ti već pričaš o prodaji :dedica:


Na provokacije sam rekao da ne odgovaram. Takvi postovi mogu slobodno da se brisu. Samo pametni predlozi dolaze u obzir, a ne ljuborna provociranja.

Renee
16.10.2006, 17:34
Na provokacije sam rekao da ne odgovaram. Takvi postovi mogu slobodno da se brisu. Samo pametni predlozi dolaze u obzir, a ne ljuborna provociranja.
Šta je tu provokacija???:confused:

mirk
16.10.2006, 18:39
za koliko bi se moglo očekivati demo 6, 7 meseci onako gruba procena

Marko_L
16.10.2006, 18:52
Marko Marko, ne da je jedna linija koda nego ih ima na hiljade, prica postoji ali nije dostupna nikome, engine je pravljen prosle godine, tada nisam poznavao ni androssa ni nikog slicnog, ali je to otislo u tri lepe, sa formatom. Ali imamo drugi engine.
Znam, skinuli ste irrlicht, reče Andross par stranica ranije :)
Jel ti to gledas u kuglu pa znas da imamo malo iskustva i SASVIM sigurno nedovoljno znanja, svaka ti cast, aj pogodi bar koja ce kombinacija na loto-u kad si tako siguran.
Pa iskustvo se meri po tome koliko imate uspešno odrađenih, odnosno završenih projekata kao tim. Gde su ti projekti ? To što možda ti imaš iskustvo (to ne znam, jer nisam video nijednu tvoju igru, ali da ne ulazimo sad u to), ne znači da ga imate i vi kao tim. Uzmimo za primer, lupam podmornicu koja ide na neku veoma ozbiljnu misiju, a posadu sastaviš od jednog iskusnog kormilara, dok ostatak čine momci koji još nisu kompletirali obuku. Kolika je šansa za uspeh misije ? Isto tako je i kod vas, mislim, ok, ti si kako kažeš uradio odličan 3D engine, super, a šta je sa ostalima... ? Jedna soldina 2D igra u game makeru, 15. mesto na takmičenju iz matematike osnovaca, i ne mnogo više od toga. Jel to iskusan tim koji bi trebalo da odradi FPS ? Pogledaj primer Croteama, kada je osnovan sastojao se od iskusnih profesionalaca, pa im je opet trebalo 8 godina da na tržište izbace kvalitetan FPS. Mislite da možete brže sa 10 puta manje iskustva i godina ? Ok, super, bilo bi mi drago da je tako.
I zasto ne bi kupili igru ako bi i resili da je prodajemo, prednost nam je jer sam ja u Austriji i malo sam vise u nekim stvarimaod bilo koga, tako da patentiranje i produciranje pa cak i sama prodaja nece da bude problem ako dodje do ideje da se prodaje ista
U Austriji ? Wow, sad su vam sva vrata otvorena :) A sad ozbiljno, kakvu prednost imaš što si u Austriji kada se izdavač za zapadno tržište može naći i iz Srbije. Mislim, ako imaš kvalitetnu igru, i da si iz Libije, naći ćeš izdavača, a ako igra ne valja, neće niko da je izda, gde god da živiš... Ajde nek ti ne bude teško da mi objasniš tu prednost.
E da, btw...
Marko Marko, ne da je jedna linija koda nego ih ima na hiljade
E Mare pogresi za 461 liniju koda + jos programiram danas.
Divna timska saradnja... Dakle imate između 461 i nekoliko hiljada linija koda :) Ne znate tačno koliko, ali uklopićete ih nekako, right ? :)
/edit Jos su ovo samo moje linije koda.Ne racunaju se dva enginea.
Wow, dva engine-a ? E sad vam je zagarantovan uspeh, jer ste u velikoj prednosti u odnosu na sve game dev timove na svetu, one sirote koriste samo jedan :)

mirk
16.10.2006, 19:13
EEE da sad sam se setil. Vi koristite irrlich game engine OK.
Sad vi bi da je prodajete. EEE neće to tako. Naime nemate licencu to jest nesmijete prodavati softvare koji ste napravili s tim enđinom. Znači ništa od prodaje.

Potpuno se slažem s markovim postom.

kish
16.10.2006, 19:32
Na provokacije sam rekao da ne odgovaram. Takvi postovi mogu slobodno da se brisu. Samo pametni predlozi dolaze u obzir, a ne ljuborna provociranja.

Cekaj, dal sam ja ovo dobro razumeo...Postavili ste temu na forum, ali ne zelite da cujete misljenja koja vam se ne svidjaju (a misljenja su misljenja, jbg, to je stvarnost) i opisujete ih kao glupavi predlozi i provokacije, dok ona koja su u skladu sa vasim zamisljanjima su sasvim OK?!
"THAT'S CALLED FASCISM, YOU WET F*RT"(Kyle Broflovski - South Park) :dzavo:

Osim toga kaze se izmislio toplu vodu...


posadu sastaviš od jednog iskusnog kormilara, dok ostatak čine momci koji još nisu kompletirali obuku

Da ne zaboravimo: kormilar je zaduzen za muziku...

Patton
16.10.2006, 19:32
Zar nije Irrlicht besplatan? U licenci pise samo da u igri treba da se navede da je koriscen taj engine?

PeTkO
16.10.2006, 20:35
Ljudi imam jedan predlog.Ajde da ih vise za*ebemo sa kritikama.Ako su oni odlucili da FPS u C++ oni su resili.Pa oni ce da se muce.A mozda i nece ako imaju potrebno znanje.Ajde da zavrsimo kritikovanje i da dajemo konstruktivne predloge sto se tice same igre

kish
16.10.2006, 20:44
Ajde odrasti...

mirk
16.10.2006, 20:52
Ljudi imam jedan predlog.Ajde da ih vise za*ebemo sa kritikama.Ako su oni odlucili da FPS u C++ oni su resili.Pa oni ce da se muce.A mozda i nece ako imaju potrebno znanje.Ajde da zavrsimo kritikovanje i da dajemo konstruktivne predloge sto se tice same igre

Pa daj im konstruktivni predlog u vezi igre. Nama nisu hteli reči ni priču, a da im sad dajemo predloge.

Marko_L
16.10.2006, 21:17
Ajde da ih vise za*ebemo sa kritikama.Ako su oni odlucili da FPS u C++ oni su resili.Pa oni ce da se muce.A mozda i nece ako imaju potrebno znanje.Ajde da zavrsimo kritikovanje i da dajemo konstruktivne predloge sto se tice same igre
Pa i kritike su konstruktivne, čak i više nego predlozi. Predlozi ti samo dodaju više posla od onog kojeg si planirao, a kritike te teraju da vidiš gde grešiš, naravno, samo ukoliko želiš to da vidiš. Uostalom, ako nisu hteli da čuju mišljenja, nisu trebali da postavljaju temu, nego da ćute i rade, pa kad završe ili budu blizu završetka demo-a, onda lepo objave priču, screenshotove, video materijal i demo... pa da ima šta da se vidi, i onda mogu da dobiju pohvale, kritike, predloge... A ovako jedino može da se ocenjuje njihov način rada, a za njega nažalost imam samo reči kritike, jer uopšte ne vidim nikakav timski rad. Andross priča da će da koriste irrlicht, Optimus kaže da pišu svoj engine, Andross kaže da imaju 461 liniju koda, Optimus kaže nekoliko hiljada, prosto se čovek zapita da li rade na istoj igri :) Plus, pojedinačno izvaljuju najblaže rečeno smešne izjave tipa "Lako ćemo sa shaderima. Pozoveš jedan metod i gotovo" by Andross, ili "Bio sam 15. na takmičenju iz matematike osnovnih škola" by that other kid, ili "Ja sam u Austriji, pa smo u prednosti nad ostalima" by Optimus. Da, u prednosti ste u odnosu na Severnu Koreju :) A i da ne pričamo o tome da najviše iskustva u programiranju ima čovek koji će u igri raditi muziku, i da on najviše priča o kodu i njegovoj veličini iako član tima koji je zadužen za muziku, u normalnim okolnostima ne bi trebao da zna, niti ima potrebe da zna bilo šta o kodu.
I pitam ja tebe, šta tu ima da se pohvali ili predloži, osim ovoga što sam već predložio, a glasi "Uraditi manje kompleksnu igru, pa neku malo kompleksniju, pa tek onda možda preći na full 3D FPS".

optimus_prime
16.10.2006, 21:17
Ovako da krenem redom.

Sto se tice broja linije koda ja sam reko ono sto je meni reko andross, ja ne radim taj engine da bih znao koliko tacno ima.

Da koristi se Irrlicht kao engine.

Prednost u tome sto sam u Austriji jeste da poznajem dosta ljudi koji mogu da pomognu celokupnom projektu dok je jos uvek u izradi, nesto tipa demo testera ili nazovi kako hoces, a ti isti ljudi se bave produkcijom i prodajom igara, ali ja nisam siguran dali ce igra da se prodaje, to sam reko gore.

A da, nisam radio kompletne igre, bilo je samo par demoa da se isproba onaj engine nista vise, napominjem da je taj famozni engine radjen sa jos 2 profesionalna programera.

@Marko_L
Da upravi si 100%, iskustvo se meri tako kako kazes, ali necu ja a nece ni andors da radi 2d ili GM igre ili bilo sta, radicemo ovo pa makar i propali i neuradili, ali neverujem da ce biti tako, radicemo bas fps, neka bude najgora igra, ali ce za nekog da bude najdraza, mi radimo iz *****ncije i eto cisto nekog druzenja.

Andross je nesto pobrkao kad je reko 2 engina, sad cu da ga izribam.


@Kish
Ima postova gde se prica da igra nije ni krenula sa proizvodnjom, niti sa pisanjem, takve stvari niti su prelozi niti misljenja, da se ne mesaju pojmovi.

Mirk isto i za tebe vazi, i ti mrkas pojmove.

Da "kormilar" je zaduzen za muziku, i tako ce i biti do kraja projekta.

optimus_prime
16.10.2006, 21:25
@MARKO_L

Ima stvari u koje ja nisam upucen 100%, andross menja kodove i engine , nemogu sve to da ispratim. Posto je andross hteo da programira, neka neka radi ako hoce, ja cu da odradim muziku, a kad budem nekad radio svoju igru , onda cu ja da programiram kako ja hocu, ja sam samo hteo androssu da pomognem sa neke strane da neto napravi, meni nije cilj da ja sad sednem i odradim code, nije mi problem, ali posto andross hoce, to mu je zelja strast ili neznam vec sta neka radi, ja cu da uradim sto je do mene, ali vase kritike su vise nego napadanje. Igra se radi polako, bice i screen shotova, i demoa, e onda su dobrodsle sve vase kritike pohvale, i grdnje, tad ce da nam trebaju vase kritike, sada nema sta da se kritikuje, osim da se pricac kako nismo poceli ni da radimo, kako koristimo neki engine, kako njega treba licencirati i ostalo, to znamo i sami, ali neko ako ima iskustva u bilo kakvom progrmiranju igra moze da predlozi nesto na sta bi trebalo da se obrati paznja.

Dimo
16.10.2006, 21:50
Polako, još nisu ni počeli da je prave a ti već pričaš o prodaji :dedica:
Procitaj zadnju recenicu mog posta kog si citirao da se ne natezem sad kucajuci...

@Optimus_prime Mozda je vec bilo o ovome,muka mi je da listam 5 strana sad,ali koliko ljudi radi na projektu i koliko ih je zaduzeno konkretno za pisanje koda,tj, programiranje?Mislim,tesko da tako mlad momak kao Andross moze sam da preuzme vecinu tereta na sebe sto se tice tog dijela izrade igre.

mirk
16.10.2006, 21:55
Ovo meni sad izgleda krajne neozbiljno. Ja sam mislio da je to ozbiljniji projekt kad ono oni to odjedamput rade iz čiste zezancije:confused: :confused: :confused: Isto vidim i ovo što je marko reko i to je čudno jer drugo je ako pogreši za 100 ili 200 linija koda , ali za par hiljada.

optimus_prime
16.10.2006, 21:59
Procitaj zadnju recenicu mog posta kog si citirao da se ne natezem sad kucajuci...

@Optimus_prime Mozda je vec bilo o ovome,muka mi je da listam 5 strana sad,ali koliko ljudi radi na projektu i koliko ih je zaduzeno konkretno za pisanje koda,tj, programiranje?Mislim,tesko da tako mlad momak kao Andross moze sam da preuzme vecinu tereta na sebe sto se tice tog dijela izrade igre.


Andross je tako hteo, ja sam samo tu da pripomognem koliko mogu.

optimus_prime
16.10.2006, 22:02
Ovo meni sad izgleda krajne neozbiljno. Ja sam mislio da je to ozbiljniji projekt kad ono oni to odjedamput rade iz čiste zezancije:confused: :confused: :confused: Isto vidim i ovo što je marko reko i to je čudno jer drugo je ako pogreši za 100 ili 200 linija koda , ali za par hiljada.


Sve sto se radi treba da se radi sa voljom a ne sa brigom i strahom, onda nema nista od posla, reko sam zezancije cisti figurativno, neterba ga shvatiti bukvalno, ali ja sam kriv pogresno sam se izrazio. Sto se koda tice Andross, je sam uradio 461 liniju koda, a ostalo su linije iz irrlichta, ucinilo mi se da nisi vido da se koristi taj engine pa mislis da nismo poceli da pisemo code, zato je nastala pometnja oko linije koda, mada to sad i nije toliko vazno, kada izadje demo ili prvi screen shotovi, bicete blagovremeno obavesteni, e onda udrite iz sve snage.

mirk
16.10.2006, 22:06
I već 3 putta ingnorišete moje pitanje kda se može očekivati Demo: za 9, 10, meseci godinu koliko???

mirk
16.10.2006, 22:18
http://img50.imageshack.us/my.php?image=demoph5.png

Evo zašto irrlich game engine nije nešto naročit.
Vidite Mem. i CPU usage(to vam je ovaj proces Demo.exe)

optimus_prime
16.10.2006, 22:21
I već 3 putta ingnorišete moje pitanje kda se može očekivati Demo: za 9, 10, meseci godinu koliko???


Neznam tacno, recicemo ti za koji dan.

kish
16.10.2006, 22:32
...kada izadje demo ili prvi screen shotovi, bicete blagovremeno obavesteni, e onda udrite iz sve snage.

Sve vise se pitam cemu onda uopste ova tema?:confused:

bobi
16.10.2006, 22:34
Sve vise se pitam cemu onda uopste ova tema?:confused:
Pa dobro, hteli da sa nama podele ushicenje sa pocetkom novog proizvoda. :)

Ne vidim nista lose u tome.

Marko_L
16.10.2006, 22:55
Eh, kad bi svi delili ushićenje zbog početka projekta imali bi jedno stotinak tzema tipa "Woooopiiiii !!! Prvi srpski FPS pred vratima" :)
Btw, bobi, čestitam na drugoj kockici, tek sam sad video... sad si moj čovek :)
E da, javni se kad imaš vremena, uglavnom sam pozavršavao ono što sam imao, pa da nastavimo sa onim našim FPS-om ;)

Patton
16.10.2006, 23:19
I već 3 putta ingnorišete moje pitanje kda se može očekivati Demo: za 9, 10, meseci godinu koliko???
Cuj demo... ja bih da vidim prvo neki najprostiji objekat na sceni (recimo kocku) kako se vrti u tom njihovom enginu... ajde ne mora da bude sa sejderima, ali nek nalepe barem neke texture.

EclipsE
16.10.2006, 23:31
Cuj demo... ja bih da vidim prvo neki najprostiji objekat na sceni (recimo kocku) kako se vrti u tom njihovom enginu... ajde ne mora da bude sa sejderima, ali nek nalepe barem neke texture.

Totalno si u pravu. Nek stave jednu kocku da se vrti, nek joj daju neku texturu. Nek naprave da mozes da se kreces po podu, da mozes da udaris u kocku i da ispred sebe non stop vidish isto neku kocku(koja bi u igri predstavljala oruzje). Kad kliknesh levi klik ispalish kocku koja ide pravo i moze da udari u kocku koja se vrti. Ako kocka iz kocke(hehe) udari u kocku koja se vrti nek ta kocka prestane da se vrti, nek dobije neku drugu teksturu...

Kad to uradite, postavite 15-tak kocki koje okrecu... Samo ideja

kish
17.10.2006, 0:17
Ma to je previse lako za njih...oni su pr0! Kakve bre kocke, kakva kolizija? Kome to treba? FPS se radi brate...;)

al0cunit
17.10.2006, 7:41
kish ... vidim mnogo ti smeta ova tema zato nemoj da se javljas i kako mislish kakva bre kolizija ... ?

sucur_87
17.10.2006, 7:46
Hehe simpaticno ...
Pa to je onaj sindrom kada samo vide pocetak rada i finalan proizvod, a uopste ne razmisljaju o konekciji tj. putu koji treba da se predje da bi se doslo iz prvog u finalni stadij razvoja 3d fps. Dakle, prvo morate sjesti i dobro izuciti jezik u kojem radite, drugo morate imati jedno solidno znanje fizike i matematike. Dakle sta ce se desiti, pocet cete raditi uradit cete par banalnosti, ojeee svi sretni, al' nakon par dana doci ce novi problemi koji su vam bili na kraju pameti u ovom trenutku, trenutku pocetka developinga. Pa tako imate koliziju, sjene, a da ne pricam o motion-u i ai-u.
Znaci previse ste optimisticni i previdjeli ste mnogo, mnogo stvari koje niste u stanju da uradite.
Ovo je samo dobronamjeran savjet, i sugestija da se uhvatite neceg mnogo prostijeg.

mirk
17.10.2006, 9:06
Totalno si u pravu. Nek stave jednu kocku da se vrti, nek joj daju neku texturu. Nek naprave da mozes da se kreces po podu, da mozes da udaris u kocku i da ispred sebe non stop vidish isto neku kocku(koja bi u igri predstavljala oruzje). Kad kliknesh levi klik ispalish kocku koja ide pravo i moze da udari u kocku koja se vrti. Ako kocka iz kocke(hehe) udari u kocku koja se vrti nek ta kocka prestane da se vrti, nek dobije neku drugu teksturu...

Kad to uradite, postavite 15-tak kocki koje okrecu... Samo ideja

Tako je ako to svladate onda idite malo teže, a ne odma FPS. Koliko sam puta čuo First Serbian FPS pa niš od tog. Kao i kad je tim od 25 ljudi krenulo da radi FPS koji su završili fakultete i svejedno nije bilo niš od te igre.

Andross
17.10.2006, 13:30
Evo vam prokleti shoot sa prokletim pistoljem i prokletom sobom!:n-cc2:

/edit Ima kolizija, pistolj ce biti promenjen boljim bla, bla ,bla.....

3dM@niak
17.10.2006, 14:07
jel umete particles da napravite? attachment pointe? koji format cete pravite kod exporta? jel imate to planirano?

znaci fora ja tipa kad se stavlja pistolj u ruku lika, pa se model pistolja menja, onda se vezu attachment pointsi... ma da ne smaram, cisto pitam neke stvari koje su se nama javile kao prvih par koraka ... ne problema, ali koraka koji su trazili pazljivo da razmislimo...

mirk
17.10.2006, 19:33
ANDROSSE pa ovaj screenshot koji si ti dao je sličan mom koji sam uzeo iz primera. UU koja slučajnost

Evo vam slike http://img165.imageshack.us/my.php?image=lamw6.png

Pa to je prostorija ista ko ta možda malo veca jer oko vara.

Renee
17.10.2006, 20:47
Sličan je, ali nije isti!

bobi
17.10.2006, 20:59
ANDROSSE pa ovaj screenshot koji si ti dao je sličan mom koji sam uzeo iz primera. UU koja slučajnost

Ajd' sad ne preteruj!
I dve kocke su slicne po obliku, a opet jednu mogu da uzmem iz primera, a drugu da jednim potezom napravim.

edit:
Uostalom, evo ti nesto sto sam ja radio pre izvesnog vremena, a u zivotu nisam video irlich engine, niti znam da radim u njemu.
I ovo moje, kad pogledas lici, jer ima one kruzne stepenike u sredini.
http://img113.imageshack.us/img113/7172/templefp2.jpg

kish
17.10.2006, 21:04
@al0cunit
Kako da ti odgovorim na pitanje ako si misljenja da ne bi trebao da se javljam? :icon_scra
...Kad kliknesh levi klik ispalish kocku koja ide pravo i moze da udari u kocku koja se vrti. Ako kocka iz kocke(hehe) udari u kocku koja se vrti nek ta kocka prestane da se vrti, nek dobije neku drugu teksturu...

Koliko ja znam preklapanje objekata se zove kolizija...ali ispravi me ako gresim.

P.S - Ne smeta mi tema uopste. Stavise, mislim da je prilicno zanimljiva. Ja samo izrazavam svoje misljenje. Dobro, poslednjim postom sam hteo malo da se nasalim ... necu vise ... obecavam ... od sad sam mrtav ozbiljan :kreza:

Marko_L
17.10.2006, 21:20
@mirk
Jel taj screen iz nekog demoa ? Ako je to, onda imamo "histori repiting" :) Ko se ne seća Andross je već jednom postavljao neku igru (koja dolazi uz Game Maker kao sample) kao svoju :)
http://www.sk.co.yu/forum/showthread.php?t=913&page=3
I to u beta fazi :)
E, a posle toga je usledio Ghost Shooter. Možda i sada kada su provaljeni odustanu od FPS-a, zasuku rukave i naprave neku drugu igru ;)

EclipsE
17.10.2006, 21:40
Vidi se da su one dve prostorije iste, pogledajte pazljivije. Posmatrajte i plafon. E Andross-e....

mirk
17.10.2006, 21:59
Pa to ja i govorim Marko.Ako pogledaš bolje prostorije su skoro istih dimenzija(nemogu tačno to reč jer oko zna varat), a i pogledaj stepenice zar nisu iste. Zadnja stepenica je najviša na oba screenshota. A i zidovi prostorija su isti. Pa da evo to je uzeto iz examplesa.

Inuyasha
17.10.2006, 22:07
Hehehehehehe...davno se nisam ovako dobro nasmejao...covece @ANDROSS , alo! Mogao si barem jednu prostoriju izmodelovati :ciao: ...izem ti taj gamemaking...bolje da kazem gameREmaking. Menjanje tekstura i spartova, kao i dodavanje stvari u vec postojacu igru nije gamemaking....to ti je decko moding, a ako hoces da modujesh, slobodno, ali for god sake ne pravi budalu od sebe sa ovakvim debilnim stvarima i izjavama...To ti je isto kao da ja uzmem CS skinem modele sa neta, i promenim koju teksturu u wally-ju, i kazem "Ovo je moja igra bre, vidish, drukcija puska..."
- Strasno

mirk
17.10.2006, 22:42
Evo opet ANDROSS napravio istu stvar kao i u temi Hell Entertaiment.

Marko_L
17.10.2006, 23:41
I ovo moje, kad pogledas lici, jer ima one kruzne stepenike u sredini.
http://img113.imageshack.us/img113/7172/templefp2.jpg
Ma daj, razlika između tog tvog i ona dva shota je nebo i zemlja... dok su ona dva skoro pa identična. Mada razumem ih, previše ljudi ih je ovde iskritikvalo, pa pokušavaju iz petinih žila da pokažu kako nešto i rade, ali se nažalost tako zakopavaju još više. Stvar je u tome da ako nisu želeli mišljenja, jednostavno nisu trebali da postavljaju ovakvu temu, ili kad su je već postavili i dobili odgovore kakve su dobili, lepo razmisle ili odustanu od projekta ili da zaborave na ovu temu i posvete se planiranju i izradi igre, pa kad budu imali spreman demo lepo se vrate ovde i svima nam zapuše usta. Poenta je da ne razumem postavljanje teme u kojoj ćeš da pričaš da možeš nešto da uradiš i svim sredstvima pokušavaš da ubediš ljude da to možeš. Čemu to ? Ako možeš, uzmi i uradi.

3dM@niak
17.10.2006, 23:42
e SAD ste ih ubili, iskopali, ponovo ubili, pa spalili :D :D

bobi
18.10.2006, 10:53
Ma daj, razlika između tog tvog i ona dva shota je nebo i zemlja... dok su ona dva skoro pa identična.
Ja samo hocu da kazem da se takve stvari modeluju za 3 sekundi, jer je ono obican box plus neki ekstrudovan ngon.
Znaci da covek nikada nije startovao nijedan 3D program, mogao bi za 10 min. da nauci kako da izmodeluje onakvu sobu koju su Andross i Mirk postavili.
Tako da, uopste nije nemoguce da je Stevan modelovao onu sobu i znam da to moze milion puta bolje da se uradi bez mnogo truda.
Androssova umesnost se ovde ogleda valjda u importovanju te sobe u engine (zajedno sa pistoljcetom), gde je pretpostavljam napravio kako se lik krece u njoj (sad ne razumem se u programiranje i ne znam koliko je to komplikovano izvesti.).

@Andross & Stevan
Modeling:
Soba vam nije dobra. Prvo sam modeling (ako se to uopste moze nazvati i modelingom ) je ocaj. Ne ide to tako na zalost, da se jedan objekat pravi iz nekoliko objekata. Jedan objekat mora biti jedan objekat i to dobro izmodelovan. Stevan mora da malko chamferuje (zaobli) coskove ako hoce da oni budu vidljivi. Cak iako su coskovi potpuno ostri, mora malko linije da zaobli gde god hoce da pokaze formu nekog objekta. Ovo generalno vazi i za game modeling i za 3D animaciju. Ovo je takodje bitno zbog svetla. Koliko ja znam vecina grafickih (ako ne i sve) podrzavaju do 8 svetala u nekoj game sceni ili engine-u. Ako su coskovi pod 90% kao u ovom slucaju, svetlo ce se videti samo na normalama nekog objekta (tacnije bice samo zidovi osvetljeni, a ivice se nece videti).
Uzmi uostalom na primer ovu moju prostoriju. Ivice (koje su polukruzne i koje je mnogo teze izvesti) su morale biti zaobljene imace se ne bi videle.

Evo skoro sam radio jedan objekat koji je low/poly za igricu, na nekom takmicenju
(oko 1000 trouglova)
http://img50.imageshack.us/img50/5205/transporterclayvo7.jpg

Vidis li da nije dobro, zato sto mnoge coskove nisam zaoblio.
Juce sam uzeo i dodao mu jos detalja i plus zaoblio skoro sve ivice.
Maksimum na takmicenju je oko 6000 trouglova i toliko ovaj novi ima.
Zar nije dosta bolje sada?
http://img135.imageshack.us/img135/3239/mgtransporterclayto5.jpg

Teksturisanje:
Tekstura kao tekstura nije dobra. Imate na netu da nadjete mnogo bolje tekstrure kamena. Ako ne nadjete, recite, ja cu da vam dam.
Vec sam ti rekao da tvoj modelar mora da obrati paznju na unwrapovanje. Kakvi su ono prekidi na ivicama zidova? Nisam znao da kamen moze da bude hiruski isecen kod coskova, a da se konstrukcija lepo drzi. POgledajte malo quake 1. Vidite kako su oni to resili. Morate na jednoj slici da imate sve sto jedan objekat treba da sadrzi kao teksturu.
Pitajte 3DM@nijaka kako se pravilno radi unwrap (a i ja bih voleo da to bolje naucim).
(Manijace, daj neki predlog kako da ovo teksturisem :) )
To je to za sada, sto bih ja imao kao zamerku za onaj screenshot sto si postavio Androsse.

Nemesis
18.10.2006, 11:48
Androssova umesnost se ovde ogleda valjda u importovanju te sobe u engine (zajedno sa pistoljcetom), gde je pretpostavljam napravio kako se lik krece u njoj (sad ne razumem se u programiranje i ne znam koliko je to komplikovano izvesti.).

E vidiš, nanjušio si u kom grmu leži zec. :D
Kretanje samo po sebi nije problem. Osim ako imaš zidove. ;) Onda moraš da praviš detekciju kolizije.
No, ni to nije tako strašno ako su uglovi pravi pa možeš da lažiraš sudare ručno editujući oblast kretanja. Međutim stvari se dodatno komplikuju kada zidovi nisu u pomenutom idealnom slučaju (a tako je u SVIM FPS-ovima :D ). Još sa ona dva, tri stepenika stvari postaju extra komplikovane. Ako se samo igraš sa vektorima i pristisneš napred igrač će preći preko njih (preciznije: kroz stepenike) a neće se uopšte popeti. Da bi se to ispravilo potrebno je MNOOOGO matematike i dobrih struktura podataka. Ne verujem da je ANDROSS do sada radio sa stablima, a da ne spominjem BSPTREE i OCTREE particioniranje.

Alternativa je brute force. Ovo iskreno priželjkujem da vidim! :dzavo:
Moguće je poslati engineu :n_klanja: SVE :n_klanja: trouglove i pustiti ga da zaključi da li je došlo do kolizije. :rofl:
Imajući u vidu slabu optimizovanost Irrlichta i nemilosrdni broj poligona na iole prosečnoj mapi (nekoliko miliona minimum) trebaće im Pentium 10 za pristojan frame rate. :rofl:

Andross
18.10.2006, 12:32
Au ljudi vi ste ludi.Zar mislite da cu onu sobu koju koristim za test staviti u demo igre?Auuu je zar ne smem da pozajmim model iz nekog examplea da proverim dal sve radi kako treba.Po ovoj temi bi mogao da napisem roman "Pokusaj ubistva jednog programera i njegove igre" :D
Znaci sto se tice proklete mape i teksture ona sluzi SAMO ZA TEST!!! :n-cc2:

sucur_87
18.10.2006, 15:23
Pa ljudi su trazili neke stvari da uradite "jednostavne" naspram onog sto vas ocekuje u razvoju jedne 3d igre, a vi uzmete irrlitch sample i samo pozovete import 3d elementa i prilagodite rotaciju i translate za isti kako bi bio na pravom mjestu ?! I to je kao mudrost ?!
Hehe zanimljivo, al' ponavljam da morate imati dobro znanje iz matematike i fizike, bar prva godina faksa, recimo etf. Dok koliko vidim da vi imate nekih 15 godina ?! I ovo sto vi pokusavate naravno da svaki imalo ozbiljan i iskusan programer ce gledati kao "djecije gluposti", jer zapravo niste sposobni da uradite 3d igru jos uvijek.

3dM@niak
18.10.2006, 16:17
evo, javljam se na duznost :D
posto vam zelim uspeh (mada ne deluje tako, posto vas stalno opominjem da nemate sanse), evo saveta oko unwrapa (bobi, uci se od najgorih :D)
ja nisam neki car za unwrap, neam dovoljno prakse, al da podelim sa vama svo znanje koje imam.

uopsteno, kada se radi unwrap treba voditi racuna o seamovima. Seam je ivica gde se textura sece... sto manje seamova - bolji kvalitet (tekstura je neprekinuta) i farbanje je mnooogo lakse....
kada se unwrapuje model za igru, neophodno je MAXIMALNO iskoristiti povrsinu texture. Dakle svi manji komadici bi trebalo da se ubace da popune prazan prostor, seamova bi moralo biti sto manje, i vazno je i sledece:
posto je textura za igru uglavnom malih dimenzija postoji problem sa detaljima, jer da bi se prikazali detalji potrebna je - veca povrsina. Caka je da se sto vise povrsine oslobodi, i da se povrsina dobro rasporedi.
Dakle, ukoliko postoje simetricni delovi modela sa istom texturom - dodelite im u unwrapu isti deo texture.

Jos jedna bitna stvar je "rastezanje" texture.
ako imamo 2 ista trougla u modelu, i jednom dodelimo duplo vecu povrsinu texture, on ce biti detaljniji, dok ce onaj drugi izgledati rastegnutije i mutnije.
U sushtini, trebalo bi odrzati istu oshtrinu texture, shto se moze proveriti "checker" texturom. Checker textura je kao shahovska tabla, crno beli kvadratici. Veoma je korisna kad se radi unwrap, jer se lepo vidi koliko je koji deo "rastegnut" i gde su seamovi.

Elem, iako bi u osnovi trebalo spreciti razlicito "rastezanje" texture, nekada je to pozeljno. Ako imamo tamnu muljavo-sivu kockicu koja nije preterano vazna i nema detalja, i pored nje shtit na kome treba da se vidi grb, onda bi stitu sa grbom trebalo dati jos mesta na texturi, naushtrb smanjivanja texture za mutnu tamnu kockicu. Hope u see what I mean :D

To bi u osnovi bilo to.

Postoji jos shtoshta, tipa Pelt mapping koji ja do sada nisam mnogo koristio, to neka neko drugi objasni, ja sam ga samo probao par puta, neam bash iskustva...

Sa ovim sto sam vam sad ispricao, ako skapirate, i malo vezbate, mozete lepo da unwrapujete modele za igru :)

Veliki pozdrav :D

P.S. Ajmo sad reputacije :D Ti Bobi prvi :D :D :D

3dM@niak
18.10.2006, 16:32
i da, vidimo se na 4. ili 5. (malo sam se zabrojao :D) vashoj sahrani kad budete radili real-time senke :)
evo par stvari o kojima biste sto pre trebali da razmislite, jer ce vam se zakopati u lobanju kad udarite u njih:

- particles
- baking textures (fejk za GI, ako cete tako da radite)
- doktorat na temu "Ludacki brzo texturisanje u Photoshopu", jer cete videti koliko to SPOOOOROOO ide, ako se radi pedantno, a bez prakse...

ma ima more nocnih mora i morica, ja i ekipa smo ih sve onako muchki primili pravo u stomak, a tek ce dalje da dolaze, I sense they're nearby...

Ima tu jos zlocestih, zlih i morbinih stvari koje nisu samo 3d, tipa pravljenje map editora (bog vam pomogao :D ... nama je to bash pakao jer pravimo strategiju, al i vama ce se opucati u glavu, bar pomalo).

Renee
18.10.2006, 17:02
A sto bi morali praviti Map Editor za FPS?

3dM@niak
18.10.2006, 17:44
a u cemu ce da prave mape? :D

sucur_87
18.10.2006, 18:44
Hehe sto da pravite map editor, ccc.
Dakle neznate ni osnovne stvari o materiji, a zelite da se bavite njenom srzi. Eee svasta.
Pa vidi svako ko planira da radi neki ogroman projekat kao sto je 3d fps igra, on ce da posveti 1-2 godine radeci endzin, i razne druge pomocne alatke kojima ce poslije lako da razvije samu igru. Dakle nece za svaki nivo kucati poseban kod i za****vati se sa tim, vec ce napraviti univerzalan alat koji ce pokriti njegove potrebe i preko njega ce da u veoma kratkom vremenu odradi i same levele igre.
Njemu ce mozda trebati isto vremena u oba slucaja, al' sta ce se desiti, ako zele da rade ekspanziju i da naprave nastavak, sto je logican slijed uspjsne igre ?
Bez tog svog editora otici ce im vise od 50% vremena kao sto je otislo i za pisanje cijele igre, dok ce uz pomoc tog alata posao biti zavrsen neuporedivo brze.

PS Naravno to nije obavezno, al' ipak morate poznavati stvari i znati sebi olaksati.

Patton
18.10.2006, 19:14
e SAD ste ih ubili, iskopali, ponovo ubili, pa spalili :D :D
Bolje mi odmah, nego oni sami sebe kroz 2-3 meseca.

optimus_prime
18.10.2006, 20:03
Oni imaju 15 godina, ja malko vise.

Renee
18.10.2006, 20:07
Ja sam najmlađi 13 :paranoia:

Andross
18.10.2006, 21:20
Ja imam 14.Inace realtime senke sa Irrlichtom opet nisu problem(stvarno nisu samo kada pravim IrrlichtDevice kazem dal da se koriste ili ne i on sam pravi).Sto se tice map editora uvek mogu da koristim irrEdit(nadam se da ce do 1.0 biti skroz funkcionalan).Sada sto se tice one mape sta je odradjeno: kretanje, kolizija, oruzje prati kameru, pucanje, i moze uz ona tri stepenika da se popne.

3dM@niak
18.10.2006, 21:52
pa brate, sto je MANA irrlichta? Mislim, ubacili ste irrlicht i sve radi samo od sebe! ne kapiram... al ajde... zasto GameDev timovi rade na igrama godinama, a vi niste uradili nista (600 redova koda nije nista) i sve radi samo od sebe! I'm impressed... u cemu je tajna vasheg uspeha?

ne rekoste mi znate li ista o svemu onome sto sam napisao? kako cete raditi penjanje uz merdevine, otvaranje i zatvaranje vrata, bla bla truc truc...?
kako cete raditi AI za FPS? imate li znanje za to? Pathfinderi za botove?

mirk
18.10.2006, 22:46
Ja to isto nerazumijem. Mislim timovi od 40-50 profesionalaca radi sa extra znanjem matematike radi FPS ,a vi ono ko iz šale.

Nemesis
19.10.2006, 11:22
Irrlicht za razliku od custom made engine-a je pravljen za sve i svašta i kao takav ne može biti dobro optimizovan. Sam ANDROSS je rekao da on sve zadatke prebacuje na engine što naravno nije dobro. To će raditi sa relativno malim brojem poligona, ali kako se situacija (mislim na veličinu mape, broj neprijatelja, efekata i sl.) bude usložnjavala tako će glad za hardeverom eksponencijalno rasti. I na kraju ... stane!

mirk
19.10.2006, 12:19
Da engine će onda raditi sa malim brojem poligona, ali ovdje se radi o FPS-u.
Znači tu nije samo modeli koji se kreću, nego tu je i AI pathfinding, muzika, matematika itd. Kao što sam bio reko irrlich guta RAM ko lud. Za jedan FPS(imaš u tutorima) u kojem se možeš samo kretati i imaš još neka dva lika(jedan stoji drugi ide samo ravno) to pojede 46.789 K Mem i 99% CPU-a

al0cunit
19.10.2006, 17:12
heh ... i kod mene irrlicht demoi obozavaju ram i cpu ..

phoenix[illusion]
20.10.2006, 18:32
Evo od mene samo pozdravi, zelim vam sve najbolje, i da uradite to za peticu!:alealeee:

mirk
21.10.2006, 20:29
EEE da prošla su tri dana. Reko si mi da ćeš mi reč kad možemo očekivati Demo.

optimus_prime
21.10.2006, 21:33
saznaces kad i ostali, kada bude bio gotov, ovako neznam nista jos. nedajemo vise nikakve informacije

PeTkO
21.10.2006, 21:37
Posto sam i ja postao clan Hell Entertainment-a sve informacije su

3880

Pr3dat000r
21.10.2006, 21:59
Hell ent sta se desava sa vama???!!

Sto ste zapustili onaj sajt onako hell enternaiment onda i forum ste zapustili.Kada udjete na njihov sajt sve je staro.Nema nista od final ver Ghost shootera sta se desava??

Onda forum vishe niko ne posecuje sem mene.Onda josh.Necu vishe da budem moderator na Hell ent forumu tako da me ukloni.Ionako je forum vec ugasio.Nadam se da necete ni vi tako da ugasite.

GL.

Marko_L
21.10.2006, 22:39
Mislim da je ovim sve rečeno
Posto sam i ja postao clan Hell Entertainment-a sve informacije su

images.jpeg
ili u prevodu TOP SECRET. Znači, nema više potrebe za proizvkama, nego lepo čekamo demo. Svaka eventualna tema o GS2 će biti obrisana, pošto ne možemo da diskutujemo o nečemu što je TS.