PDA

Prikaži potpunu verziju : PC i TV preko DLNA

denigaj
28.7.2013, 12:29
Ćao društvo,
Hteo bih da kupim TV marke LG LA660S,vidim da TV ima povezivost preko DLNA. Mogu razni multimedijalni uredjaji medjusobno da se povezuju preko njega bez ikakvih kablova.
Ee tu se javlja problem. Ja sam laik po tom pitanju i pojma nemam kako to funkcioniše.
Molio bih ljude koji su to radili i znaju kako,da mi pomognu.
Šta mi sve treba da povežem TV sa PC-jem kako bih pustao filmove direktno iz PC,da ne moram da prebacujem filmove na HDD. I kako android telefon da povežem sa TV-om.
Kakav to ruter treba i koji server da instaliram pošto koristim windows 7,da napomenem da imam neki ruter (wireless N 150 EASY) jer mogu njega da iskoristim?
Ako može detaljno uputstvo ili nekakav tutorijal.
Hvala!

Mario Pavićević
29.7.2013, 6:33
Koriscenje nekog servera nije obavezno, njime ces samo dobiti vise mogucnosti, mozes bez problema koristiti Windows-ov media streaming.

Ukratko, TV mora biti nakacen na mrezu, bilo LAN bilo WiFi, mada je LAN pozeljniji ukoliko nemas neki dobar ruter, i na Windows-u mora biti ukljucen media streaming.

Imas recimo ovde (http://blogs.msdn.com/b/e7/archive/2009/05/12/media-streaming-with-windows-7.aspx) slikovito uputstvo kako da podesis sedmicu da radi ono sto tebi treba.

NjegovaWisost
29.7.2013, 11:40
Evo iz prve ruke da ti kažem =) Imam isto LG, samo druga marka, isto je smart TV.

Uzmeš ruter ako ga nemaš. Spojiš TV LAN kablom na ruter. Na PCiju instaliraš Nero Media Server. U njemu dodaš link sa folderom gdje su ti filmovi.

Sam će prepoznati TV ako je sve spojeno. Daljinskim nađeš film iz foldera u programu smart share i play :) Sjajno i vrhunski radi. Milina prava, skinem HD film, i a gledam ga kao da je na ugrađenom hard disku. Ako budeš imao još pitanja, javi se, nadam se da sam pomogao.

denigaj
29.7.2013, 15:20