PDA

Prikaži potpunu verziju : Endless Space


Nash Knight
12.5.2012, 16:34
Čuo neko za ovo (http://store.steampowered.com/app/208140/)? Trebalo bi da bude neki Master of Orion/Civilization mix

LoneWolf
12.5.2012, 17:59
Eve online je majka space simulacija, samo je šteta što se plaća :( ovo nije loše, mislim da će pronaći publiku jer nakon X3:Albion i X3:Reunion treba da dođe do osvježenja (ne kažem da pomenute igre nisu bile dobre, daleko od toga) :tapsh:

Pegasus
12.5.2012, 21:31
^ Meni se vise cini sa je ovo strategija, a ne simulacija.

Obtainer
12.5.2012, 22:11
Indie strategija. A ovo "Explore, expand, exploit, exterminate" su pokupili iz trailera (http://www.youtube.com/watch?v=T30UADizXHc) za Alpha Centauri-najbolja TBS ikad.

Nash Knight
13.5.2012, 0:43
4X je danas standardni naziv za sve igre ovog tipa

Pegasus
13.5.2012, 1:51
Indie strategija. A ovo "Explore, expand, exploit, exterminate" su pokupili iz trailera (http://www.youtube.com/watch?v=T30UADizXHc) za Alpha Centauri-najbolja TBS ikad.

Ustvari, vodi poreklo od Master of Orion-a, ako se nevaram. Skracenica 4X je nastala od toga i oznacava ceo zanr takvih igara.

DeCoy
13.5.2012, 10:08
Da, smislio i prvi put upotrebio lik koji je radio opis Master of Orion u nekom časopisu. Posle se "primila" kao naziv čitavog žanra.

Apprentice
13.5.2012, 11:56
OO crap... nostalgija..

Obtainer
13.5.2012, 18:08
Ustvari, vodi poreklo od Master of Orion-a, ako se nevaram. Skracenica 4X je nastala od toga i oznacava ceo zanr takvih igara.

Yup U're right: http://en.wikipedia.org/wiki/4X

testera
6.7.2012, 19:26
Izasao. Odlicna igra.

DacUF
6.7.2012, 20:38
Upravo kupio, na Green Man Gaming je trenutno 25% popust na sve igre pa rekoh da probam, s obzirom da hvale igru na sve strane.

http://www.gamerevolution.com/review/endless-space

player1
8.7.2012, 8:43
Koliko znam, ovo je trebalo da je izaslo sad.

r0nIn
8.7.2012, 12:59
Je l' ovo u 3D kao Homewolrd ili je u 2D ravni?

Miki1987
9.7.2012, 15:09
У 2д равни, осим битака које могу бити аутоматске или да и ти учествујеш, када су 3д.
Играо сам само пола сата, колонизовао неколико система итд, оне research опције су некако превише комплексне :icon_scra
За сада игра обећава, видећемо...

Apostrof
10.7.2012, 7:37
Moze li neko od iskusnijih igraca 4x igara da napise par reci o ovome, koje su slicnosti sa legendama zanra, sta je novo uvedeno, opsti utisak itd.

player1
10.7.2012, 7:58
Prvi utisak obecava.
Na duze staze tek treba da vidim.

Ima lane-ove kao Ascendancy (ali u 2d ravni).

Ima heroje kao Master of Orion 2/3 (guverneri, generali)

3 tipa oruzija/odbrana kao Galactic Civilizations 2.

Kastomizacija brodova kao GalCiv2/Master of Orion

Borba je polu-automatska, i koristi karticni sistem, gde ti i protivnik izaberete taktiku, koja daje odredjen bonus u jednoj fazi borbe. Faze ima 3 (daleka, srednja, bliska). A u svakoj jedan od 3 tipa oruzija ima prednost.

Sistemi imaju sistemske gradjevine, plus jedan "planetarni exploitation" po svakoj kolonizovanoj planeti. Jedan build queue je za ceo sitem.

Drvo tehnologija je obimno, i podeljeno na 4 polja. Da se otkrije neka tehnologija treba bar jedna njena niza grana (obicno ima 2) da se otkrije, pa nije sve bas fiksno.

Miki1987
10.7.2012, 14:03
Што је још важније, игра је врашки заразна.

Apprentice
10.7.2012, 16:26
Samo kada bi mogao da bude onaj isti osećaj kao kada sam igrao Master of Orion 2.. uhh

choi
20.7.2012, 14:26
Eh, ne znam je li jos neko primetio koliko trgovina moze da bude dominatna u igri.

U svojoj drugoj paritji sam uzeo Amoebu (cini mi se da tako nesto bi) i ustanovio da je onaj perk "blockade breaker" neverovatno mocan (da moze da se trguje i u ratu i u "hladnom ratu").
Igram na normal tezini u sazvezdju sa "4 ruke" ukupno osam igraca i moj FIDS output posle nekih 100 poteza je duplo veci od drugoplasrianog i 3 puta veci od treceg po snazi.
U najjacem sistemu imam neverovatne prihode u novcu i nauci od trgovine, tako da mi postade malo dosadna ova partija - previse sam im odmakao u nauci.

player1
20.7.2012, 16:09
Da, trgovina zna da daje dosta para i nauke. Blokade blocker moze itekako da pomogne u ranoj igri, narocito sa rasom koja vidi sva sazvezdja.

Damiao
31.7.2012, 13:59
Zna li ko da mi kaze da li je bitno da prilikom opremanja brodova stavim vise komada istog, recimo stita, ili je dovoljan jedan, a onaj drugi samo zauzima mesto? Mislim, vidi se lepo da se MP povecava kada se gomila oruzje ili stitovi, ali se prilikom same borbe ispaljuje samo jedna salva, recimo, projektila (iako sam nagomilao 5-6), pa me to malo zbunjuje :icon_scra. Da li je to samo genericka animacija, a uzima se u obzir ceo arsenal na brodu?

choi
31.7.2012, 22:40
Naravno da je bitna kolicina tj broj. Od toga direktno zavisi koliko stete ce primiti stitovi na sebe iliti naneti stete ako su u pitanju oruzja.

Sto ce reci, uglavnom vazi pravio sto vise / to bolje.
Kad su oruzja u pitanju, obicno je bolje se skocentrisati na jedan ili dva tipa, nego imati od svega pomalo.
Ja sam uglavnom koristio u borbama iskljucivo lasere i rakete (osim u prvim brodovima dok ne istrazim ova oruzja). Koristim ih zato sto nanose dobru stetu u prve dve faze bitke, tako da prakticno nijedna bitka i ne dolazi do trece faze (close combat) gde mogu do izrazaja doci kineticka oruzja.

player1
5.8.2012, 11:01
m2H1wK1dFXg

LoshMeeBre
6.8.2012, 15:48
Jel moze neko da mi objasni kako se postavljaju trade route-e? Mnogo zaostajem za AIem jer ne umem da ih postavim, a nigde nisam video tu opciju :confused: Verujem da je nesto jednostavno, ali mi je ovo prva space XXXX igra, pa mi nije sve bas intuitivno :D

player1
6.8.2012, 20:42
Prvo, moras da budes bar u miru sa protivnicima, nije dovoljno hladni rat.

Tada se trgovina generise automatski.

Na startu, samo glavni sistem ima 2 trade slota za rute, dok ostali sistemi traze da se sagrade objekti koji otkljucavaju slotove za rute.

Ako igras rasu sa blockage braker traitom (npr. Pilgrimi), mozes da trgujes sa svim protivnicima, cak i onima u ratu.

Trgovina se obavlja samo sa otkrivenim sistemima protivnika, tako da je istrazivacki elemenat veoma bitan. Zgodno je potpisati Open Border dogovor, da bi prosao kroz teritoriju drugih rasa i otkrio njihove unutrasnje sisteme.

Jedan protivnicki sistem moze biti samo u jednoj tvojoj ruti, tako da kad tvoja civilizacija prostane prevelika, neces moci da popunis sve trade slotove. Tada ce samo najprofitabilniji slotovi biti popunjeni.

Kolicina zarade (u dustu i nauci) zavisi od poplacije tvog sistema, kao i od udaljenosti destinacije rute (plus jos neki bonusi).

player1
21.8.2012, 7:25
Inace, izasao je patch 1.0.14:
http://forums.amplitude-studios.com/showthread.php?446-Release-Notes/page2

Naizad je omoguceno i modovanje igre.

player1
22.8.2012, 18:38
Planira se ekspanzija:
http://forums.amplitude-studios.com/showthread.php?9637-Expansion-pack

player1
3.9.2012, 13:47
E da, izasli su i patchevi 1.0.16/1.0.17/1.0.18.

1.0.16 jedini i nesto vredi, ovi drugi su vise vezani za kombatibilnost za Mac.

Apostrof
5.9.2012, 12:57
Postoji li neki nacin da populaciju sa jednog sistema prebacite na drugi? Mora da postoji inace bi visoka specijalizacija sistema za proizvodnji hrane bila krajnje retardirana, ali ja nikako da provalim kako, doduse odigrao sam mozda 500 poteza u 3 partije sveukupno.

Takodje da li se isplati rush na tehnologije koje otkljucavaju nove planete i masovna kolonizicija na startu, dobro sigurno se isplati ali koje su sanse da pocetni zaostatak u tehnologiji u drugim oblastima komp iskoristi?

player1
5.9.2012, 21:27
Postoji li neki nacin da populaciju sa jednog sistema prebacite na drugi? Mora da postoji inace bi visoka specijalizacija sistema za proizvodnji hrane bila krajnje retardirana, ali ja nikako da provalim kako, doduse odigrao sam mozda 500 poteza u 3 partije sveukupno.

Mozes da pravis colony shipove, i preko njih prenosis populaciju na vec naseljene planete.

Inace, nista te ne sprecava da porusis gradjenive za hranu, kad se dostigne maskimum populace, a da exploite zamenis necime korinijim.

Takodje da li se isplati rush na tehnologije koje otkljucavaju nove planete i masovna kolonizicija na startu, dobro sigurno se isplati ali koje su sanse da pocetni zaostatak u tehnologiji u drugim oblastima komp iskoristi?

Isplati se samo do te mere do koje mozes da pratis tu kolonizaciju sa Approval bonusima.

Obavezno treba obratiti paznju da outposti nemaju nesrecu zbog expansion penaltija, ali ce je dobiti onog trenutka kad prerastu u koloniju (dobiju influence radijus), ili pak dodju u influence radius drugog sistema.

Cuo sam da se desilo liku da toliko pretera u ranoj kolonizaciji, da je posle dobio potpun kolaps imerije, kad su ti outposti postali kolonije (skoro mu svi sitemi presli u strajk). Jedva je posle izvukao partiju iz toga.

Pegasus
5.9.2012, 22:13
Пробао сам, први утисци су да ме доста подећа на Master of Orion, што је додатни плус.

DacUF
12.9.2012, 20:20
Ne razumem ovaj influence radijus i sta tu utice, protivnicki je jaci i prosto jede moj. Imam izgradjen onaj satelit (+3 valjda) na svakom sistemu, al' ne vredi. Mada nisam primetio da u sistemu koji je obuhvacen neprijateljskim influencem ima nekih negativnih posledica...

choi
12.9.2012, 21:30
Utice ti na pokretljivost brodova (u smislu da imas nauke koje povremeno istrazis da ti daju bonus na pokretljivost brodova u svojoj teritoriji).

Ako je protivnik sa kojim si u hladnom ratu (cini mi se da se tako zove stadijum odnosa, sad sam i ja zaboravio - nisam igrao 20-ak dana), onda ne mozes da se kreces kroz njegovu teritoriju, sto znaci da ne mozes poslati brod u svoj sistem (ili iz sistema), ako je ceo obuhvacen granicom protivnika.

Inace, ima jedna rasa koja ima bonuse na influence - zaboravih tacno koja (kao karakteristiku rase), pa moguce da ti je on prvi komsija :).

player1
12.9.2012, 21:57
Horacijo. ;)

Apostrof
13.9.2012, 10:59
Igrao sam ovo par dana i igra mi je skroz ok, kad ovako pogledam igra je u sustini odlicna, mehanika mi se mnogo svidja i interfejs je pregledan (doduse bitke smaraju izaberes karte i gledas prakticno jednu te istu animaciju ili odes na auto i izgubis mnogo vise nego sto bi trebalo), ali joj fali "ono nesto" sto me vuce da odigram jos jedan potez. Tako da iako cu je verovatno igrati jako malo hocu da pazarim igru, nekako mi je greota da piratizujem ovo.

Sad jedini problem mi je sto cak i na pocetku end turn traje oko 20 sekundi i to na malim mapama, i jos kad uzmem u obzir da cu jednog dana imati vremena za vecu mapu i da ni jednu partiju nisam zavrsio interesuje me da li je to do moje narodne verzije ili je jednostavno tako? Posto u toj varijanti gde treba da cekam 2 min na moj potez jednostavno cu da je batalim kompletno i pocem ponovo emperor of the fading suns ili moo2.

Inace igra mi je pachovana, procesor i5 i 4 giga rama.

DacUF
14.9.2012, 23:26
Meni nikad end turn ne predje ni 5 sekundi sa vise protivnika, a nisam primetio ni na forumima da se neko zali u vezi toga.

Emonac
3.11.2012, 21:30
Imam problem sa ovom igrom.

Instalira se bez problema, ali kad je pokrenem, sve se zatamni i kraj.. Treba da resetujem kompjuter.. Instaliran mi je i patch. A OS mi je Win7...

nemam pojma, kako bi rešio stvar...

Damiao
12.11.2012, 21:21
Imam problem sa ovom igrom.

Instalira se bez problema, ali kad je pokrenem, sve se zatamni i kraj.. Treba da resetujem kompjuter.. Instaliran mi je i patch. A OS mi je Win7...

nemam pojma, kako bi rešio stvar...

Verovatno ti firewall pravi problem i to najverovatnije Comodo. Napravi pravilo ili ga iskljuci. Game mode nisam probao.

JAZO
28.5.2013, 15:36
http://forums.amplitude-studios.com/content.php?287-Endless-Space-Teaser
Najavljena nova ekspanzija
jeQ5PyMLjlM

Apostrof
20.11.2014, 9:26
Probao sam ponovo igru posle vise od godinu dana i stvarno sam prijatno iznenadjen. Od starta mi se svidela ali joj je falilo "ono nesto", uostalom kad mi zafali malo svemirske dominacije tu je uvek Moo2.

Ispeglali su dosta stvari i dodali par poboljsanja da olaksaju mikro (rally points hvala bogu) kao najvaznije bih izdvojio shortcut za istrazivanje svih satelita i uklanjanje anomalija sa sistema kad se istrazi odgovarajuca tehnologija. Takodje je ispeglana i najveca glupost u igri, da outpost kada postane kolonija dobija povecano nezadovoljstvo zbog ekspanzije imperije pa je bilo potrebno planirati dosta unapred i racunati koliko tacno ce nezadovoljstva da zadesi tvoje kolonije kada se razviju. Sada je to obrnutu i ljudi koji zive u outpostima su logicno manje zadovoljni od ovih u razvijenim kolonijama.

Sitne promene u tehnologijama, nerfovi nekih trejtova itd, i barem meni je to malo cackanja bilo dovoljno da ova igra stvarno postane odlicna.

voodoo_
14.4.2017, 9:14
Endless Space i DLC za jedan evro na Steamu do ponedeljka.