PDA

Prikaži potpunu verziju : C++ i Microsoft ili je pre Microsoftov C++

Brains
7.9.2006, 22:58
Da li sam ja jedini programer koji ne voli Microsoft ili nas ima jos? :n-cc2: Ovo sam morao da postavim zato sto sam se (po ko zna koji put) razocarao u Microsoft. Elem... Instaliram ja Visual Studio 2005 (morao sam, sta cu... poslovni rizik :kreza: ) da bih zavrsio neki seminarski. Ja koji sam batalio matematicki fakultet drzim casove i radim seminarske apsolventima istog (smer racunarstvo)... :eek: Ironije li.... :D Eto, cisto da znate kada upisujete fakultete kakve ce vam biti kolege. Nego, da se vratim na temu. Sve bi bilo divno i bajno da slucajno nisam hteo da menjam i kod windows aplikacije koju sam pravio... Naime, dvoklik na kontrolu mi je otvorio nesto sto me uzasnulo. Prvi put sam u zivotu u C++ video sledece (rekonstrukcija jer sam VS2005 vec deinstalirao i vratio se na 2003):
private: System::Void rbNeEkv_CheckedChanged(System::Object ^ sender, System::EventArgs ^ e)Ako se neko pita u cemu je problem, onaj ^ me "malo" buni. Listajuci C++ izvornik nisam nijednom primetio da se ^ igde koristi. Btw, izvornik nisam procitao od korice do korice pa necu da tvrdim da ne gresim, ali pretpostavljam da ^ nije sastavni deo C++.

Da li mi se to cini ili Microsoft kroji svoj sopstveni C++ :n-cc2: a ne pridrzava se ANSI standarda koji je C++ i ucinio tako popularnim.
Inace da se Microsoft ne drzi standarda najbolje potvrdjuje to sto se u starijem Visual Studiu 6 nije moglo napisati:
for(int i = 0; i < 10; i++) { }
for(int i = 0; i < 10; i++) { }Ovakav kod je davao gresku da je u drugoj petlji i vec inicijalizovana promenljiva. Takodje tokom rada na ovom seminarskom sam imao grdnih problema oko nekih standardnih stvari koje MORAJU da rade, ali u MS VS-u jednostavno nisu. Cisto napomene radi, ulazno-izlazni operateri jednostavno su odbijali da rade iako su prekucani sa Malkovovih vezbi i rade pod drugim kompajlerima.