Prikaži potpunu verziju : Wasteland 2
Najavljen je novi deo igre koja je inspirisala Fallout serijal.
Trazili su pomoc od fanova za sredstva i od pocetnog cilja od 1.000.000$ za sada imaju 1.500.000$
evo link-a za vise informacija
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2
Sarmatian
27.3.2012, 11:26
Hm, koliko se tome vredi radovati. Gos'n Fargo, otkako je osnovu inXile, nije se bas proslavio sa PC igrama. Bard's Tale je bio prosecan a Hunted vise konzolitis nego bilo sta drugo. Sve ostale igre su bila za iOS i sta ti ja znam.
Ajd' kao da se nadamo...
Smatraj ovo eksperimentom, da vidimo da li svo ovo vreme džabe krivimo izdavače, ili problem leži u samim kreatorima igara usled prolaska vremena. :)
Sarmatian
27.3.2012, 17:35
Uopste nema potrebe da se krive izdavaci. Izdavaci izdaju igre koje se prodaju, suprotno misljenju nekih da izdavaci kreiraju "igracki ukus".
Cinjenica je da je hard-core RPG niche-market. Samim tim je vrlo tesko izdati pravi AAA+ rpg naslov.
No, ovde je ocigledno rec o unapred finansiranom projektu, pa bi taj rizik trebao da bude manji, sto bi opet trebalo da dovede do toga da dizajneri vise misle o svojoj viziji a manje o komercijalnom aspektu. Mada, opet, niko od nas nije gadljiv na pare, i zelja da se zaradi 100 umesto 50 dinara je uvek prisutna. Ajd', zivi bili pa videli...
http://iforce.co.nz/i/2yos4o51.0fr.jpg
Pratim od pocetka ovu akciju i odusevljen sam,ova vest mi jos vise uliva nadu!
Steta sto nemam paypal pa ne mogu da dam novac.
Obsidian to Co-Develop Wasteland 2 if $2.1M is hit
InXile sent out a press release, announcing that if the Wasteland 2 fundraiser reaches $2.1 million, InXile will bring in Obsidian to co-develop.
inXile to collaborate with Obsidian on the design of Wasteland 2!
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=61196
Dakle,prakticno 70% ljudi koji su pravili fallout 1 i 2 bi pravili ovu igricu!Samo prakticno fali Boyarsky koji radi u Blizzardu.
Obavezno odgledajte video koji je promo za kickstarter projekat,a istovremeno kritikuje na sarkastican nacin igracku industriju a pogotovu te zlice,izdavace.
http://www.youtube.com/watch?v=_FTLv50c8Qg
P.S.Ako moze neko od moderatora da postavi video kod kako treba,ja ne znam kako,hvala.
^
Treba samo onaj kod posle v= da prekopiras kada ukljucis youtube tag i izaci ce ti prikaz videa u postu, znaci u ovom slucaju samo _FTLv50c8Qg ,ako si na to mislio uopste.:)
_FTLv50c8Qg
Jos kad bi taj vajni bajni Kickstarter mogli da koriste ljudi van Amerika bila bi milina :)
Hvala vlacke.
Androsse,ima opcija za internacionalno slanje,izbegeavas pay pal vec ides preko amazona ili tako nesto.Imas na FAQ na strani projekta na kickstarteru.
I da,od pre neki dan je Tim Cain zvanicno zaposlen u Obsidianu.Dakle :n_klanja::n_klanja:
Drugi video,parodija na americke mainstream televizije i njihov pogled na igrice,pogotovu na ovaj nacin finansiranja koji nazivaju komunisticki :lol:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hk-baSDDJ14
Da, upravo tako, preko amazona je moguće vršiti uplate na kickstarter (ja sam izvršio uspešnu uplatu za Cognition avanturu, na kojoj radi Jane Jensen).
Možda ne bi bilo loše da pod "O igrama uopšte" napravimo temu vezano za kickstarter projekte gde bi ljudi imali kratko uputstvo o tome šta treba da urade da bi mogli da koriste kickstarter, kao i da kačimo vesti o svim zanimljivim gaming kickstarter akcijama.
Ne kapirate sta htedoh reci. Ne pricam o slanju para njima, vec o osnivanju projekta.
Am I eligible to start a Kickstarter project?
To be eligible to start a Kickstarter project, you need to satisfy the requirements of Amazon Payments:
Be a permanent US resident and at least 18 years of age with a Social Security Number (or EIN), a US bank account, US address, US state-issued ID (driver’s license), and major US credit or debit card.
Projects must also follow the Kickstarter guidelines.
Opet su donacije počele naglo da rastu, biće saradnje sa Obsidianom, no doubt about it.
http://i.imgur.com/QasMn.gif
Nego sta!Bice tako jos dan dva i onda ce sve utihnuti do 3-4 dana pred kraj.
Dakle 1.8 miliona sakupise sto je 200% od trazenog novca.Recimo da nakupe 2.35 miliona,to jest 250%,to bi bilo predobro.
A do tada da se nadamo da ce i Tima Caina ubaciti u tim
http://i.imgur.com/tGzsv.gif
Mogli bi onda svi fino da se skupe i da predloze Bethesdi da im dozvoli da naprave pravi Fallout 3, onakav kakav je trebao da bude, ali na zalost nije.
By gamers for gamers, i tako to...
Nista od toga.Bethesda ima prava na sve falloute,cak ce imati i na prodaju keca,dvojke i tacticsa od kraja 2013 godine ili tako nesto.
Zanimljivo je da je Fallout nastao jer nisu imali u Interplayu prava za Wasteland 2 koja im tada nije hteo dati EA.A sada su u slicnoj situaciji sa Bethesdom pa prave Wasteland 2 za koji je fargo otkupio prava.
Како ствари стоје ови ће изгледа убрзо догурати до два милиона.
Искрено, никад нисам играо оригинални Wasteland, а и оригинални Fallout сам само нешто мало играо, али ме баш интересује шта ће да буде од овог пројекта. Има потенцијала да буде нешто интересатно.
Како ствари стоје ови ће изгледа убрзо догурати до два милиона.
Искрено, никад нисам играо оригинални Wasteland, а и оригинални Fallout сам само нешто мало играо, али ме баш интересује шта ће да буде од овог пројекта. Има потенцијала да буде нешто интересатно.
Upravo je probilo 2 miliona !!!
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2
Rece Brajan Fargo da ako zveknu 2.5-3 miliona eura da ce uraditi jos veci svet i izbaciti sa igrom alate za modovanje.Realno mislim da mogu da doguraju 2.5 miliona ali 3 miliona je nerealno jer je ostalo 11 dana do kraja.
Po meni, dok god ne izadje bar jedna kickstarter igra, a da je stvarno uspeh, ostajem skeptican.
Ne znam, ja na sve ovo gledam nekako optimisticno :) Ako danas pravis izometrijski RPG mora da ti se ne pravi zbog para.. Barem meni tako deluje :D
BTW, jel moze neko da me informise koja je fora sa Avellone-om i Cain-om sa slusalicama? :D
Update: The goal of $2.1 million has been reached!!! (http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/04/06/obsidian-to-collaborate-on-wasteland-2-if-2m-goal-is-reached.aspx)
Update: The goal of $2.1 million has been reached. Obsidian's Chris Avellone will be brought onto the project.
"Thanks to everyone who supported the Wasteland 2 Kickstarter - we hit the 2.1 million mark, can't wait to get started!," Avellone said over Twitter.
Sjajno! Fargo i Avellone. Shut up and take my money already :D
Prvi koncept uz napomenu da ovo nije po setingu nastavak fallouta vec po drugim stvarima.Dakle nece biti tog retro 50te-60te osecaja.
http://www.nma-fallout.com/forum/album_pic.php?pic_id=4985
Veseli Rodzer
8.4.2012, 1:06
http://www.nma-fallout.com/forum/album_pic.php?pic_id=4985
http://www.srpskatribina.net/forum/images/smilies/m0106.gifhttp://www.srpskatribina.net/forum/images/smilies/m0106.gifhttp://www.srpskatribina.net/forum/images/smilies/m0106.gifhttp://www.srpskatribina.net/forum/images/smilies/m0106.gifhttp://www.srpskatribina.net/forum/images/smilies/m0106.gifhttp://www.srpskatribina.net/forum/images/smilies/m0106.gif
Daj ako neko ima acc na amazonu da mu posaljem pare preko postneta, greota da se ovo propusti, a za 15$ dobijas igru kad je naprave :n_klanja:
Equilibrium
8.4.2012, 11:11
Elem posto nisam igrao orginalni Wasteland, ipak je izasao pre nego sto sam rodjen, oba Fallouta sam igrao jaaako rano a dok sam saznao za Wasteland vec me je bilo previse sa "konja na magarca" scenario da bih se ozbiljnije bakcao s njim, nedavno sam opet probao, zajedno sa jos par bas matorih RPG-eva, i posto me ne vezuje nikakva nostalgija za njima moram reci da su strasno inferiorni u odnosu na klasike iz zlatne ere, za koju me opet ne vezuje nostalgija, pa smatram da sam donekle objektivan.
Tako da sa nestrpljenjem ocekujem Wasteland 2, jer koliko god Fallout bio dobar voleo bih nesto drugacije, Fallout ima veoma cudan setting koji funkcionise po principu sta bi bilo zanimljivo a ne sta bi bilo bar donekle realno, daleko previse humora i raznih zanimacija, leglo bi nesto bas mracno i teskobno, moze malo crnog humora ali ne previse.
Fallout ima veoma cudan setting koji funkcionise po principu sta bi bilo zanimljivo a ne sta bi bilo bar donekle realno
То је у суштини поента ретро жанрова као што су steampunk, dieselpunk или у случају Fallout-а atompunk. Fallout је једноставно урађен у фазону "како су педесете виделе будућност".
Equilibrium
9.4.2012, 12:47
^Znam, jasno mi je to, ali ima i mnostvo elementa koji ne pripadaju atompunku koji su ubacivani po skroz random i bez ikakve stvarne kohezije. Da se razumemo ne fali tome nista, i poenta fantazije je da sadrzi sta god autor smatra da je zanimljivo i znacajno, ne mora postapokalipsa da postane standardizovana kao high-fantasy, treba stalno da se menja lore na najradikalnije nacine, sto se ovde sigurno nece desiti jer je Fallout prilicno izveden iz Wastelanda ali bih voleo da primene makar malo ozbiljniji pristup.
Jel plaćao neko sa običnom debitnom Visa Internet preko Amazon Paymentsa?
Ja pledžovao 15 dolara, uneo ispravnu billing adresu i sve, međutim nigde me nije pitao sa onaj trocifreni security kod na kartici koji pita svuda, a kao prihvaćeno je i piše da će mi naplatiti 17. aprila kad istekne odbrojavanje za Wasteland.
Ono što me zanima je da li će tad da mi traži taj broj kao potvrdu ili će samo da kaže, e jbg, ovo nije kreditna nego debitna, ništa od plaćanja i igre...
Ja sam koristio debitnu kad sam uplacivao testnu sumu za Erica Reed Thriller P&C avanturu, ali se ne secam konkretno detalja vezan sa sec code.
Znam uglavnom da ti novac ne skidaju dok se ne zavrsi kickstarter akcija.
Ok, interesuje me kad istekne akcija i kad pokušaju da mi skinu, da li će proći iako nisam ostavio (tj. nisu mi tražili) verifikacioni kod?
Mislim da nece,ima neko uputstvo za ruse,ne znam da li bi i kod nas delovalo na wasteland 2 kickstarter strani,ima veze sa paypal,a mi nemoa ni paypal...
U svakom slucaju 7 dana do kraja, 2 200 000 dolara.Sasvim solidne sanse da cifra dodje do 3 miliona dolara ako gledamo ranije velike kickstarter akcije,kao recimo double fine.
Jedan nas sunarodnik iz Novog Sada se zalio na NMA forumu kako nema sanse da donira novac je zivi u nasoj zemji,s obzirom da je covek clan na najvecem fallout fan forumu vec 5 godina i posto nije nasao mogucnost da donira,verujem da je u pravu,nazalost.
Ja bih donirao onih 55$ dolara da bih dobio sve stvari preko neta,bez obzira sto se radi o relativno velikoj cifri,koju iskreno nisam dao nikada za nijednu igru,sigurno bi vredelo.
Odgovorio mi je moderator na Wasteland 2 forumu
Amazon never seems to ask for validation codes. Don't ask me why, I've noticed this before, it's odd. It should accept your card fine.
If it bounces, you will get an email from Kickstarter and will have a couple of days to fix your payment info.
Daj bože da je ovako...
Odgovorio mi je moderator na Wasteland 2 forumu
Daj bože da je ovako...
Yep, dobro ti je odgovorio, ja sam iz engleske uplatio debitnom i amazon jednostavno ne trazi security cod, cudno al' je tako.
Ja sam odavde podrzao Tim Schafer-a, uplata je isla preko us amazona i nije bilo nikakvih problema. Odmah nakon sto sam se prijavio kao backer skinuli su mi neku malu svotu recimo 1 cent da vide da li pare prolaze, a kada se akcija zavrsila i celu svotu.
Wasteland 2: A Q&A with Brian Fargo
http://www.youtube.com/watch?v=YHEgVIMS9pQ&feature=player_embedded
:aplauz:
LoshMeeBre
12.4.2012, 18:56
Zasto je u pozadini ovog videa fantasticni zaboravljeni Sacrifice (http://en.wikipedia.org/wiki/Sacrifice_(video_game)), kada Fargo (koliko ja znam), nema veze sa Shiny Entertainment-om?
Interplay je bio izdavač. ;)
3 dana do kraja.Fali jos 90 000 $ dolara do 2.5 miliona dolara budzeta.Valjda ce nacvrcati makar do 2.8 miliona,mada bih bio za to da roknu do 3 milke.
Double Fine je uspeo da dobije čak 400k tokom poslednja 3 dana, tako da ima nade.
Also, danas je bio reddit AMA (http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/s81zu/rpg_fireside_chat_with_brian_fargo_and_chris/) sa Brian-om i Chris-om.
http://www.megacynics.com/comics/2011-07-22-comic50-3.jpg
Probili su 2.5 miliona dolara!Posto se racuna i deo od 70 000$ dolara preko paypala koji ne ide direktno na kickstarter!
A javio se i jedan covek koji nudi 6 number donation ili ti 100 000 $.Bas da vidimo sta ce biti sa time i sta trazi za uzvrat :kreza:
Evo i jos jednog koncept arta.Svidja mi se sto je realan,ipak ovo nije fallout.I recimo kao sto u Cernobilu posle 25 godina priroda to jest biljeke zauzimaju ljudski izgradjene objekte tako se i ovde desava.A ne kao u falloutu da je sve spaljeno i pustinjasto.
http://www.dodaj.rs/f/2Q/eD/3UbxjjyC/wasteland-2.jpg
Takodje,ovo je isto zanimljiva vest.Brian Fargo je pomenuo da su sveli izbor na endzina za igru.
A evo jednog,ladno im ga nude besplatno!!! :eek:
Unigine CEO offers free license for Wasteland 2
Posted by Brother None - at 14:48 - Saturday, April 14, 2012
I have no idea if it's one of the engines Fargo was talking about with us earlier, but Unigine Corp CEO Den Shergin tweeted he is offering a free license for the Unigine engine to inXile for Wasteland 2. According to Shergin, inXile is evaluating the option now. We've contacted Fargo for comment.
Unigine is a multi-platform (Windows, Linux, MacOS, PS3, Android, iOS) engine. It is best known for Heaven benchmarking tool, and I don't think it's been used on too many released titles, though there is Unigine Corp's own Oil Rush, intended to be a small release and engine demonstration. See some gameplay here or listen to Total Biscuit talk about the engine and game here. The system requirements of Oil Rush are really low (2 GHz processor, 1 GB memory, GeForce 8600/Radeon HD2600), so that's a plus.
See some benchmarks of the engine here. Phoronix discusses some of its strengths and weaknesses as a multi-platform option here. Worth keeping an eye on.
http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=61350
Huh, ja sam baš bio ubeđen da će koristiti obsidianov Onyx...
Mozda ga budu i radili u njemu.Prednosti ovog su sto se lako radi za linux i sto je besplatan.Koliko razumeh vlasnik onyx-a je Ubisoft sto moze znaciti da ce traziti solidne pare za njega.
I zaboravih da pomenem losu vest,Tim Cain koji je bog otac keca i dvojke Fallouta nece raditi na wasteland 2ci :( Radi za Obsidian i trenutno je zaduzen za kombat sistem na south park RPG-u.
Nek naprave remake Wasteland keca u ovogm Unigine engine-u pa i da im dam pare. Ovako, ne igram nastavke ako nisam odigrao prvi deo u serijalu (razlog zbog koga ne igram ni Elder Scrolls; taj i Todd Howard :)).
Aj da razumem da je neka igra koja ima "normalan" nastavak, ali eto npr. Elder Scrolls ima nastavke koji su u razmacima po 200-300 godina, Kotor 1 i 2 slicno, Vampire the Masquerade takodje itd. itd. Ono sto hocu reci je da su navedene igre, a i verovatno Wasteland 2 manje vise samostalni "entiteti" tj. delovi nisu u toj meri povezani da igranje drugog dela bez prvog predstavlja hendikep, dok npr. Mass Effect ima direktno povezane nastavke te je igranje samo dvojke glupo.
Samo je izmedju IV i V dela tolika razlika (200 godina). Radnja od I do IV dela se desava za vreme vladavine jednog imperatora.
Ali u različitim regionima i sa odvojenim pričama.
Ostao 21 sat do isteka roka.Trenutno kada se saberu kickstarter i pay pal cifra je na 2.75 $ miliona! :eek:
Sta mislite,da li ce stici do 3 miliona?Obecali su da ce na tri miliona izbaciti alate za modovanje da bi posle community mogao da edituje igru i.t.d.
Veseli Rodzer
16.4.2012, 18:54
Verovatno hoce, a i relativno blizu su :kreza: cifri od 3 miliona tako da ne verujem da ce da se stisnu za mod kit :o
UPDATE- 2,8 $ miliona, a proslo samo 2 sata :D
Kakva god bila igra,izgleda da dobijamo nesto sto ce moci ekstremno lako da se moduje.
Samo zavisi koji je game engine izabrati.
Meni licno nije falilo nista onom iz fallout tacticsa bez obzira sto je star 10 godina.lako bi se mogao modernizovati.
Ja bih voleo 3D endžin ali da se ponaša što je bliže moguće onom iz ToEE. To mi je bio ubedljivo najbolji endžin za jedan potezni RPG.
LoshMeeBre
16.4.2012, 21:16
Ja bih voleo 3D endžin ali da se ponaša što je bliže moguće onom iz ToEE. To mi je bio ubedljivo najbolji endžin za jedan potezni RPG.
Slazem se, to je jaaaako dobro izgledalo i sljakalo (za razliku od same igre :kreza:)
Slazem se, to je jaaaako dobro izgledalo i sljakalo (za razliku od same igre :kreza:)
Iskreno,nisam D'n'd fan.Od falllouta ide moja Crpg istorija.
Cak i da ga urade u modernizovanom engineu koji je radila trojka 2005te pre nego sto se zatvorila je super vest.
http://www.youtube.com/watch?v=xzYmQyHl2bc
Sigurno ce izabrati neki engine koji je najlakse prilagoditi visestrukim platformama,i to u smislu PC i Linux,a ne PC i konzole :D
16 sati do kraja.Cifra je na 2.8 miliona dolara.Gadjam da ce cifra biti 3.3 miliona dolara i da ce prebaciti dobule fine i biti najfinansiranija kickstarter igra.
P.S.U svakom slucaju ovo nam je zadnji trzaj izometrijskih 2D igara,i sve zavisi od Wastelanda 2.Ili ce ihj dici iz mrtvih ili ce ih zakopati.
Izgleda mi je prošla donacija preko Amazon Paymentsa, sa sve srpskom billing adresom.
Apprentice
17.4.2012, 16:09
Izgleda mi je prošla donacija preko Amazon Paymentsa, sa sve srpskom billing adresom.
Moja nije..nažalost.
U svakom slučaju svaka čast svima koji su podržali igru.
Ni meni nije prosla. :(
U svakom slucaju,skupili su 3 040 000 $ dolara sto je izuzetna cifra! :tapsh:
Veseli Rodzer
19.4.2012, 10:57
Za ove kojima nije prosla uplata http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=1695 imate jos fore :D
Chris Avellone о Wasteland ,Obsidion-у , Black Isle-у...
http://thecriticalbit.com/2012/04/15/interview-chris-avellone-on-publishers-wasteland-2-and-rpg-design/
Wasteland 2 official
http://wasteland.inx...ertainment.com/ (http://wasteland.inxile-entertainment.com/)
http://wasteland.inx...nment.com/blog/ (http://wasteland.inxile-entertainment.com/blog/)
evo ko hoće da proba original naslov:
http://www.oldgames....game/wasteland/ (http://www.oldgames.sk/en/game/wasteland/)
.... nema zezanja sa dos boxom, već je predinstaliran, samo da se skine i igra. na sajtu ima i propratno/potrebne dokumentacije za ovaj naslov.
Ko nije igrao, evo kako izgleda gameplay (http://www.youtube.com/watch?v=SWH5eSdLpwg&feature=player_embedded) .
Odlučili su se za Unity endžin.
https://twitter.com/#!/brianfargo/status/201415142230077440
2, 93 miliona dolara... :tapsh:
Sta kažu? Da l' će i dalje da izbacuju toolkit ili...?
Ahh,kol'ko cekam ovu igru.
http://www.rockpapershotgun.com/2012/06/12/radiating-passion-wasteland-2s-design-document/
Sledece nedelje stizu prvi snimci iz igre ili ti screenshots po srpski.Jedva cekam!
nameless1
15.7.2012, 22:26
Malo sam skeptican da ce biti toga zato sto je jos isuvise rano; verovatno ce pokazati neki concept art..
jozvan_Kg
18.7.2012, 22:28
Vrlo verovatno da je to samo koncept, kao što reče Bezimeni.
Jbt, sledeće godine Stalker 2, onda onaj ruski Fallout, još ovo kad izađe...
Biće kao na onoj slici, steam account worth more than bank account :D
Vrlo verovatno da je to samo koncept, kao što reče Bezimeni.
Jbt, sledeće godine Stalker 2, onda onaj ruski Fallout, još ovo kad izađe...
Biće kao na onoj slici, steam account worth more than bank account :D
Stalker 2 je otkazan, formiran je novi tim koji radi na MMO naslovu Survarium.
http://nooooooooooooooo.com/
Ljudi previshe hajpuju ovu igru kao da je second coming...ima da bude mnogo but hurt-a kad izadje i ne pomeri granice univerzuma..ako uopshte izadje.
http://www.ign.com/articles/2012/07/20/inxile-releases-wasteland-2-screenshot
Prvi screenshot.
Grafika je bezveze, ne sto je zastarela (realno koga briga za to) nego sto je bezveze. Bolje da su uzeli krsten engine a ne Unity...
Ako oces AAA naslov, ne gledaj kickstarter igre, koje su sve, samo ne to.
SchizoidMan
21.7.2012, 13:14
i ja mislim da je bilo boljih rešenja od ovog endžina.
btw,
koliko košta razvoj AAA naslova danas?
Bez marketinga samo razvoj minimalno 15 miliona i to je minimum minimuma. Obicno se krece preko 25 miliona dolara. Sve zavisi od studija koji razvija igru i broja zaposlenih.
LoshMeeBre
21.7.2012, 13:38
Grafika je bezveze, ne sto je zastarela (realno koga briga za to) nego sto je bezveze. Bolje da su uzeli krsten engine a ne Unity...
Tek je prvi screenshot osvanuo, polako. Jel mislis da je sam stil bezveze? Ja sam iskreno ocekivao da ce biti ruznije, ovo je skroz prijatno za oci sto se mene tice :D Taman da ne moram da pazarim novu graficku zbog ovoga.
SchizoidMan
21.7.2012, 14:32
Bez marketinga samo razvoj minimalno 15 miliona i to je minimum minimuma. Obicno se krece preko 25 miliona dolara. Sve zavisi od studija koji razvija igru i broja zaposlenih.
I mislio dam je tako nešto, možda malo niže doduše.
Da, zato je i stanje takvo kakvo je, veliki mnogo ulažu, ali na sigurno, srednjih skoro da više i nema, a mali su, pa, premali.
nameless1
21.7.2012, 15:49
Nije lose, ali je isuvise bljestavo za moj ukus, i poimanje post apokalipticnog scenarija. U svakom slucaju, ovo ce se obavezno odigrati..
nameless1
21.7.2012, 20:33
Haha, podigao se shitstorm na zvanicnom forumu! Dosta ljudi je razocarano 'cartoony' art stilom..
http://i060.radikal.ru/1207/8d/21c7027934b8.jpg
:rofl:
Ako oces AAA naslov, ne gledaj kickstarter igre, koje su sve, samo ne to.
Ocekujem da Wasteland lici na Wasteland a ne na random americki kanjon sa raspalom supom koji povrh svega sljasti. I kakve veze ima AAA sa time da li ce igra imati normalnu grafiku ili ne, zaime potezete milione i ne znam ni ja sta a postoji dosta igara koje nemaju ni tih 2 miliona za pocetni budzet sto su ovi skupili a lice na sta propagiraju.
Nema to veze sa savremenoshcu grafike,ovo shto se stajlinga tiche deluje uzasno siromashno.DA2 je AAA igra a stajling je isto tako ubiboze losh.Nema to toliko veze sa parama koliko sa kreativnoshcu.
Ako nisi premetio u samom clanku pise da su u pitanju sirovi screnshotovi, bez postprocesinga.
Signo ce filnalana verzija igre imati neki "sivi" filter, pa nece sve delovati tako sareno.
nameless1
21.7.2012, 22:39
Ovo (http://www.stasisgame.com/wasteland-ideas/) je napravio jedan covek, bez ikakvog budzeta, pa ipak izgleda daleko lepse od one oranzade..
SchizoidMan
22.7.2012, 11:29
to i jeste stil koji odgovara ovoj igri.
mislim da bi bolje rešenje bio neki matoriji endžin korišćen u h&s seckalicama (recimo titan kvest) ili 2D grafika koja bi sigurno lepše izgledala od ovog što trenutno imamo...
za sada ovo liči na Spore.
Ja ne znam zasto ne urade u kombinaciji sa vrhunskim nacrtanim HD 2D terenima i socno animiranim 3D karakterima?! Tako bi bilo najbolje.:dedica:
Ja ne znam zasto ne urade u kombinaciji sa vrhunskim nacrtanim HD 2D terenima i socno animiranim 3D karakterima?! Tako bi bilo najbolje.:dedica:
Zato što je problematično izvesti skaliranje tako da to izgleda lepo na svim mogućim rezolucijama i odnosima stranica ekrana (tj. i kod mene na laptopu od 1366x768 i kod nekog ko fura 1920x1200). Lako je bilo nekad kad su svi igrali sve u jednoj istoj rezoluciji.
Commandos 2 su mogli do 1600x rezoluciji da se igraju koliko mi se cini?! Ali steta ako je tako...
Poenta je da treba praviti igre koje će biti totalno nezavisne od toga kakav ekran koristiš i koje rezolucije su podržane od strane drajvera, tako da igra bude igriva i za 15 godina kad budu ko zna kakvi ekrani u upotrebi. 3D endžini su odlični za takve primene.
E tu treba imati dobre umjetnike i dizajnere. Eto na primjer Psihonauti ce izgledati isto onako sjajno i za deset godina. Ne mislim da sada treba Wasteland 2 da izgleda kao crtani film, nego da pogodi tu atmosferu, koloritom i detaljima a ne brojem poligona. Ovaj prvi ss mi ne djeluje bog zna sta zanimljivo, ali nije uopste lose, eto samo malo da te boje koriguju.:)
"We are pleased to announce that Colin McComb has come aboard to help write and design for Wasteland. You might have heard of a few of his other projects like Torment and Fallout 2. Be sure to check out his books. Amongst our many goals is to have this game be one of the best written RPGs created."
Pored ovakve muzike i arta, nema šanse da je onaj screenshot indikativan po pitanju grafičkog stila igre. Mora da je neka rana sakarabudžena varijanta, čisto za testiranje.
Sto volem ove post apocalyptic igre, uticaj fallout 1&2 :)
nameless1
30.8.2012, 15:26
http://video.unity3d.com/video/6943980/unite-2012-the-power-of-the
Od tridesetog minuta demonstrira se pozicioniranje kamere, zumiranje, vidi se igra u pokretu..
Prvi snimak iz igirce.Samo cu reci,savrseno!
http://www.youtube.com/watch?v=i9UIKsaROLU
Muzika mi se svidja. Sve je oldskul. Za mene savrseno!
http://video.unity3d.com/video/6943980/unite-2012-the-power-of-the
Od tridesetog minuta demonstrira se pozicioniranje kamere, zumiranje, vidi se igra u pokretu..
Ovaj demo je i dalje u ranoj fazi i nadamo se da ce promeniti ovaj cartoony stil...
Ovim treba da se vode link (http://www.stasisgame.com/wasteland-ideas/) (link koji je Nameless1 okacio na prethodnoj stranici).
nameless1
31.8.2012, 13:22
http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=2607
Ovaj demo je i dalje u ranoj fazi i nadamo se da ce promeniti ovaj cartoony stil...
Ovim treba da se vode link (http://www.stasisgame.com/wasteland-ideas/) (link koji je Nameless1 okacio na prethodnoj stranici).
Hmm, wasteland fanovi su 100% protiv takvog izgleda igre, tvrdeci da je original bio sareniji, luckastiji (sto mogu da potvrdim, gledajuci walkthrough na yt), dok mi Fallout fanovi smo ocekivali nesto u tom fazonu (vise mracnija atmosfera). Inace, vodi se zestoka borba po tom pitanju na zvanicnom forumu (old geezers vs doom & gloom horde) vec duze vreme, od kad je predstavljen screenshot..
Ako bude bilo ovako (http://i.imgur.com/kHKOA.jpg), a ta opcija za sada vodi, ja cu biti zadovoljan..
Doom & Gloom horde all day every day 24/7 365 straight up.
Opcija B deluje bolje, mada po meni ovo nije "problem" koji ce se resiti lupanjem post efekta za regulaciju saturacije. Svako ima neku svoju zamisao, meni je ovo trenutno previse, ne srecno nego... vibrantno, ne znam pravu rec. Stasis screenovi su pun pogodak, realisticno (osvetljenje wise), divno a opet jezivo.
nameless1
31.8.2012, 13:53
Jbg, ti onda zelis da igra bude ono sto nije. Fargo zeli da napravi Wasteland nastavak. I samo da ne bude zabune, to sto igra ima sareniji look, ne znaci da nece biti mracna: droga, bande, prostitucija.. sve ce to biti u W2..
http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/download/file.php?avatar=107_1332451342.gif, http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/download/file.php?avatar=981_1341936768.gif, http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/download/file.php?avatar=2065_1332132920.gif, http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/download/file.php?avatar=554_1343391323.png, http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/download/file.php?avatar=1690_1331906876.gif, http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/download/file.php?avatar=856_1332670413.gif
Ovako je izgledao original..
Ah, kad ovo izadje. Uzecu sve dane godisnjeg odmora koje nisam iskoristio zadnjih par godina, poslacu dragu u zavicaj da obidje familiju, ustacu oko 6 ujutru, skuvacu sebi duplu crnu kafu, zapalicu ponovo pljugu, i posadicu se ispred monitora da me zaliva zracima srece, znajuci da je jedina prepreka u dostizanju nirvane koliko dugo mogu da ostanem budan.
Gravespawn_89
3.12.2012, 13:28
Jedva čekam ovo. Ovako je Fallout 3 trebao da bude.
http://www.youtube.com/watch?v=_q3bk5os1eQ
Apostrof
26.12.2012, 12:29
http://caas.raptr.com/inxile-asks-communtiy-to-help-build-wasteland-2/
inXile je objavio zainteresovani fanovi koji se razumeju u 3d modeling mogu da (koristeći concept art sa sajta) prave 3d modele za igru, tim će ih pregledati i najbolji će biti iskorišćeni a njihovi tvorci plaćeni.
Evo prilike da vi talentovani uzmete neku kintu i učestvujete u pravljenju (nadam se) odlične igre.
http://i.imgur.com/Mrz26l.jpg (http://imgur.com/Mrz26)
http://vimeo.com/59292662
http://vimeo.com/59292662
Ovo izgleda fenomenalno. Nisam mogao da se odvojim od ekrana dok je trajao ovaj video, jedva čekam ovu igru.
LoshMeeBre
9.2.2013, 16:12
Ooooo maaaaaj gaaaaaaad, ovo je toliko oldskul da mi je suza potekla :D Tekst based opisi okruzenja, mmmmm <3
U ovom kratkom prikazu nismo dobro videli odnos sa NPCevima, nadam se ne svodi samo na keyword ispitivanje (kao u Morrowindu), mada mi se cini da je lik spomenuo neke skill check-ove i u toku razgovora. Sve ostalo mi deluje odlicno (osim animacija, ali me nije preterano briga za to), atmosfera mi deluje mnogo dobro ^^
fantasticno! muzika, atmosfera... e da je i fo nastavio ovim putem xD...
Dosta bolje izgleda nego sto sam ocekivao.:aplauz:
Animacije hodanja su malo smesne posto vise klize nego sto hodaju ali je zato "scena" odradjena vrhunski. Toliko detalja odavno nisam video. Bas te uvuce i ususka unutra. :alealeee:
Kolko sam shvatio sve ce se bazirati na keyword dijalozima... To mi je jedino onako... Meh... Ono sto me je odusevilo je da ce NPC-jevi odreagovati na ono sto nosite... Sta znam, za sada prilicno obecava, nivoi izgledaju maltene ko art koji su pravili za promociju...
Meni izgleda kao ono sto je trebao biti Fallout tactics.Sve je super osim jedne stvari.
A to su dijalozi,kakvo je ovo keyword cudo???
Kaze jednu imenicu kao da je ometen u razvoju I onda sagovornik isprica svoje,da li to uradise da ne placaju pisce previse ili sta?Ne trazim izivljavanje kao u Falloutu 1 sa onim tell me about ali mislim da bi dijalozi kao u dvojci vise legli.
Verujem da ce I vecina komentara oko ovog videa od strane ljudi koji su podrzali igru biti bas oko toga,pa se nadam da ce i Inxile promeniti te dijaloge jer su jedina stvar koja bode oci za sada.
Oni rekose, ako sam dobro razumeo, da nece raditi voice over dijaloga ali da ce zbog toga da ih odrade onako masno i slasno (puno informacija dosta grananja opisa itd.) SAMO nece biti klasicno vec sa keyword-ima.
LoshMeeBre
10.2.2013, 11:09
Mogu i da ostave keywords, ali da se u tekstu pojavi normalno formirana recenica koju bi lik izgovorio, a ne jedna rec. Mislim da je to neko prelazno resenje koje iziskuje najmanje posla, a daje zadovoljavajuce rezultate :D
marko@@1983
11.2.2013, 14:59
tacno onako kako sam zamisljao,fenomenalno!:tapsh:
naravno,samo jednu jedinu stvar imam da zamerim-nadam se da ce dodati i neku dozu brutalnosti(onu koju je imao fo1 i fo2)za sada mi borba izgleda malo soft.nadam se da ce to da ispoliraju
Evo ga i taj video na tjubu.Ne umem da embedujem.
http://www.youtube.com/watch?v=HvNbuOenVPw&feature=player_embedded
Ne mogu docekati da izadje ova igra.
Ooooo maaaaaj gaaaaaaad, ovo je toliko oldskul da mi je suza potekla :D Tekst based opisi okruzenja, mmmmm <3
Hah, toliko je oldskul da dolazi na pločama, a ne kao digital download :kreza:
marko@@1983
13.2.2013, 3:14
a kako ce se inace ovaj naslov prodavati?ok digital download,a je l ce biti retail verzija?mislim,kutijica i to?
Mislim da ce je biti i u kutiji bez obzira sto nema izdavaca.
Biće i box verzija, sve piše na kickstarter stranici desno
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2
marko@@1983
27.4.2013, 13:17
gde se izgubise ovi wastelanderi???mnogo se nerviram sto vreme prolazi,a oni nam daju po jedno slovce na mesec dana o developmentu...mogli bi da se isprse sa jos nekim gameplay-om majku mu
marko@@1983
27.4.2013, 18:10
Polako. ;)
sta da radim kad sam impatient:D. by the way,ne skidam se sa onog sajta NMA
nameless1
28.6.2013, 11:14
http://i.imgur.com/74wvk30.jpg
Ah,sto volim bazuke...i big guns
nameless1
11.7.2013, 17:14
http://i.imgur.com/gRq531B.jpg
Also, Deep Silver ce distribuirati fizicke kopije igre..
Wasteland 2 odložen,igra je trebalo da izadje u oktobru ove godine ali kako stvari stoje izgleda da će se pojaviti tek negde tokom 2014 još nije odredjen zvaničan datum izlaska,evo i saopštenja sa Kickstartera.
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/544063
Nek izađe kad oće, samo nek ispadne dobro.
nameless1
28.7.2013, 19:12
http://25.media.tumblr.com/7b4faa366b0e68b6927b07aa7caf22bb/tumblr_mqnjkeiUkH1sqkv5zo1_1280.jpg
Gameplay:
The game will have between 40 and 50 "maps" (they're compared to Fallout 2's 23 locations, so it might as well be referring to the overall number of places to visit).
The main storyline will take 20 hours to complete, without side quests or alternative solutions factored in.
On the subject of radio signals: the ether will play a prominent role in the game, reacting to the player and providing music.
CLASSIC is indeed the attribute system, comprising Charisma, Luck, Awareness, Strength, Speed, Intelligence, and Coordination.
32 skills will be present in the game.
Combat skills: Blunt Weapons, Bladed Weapons, Anti-Tank-Weapons, SMG, Shotguns, Energy Weapons, Assault Rifles, Sniper Rifle, Handguns
Scientific skills: Picklock, Safecrack, Alarm Disarm, Toaster Repair, Computer Tech, Synth Tech, Demolitions, Brute Force
General skills: Silent Move, Salvaging, Hard Ass, B.S. Detector, Outdoorsman, Evasion, Leadership, Folklore, Animal Whisperer, Field Medic, Surgeon, Weapon Smithing, Field Stripping, Perception, Barter
Like in Wasteland, you can have up to seven characters in your party.
Energy weapons deal damage proportional to the amount of metal in the opponent's armor. The more, the higher the damage.
Story and setting:
The game begins in a truly Hitchcockesque fashion, with a sudden corpse and mysterious radio signals.
A new faction, the Mannerites, are revealed. Led by Mr Manners, they pay great attention to etiquette and proper behavior. They also eat people, following the red meat with a bit of red wine.
Red Skorpions are provided a little more background, described as a paramilitary survivalist group, similar to the ones existing in the United States today. They also hate Rangers.
The Pistol Packing Priests are confirmed as a priestly group that wants to mop up whatever human trash escaped the scorching blasts of the holy apocalypse. As the name suggest, they favor pistols.
The synths return, as the half-man, half-machine Children of the Citadel believing in the union between man and machine as the next step in the evolution of humanity as a whole. Pure humans are beneath their notice.
The Gippers will also be present. If you're scratching your head, that's because they're a faction built around worshipping Ronald Reagan as a god. The name is a reference to Reagan's role as Knute Rockne in the 1940 biopic Knute Rockne, All American.
Another faction, the Robinsons, are based on American motivational speakers like Dale Carnegie and Tony Robbinsons. Basically, think positive.
Finally, the Wrecking Crew. They're your garden variety psychotic raiders, with fun pastimes like raping, pillaging, and making ever more complicated junk armors. Described as perfect practice targets for energy weapons.
Other interesting information:
New screenshots are shown, including a peculiar shot of a canyon highway rife with tribal markings and other locations in the wilderness.
Finally, the target sales are 200,000 - 300,000 copies, which will allow inXile to continue work on their games throughout the year.
Zna li se datum izlaska? :paranoia:
Beta test (za pledgere) počinje u oktobru, dakle mesec-dva posle toga.
Uf -tada ima da ljuljam klincezu i igram ovu igru istovremeno :love:
Uf -tada ima da ljuljam klincezu i igram ovu igru istovremeno :love:
Trudnichko? :D
Chestitamo!
nameless1
30.8.2013, 14:18
Ne svidja mi se ovaj nivo; nekako je isuvise skucen, neprirodno izgleda..
Ne svidja mi se ovaj nivo; nekako je isuvise skucen, neprirodno izgleda..
I meni je to prvo palo na pamet.
Ne svidja mi se ovaj nivo; nekako je isuvise skucen, neprirodno izgleda..
Meni se takodje ne svidja ni stil, previse zute i braon boje u nekom odnosu koji uopste nije za moj ukus... :paranoia:
Mislim da bi posle relativno razocaravajuceg Shadowrun-a trebalo korigovati ocekivanja od ovih kickstarter RPG-a, imam osecaj da W2 nece zadovoljiti igrace koji ocekuju nesto na nivou starih klasika.
Meni je bitan Project Eternity samo, od ostalih ne ocekujem mnogo.
Meni se takodje ne svidja ni stil, previse zute i braon boje u nekom odnosu koji uopste nije za moj ukus... :paranoia:
Da, ima previse zute i braon, kao i neke uzasne zelene, koje mi se uopste ne svidjaju. Verovatno zele da pojacaju osecaj post-apokalipticnog sveta, ali to bi mogli uraditi i drugom paletom. Boje su previse jake, i mislim da bi trebalo dodati i malo sivila.
LoshMeeBre
30.8.2013, 22:44
Meni ne smeta stil nego bas to sto je rekao nameless, nivo je skucen i neprirodan. Ne izgleda kao organska celina u kojoj mozes da zalutas nego kao skup koridora koji se ponekad racvaju i vode te direktno do "hotspotova" gde imas nesto da radis. Kao da su napravili mesta desavanja i povezali ih, na brzinu, crevima..
Ali ako je to najveca mana igri meni ce biti dobra :D
Beta pocela za one koji su donirali 55$! Live stream.
http://www.twitch.tv/zanaxal
D.J.Quimby
12.12.2013, 22:29
BZtU2U4rLFA
Kakva stvar, nemam reci !!! :n_klanja:
meni ovo izgleda jadno za sad sem ikonica muzike i interfejsa. animacije i grafika nisu retro kul vec nekako jeftini. mapa sveta je isto bezveze...
videcemo kad izadje al nekako mi splaslo prvobitno odusevljenje.
Evo je i na Steam-u
http://store.steampowered.com/app/240760/
Skupo, majku mu...pogotovo za nezavršenu igru...ako ispadne kao Shadowrun, od koga se mnogo očekivalo a ispao je "samo ok", neće vredeti tih para. Videćemo...
Kickstarteri se ne uzimaju na Early Access na Steam-u. Zašto? Zato što u kickstarter opcijama pristup alfa i beta fazama nude onima koji doniraju više, prilično više od cene same igre. I sad da bi ispali fer prema onima koji su donirali u kickstarteru, Early Access na Steamu košta isto toliko. Realno cena igre će biti 15 $.
Evo gledam, pristup beti na Steamu je obećan onima koji su platili 55$ (što i jeste ova cena od 45€) i više, samo što je njima obećana i retail igra u kutiji uz digitalnu kopiju.
Sinoć sam gledao par likova na Twitchu, dok igraju Wasteland 2...izgleda ok (grafički), nije bilo bugova (samo nekih placeholdera tu i tamo), a gameplay je sasvim dobar. Ono šta sam video obećava.
Igrao sam malo betu. Utisak neki generalno jos nisam uspoio da steknem osim sto sam primijetio da je grafika bas bezveze. Nivoi lice kao da su na brzinu sklepani u nekom 3D editoru, sve je genericno, ali najtuznije izgleda karakter kreacija, samo to da vidite pa to je tuga tuzna, podsjeca na one pocetke 3D-a sa kraja devedesetih.
UI i HuD su isto problematicni, koliko sam primijetio i dosta su konfruzni pogotovo torbice (backpack) izlistaju se prozorcici posebno od svakog karaktera i svaki se preklapa pa moras nesto da ih pomjeras i cuda.
Sto se performansi tice, zakucana na 30FPS bez obzira koja graficka podesavanja da stavim, jedino rezolucija povecava fps i to samo kada stavim neku bas nisku ili najnizu vrijednost.
Kapiram ja da ce oni na optimizaciji poraditi, ali sto se grafike tice mislim da oni nema sanse da nesto bog zna sta unaprede. Ja licno mogu preci preko toga, ali mi je nekako cudno da se nisu pretjerano potrudili?!
To sto si naveo su sve stvari na koje se nema smisla zaliti u beti.:) Ne igras gotovu igru.
Dobro, znam da ce optimizacija biti bolja kao i da ce poboljsati UI i HUD, ali grafika je stvarno losa i tu tesko da ce biti popravke.
Vizuelno, nemam ništa protiv grafike...šteta će biti samo ako bude zak5učano na 30 FPS. Kreiranje likova izgleda siromašno, ali samo s vizuelne strane. Sadržajno, tu ima svačega i deluje dovo5no komplexno. Va5da će malo našminkati UI, ali i da ostane ovakav nije velika šteta, bitna je sadržina. Radije bih UI a la kalkulator iz '90-ih, no da mi se kreiranje lika svede na izbor pola, veličinu poprsja i 40 L'Oreal nijansi kose...
Inventar mi je delovao malo rogobatno, ali je dovo5no funkcionalan...može bo5e, ali može i daleko gore...i viđali smo gore.
Uopšte, igra fura taj neki mračniji, realistični vizuelni stil...nekome će to delovati jeftino, nenašminkano, ali meni je drago zbog toga. U ovakvoj igri nema mesta šarenilu i particle showu nalik onom na šta su napravili Diablo 3. Ne zaboravimo, ovo nije AAA igra već, praktično, indie projekat finansiran preko Kickstartera...ne treba očekivati eye candy. Ako je non-fancy UI najveća zamerka, to je super.
Meni smeta nedostatak stila u dizajnu, previše amaterski izgleda, kao CGI cinematici s kraja devedesetih i početka dvehiljatitih.
nameless1
15.12.2013, 12:47
Meni vidno jedino smeta mapa, za sada. Ocajno je odradjena..
Meni smeta nedostatak stila u dizajnu, previše amaterski izgleda, kao CGI cinematici s kraja devedesetih i početka dvehiljatitih.
e to. bas ko da su programeri radili dizajn xD.
Narode, igrali ko Betu trenutno? Kakvi su prvi utisci?
juemg0G1UNg#t=0
Svidja mi se uvodjenje grid inventara (3:15)- mnogo bolje izgleda.
To je to! Mnogo bolje nego u ovoj predjasnjoj verziji, boje su OK. i kockice su blize jedna drugoj, nema ovih praznih prostora kao na ovoj slici. Fino napreduje, samo neka optimizuju dobro i da nema previse bagova.
http://i.imgur.com/OuV1jV6.jpg
Uf... i dalje ima taj amaterski smek. Ko da je moj cale dizajnirao UI.
nameless1
27.2.2014, 16:28
Mislis li da je UI u Skyrim-u (bez modova), Mass Effect-u, Dragon Age-u 2, Witcher-u 2, Fallout trojci, novom Xcom-u.. nesto bolji? Ovo je barem primereno PC-u, a ne konzolama..
Sarmatian
27.2.2014, 16:31
Meni ne smeta taj smek. Vise volim preglednost nego nakiceno, a plus ovo se nekako uklapa u minimalisticki stil samog setinga.
Za amaterski feel se slazem, cela igra pa i ovaj trejler je u old school fazonu, radjen od strane computer nerdova s pocetka devetesetih. Ali sad pocinje polako da mi se svidja, za razliku od prve verzije. :D
To sto je oldskul ne treba da znaci da igra izgleda kao da je rade likovi koji su dizajniranjem krenuli da se bave prekjuce. Da ne bude zabune obozavam ja oldskul ali ovo izgleda jeftino.
Mislis li da je UI u Skyrim-u (bez modova), Mass Effect-u, Dragon Age-u 2, Witcher-u 2, Fallout trojci, novom Xcom-u.. nesto bolji? Ovo je barem primereno PC-u, a ne konzolama..
Ne. I ne radi se samo o funkcionalnosti, to što inventar nije dizajniran za gamepad već ga čini dobrim po današnjim standardima. Kad ga pogledam osećam se kao da sam otvorio domaću web stranicu neke picerije iz '99e koju je pravio mali Miki iz komšiluka za 30 maraka, u MS Front Page.
Možda ovo i nije toliko bitno (mada realno jeste) ali stvarno izgleda da im je UI dizajnirao mali Majki iz komšiluka. Ili verovatnije Jim, AI programer. Kad se na to doda da modeli (a pogotovu animacije) izgledaju takođe poprilično amaterski počinjem da se brinem ko im je radio dijaloge? Isti lik koji je programirao grafički endzin? Da li su makar platili nekome da ga lektoriše?
To sto je oldskul ne treba da znaci da igra izgleda kao da je rade likovi koji su dizajniranjem krenuli da se bave prekjuce. Da ne bude zabune obozavam ja oldskul ali ovo izgleda jeftino.
Slazem se, nisam se lepo izrazio kada sam rekao "old skul", mislio sam bas na amaterski dizajn, ali za razliku od prethodne Beta verzije ova izgleda osetno bolje i meni licno primamljivije.
O kom vi inventaru pricate ovom sa slike ili iz videa?! Posto je ovaj iz videa dosta bolji. Nemam nikakvu zamjerku, osim sto bi mozda trebalo da sve bude u jednom prozoru i karakter i invetar, da ne bi dva prozora morali otvarati kako bi dodijelili neko oruzje ili oklop.
Sto se mene tice, ovaj sada izgled uopste nije los, meni bas djeluje onako oldschool a to ne znaci da je amaterski uradjen.
Najlakse je napisati ovo je *****e, amaterski, moj cale bi to bolje uradio... Ajde neku konstruktivnu kritiku dajte, sta vam se svidja, sta bi ste promijenili, kako?! Sta znaci to amaterski dizajn, sta je ovdje toliko amaterski?! Ajde razjasnite malo to...
Kako bre nije amaterski izgleda tehnicko-stilski inferiornije od Ultramarines filma, promenio bih SVEEEEEE.
Meni je ok, ali fallout this is not! :)
Sarmatian
27.2.2014, 22:13
Meni je ok, ali fallout this is not! :)
Niti je trebalo da bidne.
Meni je ok. Ništa fancy, ali radi posao, i mnogo bo5e od prve alfe...plus, ima vremena da se ispolira.
Sarmatian
28.2.2014, 13:38
Kako "ima vremena"? Koliko dugo je igra u beta fazi?
Najlakse je napisati ovo je *****e, amaterski, moj cale bi to bolje uradio... Ajde neku konstruktivnu kritiku dajte, sta vam se svidja, sta bi ste promijenili, kako?! Sta znaci to amaterski dizajn, sta je ovdje toliko amaterski?! Ajde razjasnite malo to...
Celokupan utisak je amaterski. Kao da nemaju ideju, temu koje se drže. Indikator kretanja u borbama je neka odvratna svetloplava linija koja totalno odskače od okruženja i upada u prva plan umesto da su koristili neko senčenje ili sl. kao u Fallout-u ili Herojima. Ikonice kao da su pokupili iz nekih besplatnih icon-packova za win98. Indikatori u borbi koji iskaču po ekranu (šansa za pogodak u donjem delu i sl.) totalno odskaču od svega, pastelne boje, čiste linije.
I tehnički je sve nekako traljavo odradjeno. Posle 5 meseci poliranja i dalje nisu uspeli da savršeno centriraju tekst na tabovima u inventaru/menijima. Koriste neki besplatni google font, tamnoplave boksove sa svetloplavim ivicama i narandžastim tekstom zalepljene za crnu pozadinu. Sama ivica(border) menija je neki pokušaj da to izgleda kao neka metalna ploča na koju sa zašrafljeni monitori i sl. kao u Falloutu ali je sve ispalo nekako jadno, srafovi kao da sam ih ja crtao, nikakva senčenja, jednobojne linije.
Zašto je meni sa skilovima uopšte u prozoru, sa drop-down menijima i skrol barom, onako skučen? Razumeo bi da prave diablo klon pa da moraš brzo u žaru borbe da zameniš neki skil na quick baru. Ovakvu organizaciju menija i inventara bi svi pljuvali da nismo nažalost u zadnjih par godina navikli na mnogo gore inventare sa konzola.
A da mozda ne cepidlacite malo?
Ipak je najbitnije kakva ce igra biti na kraju i da li ce da ubodu pravi "feeling", verovatno su zavrsno poliranje interfejsa ostavili za kraj.
Celokupan utisak je amaterski. Kao da nemaju ideju, temu koje se drže. Indikator kretanja u borbama je neka odvratna svetloplava linija koja totalno odskače od okruženja i upada u prva plan umesto da su koristili neko senčenje ili sl. kao u Fallout-u ili Herojima. Ikonice kao da su pokupili iz nekih besplatnih icon-packova za win98. Indikatori u borbi koji iskaču po ekranu (šansa za pogodak u donjem delu i sl.) totalno odskaču od svega, pastelne boje, čiste linije.
I tehnički je sve nekako traljavo odradjeno. Posle 5 meseci poliranja i dalje nisu uspeli da savršeno centriraju tekst na tabovima u inventaru/menijima. Koriste neki besplatni google font, tamnoplave boksove sa svetloplavim ivicama i narandžastim tekstom zalepljene za crnu pozadinu. Sama ivica(border) menija je neki pokušaj da to izgleda kao neka metalna ploča na koju sa zašrafljeni monitori i sl. kao u Falloutu ali je sve ispalo nekako jadno, srafovi kao da sam ih ja crtao, nikakva senčenja, jednobojne linije.
Zašto je meni sa skilovima uopšte u prozoru, sa drop-down menijima i skrol barom, onako skučen? Razumeo bi da prave diablo klon pa da moraš brzo u žaru borbe da zameniš neki skil na quick baru. Ovakvu organizaciju menija i inventara bi svi pljuvali da nismo nažalost u zadnjih par godina navikli na mnogo gore inventare sa konzola.
Mrzelo me da pisem, bukvalno si naveo sve i sto je meni smetalo. Recimo jos boje prstenova oko ikonica na desnom delu inventara, gomila UI elemenata od fonta, boja potpuno odudara od post-apocalyptic okruzenja.
Recimo jos boje prstenova oko ikonica na desnom delu inventara, gomila UI elemenata od fonta, boja potpuno odudara od post-apocalyptic okruzenja.
*facepalm* Ne zameri mi, molim te, ali ovo je najbezvezniji argument protiv neke igre koji sam ikad video. Ever. Ocenjujemo igru na osnovu boje outlinea oko ikona? Ima li nekog pravila kakve boje mora da bude prsten oko ikonica da se uklopi u post-apokalipsu? Koja je kanonska boja post-apokalipse? Postali smo gejevi - pardon, "unutrašnji dekorateri", pa nam je sad bitno da li ovaj ili onaj delić UI-ja ima Red 165, Green 228 u RGB koloritu, ili možda više vuče na Blue 084?
Aman, 5udi...kukali ste svi i molili Boga i Fargoa da se ovo što pre pojavi, a sad izmiš5ate ovakve agrumente da li je igra dobra ili loša (a još nije ni izašla)? I am disappoint.
Svaki detalj je deo atmosfere igre. Neki reviews bas to posebno ocenjuju.
warlock_sm
1.3.2014, 14:19
Sve zavisi od ukusa. Meni se bas svidja izgled UI-a takav kakav je i ne bih voleo da ga promene.
EDIT: Da li ste pogledali video ili komentarisete samo na osnovu slike? Ja u videu nevidim boje koje se neuklapaju u atmosferu, a u videu je novija verzija.
*facepalm* Ne zameri mi, molim te, ali ovo je najbezvezniji argument protiv neke igre koji sam ikad video. Ever. Ocenjujemo igru na osnovu boje outlinea oko ikona?
Samo komentarisemo izgled interfejsa, nista vise.
S
EDIT: Da li ste pogledali video ili komentarisete samo na osnovu slike? Ja u videu nevidim boje koje se neuklapaju u atmosferu, a u videu je novija verzija.
To se i ja pitam, posto je u videu duplo bolji. Mislim na inventar.
*facepalm* Ne zameri mi, molim te, ali ovo je najbezvezniji argument protiv neke igre koji sam ikad video. Ever. Ocenjujemo igru na osnovu boje outlinea oko ikona? Ima li nekog pravila kakve boje mora da bude prsten oko ikonica da se uklopi u post-apokalipsu? Koja je kanonska boja post-apokalipse? Postali smo gejevi - pardon, "unutrašnji dekorateri", pa nam je sad bitno da li ovaj ili onaj delić UI-ja ima Red 165, Green 228 u RGB koloritu, ili možda više vuče na Blue 084?
Aman, 5udi...kukali ste svi i molili Boga i Fargoa da se ovo što pre pojavi, a sad izmiš5ate ovakve agrumente da li je igra dobra ili loša (a još nije ni izašla)? I am disappoint.
****te kakvih majstora zamene teza ima na ovom forumu, da ne poverujes. Pricamo o interfejsu, for fucks sake!!!!!! Do not mix frogs and grandmothers, ****te!!! :n-cc2:
Izvinjavam se na posvkama, ali stvarno popizdim kad vidim ovakve komentare.
I ja komentarišem vaše komentare o interfejsu. Babe i žabe?
I ja komentarišem vaše komentare o interfejsu. Babe i žabe?
Ne komentarises nego napadas ljude kojima se interfejs ne svidja. Niko nije rekao da je igra losa, ili da ce biti losa, ali interfejs jeste nesto sto je jako bitno, bilo da su u pitanju igre, ili aplikacije sasvim drugog tipa.
Napadam? Ne, zašto bih? Rekoh da je taj kometar bezvezan, "boja outlinea oko ikonica ne odgovara duhu post-apokalipse"...sad, što se nekom nije svidelo...forum je za razmenu miš5enja. Ja sam rekao moje.
*facepalm* Ne zameri mi, molim te, ali ovo je najbezvezniji argument protiv neke igre koji sam ikad video. Ever. Ocenjujemo igru na osnovu boje outlinea oko ikona?...
Necemo ti zamjeriti, ali nemoj ni ti nama. Ajde nadji mi jedan post da je neko napisao da je igra losa zbog interfejsa. Ko je to ocjenjivao igru na osnovu toga?! Ja ne vidim takvu poruku.
Ali
frogs and grandmothers
:rofl:
Jel na engleskom ta "izreka" uopste postoji?
Necemo ti zamjeriti, ali nemoj ni ti nama. Ajde nadji mi jedan post da je neko napisao da je igra losa zbog interfejsa. Ko je to ocjenjivao igru na osnovu toga?! Ja ne vidim takvu poruku.
Pročitaj Apostrofov post niže. Priča o interfejsu je gro posta u kome je upravo interfejs naveden kao jedan od razloga za loš utisak o igri. Asmodeus se složio, i proširio priču o interfejsu, sa sve onim komentarom na koji sam reagovao...eto.
@Archibalde:
U engleskom imaju izraz "apples and oranges"...ista fora, samo voćke umesto sisara :)
Zaba je, naravno, jedan od najbrojnijih predstavnika sisara na planeti.
Jel na engleskom ta "izreka" uopste postoji?
Po Vuku Draskovicu, koji tada bese ministar spoljnjih poslova, itekako postoji.:D
Mali su oni da se toga sećaju. :-)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
^Kako ko :) Covek je tada bio uvek uredno podsisan i sa okresanom bradom... Obogatio mi je znanje engleskog :)
Ta vremena će se pamtiti zauvek. Devedesete i ratovi i bombardovanja. Naša detinjstvo i rana mladost... :sly:
Za ove što zakasniše na raspravu pa sada pene - niko nije ni komentarisao igru nego interfejs, tačnije inventar, tab sa skilovima itd. koji izgledaju amaterski i tu nema šta da se priča.
O igri i ne može ništa drugo ni da se kaže, sve što smo do sada videli su taj interfejs koji peglaju mesecima i potezna borba koju nema svrhe komentarisati dok se igra ne proba. (koja je takođe koliko sam ja pratio promenjena komplet od početka bete)
Pričao sam o interfejsu sa videa a ne sa slike. Meni lično je prva verzija (ona od pre pola godine)mnogo bolja, border stvarno lični na zardjali metal, ikonice, fontovi i boje prate neku temu nije šareniš... Takođe preko celog ekrana je, ovaj skučeni meni sa skilovima mi uopšte nije jasan.
Cisto sumnjam da ce bilo ko da primeti interfejs posle pola sata ako igra bude dobra cak i ovakav, vise me brine da igra ne bude kao Shadowgrounds Returns onako "meh".
... Obogatio mi je znanje engleskog :)
Ovakve stvari svakodnevno mozes da cujes od svih nasih ucenjaka koji su prinaucili neki jezik. Meni vrlo cesto dodje da umrem od smeha kada jedan moj kolega (vrlo ponosan sto se potpisuje kao inzinjer i misli da zna italijanski bolje od italijana) krene da objasnjava nekome zabaru da se prilikom spajanja necega koriste "muski" i "zenski" deo. Trenuci kada se ovi zgledaju ili kad prevodilac na neki drugi jezik stane u pola recenice kad shvati sta treba da prevede (ili ne shvati pa se ovi drugi zgledaju) su priceless. :D
warlock_sm
2.3.2014, 23:47
Za ove što zakasniše na raspravu pa sada pene - niko nije ni komentarisao igru nego interfejs, tačnije inventar, tab sa skilovima itd. koji izgledaju amaterski i tu nema šta da se priča.
O igri i ne može ništa drugo ni da se kaže, sve što smo do sada videli su taj interfejs koji peglaju mesecima i potezna borba koju nema svrhe komentarisati dok se igra ne proba. (koja je takođe koliko sam ja pratio promenjena komplet od početka bete)
Pričao sam o interfejsu sa videa a ne sa slike. Meni lično je prva verzija (ona od pre pola godine)mnogo bolja, border stvarno lični na zardjali metal, ikonice, fontovi i boje prate neku temu nije šareniš... Takođe preko celog ekrana je, ovaj skučeni meni sa skilovima mi uopšte nije jasan.
Ja u videu nisam video bas nikakav sarenis. Ako mozes raci bar jednu boju koja odudara, bio bih ti zahvalan. Isto se odnosi i na fontove.
Edit: I kao sto sam rekao, sve zavisi od ukusa. Meni se svidja kako izgleda, jednostavno a ne amaterski kako ti kazes. Nemora nesto biti nakiceno da bi bilo lepo.
Za ove što zakasniše na raspravu pa sada pene - niko nije ni komentarisao igru nego interfejs, tačnije inventar, tab sa skilovima itd. koji izgledaju amaterski i tu nema šta da se priča.
Znači, ne priča se o igri? Interfejs i to je nešto što nije deo igre...ok :)
Znači, ne priča se o igri? Interfejs i to je nešto što nije deo igre...ok :)
Dio igre nije cijela igra, ne generalizuj!
Slažem se...ali nije ni nešto što možeš da odvojiš i kažeš "nap5uvao sam interfejs, ali ne i igru"...a interfejs je integralni deo igre. Nema logike...ako kritikuješ interfejs, automatski igri beležiš jedan minus. Plus, teške reči na račun developera...Generalizujem? Igra nije kritikovana negativno? Ne bih rekao.
Uostalom, ne znam čemu ova rasprava...nekima se interfejs nije nimalo svideo, nekima je ok. Ono šta sam ja kritikovao su neki od kriterijuma po kojima se došlo do tih miš5enja (outline oko ikona nije dovo5no postapokaliptičan...mislim...). Kad izađe igra, videćemo na šta će da liči.
To stoji, neki su pretjerali sa izjavama poput "moj cale bi to bolje uradio". Evo, zaposli caleta u inExile, sigruno traze mlade talente. :D
Da, to igri daje odmah jedan minus, ali ako ima za sve ostalo pluseve onda taj minus nece predstavljati neki veliki problm.
Ja mislim da ovo nece biti finalni izgled, modifikovace oni to jos malo, ali najiskrenije - moze to mnogo bolje da se izvede.
Ja u videu nisam video bas nikakav sarenis. Ako mozes raci bar jednu boju koja odudara, bio bih ti zahvalan. Isto se odnosi i na fontove.....Indikator kretanja u borbama je neka odvratna svetloplava linija koja totalno odskače od okruženja i upada u prva plan umesto da su koristili neko senčenje ili sl. kao u Fallout-u ili Herojima....Koriste neki besplatni google font, tamnoplave boksove sa svetloplavim ivicama i narandžastim tekstom zalepljene za crnu pozadinu.... Indikatori u borbi koji iskaču po ekranu (šansa za pogodak u donjem delu i sl.) totalno odskaču od svega, pastelne boje, čiste linije....
itd
Jbt zašto niko ne čita ono što napišem nisam baš toliko dosadan.
Postali smo gejevi - pardon, "unutrašnji dekorateri", pa nam je sad bitno da li ovaj ili onaj delić UI-ja ima Red 165, Green 228 u RGB koloritu, ili možda više vuče na Blue 084?
Izvini muškarčino. Evo odma počinjem da radim na svojoj muškosti. Kupiću 30ak majci braon boje sa tufnama svih duginih boja i svetloplavim linijama. Tako više niko neće moći da sumnja da sam totalno strejt i da u mojoj duši ne postoji ni iskra najvećeg greha u Srbiji, imati malo ukusa.
... a sta fali Ui-u? ... nepregledan, mali fontovi, muljave i bezoblicne ikonice?
Ako je kao na onoj slici pre par strana onda je to OK, imo... pregledno i odvojeno po nameni. Jasno se vidi francuski kljuc, puska, spric, jakna...
edit;
Na ovu sliku sam mislio:
http://i.imgur.com/OuV1jV6.jpg
... jedino ako je nedostupno, ali za m+t ne verujem da je problem. I izgled je po meni Ok, sirov i grub, pravi smb vojnicki :D.
Da objasnim na primeru svoje propale igre: Ono sto ocekujemo su ikone levo, a dobili smo ikone desno. Predstavlja to sto treba al' amaterski izgleda krajnje.
http://media.moddb.com/images/games/1/13/12586/Spellbook_2.png
^ ne znam gde ti to vidis ovde? Onaj snajper je po meni bas detaljan za jednu ikonicu... francuz isto. Blokce sve sa gumiolovkom :P
edit;
mada ja nisam probao igru... tako da verujem da ima i bezveznih nerazumljivih ikonica. Moj komentar se odnosio samo na onu sliku.
PONAVLJAM - Ta slika sto sam ja postavio je stara verzija! POGLEDAJTE VIDEO DO KRAJA I UPOREDITE SA SLIKOM. U video klipu je predstavljena NOVA VERZIJA:
juemg0G1UNg
jbg.. ja primetim razliku samo u boji slova?
...meni ovo sa klipa izgleda bas interesantno. Sta kazu kad izlazi? Ima li neki demo?
edit;
nasao za probu.
warlock_sm
3.3.2014, 20:47
Da objasnim na primeru svoje propale igre: Ono sto ocekujemo su ikone levo, a dobili smo ikone desno. Predstavlja to sto treba al' amaterski izgleda krajnje.
http://media.moddb.com/images/games/1/13/12586/Spellbook_2.png
Neznam gde si ti video da su tako lose ikone. Meni se ikone u videu bas svidjaju i po mom misljenju nisu amaterske nego stilizovane.
Takodje, vi pogresno upotrebavljate izraz "amaterski". Ako je nesto amatersko neznaci da je lose, cesto ima slucajeva da neko ko se amaterski bavi necim radi bolje od nekih profesionalaca. Pogledajte samo neke emisije tipa zvezde grada, talenat, faktor x... tamo imate gomilu amatera koji pevaju bolje od mnogih profesionalaca. Sudeci po vasim komentarima pravi izraz bi bio traljavo.
Ko je rekao ikone pricamo o UI panelima sve vreme niko nije rekao ni I od ikone, samo sam doticne postavio kao primer poredjenja. I ovaj novi UI izgleda 10% bolje od starog, jedina realna promena je sto su kropovali plave okvire, ostalo je manje vise isto. Inace upotrebili smo pravi izraz - nije traljavo vec "jeftino".
warlock_sm
3.3.2014, 21:06
Kao sto rekoh, sve zavisi od ukusa. Ono sto tebi deluje "jeftino" nekome se svidja.
Nije sada tu nesto do ukusa, Fallout 1 ima stilsko tehnicki bolje odradjen UI i to je veliki problem.
http://farm4.staticflickr.com/3774/12912249013_6989ede012_o.png
Cemu tolika kuknjava?
Pa pogledaj samo constitution i XP labele. :kreza:
Daj bre, zar treba uopste da objasnjavamo da im UI izgleda traljavo odradjeno?
Sta je jos toliko traljavo odradjeno? Evo ti dole primer modernog AAA RPG-a, pa niste ovoliko kukali..
http://bioware.files.wordpress.com/2010/11/inv_hawke.jpg
W2 UI nije najlepsi, ali nije ni toliko katastrofalan, pogotovu za danasnje standarde, kao sto ga predstavljate. Sasvim je funkcionalan, a sigurno ce se jos doradjivati. Preterujete!
...probao sam malo i UI stvarno nije neko umetnicko ili dizajnersko remek delo... ali ne odskace mnogo od igre, tj. ne kvari utisak i ne utice na atmosferu.
Napravio sam dva lika, jedan range, drugi melee, i uzeo jos dva ona predefinisana Hexa i Pillsa.
Melee liku sam malo nabudzio hard ass skil, i vec radi posao. Lako sam prosao blokadu kod nekog radio tornja i uspeo sam da izvucem pistolj od strazara.
4848948490
Ovako u UI-u velicina ikonica je dobra, ali kada se otvori trade sa nekim npc-om onda su jako male ikonice i slabo se vidi sta je sta.
Uruk kakva je bitka, skilovi? Prvi utisak?
... pa ova prva borba encounter kad su me presreli je bila laka. Probao sam i sa ovim NPC-ovima na pocetku igre, ali su me oni odvalili. Strazar je odma ubio nas dvoje, a drugi koji je dotrcao jos dvoje i kraj.
Skilova ima svakakvih i ako uticu na igru kao hard ass bice zanimljivo.
Kratko sam probao za nesto opsirnije, ali prvi utisak je pozitivan...
Moze da se luta i istrazuje po mapi, ali smo ograniceni zalihama vode pa se mora i o tome voditi racuna...
edit:
Sad vidim da su oni uzeli skoro 3 mil. $... Pa jbt. stvarno su mogli da plate nekog da im lepse nacrta ovo. Neke encounter lokacije izgledaju kao deca da su se igrala... UI jos izgleda odlicno...
Nisam više mogao da izdržim, skinuo sam i ja narodnu verziju da malo probam. Preskakao sam svaki razgovor da sebi upropastim finalni doživljaj što je manje moguće, tako da će ovaj mini-review biti isključivo o tehničkoj ispeglanosti, borbi i UI-u. Doduše tekst iz donjeg desnog ugla koji opisuje situaciju "na terenu" nisam mogao da ignorišem i stvarno sam se oduševio, satirično/komični one liner-i posadili su mi smešak na lice svaki put.
Igra je trenutno jako loše optimizovana, sa mojom zverskom mašinom od koje realno bolje ne može sem ako se ne pazari neki egzotičniji socket i ne pljune 500e za grafičku igra je apsolutno ne igriva na većim rezolucijama, na kraju sam bio prinuđen da skrešem na 1360x728. U početku sam mislio da je najverovatnije problem sa "verzijom" igre koju sam nabavio međutim na netu se stvarno mnogo ljudi žali na problem optimizacije, dok neki sa osrednjim konfiguracijama nemaju nikakvih problema. Takođe igra i dalje ima gomilu "sitnih" tehničkih problema koji će sigurno biti rešeni pa da ih ne nabrajam.
Borbe su stvarno dobro odrađene, Fallout sa sitnim primesama Jagged Alliance. Uspeli su da poteznu bitku naprave uzbudljivom i mesnatom bez kill sekvenci, zumova preko ramena i ostalih "modernih" metoda dizanja adrenalina. AI je na nivou Fallout igara, ništa specijalno ali radi posao, UI je što se same borbe tiče pregledan i funkcionalan. Sistem zaklona i zasede je odlično odrađen i na prvi pogled se čini da će borba pred kraj igre biti mnogo zanimljivija i teža nego u prve dve Fallout igre. Kad bi pravio direktno poređenje sa npr Fallout Tactics borba na prvu loptu deluje zabavnije.
Muzika i zvučni efekti su fenomenalno odrađeni, naravno muzika je individualna stvar i neće svakome da se svidi ali produkcijski/tehnički prosto se čuje kvalitet, dosta kinte su dali na zvuk i to se odmah oseti. Što se meni tiče novac jako dobro potrošen.
O UI neću više da trošim reči sve je rečeno. Samo da dodam da mi se utisak nije popravio kada sam probao igru, štaviše ako ne sklone one nameplates iznad neprijatelja koji izgledaju kao da su ih pokupili iz nekog f2p azijskog mmo naslova ima da piratizujem ovo iz principa kad izađe. Takođe iako mi se generalno dizajn igre jako dopada i ne bih se složio sa Urukom da su neke lokacije loše odrađene u igri ima mnogo čudnih rešenja. Npr izlazak iz neke lokacije na world mapu nije suptilno obeležen senkama ili nekim borderom. Obeležen je ogromnim trodimenzionalnim globusom svetlih boja koji se vrti dva metra iznad nekih zupčanika (takođe animiranih). Ne mogu da opišem koliko ovo odskače od svega.
Za sada sam zadovoljan, ako su priča i zadatci dobro odrađeni biče ovo odlična igra, ali da postane sjajna moraju da angažuju nekog dizajnera i poprave neka čunjikava rešenja. Međutim vreme ide i oni ovo moraju uskoro da izdaju a problemi sa optimizacijom su ogromni, ne znam da li će stići da postignu sve.
warlock_sm
10.3.2014, 9:51
1. Kao sto rekoh, da li UI dobro izgleda zavisi od ukusa. Sto se mene tice UI mi se svidja (ima nekih manjih problema kao sto je offset slova i slicno, ali to su sitnice.
2. Po meni je bolje da pare koje bi "bacili" na dizajnera daju na optimizaciju, i peglanje gameplay-a i price.
Takođe iako mi se generalno dizajn igre jako dopada i ne bih se složio sa Urukom da su neke lokacije loše odrađene u igri ima mnogo čudnih rešenja.... mislio sam na one lokacije kad te presretnu u pustinji... ima par komada bas povrsno uradjenih, i jos kad se zaredjaju... a cesto se ponavljaju ako bauljas po pustinji... Ona medju zgradama mi je najgora i ova ovde:
485344853548536
Inace opsti utisak je ostao dobar, mozda da je malo teza, jer za sada nisam imao problema u okrsajima... videcemo kasnije.
Stao sam u Ag Centru, necu vise da si kvarim, a i ova beta je dosta bagovita.
Meni se cini da je wasteland mapa premala?!
warlock_sm
10.3.2014, 18:02
... mislio sam na one lokacije kad te presretnu u pustinji... ima par komada bas povrsno uradjenih, i jos kad se zaredjaju... a cesto se ponavljaju ako bauljas po pustinji... Ona medju zgradama mi je najgora i ova ovde:
485344853548536
Inace opsti utisak je ostao dobar, mozda da je malo teza, jer za sada nisam imao problema u okrsajima... videcemo kasnije.
Stao sam u Ag Centru, necu vise da si kvarim, a i ova beta je dosta bagovita.
Samo nisu doterane sve teksture sto je normalno za betu. Ono sto ti zameras nema veze sa dizajnom.
Samo nisu doterane sve teksture sto je normalno za betu. Ono sto ti zameras nema veze sa dizajnom.
... pa na ovih par mesta nije ni dizajn mnogo bolji... uglavnom su ravne ploce, za neke jedva provalis sta su, sa par zaklona, i sto je najgore cesto se ponavljaju, tj. ima ih samo 4-5 koji se nasumicno ponavljaju.
Mada ovo je tek pocetak, mozda ih ima vise sa malo interesantnijim i kompleksnijim dizajnom. I primetio sam da se cesto pojavljuju samo kad se besciljno tumara tom pustarom.
Meni se cini da je wasteland mapa premala?!
Nisam mogao da procenim jer ima puno mesta sa jakom radijacijom, a nasao sam samo jedno ono odelo...
edit:
Ali to su samo random encounter lokacije, i nisu toliko bitne. Evo kako izgleda Ag Central... samo kratak gameplay na pocetku, nema vecih spojlera:
8R-De0zVSEc
Igra je trenutno jako loše optimizovana, sa mojom zverskom mašinom od koje realno bolje ne može sem ako se ne pazari neki egzotičniji socket i ne pljune 500e za grafičku igra je apsolutno ne igriva na većim rezolucijama, na kraju sam bio prinuđen da skrešem na 1360x728.
Cekaj malo, pa nigde ti ne pise u profilu koju graficku ima ta "zvreska masina".
Stavise, izlistana su dva racunara (plus dva laptopa), i ni za jedan nije naznaceno koju grafiku ima.
gigabajtov GTX 760, svež model kupljen pre par dana. Stara konfa je na gajbi kod matoraca, kod bate na korišćenju nemam srca da je obrišem iz profila (godine verne službe i tako to, jedva sam je se fizički odrekao), nisam probao igru na njoj ali ću sada da instaliram na Y560 ima solidnu konfiguraciju da vidim kako ide.
Isto kao i na 4770K, doduše Y560 (http://www.lenovo.com/shop/americas/content/pdf/notebooks/ideapad/y-series/IdeaPad%20Y560.pdf) (i5) ni ne može preko 1366x768. Tek sad mi pade na pamet da sam trebao da ga konektujem na monitor al sad me već mrzi, obrisao sam instalaciju.
Wasteland 2 najav5en za kraj avgusta! (http://wastelandrpg.tumblr.com/post/86331960901/kickstarter-update-49-the-end-is-in-sight)
najavPETen? :confused:
Zar nisi vec navikao? :kreza:
Arcibalde
21.5.2014, 21:37
E stvarno koja je fora sa tim 5? Ono, imamo sasvim funkcionalno latinicno lj u nasem jeziku...
Sarmatian
21.5.2014, 22:47
E stvarno koja je fora sa tim 5? Ono, imamo sasvim funkcionalno latinicno lj u nasem jeziku...
Cwti, ni$i c88l ak8 ne k8ri$ti$ znak8ve wme$to $l8va.
SchizoidMan
21.5.2014, 23:01
metafizički problemi sa slovom lj sigurno!
D.J.Quimby
22.5.2014, 20:27
Ocigledna potreba da se bude - https://www.youtube.com/watch?v=0O4R7QOV21U
nameless1
25.5.2014, 22:59
4S0uJDdVyjs
Jadno u odnosu na legendarne intro(e) iz prva dva Fallout-a.
Dovoljno je da poslusas naratora iz Fallouta. Generalno sve je nekako bolje uradjeno, atmosfericnije i ima taj pavi vajb postapokalipse. Ovaj W2 kao da je radjen za americke tinejdzere, nekako je previs moderan sa sve novim naocarima koje nosi ovaj sa bradom. Nisam znao da se i posle nuklearne katastrofe proizvode glanc nove Rejbanke. :D
WkBNKa2KXZE
8RIfDYdzNIk
Niko u ekipi koja radi ovu igru nema stila.
Surovi ste :)
Igrao sam malo onu prvu betu, ima šmeka. Nije to fallout ali ima šmeka i atmosferu. Prešao sam samo fallout 1 i 3. Znam da ćete mi reći bolje igraj Fallout 2 umesto ovoga...
Equilibrium
26.5.2014, 9:22
Eto nama jos jednog Shadowruna
Uh, ne znam sta da mislim, ovo je toliko lose rezirano i snimljeno, sound mixing tek necu da komentarisem. Ne znam da li je sve sa namerom, iskreno mi ne deluje tako vecjednostavno da je traljavo.
Sto kaze Apostrof, stvarno mi sve vise deluje da sav kreativan trud i rad ljudi koji radi na igre nedostaje stila i vestine, previse amaterski.
@Equilibrium:
Shadowrun nisam igrao, kupio sam ga skoro na akciji pa cu ga isprobati. Ako nista drugo, bar ima daleko kvalitetniju audiovizuelnu prezentaciju od Wastelanda.
nameless1
26.5.2014, 10:56
Ako nista drugo, bar ima daleko kvalitetniju audiovizuelnu prezentaciju od Wastelanda.
Nope!
Nope!
Objasni :D
Meni sa klipova i screenshotova tako deluje, uzivo sam samo malo stigao da vidim kod prijatelja, delovalo mi je daleko bolje nego wasteland...
nameless1
26.5.2014, 11:46
Pa, sve na ekranu je bezivotno, staticno, animacije su jadne; art style, lokacije u pocetku zadovoljavaju, dok kasnije postaju isuvise repetitivni, monotoni (iskreno, po meni, jedina svetla strana vizuelne komponente su portreti likova). Sto se audio komponente tice, ona je skoro nepostojeca, a soundtrack, osim par solidnih numera, nije nista posebno.
Wasteland 2 (iako nista posebno) je daleko ispred tog precenjenog (u pojedinim krugovima, ukljucujuci i SK) g*vanceta..
Fargo je izgleda zreo za penziju.
Ili je ovo bila samo fora da se navataju pare na domacem trzistu.
Gledam intro i cudo jedno koliko mi ovo vise deluje kao neka NRA reklama i sve tako u libertarian stilu protiv drzave a za slobodu pojedinca i nosenje oruzja bla bla bla Tako rednechki...
Fallout 1 i 2 su imali iza sebe pitanja samodestrukcije ljudske prirode i militantnosti americkog drustva kao osnovu a ne ovaj americki patriotic garbage.
Isprazno.
Kada izlazi ovo cudo? Na netu sam nasao samo da izlazi tokom sledeceg meseca. Nista preciznije?
perablenta
31.7.2014, 0:50
Kada izlazi ovo cudo? Na netu sam nasao samo da izlazi tokom sledeceg meseca. Nista preciznije?
Ne bih preporucio igranje odmah. Treba to ostaviti da se "krcka" jedno 3 meseca. Da mozes da igras u ponom sjaju.
"Inxile Entertainment has just confirmed that Wasteland 2 will be coming in the first or second week of September this year."
Izlazi 19. septembra!
https://twitter.com/BrianFargo/status/501811116226654210
Haha, porediti shadowrun i wasteland 2 je stvarno smešno. Već 15 godina čekam nastavak folauta (ne ono đubre sa oznakom 3) i prezadovoljan sam za sada. Nadam se da ste probali i ispeglanu verziju igre, a ne samo ranu betu. Prva beta koju sam igrao je bila tipa 25000 build, i stvarno je bilo puno bugova, bilo je prelako itd. Sad igram neki 55000 build, i moram priznati da već izgleda kao prava igra. Za sad sam zadovoljan, igram na trećem nivou težine i bitke ssu prilično zahtevne. Jedine moje zamerke za sada su da bi bilo lepo da ima više side questova, čega će valjda i biti kad se jednom završe ove peripetije sa ag centrom ili hajpulom i da ima malo više humora, ali ovo je valjda samo mali deo igre, pa se nadam najboljem. Takođe, ne dopada mi se baš što moraš da budeš rendžer, jer to nekako ubija šansu da imaš zlog lika u igri. Ali, sve u svemu, 5+ što se mene tiče :)
marko@@1983
3.9.2014, 23:06
Burazeru ja isto koliko i ti ne mogu da docekam wasteland 2 ali da tako pljujes po trojci,jako me čini besnim
Dužnost svakog zdravog i pravog fana Fallouta je da pljuje po F3!
Dužnost svakog zdravog i pravog fana Fallouta je da pljuje po F3!
Neki od nas iskreno misle da je F3 loša igra, i imaju puno pravo da to misle - sviđalo se to nekima ili ne.
perablenta
4.9.2014, 13:45
Mozemo jednostavno da se dogovorimo da je Fallout 3 fps-rpg u univerzumu fallout-a. A da cemo top down tactical rpg fallout zaustaviti na broju 2. Bar za sada.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.