PDA

Prikaži potpunu verziju : Ninjas: Reloaded development


EclipsE
26.3.2012, 19:11
Puno je vremena prošlo od onog epic fail-a pod nazivom "Ninjas" koji je neko od vas imao prilike da igra. :D

Odlučio sam da ponovo pokrenem projekat, ali ovog puta se unapred pravi plan igre, što nije bio slučaj prošlog puta.

Svake nedelje ću u ovoj temi napisati ceo plan za tu nedelju, a onda ću na kraju nedelje napisati šta je sve postignuto, zajedno sa nekim screenshotovima.

NE VODITE DISKUSIJU OVDE!

Za diskusiju i pisanje ideja imate drugu temu, Ninjas: Reloaded discussion (http://www.sk.rs/forum/showthread.php?t=80054). Ova tema služi isključivo za veoma pregledan development progress.

EclipsE
26.3.2012, 19:24
Week 1

Ove nedelje je veoma važna. Cilj je odlučiti šta će se sve koristiti što se tehničkog dela tiče, i koji će biti koncept igre.

Tehnički deo:

Symfony (http://symfony.com/)
Doctrine (http://www.doctrine-project.org/)
FOSUserBundle (https://github.com/FriendsOfSymfony/FOSUserBundle)
FOSFacebookBundle (https://github.com/FriendsOfSymfony/FOSFacebookBundle)
Twig (http://www.twig-project.org)
LESS (http://lesscss.org/)
Node.js (http://nodejs.org/)
Faye (http://faye.jcoglan.com)
jQuery (http://jquery.com/)
Underscore (http://documentcloud.github.com/underscore/)
Backbone (http://backbonejs.org)
Bootstrap (http://twitter.github.com/bootstrap/)


Ovo je preliminarna lista stvari koje će biti potrebne.
Ideje za igru će biti utvrđene u drugoj temi.

EclipsE
1.4.2012, 21:32
Week 1 - status report

Bilo je mnogo diskusije oko samog koncepta igre u drugoj temi zahvaljujuci dobrim ljudima koji su izdvojili svoje vreme da bi napisali svoje utiske i sugestije. :tapsh:

Veliki problem na koji smo naisli sto se tice same ideje igre jeste - zasto bi ljudi igrali nasu igru?

Gameplay je bio poprilicno dosadan, i iako je battle system poprilicno interaktivan opet se sve svodi na "Select target, select spell, confirm move". Ovo bi cak moglo da prodje da igrac ima jos nesto da radi u igri...

Tako da smo razmisljali o eventualnom dodavanju neke mape po kojoj ce igrac moci da se krece: imao bi questove, nailazio bi na druge igrace na mapi, negde bi bila zla cudovista koja bi igrac morao da pobedi, bilo za quest bilo da je samo naleteo na njih.

http://i42.tinypic.com/v6199l_th.png (http://i42.tinypic.com/v6199l.png)

Ovo predstavlja jos jedan problem, a to je realizacija :D. Koncept deluje poprilicno interesantan, pogotovu za jedan browser based game. Zato dolazi:

Week 2

Treba duboko razmisliti o ovom nacinu gameplay-a pre nego sto se odlucimo za tako nesto. Razmisljali smo da nakon ove ideje sve prebacimo na node.js i da nemamo nikakvih veza za php-om.

RailwayJS (http://railwayjs.com/) je poprilicno dobra stvar koju bi mogli da koristimo. Tako da ove nedelje izvodimo eksperimente: cilj je "nakaciti" 2 klijenta na server, i simulirati mapu. Iako ovo deluje poprilicno jednostavno, u pitanju su nove tehnologije sa kojim nemamo iskustva, so this should be fun :D

EclipsE
8.4.2012, 21:16
Week 2 - status report

Week 2 je prosao poprilicno dobro :D

Nakon sto sam prvo napravio realtime chat koristeci Node.js na koji sam nakacio par klijenata iz razlicitih browsera, radio sam na simuliraju world-a (tekstualnog worlda :D). I taj eksperiment je prosao uspesno, jer se sve u principu svelo na slanje poruka.

Koristio sam socket.io (http://socket.io/) jer mi je delovao kao bolja solucija od Faye-a (http://faye.jcoglan.com/), I veoma je lak za koriscenje.

Twitter integracija je gotova. Mislim da necemo omoguciti igracima da se registruju, vec ce cela autorizacija ici preko Twitter-a, Facebook-a i Google-a. This might change though.

Dok sam se ja igrao sa ovim stvarima, MG-RAY (http://www.sk.rs/forum/member.php?u=2272) je radio na map editoru.

Week 3

Obzirom na to da ne mozemo da uradimo prvi koncept igre bez map editora, MG-RAY ce raditi na tome dok se ja pozabavim drugim stvarima.

Testiranje - veoma kljucan deo projekta, i treba pronaci neki dobar nacin za testiranje igre. Treba emulirati world u testing mode-u sa konekcijama klijenata i to moze biti poprilicno komplikovano :D

Chat - well, to je u principu jedina stvar koje sada mogu da se setim da ne zavisi od ostatka igre :D

Facebook/Google integracija - low priority za sada, ali ako budem imao vremena uradicu.