PDA

Prikaži potpunu verziju : GTA-SA z modeler2 problem


evanghelion
30.8.2006, 3:12
Ovo mi je prvi auto. Malopre sam ga zavrsio i kad sam ga ubacio u igru dobio sam ovo. Nije mi jasno sto su delovi u vazduhu kad sam lepo namestio one helpere( valjda se tako zovu one kockice). A drugo ne znam kako da uvecam auto jer je suvise mali, opcija scale nije dovoljna za to. Ovo je radjeno u zmodeleru 2.0.6 (build 787). ps Texture nisam ubacivao.

holodoc
30.8.2006, 3:35
Jel ovo Golf "kec" :)

Što se tiče scale-a kako to misliš da skaliranje ne utiče na krajnju veličinu automobila. Koliko se ja sećam prilikom modeliranja se koriste generičke jedinice koje bi trebale da podržavaju odnos (čitaj: razmeru).

Jesi li apsolutno siguran da su helperi postavljeni po uputstvu jer mi ovo baš liči na problem sa njima.

N!KSY
30.8.2006, 9:22
yugo:( ... da je bar neki tune-style....

Remedy
30.8.2006, 13:17
...kad sam lepo namestio one helpere...
Zovu se dummies (ako se dobro secam), i govore engineu gde se nalazi osa rotacije za vrata i haube, gde su svetla, auspuh itd. Desne tockove okreni naopako (tj na istu stranu kao i leve) da bi u igri izgledali kako treba (ne pitaj me zasto). Sto se tice velicine ja mislim da sam morao da scale-ujem ceo model u Zm-u da bi dobio odgovarajucu velicinu jer podesavanje parametara (u sad se vec ne secam kojem fajlu) nije davalo rezultat. Proslog leta sam uradio model za GTAVC i sve mi je ispalo ok (u Zm-u 1.07). Sto se tice ovih lebdecih delova jedino sto mi pada na pamet - da li si odradio hierarchy u Zm-u kako treba? Btw postoji Zmodeler forum na kome mozes da potrazis pomoc. Ljudi su raspolozni da pomognu - meni je Oleg (autor programa) pomogao oko problema sa jednim bug-om u Zm-u.

A M G
30.8.2006, 18:29
He,he it's Yugo!:to_care:

Malo cudno deluje sa letecim vratima i gepekom:).
Kada sredis te "nemirne" delove bilo bi lepo da posaljes to na Rapidshare ili na neki drugi sajt da svi mozemo da teramo Yuga po San Andreasu:alealeee:

evanghelion
31.8.2006, 4:13
Sredio sam, samo treba izjednaciti ose vrata, haube i ostalih delova sa osama dummy-a. Sredio sam i scale, ali auto izgleda malo sire nego u prirodi (namerno), postavio sam mu teziste nisko i ide jako dobro. Jos samo da mu odradim neke detalje. Sto se tice texturisanja slabo stojim s ti pa bi mi neka pomoc pomogla. Imam neki txd workshop, ali mi ne mogu s njim da napravim texture(slike se sve rarmrljave a i ne mogu posle da nadjem auto u igri).

evanghelion
31.8.2006, 4:18
Evo ovako sad izgleda. Sta sledece da pravim? Dajte neki predlog, mislio sa 101 ili floridu. E a sto se tice tuninga bice i toga, samo treba da mo stavim neke spojlere gume, bocu za nitro i neonke i bice kao iz Tokyo drifta.

NenadN
31.8.2006, 12:22
Jer mozes da ga okacis negde bas bi voleo da se provozam jugom ulicama san andreasa

A M G
31.8.2006, 18:45
Okaci ovo obavezno, pa ces dobiti i ocene kriticara.;)
pokusaj da napravis Zastavu 10 (citaj Punta).

Remedy
1.9.2006, 2:17
...Sto se tice texturisanja...
Texture crtaj u Photoshopu, a .bmp koje izvezes i Photoshopa otvori u nekom drugom programu (npr ACDSee) pa snimi ponovo jer Zm nece da cita .bmp fajlove iz Photoshopa (nemam pojma zasto). TXD workshop ti sluzi da texture zapakujes u .txd fajl, koji ces da uvezes u gta3.img pomocu imgtool-a, ili sta vec koristis.
Sta sledece da pravim...
Da zavrsis ovaj model. Nacrtaj texture za branike, dodaj reflection map za karoseriju, uradi neke detalje kao sto su brave na vratima, pokri unutrasnjost texturama, izgledace mnogooooo lepse. Btw jel si sredio normale? Ja bih rekao da nisi. Nesto mi cudno izgleda - tj mnogo je taman na ovako suncanom vremenu, a opet se svetlo reflektuje odakle ne treba (npr, unutrasnja strana blatobrana - iznad zadnjeg tocka).
Ovo sto ti pricam je na osnovu Zm 1.07, Zm 2 sam pogledao (nisam radio u njemu ali je vrlo slican). Moguce da su neki bug-ovi ispravljeni.
Ako nisi, skini i procitaj tutorijal za Zm 1 (sa njihovog sajta, pdf nije mnogo veliki) koji je napisao Ryan Trevisol. Covek je sve ekstra objasnio, nema veze sto je za Zm 1.

evanghelion
1.9.2006, 2:43
Ma sredio sam normale ali treba jos neke stvarcice da popravim. Imam neke poligone koji su lose postavljeni. A ove texture me ubise, mislim da cu vise vremena da provedem dok njih sredim nego sto mi je trebalo da napravim auto. Zar nisu bolje tga texture? Negde sam to procitao.

@ AMG: Desetka vec postoji, mislim da cu ipak 101.

@ NenadN: Okacicu ga cim ga malo sredim.

Remedy
1.9.2006, 11:22
Zar nisu bolje tga texture?
Jesu, ali ti radis model za GTA. A njegov engine trazi .bmp format. Eksportuj neki .txd iz gta3.img-a i otvori ga u TXD workshop-u pa ces videti u kom su formatu texture. Trebace ti vremena za texture, al ce biti mnogo lepse. Koristi slike yuga koje ces prepraviti prema potrebi, pa se baci na uv mapping.
Sto se tice normala, na prvoj slici (gde lebde vrata) svetlo izgleda mnogo bolje. Na drugoj i trecoj kao da je osvetljen odozdo (ove ivice na karoseriji ispod branika i ono sto sam ti vec napisao). Iskljuci flat shading u Zm-u (valjda bese desni klik na viewport pa tu ima neka opcija) pa ces videti kako poligoni odbijaju svetlo. To ce ti pomoci i da sredis model (ako neki vertex nije gde treba). Prvo to uradi pa onda texture.
Skini sa neta neki model pa ga malo pogledaj u Zm-u (mada mi se cini da shareware verzija Zm-a ne moze da importuje fajlove), to moze dosta da ti pomogne (recimo sa thegtaplace, bio je neki strasan nemacki sajt posvecen GTA serijalu al nisam siguran kako se zove, nesto kao gtagamigo.de).

evanghelion
4.9.2006, 1:46
Sto se tice textura moraju biti tga zbog alfa kanala. Znas li mozda kako da stavim vise materjala na jednu povrsinu, treba mi za ostecenja vrata i prozora. Nikako ne mogu da stavim 2 mat na jednu povrsinu, pretpostavljam da ima neke veze sa uv kanalima.

madhatterYU
4.9.2006, 2:46
ubaci ga kao alpha channel u channelsima u photoshopu(znas one kartice layers, channels, paths), crno-beli, i aktiviraj u photoshopu, tako se radi i za max payne 2, belo se vidi crno je osecenje. Sem ako nema posebni materijal editor u zmodeleru ili u cemu vec podesavas slojeve mapa.

Remedy
4.9.2006, 18:25
Meni se ipak cini da sam koristio .bmp, cak i za ostecenja (jes nelogicno) - a da sam onda taj .bmp importovao u txd worksop kao alpha channel (znaci jedan bmp kao tex, drugi kao alpha - ovaj koristis za texturisanje ostecenih delova). Al vec godinu dana nisam pipnuo Zmod tako da sam zaboravio mnoge stvari. Secam se da je bilo nekih nelogicnosti i bugova (teksture pre importa u GTA moras da Flip-ujes vertikalno, inace ce biti naopako u igrici, osim ako ovaj bug nije ispravljen u medjuvremenu), i da ja sad ne bi lupetao svasta skini ovaj tutorial (http://www.freefileupload.net/file.php?file=files/040906/1157386815/Car+Modeling+Texturing+Tutorial.rar) - tu bi trebalo da ima objasnjeno.

evanghelion
8.9.2006, 8:32
Evo ovako trenutno izgleda. Nabavio sam 3ds max8, probacu u njemu da sredim ove texture. Jel zna neko kako? Dajte neki tutorial.

@Remedy: Onaj link ne radi.

PeTkO
8.9.2006, 16:54
A dali moze neko da mi objasni kako ubaciti automobile/motore/avione/helikoptere u GTA SA?Koji su mi tutorijali potrebni i sta treba da skinem od programa!!!!

Rocker90
8.9.2006, 20:18
Svaka cast za yuga dosta dobro izgleda.

Da nema mozda neko kod za zmodeler ?

Sada radim u 3ds max-u
Jel moze neko da mi objasni kako da povezem Dummy(one kockice)
sa delovima (haubom ,vratima..) koje napravim.

Željko
8.9.2006, 21:31
@PeTkO - Treba ti IMG Tool 2.0 (www.gtagarage.com) i naravno auti koje hoćeš da dodaš... Ja sam verovatno preterao jer sad SA neće da se upali :)

Ostalo ti je objašnjeno u Read me fajlu koji dobiješ uz auto...

PeTkO
8.9.2006, 22:15
A kako mogu da ubacujem automobile iz 3d max-a????

Rocker90
8.9.2006, 22:17
Svaka cast za yuga dosta dobro izgleda.

Da nema mozda neko kod za zmodeler ?

Sada radim u 3ds max-u
Jel moze neko da mi objasni kako da povezem Dummy(one kockice)
sa delovima (haubom ,vratima..) koje napravim.

Remedy
9.9.2006, 11:29
@evanghelion: Napredujes, bolje izgleda, ali ima jos da se radi. Mani se max-a i zavrsi ovo u Zmodeleru, max je mnogo komplikovaniji program i trebace ti vremena da se snadjes (pretpostavljam da nisi do sad radio u max-u). Link stvarno ne radi, uploadovao sam na drugi sajt (evo ti link (http://www.upload2.net/page/download/2AwalNYzi0feLa5/Car+Modeling+Texturing+Tutorial.rar.html) ). Ne znam gde sam nasao taj tutorial, nisam uspeo da ga izgooglam pa da ti stavim link na tu stranicu.

Za max treba dff plugin, da bi mogli da se exportuju .dff fajlovi. (Ne znam da li treba za v8)

Rocker90
10.9.2006, 20:27
Ja sam nesto radio u 3ds max-u
Jel moze neko da mi objasni kako da povezem Dummy(one kockice)
sa delovima (haubom ,vratima..) koje napravim.

evanghelion
11.9.2006, 1:31
Hvala za tut, to mi je trebalo. Da max je mnoooooogo komplikovaniji od zmoda.

@ Rocker: Otvori neki vec napravljeni auto pa pogledaj.

Evo plagin za max http://www.geocities.com/kam_b_lai/GTA/files/KAMS_Max.rar.zip .

Remedy
11.9.2006, 20:01
@Rocker90: Treba da uradis Hierarchy. U ovom tutorialu koji sam postavio imas kako to izgleda u Zmod-u. I u Max-u to postoji, al kako se radi nemam pojma posto jos nisam to radio u max-u.
@evanghelion: Ok, onda se baci na posao pa da vidimo neke lepe screen-ove. Btw ako nisi procitaj onaj tut za Zm1 koji sam pominjao (preskoci delove o tome kako se radi u Zm-u) - imas lepo objasnjene neke opste stvari, koje ce ti koristiti i kad kasnije pocnes da radis u nekom slozenijem programu.

evanghelion
15.11.2006, 16:40
Yugo je gotov. Jos samo da ga okacim negde.

evanghelion
15.11.2006, 16:45
A evo i sportske verzije narodskog automobila. Inspiracija za ovo mi je bila honda crx.

B@NE
15.11.2006, 16:55
Prvi yugo je jako dobar,a sto se tice drugog auta isti kao i yugo samo malo izmenjen zadnji deo;)
Okachi ovo negde rapid share npr. Da li pravis josh neke modove ,sta imas u planu?

evanghelion
15.11.2006, 18:02
Poceo sam da radim citroen ds tj. ajkulu, ali je jako slozen pa cu ga raditi polako. Moram da provalim neke fore kako da mi krive linije ispadnu sto bolje. A imam i jos jedan problem blueprintovi mi nisu dobri pa moram da improvizujem. Evo pa nek neko napise kako mu izgleda mreza, a i neki savet di mi dobro dosao

Remedy
15.11.2006, 21:51
Yugo je gotov.
Covece, ja sam misio da si odustao.
Jugo je dobar. Iskreno, nije u klasi najboljih modela za GTA koje sam video ali to su radili ljudi koji iza sebe imaju po 10 i vise zavrsenih. Obzirom da je tebi ovo prvi model, odlican je :tapsh: , i treba da ga okacis negde. Od sajtova mi trenutno pada na pamet thegtaplace, pa vidi tamo kako da posaljes model.
Sto se tice ajkule, mreza mi deluje ok. Moguce da ima nekih manjih problema - aj iskljuci flat shading pa daj jedan screen.

evanghelion
16.11.2006, 16:23
Evo linka http://www.esnips.com/doc/1ac4d7ac-5700-49c7-bba0-7a64c45029de/stoned_yugo_55_koral_90.rar



@Remedy: Jbg nisam imao vremena zbog faksa. Nemam ni sad ali sam nesto na brzinu sklepao. A evo iskljucio sam flat.

Remedy
16.11.2006, 19:20
1) Ako far dolazi na mesto gde je rupa, onda umeksaj ovu ivicu (crvenu) tako sto ces ubaciti red poligona. Nisam siguran kako ces da uradis far (tj ne znam bas detaljno izgled ajkule) - ako ce staklo da dodje odozgo i da ide do ove crvene linije, onda je to druga prica.
2) Ovo oiviceno narandzastim - tu treba srediti normale.
3) Ovo zeleno - malo si pokvario liniju haube.
2 i 3 nemoj sada da ispravljas posto su na ivicama, to ces kad izmodelujes dalje ako bude potrebe. Za sad je ok, nastavi. Dobar auto si odabrao, malo ljudi je radilo ajkulu za GTA (mislim da sam video samo jedan model) - potrudi se da ga dobro odradis. Stavi sliku kad zavrsis celo krilo.

Mil00rad
25.11.2006, 9:14
Jo,brate,car si.Hvala ti do neba.

evanghelion
22.1.2007, 17:26
Evo mene opet. Ajkulu ne mogu da zavrsim jer mi je los blueprint ali sam na brzinu sklepao ovo.

Black Arrow
22.1.2007, 19:54
Ja se izvinjavam sto se malo kasnu ukljucujem u temu,ali nisam imao vremena da procitam sve postove (ali cu to uciniti).

Znaci,zanima me sta mi je sve potrebno od programa da bi modelovao auto za GTA:San Andreas? Znaci,konkretno koji programi i gde se mogu naci na netu?

Napominjem da znam solidno da radim u 3D Studio Max-u,pa bih voleo da vecinu stvari radim bas u njemu,a kasnije ubacim u igru.

Inace,zaista lep model.Ima tu jos malo da se poradi,ali ja svakako ne znam kolika je granica zahtevnosti.

Hvala puno unapred!

darwin
28.1.2007, 12:50
Pozdrav svima! Jako mi se svidja Yugo probao sam da skinem sa linka ali nazalost vise neradi. Dali postoji neki drugi sa kojeg bi mogao da skinem Yuga?
Hvala unapred!!

Black Arrow
28.1.2007, 15:13
Skini ga sa poslednjeg linka u ovoj temi.Kada se otvori stranica,samo klikni na onaj donji button "download".

Ja sam sad probao i radi.

evanghelion
30.1.2007, 9:22
Zavrsio sam model, sad jos samo texture ali mi nista ne pada na pamet pa ako neko ima ideju...

evanghelion
3.2.2007, 6:23
Evo i ajkulice, nadam se da ce bar neko da da neki koment... Muci me najvse prelaz na prednjim vratima, ne znam kako da ga sredim da li da ubacujem jos poligona ili sta? Jos uvek nisam sredjivao farove pa to nemojte da komentarisete.

Remedy
3.2.2007, 12:01
Ne znam sto si hteo da odustanes, za sada izgleda ok. Doduse malo si preterao sa brojem poligona. Pazi, radis model za igru, tako da je svaki poligon koji prikazuje nesto sto se realno nece videti suvisan. Vidim da se trudis da ti model bude uredan - nemoj zbog toga da gomilas poligone (zuto). Sto se tice prelaza, malo si "usao" u vrata (tako mi deluje, ne znam bas detaljno izgled ajkule). To neces resiti dok ne smanjis broj poligona na tom delu (crveno). Ovo ti je uopsteni savet - bolje radi sa manje poligona, pa posle dodaj tamo gde je "coskasto" + probleme ove vrste nikad neces rediti dodavanjem poligona. Aj probaj malo da sredis, pa stavi sliku kad smanjis broj poligona (onda moze da padne i neki savet tipa pomeri ovaj vertex itd), i stavi i sliku gde se problematican deo vidi odozgo.
Sto se tice blueprinta, retko ces naci idealne. Najbolja varijanta je ako nadjes dobre fotografije (ili ih sam uradis), ili da crteze (pretpostavljam da njih koristis) sredjujes u PS-u.

Silent Assasin
8.2.2007, 7:36
Odlican Yugo:n_klanja: i hteo sam da te pitam dali mogu da dobijem dozvolu da ga stavim na GTA-Downloads.com i Gtainside.de da bi ljudi lakse skidali a i ova 2 GTA sajta su najbolji.

PS: Kolko bi vremena uzelo da se promene tockovi svim kolima iz San Andreas-a zato sto ovi tockovi sto je Rockstar napravio cine kola ruznim ( mislim na kola napravljena od Rockstar):)

sens
2.11.2007, 0:11
E ljudi ja sam nov!!! ;]

Moze li neko da mi kaze sta sve treba da skinem kako bih moga da pocnem da pravim aute za San Andreas?!

ajde ako vam nije problem dajte i linkove gde mogu to da skinem!!!
;]
Poz svima
Vidim neko je vec pravio juga, e pa svaka mu zast za juga svidja mi se! ;]

Player feet
21.7.2008, 12:06
Moze li neko da mi objasni kako da ubacim yuga u gta sa ako je rar format?
Uspeo sam sa nekim kolima drugog formata, ovako izgledaju neka koja sam uspeo da prebacim:clover.dff, clover.txd iz dva dela. Ali Ne radi mi kad pise clover.rar tada nece.
Da li neko moze da mi posalje link za download zmodeler 2.0.6?

djolecky
24.7.2008, 23:42
Moze li neko da mi posalje linkove za programe koji mi trebaju da pocnem da pravim automobile i ako moze neko ukratko da mi objasni pomocu slika itd... Hvala puno !!!

zerocool
12.1.2009, 23:03
evo sajtova gde se mogu skinuti modovi i programi za gta

www.gtagaming.com
www.gtainside.com
www.gta-downloads.com
www.gtagarage.com
:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:

Keki
12.1.2009, 23:59
Zaboravio si www.thegtaplace.com koji takodje ima jako puno stvari.;)

La.Prestige
13.1.2009, 0:23
Njemu treba program+dff file ovi,a ne već gotova auta.

Ako hoćeš da radiš u ZModeleru, moraš skinuti s neta dimenzije i sve za željeni auto. ;)

Nemanja015
13.1.2009, 13:34
Ja sam se tek sada ukljucio u temu i treba mi mali tutorial ya ZModeler 2.0!

zerocool
13.1.2009, 18:35
ma ima jos dosta sajtova ali meni su ovi najbolji:):):)

Keki
13.1.2009, 19:40
Ako hoćeš da radiš u ZModeleru, moraš skinuti s neta dimenzije i sve za željeni auto. ;)

A sta je to konkretno sve?I gde sve to skinuti.Imam z modeler 2 i ostale programe za ubacivanje u SA,txd workshop.Da li mi treba jos nesto za pravljenje kola?

Keki
13.1.2009, 20:07
@ Nemanja015

Tutoriali za ZModeler 2 (http://www.zmodeler2.com/?mode=docs).Verovatno si vec nasao na netu ali ipak nije na odmet da se stavi link za slucaj da nekome zatreba.:ciao:

La.Prestige
13.1.2009, 21:13
A sta je to konkretno sve?I gde sve to skinuti.Imam z modeler 2 i ostale programe za ubacivanje u SA,txd workshop.Da li mi treba jos nesto za pravljenje kola?

Pa dimenzije auta.Ne možeš ti otprilike napraviti auto i da je indentičan sa onima u igri. ;)

Keki
13.1.2009, 21:34
A to.Pa to je logicno,zar ne?Ja sam razumeo da mislis na programe koji su potrebni za modelovanje.

La.Prestige
13.1.2009, 21:35
Ma ako imaš to i ZModeler, samo piči.

zerocool
25.1.2009, 22:49
treba mi pomoc da li neko zna kako da z3d file prebacim u dff
da li mozda ima neki program ili slicno :boodala::boodala::boodala::boodala:

zerocool
26.1.2009, 23:02
da li mi iko poze pomoci dajte neki tutorial ili slicno :n-cc2::n-cc2::n-cc2:

vukoja
27.1.2009, 0:32
jel moze neko da uradi juga za GTA 4 to bi bilo vrh da kroz Njujork juris jugom

La.Prestige
27.1.2009, 0:45
A što ti ne možeš?

Imaš lepo da skineš tuttorial, pa polako piči. ;)

Nađi na netu, video sam da su izašli i prvi modovi, pa ako ti se svidi možeš probati. :)

vukoja
27.1.2009, 0:47
mislio sam posto su uradili za SA mozda se moze nekako samo prebaciti u GTA4.

evanghelion
27.1.2009, 1:10
jel moze neko da uradi juga za GTA 4 to bi bilo vrh da kroz Njujork juris jugom

Bice, polako, samo da neko "provali" format modela.

La.Prestige
27.1.2009, 1:37
mislio sam posto su uradili za SA mozda se moze nekako samo prebaciti u GTA4.

Nažalost, ne može! Nemaju isti engine kola, a takođe i format.

Znaju oni koji je format, a i ti to možeš videti. To su oni već odavno snimili...

http://www.gtagaming.com/downloads

http://www.thegtaplace.com/downloads/

http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/

http://www.gtagarage.com/mods/index.php

Dakle, to su najpoznatiji sajtovi o Grand theft autu. Na njima možeš naći sve što se tiče Rockstarovih proizvoda i naravno nove modove za Gta IV. ;)

zerocool
27.1.2009, 13:20
skino sam sa neta jedan auto u z3d fajlu koji nije pravljen za GTA
preko zmodelera sam ga otvorio i izbacio u dff sad nzm kako da napravim teksture , pokuso sam preko txdworkshop i kad sam zavrsio da ga insaliram auto je skorz beo u ggmm (gta garage mod menager) a u igrici nepostoji da li moze nesto da se uradi ili da ga okacim negde pa da mi neko pomogne izgleda extra ali nepise marka auta :boxing::boxing::boxing:

zerocool
27.1.2009, 13:43
skino sam sa neta auto u z3d fajlu koji nije pravljen za gta
preko zmodelera sam ga pretvorio u dff
zatim sam pokuso da napravim texture ali nece
instaliram ga ja ali u ggmm(gta garage mod manager) bude skroz beo a u gta nepostoji
dali moze nesto da se uradi ili da mi neko pomogne da ga ja okacim negde jer auto je zaista dobar extra je

zerocool
27.1.2009, 13:44
http://img105.imageshack.us/img105/4285/cybrxtt6.jpgskino sam sa neta auto u z3d fajlu koji nije pravljen za gta
preko zmodelera sam ga pretvorio u dff
zatim sam pokuso da napravim texture ali nece
instaliram ga ja ali u ggmm(gta garage mod manager) bude skroz beo a u gta nepostoji
dali moze nesto da se uradi ili da mi neko pomogne da ga ja okacim negde jer auto je zaista dobar extra je

evanghelion
27.1.2009, 19:38
moras da ponovo stavis texture, imas uputstvo za to na sajtu z modelera, tek posle ih ubacis u txd.

@La.Prestige

Provalice Oleg sigurno, samo treba malo vise vremena

some technical background:
geometry of the cars (and probably anything else) in GTA is completely soft-skin meshes now. The whole car is a single mesh (like a player model in previouse GTA games). This mesh/skeleton is animated with bones (e.g. doors, hood, boot opening). I can't say whether it's a good choice or not, but making these systems modable will surely be harder than before.

You might have seen already on gtaforums that .wft models contain CPU (logical) and GPU (hardware) data. GPU is a pure vertices and triangle indices data - quite similar for most of games. CPU data is smaller but usually the most confusing. The "soft-skin" mesh of the car takes about 3-5% of CPU data, so it's quite simple to read and display (don't be surprised to see WFT Viewers or geometry grabbers), while the rest is the logic (95-97%) is required to bring this mesh to life. And I have to confess, it's a real #$%$# to decode. %)

zerocool
27.1.2009, 22:26
texture sam svatio ostaje mi samo jos da namestim da se vrata pomeraju kao i tockovi zna li neko kako to dajte neki tutorial

zerocool
30.1.2009, 19:39
evanghelion (http://www.sk.co.yu/forum/member.php?u=2743)gledo sam kako si pravio yuga extra je pa te pitam dali bi mogo da mi sredis ovaj auto da bude taman za gta san andreas ako mozes reci pa cu ga okaciti negde :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

vilic
31.1.2009, 17:44
Koj treba program da napravim kola i gde ga mogu naci?

evanghelion
31.1.2009, 19:28
@zerocool

proveri pm

@vilic

prelistaj temu malo

federer
13.8.2009, 14:30
Moze li neko da mi objasni kako da ubacim yuga u gta sa ako je rar format?
Uspeo sam sa nekim kolima drugog formata, ovako izgledaju neka koja sam uspeo da prebacim:clover.dff, clover.txd iz dva dela. Ali Ne radi mi kad pise clover.rar tada nece.
Da li neko moze da mi posalje link za download zmodeler 2.0.6?

Trebas da uzmes WinRAR i da extractujes i onda da stavis...
nista posebno