PDA

Prikaži potpunu verziju : Postavke antialiasinga i transparency supersamplinga u Nvidia control panelu?


kapetan_Miki
11.8.2011, 22:56
evo ovako, jučer sam skinuo novi nvidia drajver i sad bih hteo pravilno da naštimam antialiasing i transparency supersampling.

prvo što me znaima jeste koja postavka antialiasinga ima manje ima udara na preformanse u igrama, 8x csaa ili obični 8x?

dalje, čitao sam da od postavke antialiasinga zavisi i postavka transparency supersamplinga i voleo bih da znam koji transparency supersampling ide uz 4x, 8x csaa i 8x antialiasing?

nadam se da ovde ima neko dovoljno stručan da napiše pravi odgovor ;)

Belphegor
11.8.2011, 23:18
CSAA (http://developer.nvidia.com/csaa-coverage-sampling-antialiasing)

Ja ne bih forsirao AA preko kontrol panela jer neke igre koriste drugacije tehnike "crtanja" koje nisu komapatabilne sa "standardnim" AA vec koriste drugacije filtere za "omeksavanje" ivica, tako da negde ne samo sto ne bi dobio na kvalitetu vec bi i izgubio na performansama.

Belphegor
11.8.2011, 23:40
Note that this mode only works for applications that render directly to the backbuffer.
Dosta novijih igara koristi "deferred rendering" tehniku crtanja, tako da "podatke" o modelima (pozicija vertexa, normala, boje...) drze u MRT (multiple render targets) texturama koje nisu kompatabilne sa AA, a to znaci da ne crtaju direktno u "backbuffer".
Ovde pise za DX9 a mislim da je isti slucaj i za 10-11. (http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb147221%28v=vs.85%29.aspx)


No antialiasing is supported.

kapetan_Miki
11.8.2011, 23:48
CSAA (http://developer.nvidia.com/csaa-coverage-sampling-antialiasing)

Ja ne bih forsirao AA preko kontrol panela jer neke igre koriste drugacije tehnike "crtanja" koje nisu komapatabilne sa "standardnim" AA vec koriste drugacije filtere za "omeksavanje" ivica, tako da negde ne samo sto ne bi dobio na kvalitetu vec bi i izgubio na performansama.

već sam čitao taj članak, ali mi opet nije baš do kraja jasno.

jel 8x csaa manje zahtevan od običnog 8x po pitanju performansi?

i kako postaviti trasnparency supersampling u odnosu na postavke antialiasinga?


p.s. konkretno forsiram za PES 6, jer konami nema te postavke u meniju, kao npr. fifa ili nba 2k serijal.

Belphegor
12.8.2011, 0:03
Pa pise ti tamo:

Performance

CSAA performance is generally very similar to that of typical MSAA performance, given the same color/z/stencil sample count. For example, both the 8x and 16x CSAA modes (which use 4 color/z/stencil samples) perform similarly or identical to 4x MSAA.
CSAA is also extremely efficient in terms of storage, as the coverage samples require very little memory.


Probaj pa vidi.

kapetan_Miki
12.8.2011, 0:24
ma lako je probavati, ali valja to sve uštimati sa transparency supersamplingom.

jer kako sam čitao, od postavke antialiasinga ovisi koju postavku transparency supersamplinga odabrati.

Geomaster
12.8.2011, 1:51
CSAA nije toliko zahtevan kao FSAA (MSAA) koji u stvari radi supersampling. S obzirom da CSAA ne radi direktno supersampling, ne bi trebalo da zavisi transparencija od toga. Gledaj da imaš najmanji transparency supersampling sa kojim dobijaš dobre ivice "providnih" materijala, a CSAA šibni na jaču vrednost, mada gledaj da ne preteraš. Probaj pa vidi.

kapetan_Miki
12.8.2011, 17:42
ako sam ja dobro shvatio sve, 8x csaa manje opterećuje performanse od "običnog" 8x?

eh sad, buni me npr. da li više opterećuje "obični" 8x ili 16x csaa? :)