Prikaži potpunu verziju : CINEMA 4D - Kako ubrzati render?
Pozdrav svima :ciao:
Naime, počeo sam da se "petljam" oko C4D na konfiguracijama sa profila pa me zanima postoji li način da se nekako ubrza proces renderinga 3D statičnog finalnog proizvoda ili animacije, šta treba uraditi i kako treba podesiti C4D da najkvalitetnije i najbrže obavi zadatak renderovanja?
Shvatam da je ovaj program gladan radne memorije, procesorske snage kao i grafičke memorije, pa bih htio da mu zadam što više resursa da brže obavi pomenute zadatke.
Kako ovo postići?
P.S. Vidim da na forumu nema neke ozbiljnije diskusije na temu C4D i da je primat u 3D-u zauzeo 3DMax, pa me zanima da li još neko radi u C4D? Ja sam apsolutni početnik što se toga tiče, počeo sam sa jednostavnim tutorijalima i ovo me zainteresovalo za dublje istraživanje i eksperimentisanje na polju 3D radova.
poz LoneWolf, ja koristim c4d za vecinu poslova u 3d-u. Vreme rendera mozes uvek da poboljsas, naravno zavisi od tezine scene u poligonima, materijalima, svetlima, partiklima, i postefektima... Svaki put bi trebalo da tvikujes opcije u samom renderu i da ih prilagodis trenutnom zadatku...
c4d inace zauzme resursa koliko joj je potrebno da odradi render, i tu ne verujem da mozes mnogo da postignes nekim tvikovanjem windowsa, ali naravno sto vise rama i cpu-a to bolje, i naravno 64bit-ni sistem za bilo koji ozbiljniji rad...
ako ti zatreba neka pomoc oko cineme, slobodno pitaj... pomocicu koliko budem mogao...
Pa, što kaže čovek, samo lepo podesiš podešavanja rendera da bi dobio optimum što se tiče brzine.
A, vidim, imaš dosta "starih kanti". Ako na njima može da se pokrene C4D, animacije možeš da renderuješ na svima njima (ako je komplikovan i zahtevan rendering). Na primer odradiš projekat, kratak je, ima 500 frejmova ali zahteva mnogo vremena za rendering: ti uzmeš 10 mašina, prebaciš projekat na svih 10, podeliš među njima da izrenderuju broj frejmova proporcionalan njihovoj snazi i eto ti dobitka :D