PDA

Prikaži potpunu verziju : Kako i kome se žaliti, tj. tužiti?


1Stefanel1
21.4.2011, 13:51
Da uprostim pricu,kupio sam lap top,pokvario se,odneo na popravku. Drze ga vec 3ipo nedelje,serviraju mi pricu da je kod uvoznika,vec nakoliko puta,cekaju da im posalju.

E sad,ja bih cekao do sl.petka i posle bih ih prijavio nekome. Kome sve mogu da ih prijavim?Imam li nekog osnova?Ja imam samo njihovu priznanicu kad sam im predao lap.Tu se samo obavezuju da moraju posle 7 dana da mi jave sta se desava.



Hvala

JohnnyNT
21.4.2011, 13:57
Ja bh rekao da bi trebao da kontaktiraš njih (http://www.nops.org.rs).A možda i nekoj nadležnoj inspekciji, ali nisam siguran...

water wizard
21.4.2011, 14:28
tako je to..mislim da imaju rok 40 dana da reše ili zamene... i traži da ti produže garanciju za taj period

Skols
21.4.2011, 14:48
45 dana u stvari je rok..ili da ti zamene istim ili slicnim u toj ceni,ili da ti vrate pare.

Thaedass
21.4.2011, 15:12
Da uprostim pricu,kupio sam lap top,pokvario se,odneo na popravku. Drze ga vec 3ipo nedelje,serviraju mi pricu da je kod uvoznika,vec nakoliko puta,cekaju da im posalju.

E sad,ja bih cekao do sl.petka i posle bih ih prijavio nekome. Kome sve mogu da ih prijavim?Imam li nekog osnova?Ja imam samo njihovu priznanicu kad sam im predao lap.Tu se samo obavezuju da moraju posle 7 dana da mi jave sta se desava.



Hvala

3 and a half week you say,em? To je ~25 dana tj ~ 19 radnih dana,dakle imas ti jos da cekas u najgorem scenariju. Btw oni su odradili svoju obavezu,rekli su ti da je lap kod uvoznika - dakle obavesten si u pomenutom roku.

Zivkaj ih povremeno cisto da znaju da se i dalje interesujes za svoj lap,ali budi i malo tolerantan :) Stotine lapova zavrsi na reklamaciji za svaku sitnicu,a radnika bas i nema na pretek. Ovo je njihova greska,ali to je uslovljeno drugim problemima...

Komentar za naslov teme: prerano si poceo da se raspitujes kako i koga tuziti :rolleyes:

1Stefanel1
21.4.2011, 15:47
3 and a half week you say,em? To je ~25 dana tj ~ 19 radnih dana,dakle imas ti jos da cekas u najgorem scenariju. Btw oni su odradili svoju obavezu,rekli su ti da je lap kod uvoznika - dakle obavesten si u pomenutom roku.

Zivkaj ih povremeno cisto da znaju da se i dalje interesujes za svoj lap,ali budi i malo tolerantan :) Stotine lapova zavrsi na reklamaciji za svaku sitnicu,a radnika bas i nema na pretek. Ovo je njihova greska,ali to je uslovljeno drugim problemima...

Komentar za naslov teme: prerano si poceo da se raspitujes kako i koga tuziti :rolleyes:


Pa da,lap sam odneo 29.03.
Zvao sam par puta,svaki put sam bio tolerantan,to nije prob. vec necu da se svadjam sa ljudima(trosim zivce :n-cc2: ) i da im pretim ,vec na kulturan nacin se nekom pozalim da pa nek se drugi svadjaju za mene :) Advokat i pare nisu problem. Bezobrazni,neprofesionalni ljudi jesu.

Lap je poceo odjednom nenormalno da koci i posle 2-3 dana takvog rada se disk zaglavio u opt.uredjaju - hence , not a small thing.

Ne znam stvarno sta cu. Procitao sam x drugih slucajeva o slicnim problemima pa bih da ih izbegnem ako mogu.

Jednostavno mi zvuci nemoguce da za 15radnih dana + jos 5 kojih cu da cekam,ne mogu da promene 1 opt.uredjaj i da srede lap.Znam da ima jos takvih ali valjda sam neki prioritet s obzirom na cenu lapa.

Kad sam kupovao lap(koji je kostao oko 110k din) trcali su oko mene dok nisam kupio,a sad ovako... Ccc...

Freško
21.4.2011, 15:54
....Kad sam kupovao lap (koji je kostao oko 110k din)....

Ako nije tajna koji je model u pitanju?

Thaedass
21.4.2011, 16:01
^^ nemoj nista da te cudi.. Pre godinu dana sam poslao spaljenu HD4870 karticu na reklamaciju i uvozniku je trebalo vise od dva meseca da konstatuje da je kartica mrtva,da joj nema pomoci i posalje novu. A kad kazem novu mislim na karticu koja je ocigledno vec koristena bila (vrlo verovatno reparirana) i koja je stigla u nekoj neidentifikovanoj kutiji (iako je bila poslata u originalnoj ambalazi sa svim pratecim sto je stiglo uz karticu). I imao sam razloga i argumenata da se zalim i potezem pricu sa advokatima,ali nisam jer sam svestan gde zivim i kako svet kod nas funkcionise.. LM karticu sam utopio uz finansijski gubitak,ali sam ostao mirnih zivaca..

U tvom slucaju ostaje samo da cekas. Kao sto rekoh povremeno nazovi i pitaj sta se desava i dokle su stigli sa popravkom. Ako te nesto vise zanima trazi broj telefona od uvoznika (mada bi ovo trebao da imas) pa probaj da dobijes servisera koji radi tvoj lap. Ako zakonski rok bude prosao mozes da im pomerati guz'ce kako hoces :)

@Freško: preuzeto sa njegovog naloga - Dell Studio xps 1647

1Stefanel1
21.4.2011, 16:08
Dell xps studio 1647. Ja se ponadao da cu ovaj lap koristiti minumun 2-3god a ono posle 4-5meseci se pokvari. Da li sam jedan od hiljadu ili sta je,nemam pojma...




Znaci koliko je zakonski rok, 40-45dana? Obicnih :) ili radnih?




Ovo se sad informisem,ne bih da cekam zadnji momenat.
Isto kao Murinjo,razmisljam korak(utakmicu) unapred :D

water wizard
21.4.2011, 16:11
u svakom slučaju bolje što ti se pokvario dok imaš garanciju nego kad istekne :D

filipos
21.4.2011, 16:31
Znaci koliko je zakonski rok, 40-45dana? Obicnih :) ili radnih?



Mislim da su u pitanju radni dani

jozvan_Kg
21.4.2011, 16:56
45 radnih dana je zakonski rok za reklamaciju, posle toga dobijaš nov ako se ne može otkloniti kvar, što prevedeno u normalne dane je oko 2 meseca.

Spawn BG
21.4.2011, 18:25
Cimaj ti njih bar jednom nedeljno, za svaki slučaj...

Markob
4.6.2011, 18:47
ako nije tajna i ako je u skladu sa pravilima foruma mozes li da podelis sa nama ime prodavnice u kojoj si kupio lap top ? da znamo da nikada kod njih ne kupujemo, a takodje pitanje za ostale na forumu koji to znaju, zar del nema servis koji je ovlascen da njihove laptopove servisira? ja kada sam imao problema sa asusom , kimtec servis me je odusevio

ezenkiel
4.6.2011, 19:04
Markob, ja, recimo, imam užasna iskustva sa Kimtec-om, doduše u Podgorici.

Kupio sam kod njih nekoliko procesora. Poslije nekog vremena jedan je otkazao - mašina se pali, ali windows puca k'o na svadbi - ali, prosto zamijenim procesor istim modelom, mašina radi kao sat. Ovaj neispravan sam 3 puta slao na servis, stalno su ga vraćali kao ispravan. Ugradim ga, naravno, isti problem. Kad sam ga opet poslao, serviser (stariji čovjek) mi je bijesno rekao da ga nerviraju ljudi koji uporno šalju ispravne komponente na servis, kako on nema vremena, pa da nemam pojma o kompjuterima, i počeo da urla u stilu "... Vidiš da se kompjuter upalio?!?!?? Ti ćeš mene da učiš! Jesu li te učili na tom PEEEEP fakultetu da neispravan procesor ne dozvoljava računaru da se pali?!?!!?

Markob
4.6.2011, 19:08
pa verujem ti , do sada sam shvatio da neka profesionalnost kod nas ne postoji ni u jednoj firmi , nego imamo srece da nabasamo na finog coveka ili nesrece na takvog na kakvog si ti naleteo, mada ovo sa garancijom je stvarno bezobrazno, bez obzira sto postuju zakonski rok , vrlo ruzno ponasanje od strane prodavca, ja licno kada bih znao koja je to firma u zivotu ne bih kod njih kupio nista

JohnnyNT
4.6.2011, 19:09
^ Heh, dobar primer.Mogli bi sastaviti neku listu nepouzdanih servisa/prodavca ali desi se nekad da je sama firma ok, a neko od zaposlenih ustane na levu nogu tog dana i eto frke...

Nepotpisani Čitalac
4.6.2011, 19:56
Dovoljno veliki broj primera (statistički uzorak) će pomoći da se ustanove anomalije (ustajanje na levu nogu) i pravila (neposlovnost). Nema straha od toga da se neko "nepravedno optuži", osim u samom početku, dok za svaku firmu ne bude barem po tri "svedočenja". Može se uvek napraviti fino ograđivanje na početku, koje baš ovo stavlja u jasan prvi plan - dok se ne dođe do određenog broja unosa, baza je nepouzdana.

todos
5.6.2011, 13:19
Mislim da javno nije dozvoljeno da se blate pa bili oni loši prodavci ili loši serviseri. Za sve postoji nekakav rok koji mora da se poštuje i tržišna inspekcija.

Nepotpisani Čitalac
5.6.2011, 13:28
Pravna odbrana od optužbi da se neko blati je... wait for it... ISTINA.
Osim toga, ovde se izražavaju mišljenja i iskustva onoga ko postuje, niko ne kaže da se iznose neizbežne budućnosti za svakoga ko pokuša da kupi ili reklamira nešto. Zdravo je i zgodno znati šta može da se očekuje, i gde, doduše.

DavidovicN.S
5.6.2011, 16:53
Ako na forumu ne mogu da se reklamiraju preduzeca, ne mogu ni da se pljuju.

water wizard
5.6.2011, 17:56
reci to nezadovoljnom kupcu :D

Spawn BG
5.6.2011, 20:19
Ako na forumu ne mogu da se reklamiraju preduzeca, ne mogu ni da se pljuju.

Zašto "pljuju"? Neće (nadam se) niko da kaže "#$%@$#$% im $#%$#%, za****li su me", ali može da napiše "kupio sam kod ..., imao sam reklamaciju i nisam zadovoljan njihovim ponašanjem (brzinom, odnosom prema kupcu...)". Kritika je kritika, nije pljuvanje. Uostalom, moderatori bi ove #$% sigurno obrisali, a firme neka se trude da im kupci budu zadovoljni, niko ih neće "pljuvati" ako rade kako treba.

JohnnyNT
5.6.2011, 20:36
Ako na forumu ne mogu da se reklamiraju preduzeca...

Pa koliko ja znam, dozvoljeno je pomenuti ime preduzeća u postu, na primer, kupi taj miš u W&W tu je jeftiniji, ili ima ga samo tu, i slično.To nije nikakva reklama u pravom smislu te reči.Ako grešim, brisanje ovog posta će to dokazati :D

water wizard
5.6.2011, 22:59
pa i mi kad pričamo o hardweru, uvek ima kupi to i to zato i zbog toga... i to su kompanije isto

DavidovicN.S
5.6.2011, 23:49
Nije dozvoljeno bilo kakvo oglašavanje ili propagiranje – komercijalno, političko ili religiozno. Poruke koje sadrže bilo kakav vid reklame ili propagande biće obrisane.propagirati (lat. propagare)
1. širiti, rasprostirati ideje, raditi za koga ili što; obaveštavati javnost o nečemu; 2. reklamirati. www.vokabular.org 5char

JohnnyNT
6.6.2011, 9:54
Ako grešim, brisanje ovog posta će to dokazati :D

:p

5char

Highlander
6.6.2011, 11:43
Pa koliko ja znam, dozvoljeno je pomenuti ime preduzeća u postu, na primer, kupi taj miš u W&W tu je jeftiniji, ili ima ga samo tu, i slično.To nije nikakva reklama u pravom smislu te reči.Ako grešim, brisanje ovog posta će to dokazati :D
Jeste reklama i ne smeju se spominjati firme na bilo koji način, pozitivan ili negativan.

JohnnyNT
6.6.2011, 11:48
Онда је моја грешка...Али то значи фирме уопште? Гениус, КулерМастер, Близард? Не сматрам да је реклама кад неки члан са "дужим" стажом препоручи некоме да купи неку компоненту у тој и тој продавници.

Highlander
7.6.2011, 15:52
Онда је моја грешка...Али то значи фирме уопште? Гениус, КулерМастер, Близард? Не сматрам да је реклама кад неки члан са "дужим" стажом препоручи некоме да купи неку компоненту у тој и тој продавници.
Proizvođači se smeju spominjati, možeš da kažeš npr. "Genius miševi su krš", "Asusova ploča se pokazala sjajnom, bla bla, truć...", ali navođenje prodavnica nije dozvoljeno, npr. "Ta-i-ta komponenta ti je jeftinija u toj radnji" i slično.
To važi za sve članove, moderatore i administratore. ;)

JohnnyNT
7.6.2011, 16:08
U tom slučaju hvala na objašnjenju, izgleda da sam živeo u zabludi :D

Master_Touch
22.6.2011, 3:25
E moj druze, zelen si ko jabuka na grani da ti ja kazem.

Prvo, verovatno si iz Beograda?! Ako si iz Beograda kako to da nisi navikao da ocekujes da ce te neko *****ati, pogotovo ako mu pruzis i malo uslova.

Ja nisam iz Beograda ali cim sam dosao u Bg osetio sam neprijateljsku i lopovsku atmosferu na sve strane.

Naravno i mene su u pocetku za*****i za neke stvari dok se nisam naucio, sada kada sam se naucio ne moze da me niko predje!

Da se nisam naucio da budem oprezan odavno bi me za*****i na fakultetu, prodavci sa garancijama pa cam i KVAZI kontrolori u gradskom prevozu - doplatna karta i opomena nisu isto!!!

Sve u svemu Beograd je jedan grad gde se ljudi snalaze na razne nacine kako bi presli nekog naivnog i moras da ocekujes uvek i da vidis unapred buducnost sta moze da se desi, prvo najgore a posle kad krenes kuci opusti se. Ali pre nego sto uradis neku obavezu treba da budes visoko anksiozan i pitas o svemu, detaljno se informises i isteras do kraja kako bi trebalo.

E sad drugo, lap top ti se pokvario ok. Trebao si da ga odneses sa garancijom u servis koji je naveden na garanciji. Da li si to uradio?
Vidim ti si odneo kod prodavca. Nisi trebao, ili ako ce oni bas odneti u servis onda ok. Ali SERVIS mora da ti da potvrdu sa potpisom onog ko je primio lap top i pecatom servisa kada ti uzmu lap top na popravku. Isto mora da pise i model lap topa.

Da li imas potvrdu sa pecatom servisa i potpisom onog ko je primio lap top, i modelom lap topa?

Ako to imas onda nemas sta da se brines jer su duzni nakon odredjenog vremena da ti daju popravljen lap top ili isti nov (...).

Ako nemas potpis ili pecat ili cak model lap topa onda su te presli i mozes samo da se nadas.

Ako sve ono imas onda lepo prijavis inspekciji i ona sve sredi, tako sam ja uradio i istog dana su mi dali nov hardver.

Pozdrav.

A da i veliki pozdrav za JohnnyNT!!!