PDA

Prikaži potpunu verziju : [Android] Castle Siege


MG-RAY
14.3.2011, 20:36
Ovo je projekat na kom radim već neko vreme, radi se o idejnom "klonu" legendarne igre Crush the Castle, za Android platformu.

Ovo je trenutni napredak:

5Pp0Zh_c7V4
4YnGkg5z_nE

Veći deo vremena koje sam proveo radeći na ovome (nekih mesec dana) je potrošeno na sam engine, koji sam tek danas doveo da nekog praga upotrebljivosti.

Što se tehničkih detalja tiče, ovo je Android 2.1 aplikacija (razmišljao sam o downgrade-u na 1.6, no otom-potom), dok:

Grafika - OpenGL 1.0/1.1, još uvek nemam u planu podršku za 2.0, obzirom da treba da poradim na enginu pre toga. :o
Fizika - Zarad maksimalnih performansi, ovaj deo je odrađen u nativnom kodu (NDK/JNI/C++). Kompajlirao sam Box2D u C++ i napisao mini wrapper/kontroler, kao i interfejs prema Javi za njega.


Obzirom da ostaje još podosta stvari da se odradi (Nemam nikakav korisnički interfejs, fali procesiranje ulaznih podataka/input i audio), dobićete neku alpha verziju malo kasnije. Takođe sam zauzet i drugim projektima, tako da mi ne ostaje previše vremena za ovo...

Performanse su OK, pretpostavljam. Na mom HTC Desire (2.2 Froyo) dobijam ~60FPS za grafiku i 200-500FPS za fiziku (sa 150 objekata, no, nju sam ograničio na 60, podrazumeva se).

Najteži deo će mi biti artwork, jer sam antitalenat za to, tako da ću verovatno naći nekoga drugog da mi pripomogne... :D

Do daljnjeg... :qliranje:

Belphegor
14.3.2011, 21:10
:tapsh:Svaka cas' :alealeee:
Ako nije problem mogao si raditi verziju i za PC pa da mogu i ja da probam, pored ostalih ljudi koji nemaju Android.
Artwork nije toliko bitan, dobre su i čiča-gliše, samo da je funkcionalno.
Postoji li neki Android emulator za windows? Probacu malo da googlam.
Što reče moj kolega "...ko nema u vuglu ima na guglu..."

EDIT: skinuo sam SDK za Android (http://developer.android.com/sdk/index.html), izgleda da ma i emulator.

MG-RAY
14.3.2011, 21:21
:tapsh:Svaka cas' :alealeee:
Ako nije problem mogao si raditi verziju i za PC pa da mogu i ja da probam, pored ostalih ljudi koji nemaju Android.
Artwork nije toliko bitan, dobre su i čiča-gliše, samo da je funkcionalno.
Postoji li neki Android emulator za windows? Probacu malo da googlam.
Što reče moj kolega "...ko nema u vuglu ima na guglu..."

Hvala. :kreza:

Nije ni to loša ideja, ali, videću kako će proći ovo sa Androidom. Ako bude imalo uspeha, portovaću i na druge platforme.

Emulator postoji, više njih, možeš da koristiš emulator koji dolazi uz Android SDK, ali, nažalost, užasno je spor, ne mogu da izvučem više od 15fps koliko god se trudio.

Postoje i x86 emulatori i platforme za Android, ali to neće raditi sa ovim jer Google još uvek nije dodao podršku za x86. Moj nativni kod se sada kompajlira samo za ARMv5 i ARMv7 .

EDIT:
@Belphegor: Cool ;)

Mercury
14.3.2011, 23:12
:tapsh:Svaka cas' :alealeee:
Ako nije problem mogao si raditi verziju i za PC pa da mogu i ja da probam, pored ostalih ljudi koji nemaju Android.
Artwork nije toliko bitan, dobre su i čiča-gliše, samo da je funkcionalno.
Postoji li neki Android emulator za windows? Probacu malo da googlam.
Što reče moj kolega "...ko nema u vuglu ima na guglu..."

EDIT: skinuo sam SDK za Android (http://developer.android.com/sdk/index.html), izgleda da ma i emulator.

Ako radi u javi nije problem da se i napravi igra za pc, preko lwjgl i jogl-a. Ja kod sebe tako radim. Emulatori su veoma spori na windowsu, bez uredjaja je bezveze razvijati igru...

@MG-RAY - Samo napred MG-RAY, super je ovo za sad :)

Dushan
19.3.2011, 0:38
Carski, svaka čast.

MG-RAY
1.4.2011, 23:12
Hvala svima. :)

Evo ga update:

Unapred se izvinjavam zbog uzasnog kvaliteta snimka, napravicu nesto bolje kada zavrsim sa osnovnom mehanikom... :icon_scra

9GdAVrSR4_I

Mercury
3.4.2011, 13:29
Hvala svima. :)

Evo ga update:

Unapred se izvinjavam zbog uzasnog kvaliteta snimka, napravicu nesto bolje kada zavrsim sa osnovnom mehanikom... :icon_scra

9GdAVrSR4_I

Super si odradio, svaka cast. :tapsh:

Evo nekih predloga koje mozes da uzmes u obzir ( posto pravimo slicnu igru, predlozi timogu biti od koristi ) :

1. Kada se rotira katapult i kada dodje do kraja, bilo bi dobro da unistis taj kanap, bolje ce izgledati ( pogledaj peto izbacivanje na klipu).
2. Sto se tice kanapa ako koristis Distance joint za njega, probaj da napravis soft distance joint ( dodaj dampingRatio i frequencyHz u inicijalizaciju, kako bi izgledao kao da se skuplja i siri :) )
3. Napravi body-je za celi katapult kako ti nebi objekti prolazili kroz njega, osim ako to ne zelis.
4. Mozda da prepravis frikciju na ove lopte, premalo trenje imaju
5. Nadam se da ces nacrtati kanap, to mozes i preko osnovnih openGL komandi tipa:


gl.glColor4f(1f, 0f, 0f, 1f); // boja kanapa
gl.glBegin(GL_LINES);
glVertex3f(0.1f,0.1f,.0f); // pocetna tacka linije
glVertex3f(0.3f,0.3f,.0f); // krajnja tacka linije
gl.glEnd();Ovo su samo neke stvari koje mozes da uzmes u obzir, inace super ti ide, samo napred MG :)

MG-RAY
3.4.2011, 23:50
Super si odradio, svaka cast. :tapsh:

Evo nekih predloga koje mozes da uzmes u obzir ( posto pravimo slicnu igru, predlozi timogu biti od koristi ) :***

Hvala... :)

Uh, možda sam trebao da napomenem da ovo nije ni 30% onoga što još treba da se uradi... :D

Anyway...


1, 2, 4. Ovaj katapult koji imam je samo stub. Ima tu još dosta da se radi. Neću koristiti kanap u sledećoj verziji (još nisam ubacio podršku za jointe u editor, pa mi je ovo bilo najlakše za prototyping).

Koristim distance joint sa već podešenim tim parametrima.

3. Body za katapult već postoji, ali sam ubacio filter da se projektili ne bi sudarali sa njim.

5. OpenGL ES ne podržava immediate mode rendering (iako postoji načina da se to nacrta, ofc). No, kao što već spomenuh, imam fleksibilnije rešenje na umu tako da neće biti ni potrebe. :)

Hvala na sugestijama. :cool:

P.S. Kako tvoj projekat napreduje? Ne videh nijedan update skoro?

Mercury
4.4.2011, 8:52
Hvala... :)

Uh, možda sam trebao da napomenem da ovo nije ni 30% onoga što još treba da se uradi... :D

Anyway...


1, 2, 4. Ovaj katapult koji imam je samo stub. Ima tu još dosta da se radi. Neću koristiti kanap u sledećoj verziji (još nisam ubacio podršku za jointe u editor, pa mi je ovo bilo najlakše za prototyping).

Koristim distance joint sa već podešenim tim parametrima.

3. Body za katapult već postoji, ali sam ubacio filter da se projektili ne bi sudarali sa njim.

5. OpenGL ES ne podržava immediate mode rendering (iako postoji načina da se to nacrta, ofc). No, kao što već spomenuh, imam fleksibilnije rešenje na umu tako da neće biti ni potrebe. :)

Hvala na sugestijama. :cool:

P.S. Kako tvoj projekat napreduje? Ne videh nijedan update skoro?

Super. Sve sto si rekao je validno, podrzavam te. Keep up the awesome work :aplauz:

P.S. Projekat ide super, kao i kod tebe glavna mehanika gotova,camera movement( multi-touch pinch to zoom, free movement, jos radim na ovome), impact force( kao u angry birds, unistavanje objekata u odnosu na to kolika sila utice na objekat) , partikli, ucitavanje levela preko SAX xml-a, dodao da mozes vise kugli da izbacuje iz jednog bacanja(moze kolko oces ali drzacu se 3 kugle kao u orginalu, najbolje izgleda), a sada trenutno radim na dizajnu, tipovima neprijatelja, tipovima kugli... Bezveze mi da kacim video sa debug pogledom... Dok ne implementiram dizajn necu da kacim nista :) Uglavnom se ne predajem ;)

MG-RAY
4.4.2011, 10:43
Super. Sve sto si rekao je validno, podrzavam te. Keep up the awesome work :aplauz:

P.S. Projekat ide super, kao i kod tebe glavna mehanika gotova,camera movement( multi-touch pinch to zoom, free movement, jos radim na ovome), impact force( kao u angry birds, unistavanje objekata u odnosu na to kolika sila utice na objekat) , partikli, ucitavanje levela preko SAX xml-a, dodao da mozes vise kugli da izbacuje iz jednog bacanja(moze kolko oces ali drzacu se 3 kugle kao u orginalu, najbolje izgleda), a sada trenutno radim na dizajnu, tipovima neprijatelja, tipovima kugli... Bezveze mi da kacim video sa debug pogledom... Dok ne implementiram dizajn necu da kacim nista :) Uglavnom se ne predajem ;)

Svaka čast, keep it up... :)

IcaRakijica
5.4.2011, 19:08
Sviđa mi se igra, postoji li negde demo ili tako nešto? Koliko dugo radiš na igri i koliko ti je još potrebno vremena da je privedeš kraju? Interesuje me prosečno vreme potrebno jednoj osobi ili manjem timu(do 5 ljudi) da odradi ceo projekat.

MG-RAY
5.4.2011, 21:10
Hvala. Nemam demo još uvek jer igra nije u "igrivoj" fazi trenutno.

Što se vremena tiče... Krenuo sam da radim 20. Februara. Ne znam koliko tačno vremena (sati) sam utrošio jer nisam baš pratio...

Najveći deo vremena sam potrošio na engine, dok je najmanji procenat otišao na samu igru (dobar deo vremena sam radio na editoru).

Verujem da će mi trebati još minimum mesec-dva dok ne završim i ispoliram sve. Imam drugih projekata kojima moram da se posvetim tako da ovo radim u slobodno vreme.