PDA

Prikaži potpunu verziju : Moj web browser u C#


Bozidar
28.2.2011, 18:50
Pozdrav ljudi

Pocetnik sam u programerstvu i pre neki dan sam poceo da radim svoj web browser u c#.Uspeo sam da ga donekle razradim i ako je ogoljen do krajnjih granica, radi.Ima osnovne funkcije tipa back,forward,refresh i search.

Sledece sto bih voleo da uradim (ali ne znam) jeste da ubacim homepage a zatim i nesto slozenije,za sada samo homepage.

Voleo bih ako bi neko mogao da mi pojasni kako bih to mogao da uradim.

Hvala:):):)

Ivan-94
1.3.2011, 0:32
Uh kako ne volim ove web browser-e....:)
A za homepage nista nije komplikovano, samo stavi u Load event-u nesto tipa:

webBrowser.Navigate("neki sajt");

E sad ako hoces da korisnik sam namesta homepage, mozes da iskoristis settings (http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa730869(v=vs.80).aspx).

Geomaster
1.3.2011, 18:31
Pozdrav ljudi

Pocetnik sam u programerstvu i pre neki dan sam poceo da radim svoj web browser u c#.Uspeo sam da ga donekle razradim i ako je ogoljen do krajnjih granica, radi.Ima osnovne funkcije tipa back,forward,refresh i search.
Ne razumem. Pišeš web browser iako si početnik? Ima tu mnogo posla, počev od implementacije HTTP protokola, preko layout engine-a, script parsera i dobrim UI-jem, kao i optimizacija. Ako si apsolutni početnik, ne možeš da kreneš sa web browserom.

Što se tiče homepage-a, snimi u neki config fajl URL home-a, i učitaj ga kada se otvori program ili klikne na 'home' dugme.

I da, tvoj browser radi i prikazuje sajtove? Jesi li radio sâm ili po nekom tutorijalu? Malo mi je čudno da apsolutni početnik u programiranju napravi svoj funkcionalan web browser, posebno ne za nekoliko dana (pogledaj koliko je dugo razvijana Mozilla, verovatno im je trebalo nekoliko meseci samo da dobiju osnovni output iz Gecko-a).

irreal
1.3.2011, 20:35