PDA

Prikaži potpunu verziju : Šta donosi novi zakon o zaštiti potrošača?


dzambo
16.2.2011, 23:10
Dogodilo mi se to da mi je novi HDD crkao u roku od par sati. Sada kada sam javio prodavcima, prvo ce biti odnesen na servis da se utvrdi kako se pokvario (sto je ok) i onda ce dalje odluciti da li vredi popravljati ili ce mi poslati novi.
Da li po novom zakonu ja mogu da trazim novi a ne da mi popravljaju nesto sto je vec i bilo pokvareno? Ni malo se ne radujem tome da ce mi mozda popravljati HDD na kom cu smesti izmedju 1TB do 1.5TB i da posle razmisljam kako je popravljen i da li cu ikada vise videti te podatke.

player1
16.2.2011, 23:19
Ne brini, ne mogu oni da ti poprave disk. Jedino samo da utvrde kvar, sto je neophodno da bi ga dalje slali u proces reklamacije i zamene, proizvodjacu.

dzambo
16.2.2011, 23:38
Aha, to sam i ja predpostavio ali opet svasta mogu da ocekujem...
Jel ima negde nesto da se procita o ovom novom zakonu koji podrezumeva 2 god. garancije, ono za prvih 6 meseci da kupac ne treba nista da dokazuje da je pokvario robu itd ?

neko_drugi
17.2.2011, 21:02
Jel ovaj zakon ? http://www.retailserbia.com/20080313112/zakoni-i-propisi/srbija-zakon-zastita-potrosaca.html

Nisam citao, pretpostavljam da je taj.