PDA

Prikaži potpunu verziju : Blokiran račun na Moneybookersu


alexandra
12.2.2011, 20:51
Pozdrav svima!
imam problem sa mojim Moneybookers nalogom. Da ne duzim mnogo iz nekog razloga na pocetku godine blokirane su mi opcije povlacenja novca. Dobijam infomaciju da moram licno da odem u banku i da izvrsim transfer tacnije:

Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

To unlock your account, you must upload funds (https://www.moneybookers.com/app/upload.pl?selected_paytype=BWI) into your Moneybookers account via bank transfer (https://www.moneybookers.com/app/upload.pl?selected_paytype=BWI).

Odem ja sa svim tim podacima u banku (komercijalnu) i oni me gledaju belo i zacudjeno i kazu da oni ne mogu da izvrse taj transfer sa mog deviznog racuna jer ja kao privatno lice pravnom licu ne mogu da prebacim novac ukoliko nemam profakturu gde se vidi iznos i osnov uplate. Pokusala sam da im objasnim da mene Moneybookers ne duzi kao pravno lice ni za kakvu sumu vec da ja hocu da izvrsim transfer na svoj nalog sto predstavlja moj ID referentni broj oni mi opet kazu da to nije moguce jer kao account holder stoji Moneybookers ltd.

Molim vas ako je neko imao slican problem da mi pomogne makar sa informacijom sta tacno treba da kazem sluzbenicima kako bi transakcija bila moguca. Hvala unapred

Kakopedija
13.2.2011, 0:47
Ne znam Alexandra sta tacno da ti kazem u tvom slucaju...

Iz licnog iskustva, a i slusajuci iskustva drugih, provereno znam da nasim sluzbenicima u banci kada pomenes bilo koji vid online bankinga gledaju te kao da si im dosao pricati o pravljenje ajvara u Kini :D
Jadna i tuzno da su ljudi ciji je to posao, toliko neobavesteni i needukovani, ali sta da se radi.

Iskreno ja bih ti preporucio da batalis tu komercijalnu i slicno, i da lepo izvadis VISA Virtuon karticu Raiffeisen banke, koja ti stigne za oko 7 dana, platis je 200 din za godinu dana trajanja i vise nemas nikakve troskove odrzavanja i slicno.
Sa njom lagano mozes vrsiti uplate i isplate (ne slusaj te iste sluzbenike, nemaju pojma) preko moneybookersa, alertpaya i svih ostalih sistema.

Iskreno mislim da je to do komercijalne banke i do nekih njihovih praistorijskih mogucnosti itd.

To je neko moje misljenje...:ciao:

Oggy
13.2.2011, 4:30
Naravno, nijedna nasa banka nece razumeti ovakav, niti priblizno slican problem. Ja sam imao nekakav problem sa Moneybookersom, sad ne mogu da se setim sta je tacno bio problem, i obratio sam se bas Moneybookersu a ne nasoj banci. Ne mogu da se setim sta je tacno bilo, ali sam posalo neki scan racuna ili pisma koje sam ranije dobio od njih (sve u skladu sa problemom koji sam imao), i ne da su mi prihvatili reklamaciju, nego su mi povecali limit za primanje novca na nekih 20.000E.

Znaci, ne pomazem ti mnogo, ali mozda je bolje da se obratis MB-u. Pomalo je tesko njih kontaktirati , makar je tako bilo u mom slucaju, kontakt sam nasao malo lutajuci po help sekciji na njihovom sajtu.

Zasto je tebi uopste racun zatvoren to je posebno pitanje.