PDA

Prikaži potpunu verziju : Problem sa zvukom


dusan4
21.7.2006, 7:54
Prvo da kazem da sam totalni laik za te stvari , pa ako neko moze da mi pomogne jer sam izgleda nesta s****o sa zvukom .
Problem je da kad pustim mp3 ili divx ton pocne na svakih par sekundi da koci kao da ga nesta gusi , to se jos vise primeti na mp3 , a na filmu kada se ton zagusi i slika u tom trenutki malo secka , a sve mi je radilo vec godinama super pa pretpostavljam da imam sve potrebne codece .
E sad problem je mozda sto sam ja skinuo neki program preko satelitskog interneta koji izgleda ima veze sa audiom i bojim se da sam nesta izbrisao , jer uvek mi je u uglu stajao neki zvucnik za jacinu zvuka i sl. a sad mi stoji neka druga ikona ?
Kada udjem u kontrolnu tablu / zvukovi i zvucni uredjaji pise mi Realtek AC97 Audio , da li je mozda u tome problem , jos jednom napominjem da sam totalni laik pa ako je neko nesto shvatio sta sam napisao bio bih mu veoma zahvalan da mi pomogne
Unapred hvala !

.pex
29.7.2006, 13:51
Prijatelj ima isti problem, sve smo promenili : ploca, ram, vga, live, napajanje, hdd, cpu i nista (ceo comp nov sem lima), zakljucak je sledeci ili da kupi ceo komp nov ili da zovemo Moldera, posle 6-8 meseci zezanja smo odustali (kupio je laptop)

maksbi
30.7.2006, 12:18
Probaj sa oporavkom sistema na datum od pre instalacije doticnog programa.

cages
30.7.2006, 20:47
Ako ti je sad neka druga ikonica u baru verovatno si instalirao druge (pogresne) drajvere na neku foru.
Ako znas koja ti je kartica deinstaliraj postojece i instaliraj prave drajvere,mislim da je to to...

Djedai
20.10.2006, 13:02
Prijatelj ima isti problem, sve smo promenili : ploca, ram, vga, live, napajanje, hdd, cpu i nista (ceo comp nov sem lima), zakljucak je sledeci ili da kupi ceo komp nov ili da zovemo Moldera, posle 6-8 meseci zezanja smo odustali (kupio je laptop)