PDA

Prikaži potpunu verziju : Dilogus


Vulee
19.12.2010, 19:44
Serbian developer Digital Arrow Studio has started to work on a fantasy RPG on the Unigine engine (http://unigine.com/press-releases/101216-dilogus-the-winds-of-war/), Dilogus - The Winds of War.


It's a third person High Fantasy RPG action game that immerses players deep into the awe inspiring fantasy world of Dilogus, allowing them to experience it from multiple perspectives of six unique characters in both single player and co-operative multiplayer mode on Linux and Windows platforms.


Dilogus - Winds of War is based on a fictional fantasy universe, which was polished for over seven years. Being a fantasy RPG the game immerses the player into a fantasy world, allowing them to play their characters any way possible. The open world feature of the game fuels this option and makes sure the players have enough choices.
http://unigine.com/press-releases/101216-dilogus-the-winds-of-war/airship_sm.jpg

Obtainer
19.12.2010, 21:13
Obecanja obecavaju, a sta ce ispasti od njih videce se. Ipak ako bi stvarno uspeli da ovu igru odrade kako su je zamislili... pa recimo da bi se svi jednog dana pitali "Elder Scrolls (or whatever) je l' se to maze na 'leb?"

Andross
19.12.2010, 21:22
Fino jos neko se bavi game developingom kod nas :)
Izgleda sasvim profesionalno, a i Unigine mi se cini kao dobar engine (graficki izuva cipelice, ali ostalo?) trebalo bi da ispadne kako valja.

Great_Sun_Jester
19.12.2010, 22:07
http://unigine.com/press-releases/101216-dilogus-the-winds-of-war/heaven_sm.jpg

Hehehe, konacno iz bajke pa na ekrane - cardak ni na nebu ni na zemlji! :D

efil82
19.12.2010, 22:23
josh jedan projekat o kome ce se u SK za 5 godina pisati pod rubrikom "gde su,shta rade"

DeCoy
19.12.2010, 22:43
Samo mi nije jasno da li je zaista istina da su likovi koji ovo rade radili i na Crysisu, Uncharted 2 i Killzone 2 kao što Rusi navode...

dragomix
19.12.2010, 23:03
Za ovo treba mnooooooooooogo para, kojih u srbiji nema, niti ce ih biti u skorije vreme! Voleo bih da uspeju, ali za ovakvu zamisao treba dosta resursa, koje realno imaju mozda 2-3 studija u svetu!

Uros12
19.12.2010, 23:11
Samo mi nije jasno da li je zaista istina da su likovi koji ovo rade radili i na Crysisu, Uncharted 2 i Killzone 2 kao što Rusi navode...
I meni je dosta cudno bilo kad sam to procitao.Mislim da je autor teksta hteo da podigne rejting timu koji radi igru.Mada ko zna,mozda je i istina...sve u svemu po tekstu zvuci obecavajuce,videcemo.

galebns
19.12.2010, 23:12
Pa moguce da su saradjivali sa glavnim timom ili bili deo. U NS ima jedna ekipa koja je recimo radila na nedavno izaslom Red Dead Redemption. Verovatno su stvorili kredibilitet i veze pa se upustili u sopstveni projekat. Nek im je sa srecom!

FrankG.
25.12.2010, 18:20
Samo mi nije jasno da li je zaista istina da su likovi koji ovo rade radili i na Crysisu, Uncharted 2 i Killzone 2 kao što Rusi navode...

Jesu,jesu, Rusi ne lazu...:)
Pozz,

The Digital Arrow Studio

FrankG.
25.12.2010, 18:25
Za ovo treba mnooooooooooogo para, kojih u srbiji nema, niti ce ih biti u skorije vreme! Voleo bih da uspeju, ali za ovakvu zamisao treba dosta resursa, koje realno imaju mozda 2-3 studija u svetu!

Pozdravljam, pa sto se prvog dela tvog teksta tice, tu si u pravu, pare za takav projekat se ne nalaze u Srbiji ( nazalost )...a sto se drugog dela teksta tice, pa, ima ih vise od 2-3 studija, kako publishera raznih, tako i investitora...u ovom poslu su kontakti sve...;)

Evo i nesto novo od nas, bacite pogled:
Dilogus (http://www.dilogus-game.com)

The Digital Arrow Studio

DeCoy
25.12.2010, 19:27
OK, nisam mislio ništa loše, samo nisam mogao da nađem nikakve informacije o vama osim na onom sajtu za indie developere ;)

dragomix
25.12.2010, 19:37
Pozdravljam, pa sto se prvog dela tvog teksta tice, tu si u pravu, pare za takav projekat se ne nalaze u Srbiji ( nazalost )...a sto se drugog dela teksta tice, pa, ima ih vise od 2-3 studija, kako publishera raznih, tako i investitora...u ovom poslu su kontakti sve...;)

Evo i nesto novo od nas, bacite pogled:
Dilogus (http://www.dilogus-game.com)

The Digital Arrow Studio

E ovo je lepo cuti, i videti, da imamo kontakt sa pravim tvorcima neke igre! :D Ako ste je vi zamislili kao i ja, po ovom tekstu, i ako je tako odradite, svaka vam cast, kupicu 10 kopija, ako budem imao para! :D

Odgovaraces na nasa pitanja u buduce?

Andross
25.12.2010, 19:49
Koju licencu za Unigine koristite? Gledao sam cene i nije toliko skupo kolko sam mislio da ce biti (10k binary, 25k source)...

FrankG.
25.12.2010, 22:40
Koju licencu za Unigine koristite? Gledao sam cene i nije toliko skupo kolko sam mislio da ce biti (10k binary, 25k source)...

Unigine 2.1 SPP (Source per-project), sa DirectX 11 / OpenGL 4.0, Wind/Linux, unlimited support.
@ dragomix: naravno da cemo odgovarati na sva vasa pitanja, a dobrodosli ste i na nas forum...:)

nameless1
25.12.2010, 23:04
Ovo ce se pomno pratiti!:icon_stud Naravno, od mene ocekujte preorder, ako ga bude.:D

Krilce
25.12.2010, 23:06
Upravo se registrujem :). Zvuci obecavajuce, grafika je prelepa. Drzim vam palceve

Lich_king2
25.12.2010, 23:16
Zanimljivo :) Trenutno se bavim sa ostalim razvojom Steam alternative, ali kad bude gotovo racunajte da cemo vas staviti u spotlight :D. Btw, uclanite se na Desuru, tamo stvarno ima dosta ljudi koji su stvarno iskusni i znaju sta rade. Naravno sajt Scott Reismana sa kojim sam imao cast diskutovati :). Ako ste koristili ModDB i IndieDB trebalo bi da vam bude poznat.

FrankG.
25.12.2010, 23:49
Zanimljivo :) Trenutno se bavim sa ostalim razvojom Steam alternative, ali kad bude gotovo racunajte da cemo vas staviti u spotlight :D. Btw, uclanite se na Desuru, tamo stvarno ima dosta ljudi koji su stvarno iskusni i znaju sta rade. Naravno sajt Scott Reismana sa kojim sam imao cast diskutovati :). Ako ste koristili ModDB i IndieDB trebalo bi da vam bude poznat.

Pozdrav, naravno da nam ni Desura i Scott Reismanis i Ryan Anderson nisu nepoznanica...
Pozdravljamo vas projekat sa Steam-om. Radite za Valve ili potpunu alternativu?

Lich_king2
25.12.2010, 23:59
Pozdrav, naravno da nam ni Desura i Scott Reismanis i Ryan Anderson nisu nepoznanica...
Pozdravljamo vas projekat sa Steam-om. Radite za Valve ili potpunu alternativu?
Potpuna alternativa. Naime posto nam je prvi projekat ZeuAPP bio jako uspesan (alat za distribuciju open s./free softvera, odlucili smo se da uradimo slicnu aplikaciju za igre ali sa mnogo vise mogucnosti. Naravno centar su mali indie developeri ali sto da ne i ekskluzive :).

dragomix
26.12.2010, 11:37
@ dragomix: naravno da cemo odgovarati na sva vasa pitanja, a dobrodosli ste i na nas forum...:)

Ok onda imam par pitanja! :D

Kako zamisljate da bude gameplay? Znam da je josuvek rano za tako nesto, ali koja igra ce biti onako najbliza po nacinu izvodjenja Dilogus-u?

Jel planirate da ubacite voice acting, i u kojoj meri?

Vec sam se uclanio na vas forum! :D

Obtainer
26.12.2010, 13:38
@dragomix, kolega forumasu (sad i dupli kol'ko sam video:aplauz:) nece ti tako odgovarati na pitanja, evo vidi ovo sa njihovog foruma:

Questions and answers is a forum where us, the developers will put up a poll each week with 3 topics to choose from. One user can vote for one option only. At the end of each week, we will look at the results of the voting and detail the topic that received the most votes.

Please note that we will NOT provide any information and topics that we are not ready to reveal. Do not request things outside the offered three topics.

Why is this good? Because this way You have the chance to provide an insight on what you are most interested in, and this way we can gear our updates more according to common interest, while also provide you all with information on these subjects.

We will occasionally provide options to ask about the actual development team, our method of work, or even provide an option to record some special videos. This forum might provide a lot of interesting things so stay tuned and keep voting for things you want to know more about.

A quick example:

What do you want to know more about next week?
Poll options:
More information about weapons
What's up with Area of Effect (AOE) spells?
What's the favorite color of the dev team, and why?

At the end of the week, we will release an "Answer" to the chosen topic/question and provide another three subjects for our community to consider, and the votes can be cast again.

FrankG.
27.12.2010, 13:33
Za sve aktivne ( i duple ):D forumase, kao i za ostale simpatizere Dilogus projekta:

intervju sa Norbertom (http://dilogus-game.com/blog/)

BTW...hvala na velikom interesovanju, i kako obecano- probacemo da odgovorimo na svaka vasa pitanja, osim ako se ne sudaraju sa nasim ugovorima ili ne stete nasoj publikaciji ili marketingu...

Pozdrav,
The Digital Arrow Studio

Uros12
27.12.2010, 13:37
Veeeliki respect za Digital Arrow!Zelim vam sve najbolje sa ovom igrom,tj. da vam sto bolje ispadne.Naravno ako bude preorder uzimam ga.

dragomix
27.12.2010, 14:23
intervju sa Norbertom (http://dilogus-game.com/blog/)



Ok, dobio sam ovim odgovore na svoja prva pitanja, zahvaljujem! :D

Inace ideja je stvarno super, a ideja u danasnjem svetu je najbitnija, a posle i tezak rad da se ta ideja dovede do necega konkretnog! :)

Jel se ugledate na neke druge developere, tipa CD-projekt (po ovom intervju-u igra ce dosta podsecati na witcher-a), ili Bioware (po meni trenutno tvorce najboljih igara)?

FrankG.
27.12.2010, 14:37
Ok, dobio sam ovim odgovore na svoja prva pitanja, zahvaljujem! :D

Inace ideja je stvarno super, a ideja u danasnjem svetu je najbitnija, a posle i tezak rad da se ta ideja dovede do necega konkretnog! :)

Jel se ugledate na neke druge developere, tipa CD-projekt (po ovom intervju-u igra ce dosta podsecati na witcher-a), ili Bioware (po meni trenutno tvorce najboljih igara)?


Bice jedan apsolutni mix do sada nevidjenih i kultnih stvari, bice epican i jedinstven...
( teaser uskoro... ):)

The Digital Arrow Studio

Great_Sun_Jester
27.12.2010, 14:54
@Frank G.

Koliki ce biti akcenat na akciji i da li mozemo da dobijemo neki glimpse o tome kakav ce biti character development sistem? Mozda i par reci o itemima i borbi, hm?

dragomix
27.12.2010, 15:09
Bice jedan apsolutni mix do sada nevidjenih i kultnih stvari, bice epican i jedinstven...
( teaser uskoro... ):)

The Digital Arrow Studio

To sam shvatio iz intervjua, mislim vidi se da je nesto do sad nevidjeno! ;) Nema, mi iz srbije kad se dovatimo za nesto samo najbolji mozemo da budemo! :D Hvala na odgovorima, bilo bi super kad bi ovako bilo kroz ceo period razvoja igre!

FrankG.
27.12.2010, 15:37
@Frank G.

Koliki ce biti akcenat na akciji i da li mozemo da dobijemo neki glimpse o tome kakav ce biti character development sistem? Mozda i par reci o itemima i borbi, hm?

Baci pogled, mislim da ces naci sve odgovore...

Intervju (http://linuxgamingnews.org/2010/12/27/interview-with-norbert-varga-from-digital-arrow-the-dilogus-winds-of-war-developers/)

pozdrav

Marti Misterija
27.12.2010, 16:08
Otkud naziv Dilogus?

Nebitno, ali me interesuje.

Inace cini mi se da igra obecava i ado cu je odigrati.:ciao:

Great_Sun_Jester
27.12.2010, 17:45
Otkud naziv Dilogus?

Nebitno, ali me interesuje.

Inace cini mi se da igra obecava i ado cu je odigrati.:ciao:

"...The game takes place in the fantasy universe of Dilogus. Some find this name odd, but I can give a quick explanation. The name comes from the main god, Dhil’Aeghas being pronounced wrong by the inhabitants of the world, thus creating a slang name. Dhil’Aeghas is a god that supposedly ‘forged’ the world, therefore the name corresponds to him...."

Lepo kaze Frenki, mnogo koristan intervju (http://linuxgamingnews.org/2010/12/27/interview-with-norbert-varga-from-digital-arrow-the-dilogus-winds-of-war-developers/)^^

Marti Misterija
27.12.2010, 18:54
Nisam ga procitao ali odmah posle ovog posta idem da prvo to uradim.

FrankG.
7.1.2011, 23:37
Evo nesto iz prve ruke za sve vredne forumase i Dilogus (http://www.dilogus-game.com) fanove...;)

Teaser (http://www.youtube.com/watch?v=1ZLRgEI-9e0)

pozdrav,
The Digital Arrow Studio

vukodav
8.1.2011, 19:23
:love:
SRBIJO!!! OCE I MAJKO. SRBIJA NAJLEPSA BAJKO!!!
Ne mogu da verujem svojim ocima... Na kraju ce od ovoga da ispadne novi "The Witcher", a i da ne ispadne, opet cu da ga igram.
Sa srecom momci, pokazite im kakve talente imamo u Srbiji.

Marti Misterija
22.2.2011, 22:06
Ima li neceg novog po pitanju ove igre?

Koliko se (i da li se) odmaklo u kreiranju iste u poslednjih mesec ipo otkad smo dobili poslednju informaciju?

nameless1
22.2.2011, 22:15
:love:
SRBIJO!!! OCE I MAJKO. SRBIJA NAJLEPSA BAJKO!!!
Ne mogu da verujem svojim ocima... Na kraju ce od ovoga da ispadne novi "The Witcher", a i da ne ispadne, opet cu da ga igram.
Sa srecom momci, pokazite im kakve talente imamo u Srbiji.

Gaming patriotizam na delu!:D

Krilce
23.2.2011, 19:34
Ima li neceg novog po pitanju ove igre?

Koliko se (i da li se) odmaklo u kreiranju iste u poslednjih mesec ipo otkad smo dobili poslednju informaciju?

Ne brini, momci rade punom parom, a za ostalo mozes pogledati nesto na njihovom forumu :)

Marti Misterija
23.2.2011, 20:21
I gledao sam na njihovom forumu ali u zadnjih mesec dana nisu nista novo postavili, pa se zato i upitah ima li neceg novog.

Krilce
23.2.2011, 23:49
Pa ljudi rade, to znam,a to sto mi nismo bas aktivni na tom forumu je nasa greska, ne njihova :). Nema mnogo potrebe za objavljivanjem novih informacija, s obzirom da je zajednica izuzetno mala, a jos manje i posecuje forum :). Ali digital arrow radi punom parom ;)

Marti Misterija
23.2.2011, 23:53
Drago mi je zbog toga, narocito sto mi se cini da imaju potencijala da naprave nesto stvarno OK. Mozda ne odmah bas to sto su Poljaci napravili sa Witcherom, a opet zasto da ne i tako nesto dobro - ne treba biti skeptik.

nameless1
24.2.2011, 8:27
Samo da neki politicar ne umesa svoje prste i mozda ispadne nesto..:D

FrankG.
1.3.2011, 15:43
Kao prvo, zdravo svima! Kao sto je Krilce već napisao, ( inače, nam je Krilce napravio fenomenalne " tune-up " verzije naših koncept slika- malo da ga pohvalimo..:aplauz:), tim aktivno radi, i polako nam se približava produkciona faza. Sad je bitno zaokružiti konceptnu fazu, da ni jedan artist nebi lutao...

Za nekoliko sati objava novog apdejta na IndieDB, sa novim fenomenalnim slikama.

Pozdrav,

The Digital Arrow team

Andross
1.3.2011, 18:03
Do sada ste samo koncept/grafiku radili ili imate neki vid gameplay-a gotov?

Obtainer
1.3.2011, 20:36
@FrankG
S obzirom da ste detaljno razradili lore, kada možemo očekivati neke priče i informacije iz Dilogus sveta? Concept art je fantastičan ali neke priče iz samog sveta, makar se i površno dodirivale samog sveta, će biti i više nego dobrodošle. Verujem da bi neki opisi, poput onog za samo ime sveta, bili značajniji nego i sam artwork, a verovatno i jednostavniji metod držanja ljudi u iščekivanju.

FrankG.
2.3.2011, 10:42
Nas "storyline" mozete procitati na nasem blogu, ili objasnjenja o svetu u intervju-u sa Norbertom, kao sto smo vec pisali o tome u ovom "tredu".
Nazalost su tekstovi jos samo na engleskom, ali se nadam da nikome nece stvarati poseban problem...

Pozdrav!

Dilogus blog (http://dilogus-game.com/blog/)

Do sada ste samo koncept/grafiku radili ili imate neki vid gameplay-a gotov?
Svaka produkciona faza pocinje sa izradom takozvanog prototipa igre. Sledi uskoro...:)

Andross
2.3.2011, 14:33
^Znam ja dobro kako tece razvoj igre, al' s'obzirom kako je dosta nasih ljudi kretalo sa idejama, konceptima, grafikom i 0 koda morah da pitam :opanachke

Willy
2.3.2011, 17:22
Želim svu sreću momcima oko ove igre, samo se bojim da ne ispadne ko uvek kod nas što ide "mnogo hteli, mnogo započeli..."

Najbitnije je da igre uopšte i bude, pa nek bude i najgora na svetu. U Srbiji će trebati da se napravi prvo 50 loših igara da bismo stigli do prve dobre, ali samim tim Digital Arrow ima svoj značaj i smisao :)

Great_Sun_Jester
2.3.2011, 17:30
:alealeee: Go team Dilogus! :alealeee:

Nadam se da cete sem kvaliteta na polju grafike i sistema, pleniti i na polju price, npca i sveta. Godspeed, i zeljno iscekujem jos leakovanih informacija makar mi spojlovali igru^^

FrankG.
10.3.2011, 17:39
Postavili smo novi apdejt na IndieDB-u. Predstavljamo Vam muziku (http://www.indiedb.com/games/dilogus-winds-of-war/news/dilogus-the-winds-of-war-main-theme-and-about-the-score) igre Dilogus-The Winds Of War...

Obtainer
10.3.2011, 20:10
Being a developer based in Eastern Europe, we've chosen to focus on sounds from our region of the world (Old Slavic/Serbian) while considering many musical instruments from other regions too.
Slusam, slusam, slusam... zakljucak:
:eek::alealeee::n_klanja::love:

Ako ovako dobro sve ispadne... uf, cutim da Vas ne ureknem!:D

Marti Misterija
10.3.2011, 20:23
Mogu reci da mi se igra dopada i ukoliko i ostalo isprati muziku (a ne znam zasto ali ubedjen sam da hoce) bice ovo damn good game!

dragomix
11.3.2011, 20:37
Muzika je stvarno dobra, svaka cast!:n_klanja:

P.S. Igra ce biti sigurno bolja od DA2 :D

drow
12.3.2011, 1:36
Postavili smo novi apdejt na IndieDB-u. Predstavljamo Vam muziku (http://www.indiedb.com/games/dilogus-winds-of-war/news/dilogus-the-winds-of-war-main-theme-and-about-the-score) igre Dilogus-The Winds Of War...



do jaja! drzim palceve!

Krilce
27.3.2011, 13:04
Forum je ponovo u funkciji :)

FrankG.
29.3.2011, 10:44
Intervju sa Norbertom na OMG!Ubuntu-u. (http://omgubuntu.co.uk/2011/03/we-interview-norbert-varga-from-dilogus-the-winds-of-war/)
Pozdrav!

FrankG.
4.4.2011, 16:37
Evo i prvih screenshot-ova za Vas...

http://dl.dropbox.com/u/3413864/DigitalArrow/Screenshots/Screenshot03.jpg

Great_Sun_Jester
4.4.2011, 17:27
Ok izgleda malo je pomalo previse mracno za moj ukus, nadam se da ce moci brightness i gamma da se podesavaju^^

Al stavi screenshot u spojler molim te, oce kroz monitor da mi probije:D

Goldfinger
5.4.2011, 10:04
Pozdrav za developere ove igre apsolutna podrška od moje strane želim vam da vaša igra bude RPG remek djelo. Takođe vam predlažem ako vam budu potrebni beta testeri u kasnijim fazama nemojte lutati daleko samo dajte oglas na SK forumu ovdje imate dosta ljudi koji su spremni pomoći.

FrankG.
5.4.2011, 11:09
Hvala svima na podrsci, imacemo Vas u vidu kad udjemo u beta fazu!
pozdrav,
Frank

Enigma
12.4.2011, 2:18
Ne citam sve naslove pa sam tek procitao ovaj... Sve najbolje Frank i ostali. Bilo bi divno da ovo bude prica sa sretnim krajem cemu se licno nadam.

Pozdrav,
E :ciao:

FrankG.
14.4.2011, 9:56
Tyrum at Sunrise...

http://media.indiedb.com/images/games/1/7/6003/shot_2Fnl.jpg

pozdrav,
The Digital Arrow Team

FrankG.
16.6.2011, 13:25
Ako neko zeli da se pridruzi ostalim beta- testerima za InMomentum, moze to uraditi ovde:
http://www.momentum-game.com/beta/

Pozdrav!

Krilce
18.6.2011, 13:32
Da ozivim malo temu, evo jos concept arta:

http://media.indiedb.com/cache/images/games/1/7/6003/thumb_620x2000/asher2.jpg

http://media.indiedb.com/images/games/1/7/6003/asher.jpg

http://media.indiedb.com/images/games/1/7/6003/BrongMauler.jpg

http://www.indiedb.com/games/dilogus-winds-of-war/images/aeraalas-woodlands#imagebox

http://media.indiedb.com/images/games/1/7/6003/Cave_3.jpg

http://media.indiedb.com/images/games/1/7/6003/Fallen_Guardian_Village.jpg

http://www.indiedb.com/games/dilogus-winds-of-war/images/environment-underground#imagebox

Ostatak mozete pogledati na http://www.indiedb.com/games/dilogus-winds-of-war

I malo informacija o timu. Na facebook stranici smo izglasali da se prvo pojave informacije o 3D Artist-u.

André Boström – 3D Artist

André Boström is a 3D artist working on Dilogus -The Winds of War mainly, while he does lend a hand towards our other game (InMomentum). It’s his job to make sure you’re visually wowed by the environment within the game, so if you’ve enjoyed the screenshots released so far, then André is performing his job remarkably well. André has been interested in 3D design and art since he was a young lad, as when I had a chance to talk to him, he regailed me with tales of fierce competition between himself and his brother while playing old classics.

So what are some of André’s golden oldies? Blizzard Entertainment and Westwood Studios really left a mark on him as a boy, as André mentioned anything they produced was gold for him. Obviously he enjoys the strategy genre, since Warcraft, Starcraft, and the Red Alert series all fall within the jurisdiction of those two studios. Another game he mentioned was Captain Claw from Monolith Productions.

While André enjoyed these titles as a child and teen, it didn’t dawn on him until his late teen years that the games industry could be so vast and modelling could be so fun. He quickly became interested in the realm of 3D art and decided to give it a whirl. It’s not an easy path to take, but André persisted and from the beginnings of the most basic tractor model, he has progressed to the work you see in Dilogus – The Winds of War today.

I asked André if he had any teasers about what he was working on for us, and I received the cryptic reply “If I tell you, I’ll have to kill you,” with the addendum, “I’ve always wanted to say that!” While I couldn’t get our 3D artist to share any special secrets concerning what’s coming up next in the realm of Dilogus, I do have another character concept to share with you! (While new screenshots are inbound next week which will contain his work as well!)


Since work is not all fun and games as much as we would like it to be, I asked André what were some of the least favorite parts of his job. He’s a surprisingly amicable fellow and said that he enjoys all aspects of 3D art, but if he had to pick one realm that he would prefer least in the spectrum of his work, it would have to be creating a low polygon 3D model from a high polygon 3D model. He describes the process as, “translating a high detailed ‘mesh’ to a low detailed version so that the game engine can handle the 3d mesh. It’s almost like building the same 3d model twice.”

His favorite indie games include the highly atmospheric Limbo, and Crazy 8 Studios’ Cogs. He also mentioned not having played a lot of indie games despite being part of the scene, so if you have some suggestions shoot them at André in the comments.

Great_Sun_Jester
12.12.2011, 3:38
Za nedelju dana ce biti jubilarnih pola godine od kad cusmo poslednjie vesti a ni Frenkija nema da nas uveseli...pa moram da pitam - jel ziv ovaj Dilogus? Ocel biti nesto na kraju od ovoga or the dream has come to an end? :(

Krilce
12.12.2011, 14:03
Ljudi su trenutno fokusirani na InMomentum. :)

bokela
2.2.2012, 16:45
Za sada samo još jedan intervju u SK :) Ono malo konkretnih informacija o igri koje su dali u intervjuu, deluju veoma interesantno i ambiciozno! Samo je sada problem što su mi zagolicali maštu i treba sada biti strpljiv i izdžati do prve sledeće prilike kada će valjda ponuditi nešto više :)

Najbitnije je da su me već kupili! :nov_explo
Recite mi samo gde mogu da uplatim novac?

Djordje Nedic
23.2.2012, 20:35
Imate moju punu podrsku! Procitao sam intervju u sk i deluje zaista ambiciozno, kad izadje kupujem obavezno!

taXicity
27.2.2012, 6:21
Ja kasno stigoh na ovaj zur ali nema veze :) Zanima me sta im znaci ovo:

Actually, Dilogus won’t be a traditional RPG. While it will definitely have some of the elements players have come to know and love from RPGs throughout the ages, there will be a much higher emphasis on combat and action.

Da li je ovo combat Mechanic kao Kingdoms of Amalur, The Witcher 2 ili Skyrim? Samo da nije pseudo-akcija ko Dragon Age 2 :D Nije to preterano vazno, ali moze da ide na zivce. Npr, The Withcer ima uzasnu adaptaciju Aurore za ARPG ali je ipak sjajna igra! Bitno je da su svi ostali elementi na mestu :D

Ne znam ko je izdavac niti ko je investitor, ali ja bih licno iz svog dzepa dao pare da se uradi loklazacija na srpski, mislim na glasovnu glumu. Dajte tekuci racun i saljem pare odma! :D Dragan Jovanovic glavni negativac... Neprocenjivo :D

I jos jedno pitanje, da li ste imali na raspolaganju RED engine kada se razvijali koncept? Sto se mene tice, Skyrim nije nista "lepsi" od Witchera 2, a bogami ni kao igra u kompletu. Ali nije samo izgled u pitanju, engine je pravljen za RPG naslov, prilicno uspesan ako mogu da dodam. A i ne verujem da je nesto "papren" jer nisam siguran da ga ijedna druga igra koristi. Mada, mislim da je vrlo lose optimizovan, moj komp se muci s njim samo tako. Jeste mator komp, ali Skyrim ide ko po loju....

Gledamo se kad vam proradi sajt ;)

Srecno Digital Arrow team! :D

nameless1
27.2.2012, 12:58
Mada, mislim da je vrlo lose optimizovan, moj komp se muci s njim samo tako. Jeste mator komp, ali Skyrim ide ko po loju..

Ne, stvar je u tome sto je grafika u TW2 mnogo naprednija od one u Skyrimu, jer je igra radjena za novije konfiguracije, dok je Skyrim za vodecu platformu imao sest godina staru konzolu. Sasvim je normalno da je TW2 zahtevniji..

taXicity
27.2.2012, 16:15
Skyrim za vodecu platformu imao sest godina staru konzolu. Sasvim je normalno da je TW2 zahtevniji..

Ma kapiram ja to, samo sto sam primetio da video podesevanja ne prave veliku razliku u fps outputu. Isto mi radi na svakoj rezoluciji, i sa svim podesevanjima... No, nije to tema, samo bi bilo super da se ovakva jedna igra uradi u proverenom enginenu. Za Unigine sam sad prvi put cuo, nadam se da ce zavrsiti posao. Pritom ne mislim na lepu grafiki, dx11 i sve to, vec da ima mogucnost da iznese kompleksan razvoj karaktera, da ima kvalitetan inventory, borbenu mehaniku i to. Samo sam radoznao :D

Asmodeus
27.2.2012, 18:59
To sve sto si naveo je RPG mehanika, koja obicno ne zavisi puno od engine-a, vec od znanja i kreativnosti programera da razvije lep sistem razvoja lika.
Od engine-a generalno zavisi grafika (duh!), velicine mapa i kako sa njima engine izlazi na kraj, animacije, fizika, od koje zavisi kvalitet razlicitih tipova gameplay-a (tipa, hocu da ubacim letenje i jahanje zmajeva u igru, ali da to bude kvalitetno odradjeno.
Mada, kod sposobnih programera koji su spremni da napisu svoje module i plaginove za njega, cak ni engine ne mora da predstavlja preveliko ogranicenje kad su ovakve stvari u pitanju.

taXicity
29.2.2012, 18:16
To sve sto si naveo je RPG mehanika, koja obicno ne zavisi puno od engine-a, vec od znanja i kreativnosti programera da razvije lep sistem razvoja lika.

Da, ali nema smisla trositi dragocene resurse (radne sate programera, na prvom mestu) za prepravku/doradu enginea ako vec postoji resenje koje odgovora datom konceptu a koje zahteva manje posla i napora za adaptaciju.

dragomix
29.2.2012, 18:20
Da, ali nema smisla trositi dragocene resurse (radne sate programera, na prvom mestu) za prepravku/doradu enginea ako vec postoji resenje koje odgovora datom konceptu a koje zahteva manje posla i napora za adaptaciju.

Imas Unigine benchmark za DX11, mozda i najpoznatiji trenutno bas za dx11. Zove se Heaven Benchmark, pa prosudi sam dal je dovoljno dobar. Po meni idealan za neki fantaziski RPG, detalji iz benchmarka su fantasticni!

taXicity
6.3.2012, 2:44
Imas Unigine benchmark za DX11, mozda i najpoznatiji trenutno bas za dx11. Zove se Heaven Benchmark, pa prosudi sam dal je dovoljno dobar. Po meni idealan za neki fantaziski RPG, detalji iz benchmarka su fantasticni!

Ma ne to je cool, ne sumnjam da fine grafičke mogućnosti, video sam screenove. Čitao sam intervjue i lik iz Digital Arrowa je sponjiao kako su ga izabrali zbog dobrih multiplatformskih mogućnosti. Kao, radi i na Linuxu... Sve je to cool, i Linux tipovi treba da se igraju (mada svi Linuxaši koje znam mare za igre ko za izrabljivanje kineza u Šenzenu). Nisam siguran kolko je to dobar strateški potez, jer ako pucaš na pisijaše i konzolaše lakše ćeš ih pogoditi jer ih prosto ima MNOGO više. Činjenica je da fokus najbitniji za start-up kompanije, što oni definitivno jesu, sa jednom igru u toru. A razvijanje igre za toliko platformi je haos u najavi... S druge strane, moguće je da sam potpuno u krivu. :kreza:

Andross
6.3.2012, 13:30
U krivu si, ako je engine multiplatform sve sto treba da se uradi jeste da se kompajlira sors na datom operativnom sistemu.

bokela
6.3.2012, 14:15
Imas Unigine benchmark za DX11, mozda i najpoznatiji trenutno bas za dx11. Zove se Heaven Benchmark, pa prosudi sam dal je dovoljno dobar. Po meni idealan za neki fantaziski RPG, detalji iz benchmarka su fantasticni!

Delimo isto mišljenje, heaven benchmark je nešto najlepše što sam video u poslednje vreme, kako sa grafičke tako i sa dizajnerske strane. Bilo bi odlično kada bi dobili igru koja tako izgleda. Takođe odličan za neku fantazi rpg!

what
8.3.2012, 21:42
Надам се да Dilogus неће поделити судбину са игром The Broken Hourglass (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Broken_Hourglass)!

Thuzar
14.3.2012, 13:54
Ah, ova igra bi trebala da bude taj nas prvi USPESAN izlet u svet RPG-ova. Samo, ne bih da naprave neki polufabrikat, generickog fantasy settinga, vec da se ugledaju na Poljake iz CD Projekt Red pa da u igru ubace bar 50% sadrzaja nase, slovenske mitologije. O muzici necu ni da govorim, jer se podrazumeva da soundtrack MORA da odise nasom kulturom. Evo primera:

http://www.youtube.com/watch?v=y3aT31FCLvk

Ubacite ovakvu muziku dok vas lik trci poljem u kome rade kmetovi, sa sve klasjem koje se njise, negde blizu sela. Animacija njihovog neumornog rada, brisanja znoja sa cela i podizanja ruke kao znaka pozdrava vama. Sunce u zenitu, iz obliznjeg sumarka se cuje pesma slavuja. Jeste da je svet Dilogusa "navodno" postapokaliptican (sto se ne bi reklo iz ovog screena: http://media.moddb.com/images/games/1/7/6003/shot_2Fnl.jpg), ali je i Witcher isto tako prilicno mracan pa ponovo ima lokacija koje izmamljuju uzdahe, a soundtrack igre je nesto najbolje sto sam cuo (pogotovu muzika iz Vizima Trade Quarters - http://www.youtube.com/watch?v=dCk7wpk5Fys).

Znaci, Slovenska mitologija sa sve karakondzulama, drekavcima (ali nasim, dlakavim :D), babarogama, avetima, vilama i azdajama + zvuk frule i slovenskog zvuka (dvorska muzika takodje) = 50-60% sadrzaja. Resto mogu slobodno da ubacuju zapadnjacku kulturu (tu prvenstveno mislim na sistem monarhije, mada ni nase knezevine nisu lose :dedica:).

Skenderevo
14.3.2012, 14:17
^ Zato mi je Witcher medju najboljim igrama koje sam igrao...jedan deo (Murky Waters) je kao preslikano mesto u mojoj blizini, tako u igri kao da sam ga video kako je izgledalo nekada. Jos uz onu fenomenalnu muziku i lagano setanje...Sjajno.
Drzim palceve za Dliogus.

Sir Spamalot
14.3.2012, 16:47
@Thuzar

Bravo majstore, to sam i ja pomislio.
Samo Poljaci su sigurno imali veci budzet od nasih momaka, ipak sve to treba da se isfinansira.
Ipak, ne sumnjam da im nedostaje talenta i volje, i drzim im palceve!

Istog sam misljenja da treba uvesti izvornu muziku i elemente slovenske mitologije, koja ima takvog potencijala da bi osisala sve zive D&D, Tolkine, Pracete, i ostala cuda (respect).

Kada sam bio mali, BABA ( :) ) mi je pricala razne price koje su, pak, njoj pricale babe i dede.Da ne razvlacim pricu, ali mislim da bi mogao knjigu da napisem o tim pricama ciji su koreni slovenska mitologija (drekavci, vile, nekakva crna jagnjad, omaje i sto cuda).

Svaka cast na ideji!

Thuzar
14.3.2012, 17:16
@Thuzar

Bravo majstore, to sam i ja pomislio.
Samo Poljaci su sigurno imali veci budzet od nasih momaka, ipak sve to treba da se isfinansira.
Ipak, ne sumnjam da im nedostaje talenta i volje, i drzim im palceve!

Istog sam misljenja da treba uvesti izvornu muziku i elemente slovenske mitologije, koja ima takvog potencijala da bi osisala sve zive D&D, Tolkine, Pracete, i ostala cuda (respect).

Kada sam bio mali, BABA ( :) ) mi je pricala razne price koje su, pak, njoj pricale babe i dede.Da ne razvlacim pricu, ali mislim da bi mogao knjigu da napisem o tim pricama ciji su koreni slovenska mitologija (drekavci, vile, nekakva crna jagnjad, omaje i sto cuda).

Svaka cast na ideji!

Ovaj sajt - http://www.kickstarter.com/ ; moze da ucini cuda za Dilogus. Tu razvojni timovi nabavljaju kintu od donacija. Ako se svi skupimo i damo makar po jedan evro mozemo da koliko-toliko pomognemo. treba skrenuti paznju momcima iz temerina na ovaj sajt, moze da im bude od velike pomoci oko razvoja dilogusa (sto se tice finansija).

Krilce
14.3.2012, 18:57
Izgleda da je http://www.kickstarter.com/ samo za USA kompanije, tako da nista od toga. :(

Thuzar
14.3.2012, 20:07
Izgleda da je http://www.kickstarter.com/ samo za USA kompanije, tako da nista od toga. :(

Sad sam video da na glavnom sajtu imaju banner za donacije, ali samo od PayPal-a grrr :n-cc2: Kad bi dali ziro racun pa da mogu preko kartice da im posaljem neku donaciju bilo bi super... vidim da daju neke bodove za donacije, pa tako ako doniras 50$ imas 100 bodova koje mozes da zamenis za igru (kao preorder) i jos ti je ulazak u betu zagarantovan. Bodove takodje dobijas i ucestvovanjem u prepisci na njihovom forumu - http://www.digital-arrow.com/forum/viewforum.php?f=3

Vosa
30.12.2012, 1:51
Jel ima nekih vesti o ovom projektu,nadam se da jos uvek rade na njemu i da ce u skorije vreme izaci.

Exia
30.12.2012, 9:52
Ako se pogleda njihov forum kazu i dalje se radi ali nema jos nikakvih informacija kad ce se igra pojaviti...negde su spominjali do kraja 2013 ali nista zvanicno se (jos) ne zna