PDA

Prikaži potpunu verziju : Tumačenje nejasnog objašnjenja prodavca?


Master_Touch
9.11.2010, 13:51
Postovani, Zanima me kolika je garancija na ovaj proizvod : Genius iLook 320. Takodje,da li se i kako,ukoliko proizvodom nisam zadovoljna,isti moze i vratiti/zameniti. Hvala.

Odgovor
Poštovana Sonja,
garancija za ovu web kameru je 1 (jedna) godina.
Proizvode sa kojim niste zadovoljni možete da vratite ukoliko ne oštetite originalnu ambalažu, što u ovom slučaju nije moguće obzirom da je kamera hermetički upakovana i plastika je zalivena.

Srdačan pozdrav

Odgovor je nejasan. Da li je on ustvari odgovorio da posto se kamera pod garancijom ne prima sa ostecenom ambalazom a neophodno je ostetiti ambalazu pri otvaranju, garancija ne vazi? I zar nije stupio na snagu nov zakon o zastiti potrosaca da potrosac ako nije zadovoljan moze vratiti proizvod?

WhenDarknessFalls
9.11.2010, 13:58
Ne vidim sta ti nije jasno. Mozes da vratis ukoliko si se predomislila, i nisi jos uvek otvorila amblazu. Oni tebi vrate novac, i to je to. Cim otvoris, ne mozes da im vratis vise, jer realno sta oni da rade sa time? Ne mogu polovan proizvod da prodaju.

Garancija vazi u svakom slucaju (ti moras da otvoris ambalazu da bi koristila proizvod). Logicno je da ce ambalaza da bude ostecena :)

Sass Drake
9.11.2010, 14:00
Sonja je pitala da li može vratiti proizvod u zamjenu za novac ili neki drugi artikal ako nije zadovoljna istim. Ne može jer je izvađen iz ambalaže i vjerovatno korišten. Pitanje i odgovor nemaju nikakve veze sa grancijom za isti.

mciggzy
9.11.2010, 14:05
I pitanje i odgovor imaju deo i sa garancijom i sa vracanjem ako kupac nije zadovoljan.

Za garanciju je sve jasno.

U drugom slucaju nemoguce je vratiti ukoliko je artikal ispravan a kupac nije zadovoljan necim (ukoliko je specifikacija tacna).

Master_Touch
9.11.2010, 17:03
Kako kupac moze da postane nezadovoljan ako ne proba proizvod? Ako nije zadovoljan sa izgledom proizvoda onda ga nece ni uzimati. I onda cemu ovoliki odgovor kada je mogao da kaze jednostavno ne moze da se vrati, kod nas ne vazi zakon o zastiti potrosaca. Znaci treba da uzme kameru pa ako nije zadovoljna da je pokvari pa vrati...

DavidovicN.S
9.11.2010, 17:20
Napisali su ti gore, znaci ako se predomisli moze da vrati, ili ako nadje nesto bolje itd. A stavi sebe u poziciju prodavca zar bi ti dao nekome bilo sta da iskoristi za nesto za sta mu treba i onda vrati. Da to moze niko ne bi ni kupovao. Sto bi ja onda za matursko vece morao da potrosim 15000 kad bi mogo jednostavno da kupim to pa da sutra vratim i da mi vrate pare?
I nemoj da se pozivas na zakon o zastiti potrosaca ako nisi upoznat s njim, jer u njemu nigde ne stoji da mozes da vratis ono sto si kupio. I ovo sto je Sonja dobila je cisto dobra volja prodavca.

Eni
9.11.2010, 17:29
Zapravo, stoji da možeš da vratiš nešto ako nisi zadovoljan kvalitetom. Stoji i rok, tako da slobodno možeš da sačuvaš etiketu za odelo i vratiš ga posle mature ako nisi zadovoljan (npr. pocepa se samo od sebe - imaš pravo da ti vrate pare, a ako neće, inspekcija na vrata).

Master_Touch
9.11.2010, 17:29
@Nikola91

Napisali su, ako se predomislim na osnovu izgleda proizvoda mogu da vratim - nema logike. Hoces reci ako nadje ili nadjem nesto bolje po izgledu ja mogu da vratim... Nema sta ja da stavljam sebe u poziciju prodavca, zakon je zakon i mora se postovati (ne znam da li je samo ovaj zakon stupio na snagu ili jos ne). Mozda nisi znao ali odelo mozes i da iznajmis na nekoliko dana...Sta je to dobra volja prodavca sto je dobila Sonja, odgovor, nejasan?

DavidovicN.S
9.11.2010, 17:31
Zapravo, stoji da možeš da vratiš nešto ako nisi zadovoljan kvalitetom. Stoji i rok, tako da slobodno možeš da sačuvaš etiketu za odelo i vratiš ga posle mature ako nisi zadovoljan (npr. pocepa se samo od sebe - imaš pravo da ti vrate pare, a ako neće, inspekcija na vrata).
Clan? Ne prihvatam da sam pogresio dok ne vidim dokaz. :opanachke:D

Master_Touch
9.11.2010, 17:36
Clan? Ne prihvatam da sam pogresio dok ne vidim dokaz. :opanachke:D

Mozda bi bilo bolje da napises ti tvoj clan po kojem stitis prodavce i odgovoris na moj post. Mada vidim da si 91 godiste, tako da i ne moras...

DavidovicN.S
9.11.2010, 17:40
Mozda bi bilo bolje da napises ti tvoj clan za koga si se uhvatio.
Ja koliko vidim svaka tvoja tema se svodi na to kako da prevaris prodavca koji ti je dao neku garanciju. A sudeci po tvom prvom postu u ovoj temi ja ne vidim zasto bi uopste trebalo da ti prihvati taj proizvod nazad. Niti si rekao da je proizvod ostecen, niti da ne ispunjava sve sto pise na ambalazi. Ako mislis da je prodavac pokusao neku prevaru onda ga tuzi ili zovi inspekciju. I sta se svadjate svi samnom nisam mislio nista lose kad sam reko da ne treba da se pozivas na zakon.
EDIT Da '91 godiste sam, imam 19 godina sta to menja? Lepo sam te posavetovao.

Master_Touch
9.11.2010, 17:46
Ja koliko vidim svaka tvoja tema se svodi na to kako da prevaris prodavca koji ti je dao neku garanciju. A sudeci po tvom prvom postu u ovoj temi ja ne vidim zasto bi uopste trebalo da ti prihvati taj proizvod nazad. Niti si rekao da je proizvod ostecen, niti da ne ispunjava sve sto pise na ambalazi. Ako mislis da je prodavac pokusao neku prevaru onda ga tuzi ili zovi inspekciju. I sta se svadjate svi samnom nisam mislio nista lose kad sam reko da ne treba da se pozivas na zakon.
EDIT Da '91 godiste sam, imam 19 godina sta to menja? Lepo sam te posavetovao.

Nije tacno procitaj malo bolje moje postove. Rekao si: " I sta se svadjate svi samnom nisam mislio nista lose kad sam reko da ne treba da se pozivas na zakon." Napisacu samo ha-ha. Edit:Lepo si me posavetovao.

Ja postavljam ovakve postove kako bi na neki nacin ljudi naucili na mojim greskama, i da rastumacimo neke moguce situacije u kojima se kupci mogu naci i mogu biti prevareni.

Eni
9.11.2010, 17:47
Kupac ima pravo da reklamira proizvod jer nije očekivanog kvaliteta, ili da stavi prigovor na kupljenu robu koja je korištena i pokazala se kao nekvalitetna, u roku šest meseci od dana kupovine, pozivajući se na Član 34 zakona o zaštiti potrošača, ako je sačuvan fiskalni račun.

Ukoliko ovlašćeno lice prihvati prigovor (što mora da odluči odmah ili u roku od osam dana od dana reklamacije, Član 35.), mora da učini jednu od tri stvari:

1) zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili

2) vraćanje iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili

3) otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Ovo nema veze sa vraćanjem neotvorenog proizvoda u roku sedam dana od datuma kupovine uz fiskalni račun. Naravno, druga je stvar da li će ovlašćeno lice (i u slučaju potrebe, inspekcija koja je glavni sudija ako dođe do neslaganja ili problema sa prodavcima) prihvatiti vaš stav da proizvod nije obećanog/garantovanog kvaliteta.

DavidovicN.S
9.11.2010, 18:05
proizvod nije obećanog/garantovanog kvaliteta.
E to je kljucni deo celog ovog zakona kad se posmatra ovaj slucaj.
Bas zbog toga se i izdaje garancija da bi kupac mogao da bude obestecen ako proizvod nije kvalitetan bar onoliko koliko prodavac ili proizvodjac tvrdi. Case closed. A da je u prvom postu Master Touch rekao da je proizvod bio polomljen i da mu je tako prodat, da na ambalazi pise 800x600 a ustvari je 640x480, ili da je poceo da se sam od sebe raspada na sastavne delove onda bi mogao da se pozove na ovaj clan.

@ Master Touch: U svakom slucaju niko ti nije dao pogresan savet. Ako kamera nije kvalitetna kako je ocekivano onda moze da se zove inspekcija, ali ako se Sonji vise ne svidja boja, ili dizajn ili bilo sta drugo sto nema veze s obecanim kvalitetom onda mora da se pomiri sa situacijom. I cemu tolika agresivnost covece? pa nisam mislio nista lose.

Master_Touch
9.11.2010, 18:10
E to je kljucni deo celog ovog zakona kad se posmatra ovaj slucaj.
Bas zbog toga se i izdaje garancija da bi kupac mogao da bude obestecen ako proizvod nije kvalitetan bar onoliko koliko prodavac ili proizvodjac tvrdi. Case closed. A da je u prvom postu Master Touch rekao da je proizvod bio polomljen i da mu je tako prodat, da na ambalazi pise 800x600 a ustvari je 640x480, ili da je poceo da se sam od sebe raspada na sastavne delove onda bi mogao da se pozove na ovaj clan.

@ Master Touch: U svakom slucaju niko ti nije dao pogresan savet. Ako kamera nije kvalitetna kako je ocekivano onda moze da se zove inspekcija, ali ako se Sonji vise ne svidja boja, ili dizajn ili bilo sta drugo sto nema veze s obecanim kvalitetom onda mora da se pomiri sa situacijom. I cemu tolika agresivnost covece? pa nisam mislio nista lose.

Necu da se ponavljam. Procitaj malo bolje pa kad porastes mozda shvatis.

DeCoy
9.11.2010, 18:23
Ma pusti, to ovi sa elitističkih fakulteta :kreza:

Šta skačeš odmah, lepo ti je čovek napisao i objasnio. Raspakovan proizvod (posebno ako je u ambalaži koja se otvaranjem uništava) možeš da vratiš samo ako nije ispravan ili ako se specifikacije proizvoda ne slažu sa onima navedenim u deklaraciji. Ne možeš da otvoriš kameru i da je posle toga vratiš i tražiš pare nazad uz izgovor da ti narušava feng šui u sobi :rolleyes:

Uostalom nigde nisi naveo zašto Sonja nije zadovoljna sa proizvodom...

I prodavac mora da se osigura od potencijalnih prevara, da ne bi dolazili u situaciju da neko "pozajmi" kameru na dan-dva dok se ispriča preko skajpa sa babom iz Austrije.

DavidovicN.S
9.11.2010, 18:28
Svaki svoj post si editovao par puta, sto je dovelo do toga da moji odgovori ispadnu glupi i nepotrebni. Zato se iz kulture ispod promene napise razlog, a ne da ja ispadam budala ovde. Da nisi menjao svoje postove posle mojih odgovora videli bi svi da sam bio u pravu. I to sto si stariji od mene samo znaci da treba da se pokrijes usima i pravac nazad u skolu.

Master_Touch
9.11.2010, 18:49
@DeCoy
Da, ali pazi odgovor: "Proizvode sa kojim niste zadovoljni možete da vratite ukoliko ne oštetite originalnu ambalažu, što u ovom slučaju nije moguće obzirom da je kamera hermetički upakovana i plastika je zalivena."

Znaci ako nije zadovoljna proizvodom ona ne moze da vrati a nezadovoljna moze biti samo ako otvori i proba. Nezadovoljna u smislu megapixela, kvaliteta slike,...Jednostavno proizvod nije ispunio ocekivanja. Svakako ne ako je u pitanju dizajn jer ako je samo to onda ga ne bi uopste ni kupovao. Ako su stvarno mislili na dizajn onda je ovo uvreda za inteligenciju...To je isto kao kada korisnik sa problemom pozove tehnicku podrsku a ona ga pita je l' ste upalili racunar... Ne poznajem Sonju nego je u pitanju veoma cenjen sajt za prodaju racunara i opreme pa sam se prilicno iznenadio odgovorom, ne znam da li smem da navodim ime sajta gde se nalazi originalni tekst?

DeCoy
9.11.2010, 18:58
Mešaš babe i žabe. Kakav sad računar? Pa i za računar je pitanje da li bi ti neko vratio pare kad mu dođeš i kažeš: "E ja sam mislio da ću na ovome Crysis da teram na max", a uzeo si kompjuter od 20k dinara bez monitora. Osim toga, računar nije zapakovan u bespovratnu ambalažu, pa i nekako može posle vraćanja da se uval... proda drugome. Kako ćeš nekome posle da prodaš kamericu sa razvaljenom plastičnom kutijom, samo zato što neko tamo nije pročitao na kutiji koliko ima megapiksela?

Slažem se, formulacija rečenice je malo rogobatna, ali su potpuno u pravu. I ja sam kupovao džojped koji je isto tako bio upakovan, pa kad sam ga otvorio i probao skontao sam da ima prekid u kablu. Sutradan sam ga vratio i bez pogovora su mi dali drugi. Šta misliš da li bi mi iko normalan vratio novac da sam došao i rekao da mi ne sviđa osećaj pečurkica pod prstima.

Nutsbre@ker
9.11.2010, 19:25
@Master Touch
Sonja ne mo\e da vrati proizvod (kameru) samo zbog toga što nije zadovoljna kvalitetom slike. Ako su na ambalaži jasno navedene tehničke karakteristike kamere, i ako ih ona ispunjava, onda nema osnova da se žali. Jedino ako ima jasnih distorzija, smetnji, ili nečeg sličnog na slici što može biti uslovljeno nekom nepravilnošću, ili kvarom u samom uređaju. Ali ne može da promeni kameru samo zbog toga što se njoj subjektivno ne dopada izgled slike. Uostalom i za očekivati je da sočivo od lupam 0,3 MP je lošijeg kvaliteta od onoga od 2MP. Uostalom mogla je da prilikom kupovine povede nekoga ko se razume u ovakve stvari, a ne da kupuje sama.

doctor
9.11.2010, 21:54
Ja mislim da su ovi pod "ambalaža" možda mislili na plastiku same kamerice :icon_scra

Nutsbre@ker
9.11.2010, 23:18
@ doctore ne verujem. Pod ambalažom se verovatno podrazumeva samo pakovanje u kojem dolazi kamera, a ne kućište u kojem dolazi elektronika u kameri :kreza:. Kada je garancija u pitanju tj. ako postoji kvar uređaj se može doneti bez ambalaže, jer ipak posle popravke sam urešaj se vraća korisniku na dalje korišćenje, ali ako korisnik želi nazad novac (mada se ovo ne prihvata za sve proizvode) proizvod mora biti vraćen u originalnom neoštećenom pakovanju, jer će prodavac sigurno posle vratiti nazad u prodaju, a niko ga neće hteti bez originalnog pakovanja.

DragonSlayer
10.11.2010, 9:46
Sada će sve da pakuju hermetički ...

doctor
10.11.2010, 14:09
@ doctore ne verujem. Pod ambalažom se verovatno podrazumeva samo pakovanje u kojem dolazi kamera, a ne kućište u kojem dolazi elektronika u kameri :kreza:. Kada je garancija u pitanju tj. ako postoji kvar uređaj se može doneti bez ambalaže, jer ipak posle popravke sam urešaj se vraća korisniku na dalje korišćenje, ali ako korisnik želi nazad novac (mada se ovo ne prihvata za sve proizvode) proizvod mora biti vraćen u originalnom neoštećenom pakovanju, jer će prodavac sigurno posle vratiti nazad u prodaju, a niko ga neće hteti bez originalnog pakovanja.

Čudi me da je "hermetički upakovana i zalivena" :)
Kako onda da ne ošteti ambalažu (kao što stoji u "pismu")?
Strange :D

EDIT: Au prevideo sam ovo, tj. loše sam razumeo:Proizvode sa kojim niste zadovoljni možete da vratite ukoliko ne oštetite originalnu ambalažu, što u ovom slučaju nije moguće obzirom da je kamera hermetički upakovana i plastika je zalivena.

Znači neće moći da je reklamira ako nije zadovoljna istom :)

DeCoy
10.11.2010, 17:53
Nema nikakvih rupa, sve je jasno rečeno. Kamera se nalazi u hermetički zatvorenoj kutiji i ne može se vratiti po otvaranju iste, osim ako nije u pitanju neki problem koji podleže garanciji (neispravnost, specifikacije ne odgovaraju deklaraciji...).

Pored toga što kupce treba zaštititi od nesavesnih prodavaca, isto tako i prodavce treba zaštititi od nesavesnih kupaca.

Nutsbre@ker
10.11.2010, 18:06
@Master O kakvim rupama pričaš, jednostavno kamera ne može da se zameni, to što se njoj ne dopada slika nije problem proizvođača.Originalna ambalaža je oštećena i tu je kraj.

Master_Touch
10.11.2010, 18:09
Originalna ambalaža je oštećena i tu je kraj.

E vidis to je problem.

Nutsbre@ker
10.11.2010, 18:24
Master ovo prepucavanje iskreno počinje da zamara. Taj vid pakovanja (clamshel packaging) se pravi iz nekoliko razloga, jedan je da bi proizvod bio jasno vidljiv, a drugi je da bi se sprečile ovakve malverzacije, (ne dopada ti se vizuelno kako to izgleda pa bi ti to da zameniš proizvod) i onda prodavac ostaje sa polovnim proizvodom, jer proizvod čim napusti radnju gde je kupljen smatra se polovnim i ne može da ima punu cenu kao nov.
Osim toga ti uporno kriviš prodavca, ne pakuje to prodavac već proizvođač.

Master_Touch
11.11.2010, 0:29
Jasno.

LoneWolf
11.11.2010, 14:21
@Master Touch
Sonja je trebala da se raspita o garanciji prije kupovine i da kaže prodavcu "Hoćete li molim vas ukopčati jednu ovakvu kameru u jedan od vaših računara da vidim kako radi - ako bude radila OK kupiću je, a ako ne budem zadovoljna ostavite je tu za testing services da bi budući kupci mogli pogledati (ne)kvalitet?"

Kad god sam kupovao nešto tražio sam ukoliko su to uslovi dozvoljavali, da mi se na licu mjesta pokaže/prikopča/ubode u moj kompjuter/laptop navedena komponenta ili da se testira kod njih u shopu, bilo kojem.

Ljudi su mi u 90% slučajeva izlazili u susret, pogotovo ako planiram da potrošim "velike pare" kod njih.

Sad, za tu kameru ne vjerujem da je skuplja od 20 eura i ne vidim razlog reklamiranja ovakve sitnice ako stvarno ne postoji kvar.

Ako je pokvarena, imaš pravo na zamjenu.
Ako ti se "ne sviđa što su ukrasne pruge žute a na slici su bile crvene", to ipak nije dovoljan razlog za reklamaciju na ovim prostorima još uvijek.

Pick-up and return garancija i korištenje proizvoda uz vraćanje nakon 15-20 dana je moguće u SAD i zemljama zapadne Evrope a kod nas - jok.

Čak i tamo je takav vid povrata robe/novca moguć SAMO u slučaju da roba nije oštećena i da radi onako kako je radila trenutku kupovine.

Ambalažu niko ne spominje a sem toga, šta očekuješ - da ti neko kamericu koja ne vrijedi ni 20 evra spakuje u ambalažu koju ne moraš sjeći makazama?
U tome je "kvaka" cijele priče, kao i sa stavljanjem garancijskih naljepnica na kućišta novih kompjutera, da ne bi došlo do priče "Rođak iz Kosjerića je nešto čačk'o po kompjuteru pa sam izgubio/la garanciju".

todos
13.11.2010, 17:22
Cini mi se da ti proizvodi nisu bas 100% zapakovani u plasticnu kutiju, a da ona ne moze da se otvori bez razvaljivanja iste. Trebalo bi da postoji nekakav kartoncic koji se izvuce pa se posle toga ova kutija otvori. Ona bi trebala da bude povezana sa nekim malim udubljenjem koje se pazljivo otkopca.

LoneWolf
14.11.2010, 3:03
Cini mi se da ti proizvodi nisu bas 100% zapakovani u plasticnu kutiju, a da ona ne moze da se otvori bez razvaljivanja iste. Trebalo bi da postoji nekakav kartoncic koji se izvuce pa se posle toga ova kutija otvori. Ona bi trebala da bude povezana sa nekim malim udubljenjem koje se pazljivo otkopca.

To je livena plastika često iz jednog ili dva slivena komada koji nemaju spojeve ni dijelove koji se mogu otkopčati jer u tome je "kvaka" : plastika je providna tako da vidiš šta kupuješ ali ne znaš kakvo si smeće pazario dok ne probaš kod njih u shopu prije kupovine ili se "opekneš" kad već kupiš robu, otvoriš ambalažu i - bude kasno, jer te sa otvorenom razvaljenom plastičnom ambalažom kineske kamerice koja ne vrijedi ni 20 evra (primjer postavljača teme, prim. aut.) ni Zakon o zaštiti potrošača ne štiti, pogotovo ako ti roba nije pokvarena nego izjaviš da ti se "ne sviđa".

Zato uvijek keš u ruke a pamet u glavu pa polako ;)

JohnnyNT
14.11.2010, 9:18
Ako ti se "ne sviđa što su ukrasne pruge žute a na slici su bile crvene", to ipak nije dovoljan razlog za reklamaciju na ovim prostorima još uvijek.

Pick-up and return garancija i korištenje proizvoda uz vraćanje nakon 15-20 dana je moguće u SAD i zemljama zapadne Evrope a kod nas - jok.

Možda je i bolje tako.Evo ja bih prvi zloupotrebio ovo i svakih 20 dana menjao grafičku :D

LoneWolf
14.11.2010, 14:43
Cheater :D

water wizard
14.11.2010, 15:42
ondaq neću više da kupujem ništa u takvoj ambalažu

NjegovaWisost
14.11.2010, 16:41
Pick-up and return garancija i korištenje proizvoda uz vraćanje nakon 15-20 dana je moguće u SAD i zemljama zapadne Evrope a kod nas - jok.

Imaš tako kod nas Toshibu. Zatim, ne može ni tamo da se zloupotrebljava ta opcija. Dalje, nije sve to tako kao što čitate u reklamama.

Niti će ikad biti. Shvatanje ti je kao ranije što su govorili - u zapadnoj Evropi ti daju telefon za 1 evro samo da si njihov :D

Baš sam skoro listao francuski građanski zakonik Code civil...

LoneWolf
14.11.2010, 20:01
Imaš tako kod nas Toshibu.

Bila je tema ovdje na forumu o Toshibi baš o tim pick-up and return garancijama i nije se baš proslavila "srbijanska varijanta" te garancije, ne znam ko je koga za**bao al' izgleda da su ipak mušterije i kupci opet izvukli deblji kraj...

mciggzy
14.11.2010, 20:05
Jebga sad, pa ni meni se pljeska nije svidela na milion mesta, sta treba, da me zakon stiti? :)

LoneWolf
14.11.2010, 20:18
Ako si je povratio i otrovao stomak zakon te može zaštititi, poslati "pljeskavičarima" inspekciju i zatvoriti im lokal, sa hranom je to ipak malo rigoroznije nego s tehnikom.

DavidovicN.S
14.11.2010, 22:09
Ljudi, koliko puta vam se desilo da u prodavnici kompjuterske opreme kupite nesto cemu na kutiji stoji lazno predstavljanje proizvoda. Mozda se i desilo nekome, ali ja bar mislim da je to retko. Nijedna prodavnica koja drzi do svog ugleda nece da dozvoli to. Moze da udari bezobrazno visoke cene, da ima samo crap proizvode u ponudi, ali nikad nece da rizikuje da bude tuzena zbog zbog neke banalnosti kao sto je web kamera.

Znaci vracanje proizvoda po zakonu, koji ste verujem svi procitali jer se vec pominjao u ovoj temi, cak su i linkovi ostavljani, moze da se uradi samo ako proizvod nije obecanog kvaliteta, a kvarovi i ostali nedostaci podlezu garanciji, i prodavac ce sigurno da zameni proizvod ili da vam vrati pare. U ovom slucaju prodavac se ponudio da primi proizvod nazad cak i bez razloga i da vrati novac, ali uz uslov da pakovanje nije osteceno, znaci to je plus za prodavca, ne minus.
Sad nemam pojma ko je prodavac, ali Sonja je bar dobila odgovor. Od vecine drugih prodavaca ne bi dobila ni to, nazalost.

OP je i priznao da ne poznaje Sonju vec da je nasao na internetu taj slucaj i sad hoce da ispravlja krive drine. Verovatno je mislio da ce sad svi na forumu da skoce i da mu klicu kao spasiocu jadnih i nesrecnih kupaca u Srbiji.

Nutsbre@ker
14.11.2010, 22:42
Ja mislim, da po zakonu to ne sme da se radi, tačnije na kutiji mora biti jasno navedeno od čega se sastoji proizvod i u slučaju tehničke robe, njihove tehničke karakteristike. Osim one rumunske robe koja se prodaje iz gepeka automobila na pijaci.

todos
15.11.2010, 0:25
Ja mislim, da po zakonu to ne sme da se radi, tačnije na kutiji mora biti jasno navedeno od čega se sastoji proizvod i u slučaju tehničke robe, njihove tehničke karakteristike. Osim one rumunske robe koja se prodaje iz gepeka automobila na pijaci.
To nije roba iz Rumunije, to je roba iz EU!:D

Nutsbre@ker
15.11.2010, 0:36
Pardon roba E.U. koja se pravi i sklapa u Rumuniji. :kreza: