Great_Sun_Jester
14.8.2010, 5:07
Fallout, Baldur's Gate, Elder Scrolls: Oblivion, Arcanum, KOTOR, Mass Effect, Alpha Protocol...sve ove igre su pripadnici zanra rpg igara koji je veoma drag velikom delu igracke populacije. Neke obozavamo i igramo po deset i vise puta, dok neke ne bismo prineli drajvu (virtuelnom ili fizickom) ni nazubljenim stapom sa razdaljine od tri metra...ali pored tih igara koje su nam (vecinom) dobro poznate postoji i druga strana novcica, predeo u kome se sredingerova macka cesto i omaci, sivilo u kome obitavaju svi oni rpgovi koji nikad nisu ugledali svetlost dana niti otisli dalje od design documenta (a mozda su trebali).
Veliki deo njih nije stigao dalje od neke nedefinisane i neobjavljene alfe ali ima i onih koji su otkazani u poznim fazama razvoja, sto zbog finansijskih poteskoca programerskog tima, sto zbog problema sa distributerima (u pozamasnom broju slucajeva)...Ali i pored toga sto je njihova sudbina zapecacena i sto se njihovim karakteristikama i mogucim manifestacijama mozemo samo da nagadjamo verujem da i oni zavredjuju paznju i "pomen", jer su neretko nekim svojim detaljem ili idejama vezanim za pricu i svet u kome se desavaju pobrali simpatije i uzburkali nikad site avanturisticke duhove igracai. Ova tema je posvecena njima.
Stormbringer: Elric of Melniboné
http://i38.tinypic.com/2zxwj8h.jpg
"Stormbringer: Elric of Melniboné" je rpg koji je bio najavljen negde pocetkom 2000 a i bio predstavljen u SK rubrici Bonus Level u broju 4/2000. Razvijala ga je ruska programerska kuca Snowball Interactive a kao posebni plus navodjena je informacija da autor prica o Elriku od Melnibona, Majkl Murkok hiimself, ucestvuje u razvoju igre.
Igrac bi preuzeo ulogu said Elrika, tragicnog anti-heroja i jednog od najpoznatijih lica sword&sorcery podzanra fantastike i mozda najuspelijeg Murkokovog lika pored Una Persone (jedna od protagonistkinja romana iz serijala "Dancers at the end of Time") i Jerry Corneliusa ("The Lives and Times of Jerry Cornelius"). On predstavlja olicenje ljudske potrage za smislom i filozofijom postojanja, spreman da se upusti u najopasnije avanture ne bi li doznao da li svrha i razlog za egzistenciju uopste postoje ili je sve uzaludno i besmisleno. Igra bi pratila njegove dogodovstine iz hronoloski prvog romana u kome se Elrik pojavljuje - "The Dreaming City" - i bila bi bazirana na njegovim avanturama u samoj kraljevini Melnibon i mnogim lokacijama sirom Mladih Kraljevstava ljudi - the Young Kingdoms (na koji nacin, ne zna se, mada su snowbolovci nekoliko puta pomenuli da "stavljaju veliki akcenat na istrazivanje" tako da se sumnjalo na neku Fallout/Baldur varijantu).
Bili bi u mogucnosti da prozivimo Elrikov napad na prestoni grad Melnibona - Imrryr the Beautiful - u pokusaju da povrati vlast i spase voljenu Cymorill, pronadje demonsko secivo Stormbringer koje ce zauvek promeniti i odrediti Elrikovu sudbinu i u nekoliko navrata se sukobi sa svojim antipodom olicenom u rodjaku Yrkoonu...Sam Elrik je zavistan od svog maca Stormbringera koji mu daje snagu koju mu je priroda uskratila (Elrik je albino), prenoseci mu deo zivotne energije koju konzumira iz dusa palih protivnika ka kojima mac gaji neutazivu glad; to ga je neretko dovelo u situaciju da u kovitlacu borbe njegovom rukom, koju je mac vodio, stradaju nevini i njemu bliske i drage osobe (hence the nadimci Woman Slayer i Kin Slayer po kojima je poznat u game svetu). Vladari Melnibona su u dalekoj proslosti sklopili uzasne paktove sa najrazlicitijim bogovima i bicima haosa za koji je njegova vrsta prirodno opredeljena, i Elrik kao pripadnik kraljevske porodice moze da ih prizove i osloni se na njihovu pomoc kad god to prlike zahtevaju, mada i bogovi zbog svojih pobuda i hirova znaju nekad da namerno "zakazu" i ostave Elrika u neobranom grozdju. Za vreme njegove vladavine kao 428 i poslednjeg Imperatora Melnibona, njegov narod dozivljava klimax vekovne dekadencije i vecina stanovnistva se prepusta raznoraznim perverznim zadovoljstvima u drogama indukovanim vestackim snovima, povlaceci se u sve dublju izolaciju i popustajuci pred expanzijom covecanstva. Rezigniran ovakvim razvojem dogadjaja i rastrzan emocijama Elrik napusta svoju domovinu i odlazi da pronadje odgovore na pitanja koja ga muce.
Upravo su ti moralni izbori pred koje je Elrik stavljan, balansiranje izmedju sila Haosa i Reda, razna filozofska pitanja i Elrikov odnos sa njegovim polusvesnim macem Stormbringerom trebale da budu centralni deo interakcije sa npcovima i srz radnje u questovima.
Izvodjenje je trebalo da bude hibridno, rpg sa elementima point and click avanture; po najavama je to zvucalo srodno onome sto smo videli u falloutu/sanitariumu i igra je trebala da ima svoj jedinstven character advancment sistem (ne preterano komplikovan) i borbu koja bi vrlo verovatno bila potezna (gde god se pominje naglasavana je rec "takticki").
Stormbringer je otkazan u potpunosti negde na leto 2006 zbog nemogucnosti da se pronadje odgovarajuci distributer za igru i cela prica pada u vodu (iako je igra vrlo verovatno bila vec dobrim delom zavrsena)...
Svega nekoliko skrinshotova je pusteno u javnost da nam da nekakav utisak o tome kako bi igra mogla da izgleda na kraju...Prava steta jer verujem da bi u pitanju bil pristojna igra dostojana RPG klasika (:
p.s.- feel free da dodate svojeomiljene rpge ili rpge od kojih ste mnogo ocekivali ali se oni nikad nisu desili; to je cela ideja ove teme, da se na jednom mestu sakupe izgubljene nade rpg zanra^^
Veliki deo njih nije stigao dalje od neke nedefinisane i neobjavljene alfe ali ima i onih koji su otkazani u poznim fazama razvoja, sto zbog finansijskih poteskoca programerskog tima, sto zbog problema sa distributerima (u pozamasnom broju slucajeva)...Ali i pored toga sto je njihova sudbina zapecacena i sto se njihovim karakteristikama i mogucim manifestacijama mozemo samo da nagadjamo verujem da i oni zavredjuju paznju i "pomen", jer su neretko nekim svojim detaljem ili idejama vezanim za pricu i svet u kome se desavaju pobrali simpatije i uzburkali nikad site avanturisticke duhove igracai. Ova tema je posvecena njima.
Stormbringer: Elric of Melniboné
http://i38.tinypic.com/2zxwj8h.jpg
"Stormbringer: Elric of Melniboné" je rpg koji je bio najavljen negde pocetkom 2000 a i bio predstavljen u SK rubrici Bonus Level u broju 4/2000. Razvijala ga je ruska programerska kuca Snowball Interactive a kao posebni plus navodjena je informacija da autor prica o Elriku od Melnibona, Majkl Murkok hiimself, ucestvuje u razvoju igre.
Igrac bi preuzeo ulogu said Elrika, tragicnog anti-heroja i jednog od najpoznatijih lica sword&sorcery podzanra fantastike i mozda najuspelijeg Murkokovog lika pored Una Persone (jedna od protagonistkinja romana iz serijala "Dancers at the end of Time") i Jerry Corneliusa ("The Lives and Times of Jerry Cornelius"). On predstavlja olicenje ljudske potrage za smislom i filozofijom postojanja, spreman da se upusti u najopasnije avanture ne bi li doznao da li svrha i razlog za egzistenciju uopste postoje ili je sve uzaludno i besmisleno. Igra bi pratila njegove dogodovstine iz hronoloski prvog romana u kome se Elrik pojavljuje - "The Dreaming City" - i bila bi bazirana na njegovim avanturama u samoj kraljevini Melnibon i mnogim lokacijama sirom Mladih Kraljevstava ljudi - the Young Kingdoms (na koji nacin, ne zna se, mada su snowbolovci nekoliko puta pomenuli da "stavljaju veliki akcenat na istrazivanje" tako da se sumnjalo na neku Fallout/Baldur varijantu).
Bili bi u mogucnosti da prozivimo Elrikov napad na prestoni grad Melnibona - Imrryr the Beautiful - u pokusaju da povrati vlast i spase voljenu Cymorill, pronadje demonsko secivo Stormbringer koje ce zauvek promeniti i odrediti Elrikovu sudbinu i u nekoliko navrata se sukobi sa svojim antipodom olicenom u rodjaku Yrkoonu...Sam Elrik je zavistan od svog maca Stormbringera koji mu daje snagu koju mu je priroda uskratila (Elrik je albino), prenoseci mu deo zivotne energije koju konzumira iz dusa palih protivnika ka kojima mac gaji neutazivu glad; to ga je neretko dovelo u situaciju da u kovitlacu borbe njegovom rukom, koju je mac vodio, stradaju nevini i njemu bliske i drage osobe (hence the nadimci Woman Slayer i Kin Slayer po kojima je poznat u game svetu). Vladari Melnibona su u dalekoj proslosti sklopili uzasne paktove sa najrazlicitijim bogovima i bicima haosa za koji je njegova vrsta prirodno opredeljena, i Elrik kao pripadnik kraljevske porodice moze da ih prizove i osloni se na njihovu pomoc kad god to prlike zahtevaju, mada i bogovi zbog svojih pobuda i hirova znaju nekad da namerno "zakazu" i ostave Elrika u neobranom grozdju. Za vreme njegove vladavine kao 428 i poslednjeg Imperatora Melnibona, njegov narod dozivljava klimax vekovne dekadencije i vecina stanovnistva se prepusta raznoraznim perverznim zadovoljstvima u drogama indukovanim vestackim snovima, povlaceci se u sve dublju izolaciju i popustajuci pred expanzijom covecanstva. Rezigniran ovakvim razvojem dogadjaja i rastrzan emocijama Elrik napusta svoju domovinu i odlazi da pronadje odgovore na pitanja koja ga muce.
Upravo su ti moralni izbori pred koje je Elrik stavljan, balansiranje izmedju sila Haosa i Reda, razna filozofska pitanja i Elrikov odnos sa njegovim polusvesnim macem Stormbringerom trebale da budu centralni deo interakcije sa npcovima i srz radnje u questovima.
Izvodjenje je trebalo da bude hibridno, rpg sa elementima point and click avanture; po najavama je to zvucalo srodno onome sto smo videli u falloutu/sanitariumu i igra je trebala da ima svoj jedinstven character advancment sistem (ne preterano komplikovan) i borbu koja bi vrlo verovatno bila potezna (gde god se pominje naglasavana je rec "takticki").
Stormbringer je otkazan u potpunosti negde na leto 2006 zbog nemogucnosti da se pronadje odgovarajuci distributer za igru i cela prica pada u vodu (iako je igra vrlo verovatno bila vec dobrim delom zavrsena)...
Svega nekoliko skrinshotova je pusteno u javnost da nam da nekakav utisak o tome kako bi igra mogla da izgleda na kraju...Prava steta jer verujem da bi u pitanju bil pristojna igra dostojana RPG klasika (:
p.s.- feel free da dodate svojeomiljene rpge ili rpge od kojih ste mnogo ocekivali ali se oni nikad nisu desili; to je cela ideja ove teme, da se na jednom mestu sakupe izgubljene nade rpg zanra^^