Prikaži potpunu verziju : Circle_Disaster()
NISAM NESTO SMART
26.6.2010, 21:03
Posto vidim da je ovaj podforum malo pust u zadnje vreme ajde da vam predstavim jednu moju malu igru...Posle neuspeha da napravim neku 3d igru odlucio sam da pocnem sa 2d igrama.Sad da kazem nesto o igri:
Igra se zove "Circle_Disaster()
Gameplay je vrlo jednostavan pokrecite igraca misem da bi izbegavali nepriljateje imate 5 zivota i naravno cilj je da imate sto veci scor.
Igra je napravljena u C++,koristio sam SDL biblioteku, i takodje pomocne biblioteke SDL_mixer(za sound effects),SDL_image(slike naravno:D) i SDL_ttf(za ispis teksta)
Sto se tice grafike i zvuka sve sam skinuo sa neta:D
E da igra pocinje odmah cim je startujete tako da budete spremni i kada puknete samo izadjite na esc.
Evo jedan screenshoot:
http://img412.imageshack.us/img412/3927/screenshoott.png (http://img412.imageshack.us/i/screenshoott.png/)
I link odakle da skinete igru(pogledaj drugu stranu)
Nisi stavio sdl_ttf.dll :)
A za igru ovako...
- Stavi da su ti spriteovi transparenti, nije dovoljno sto si im stavio crnu pozadinu.
- Ubrzaj malo gameplay.
- Uradi koliziju za krugove, ne za kvadrate :)
:ciao:
NISAM NESTO SMART
26.6.2010, 22:01
Nisi stavio sdl_ttf.dll :)
A za igru ovako...
- Stavi da su ti spriteovi transparenti, nije dovoljno sto si im stavio crnu pozadinu.
- Ubrzaj malo gameplay.
- Uradi koliziju za krugove, ne za kvadrate :)
:ciao:
Hvala na odgovoru..uopste nisam primetio za dll sad sam ga ubacio tako da problem resen...sto se tice trasparenta nisam bas puno obraco paznju na to videcu da to popravim ako me ne mrzi:D
A sto se tice kolizije ja sam vec odradio kruznu koliziju:a_whistli...sto si primetio neki problem oko kolizije?
Gameplay nije spor ja izdrzim 40 s i puknem 41 mi je rekord:D
Hvala na odgovoru..uopste nisam primetio za dll sad sam ga ubacio tako da problem resen...sto se tice trasparenta nisam bas puno obraco paznju na to videcu da to popravim ako me ne mrzi:D
A sto se tice kolizije ja sam vec odradio kruznu koliziju:a_whistli...sto si primetio neki problem oko kolizije?
Gameplay nije spor ja izdrzim 40 s i puknem 41 mi je rekord:D
Pa nema sta da te mrzi tu, ima sdl funkciju u kojoj samo podesis boju koja se ne iscrtava, a mozes i u photoshopu to da uradis jos lakse :)
Nisi uradio kruznu koliziju, kada dotaknem ivicu kvadrata sprajta koji treba da bude transparentan, gubim zivot...
Pa, ja sam igrao 115 sekundi i izgubio samo jedan zivot i to zbog te uvrnute kolizije :opanachke
I pogledaj malo popravi FPS...
NISAM NESTO SMART
26.6.2010, 22:22
Ok odradicu taj transparence...:D
Uradio sam kruznu koliziju i mozda nije bas precizna pa si stekao taj utisak
A sto se tice onih 115 s samo cu reci jednu stvar: citeru:p
Salim se naravno izgleda da onda nisam dobro cap-ovo fps a uradio sam isto kao iz onih lazy foo tuts. stavrno neznam sta nisam dobro uradio
Nije lose, uradi ovo sto ti kaze covek za transparentnost i stavi na game over ekranu neko rastart dugme a ne da gasim pa da opet palim (ili mi je to negde promaklo). Moze i negde da pise najbolje vreme ili 10 najboljih...
http://pokit.etf.ba/upload/pokit453fadbd8a1a3af50a9df4df899537b5.png
http://pokit.etf.ba/upload/pokit453fadbd8a1a3af50a9df4df899537b5.png
Same here, samo sto mi igra crashuje kad dodje do ~150 MB.
I da, pobrisi "djubre" za sobom :D
NISAM NESTO SMART
27.6.2010, 11:54
Same here, samo sto mi igra crashuje kad dodje do ~150 MB.
Ma to tako treba:a_whistli.....ne ozb tek sad vidim kakav sam nered napravio odnosno ja sam stavio onu load_image() funkciju u loop i naravno katasrofa ali sad bas gledam svaki put kad stavim izvan loop ne prikaze se na ekran?
fingerprint
27.6.2010, 14:50
Ma to tako treba:a_whistli.....ne ozb tek sad vidim kakav sam nered napravio odnosno ja sam stavio onu load_image() funkciju u loop i naravno katasrofa ali sad bas gledam svaki put kad stavim izvan loop ne prikaze se na ekran?
Daj sors, ili makar taj deo sorsa onda :)
Ma to tako treba:a_whistli.....ne ozb tek sad vidim kakav sam nered napravio odnosno ja sam stavio onu load_image() funkciju u loop i naravno katasrofa ali sad bas gledam svaki put kad stavim izvan loop ne prikaze se na ekran?
Pa kako se ne prikaze ? Sliku ucitas jednom, ne moras da je ucitavas svaki put kada prodjes kroz petlju :opanachke
NISAM NESTO SMART
27.6.2010, 16:32
Pa kako se ne prikaze ? Sliku ucitas jednom, ne moras da je ucitavas svaki put kada prodjes kroz petlju :opanachke
Pa tako sam i ja mislio i pokusao da ga stavim izvan loop i nece :confused:
Evo vam source sve osim timer class to vam ne treba source (http://www.mediafire.com/?12inz0cnzzj)
Napomena:nisam bas najbolje napisao code tako da ce vam trebati malo vremena da se snadjete
fingerprint
27.6.2010, 16:51
Savet, skini SDL_Image, i koristi njihov loader za slike.
Nisam citao sve u potpunosti, ali surface za player-a ucitavas posle game_init() u kome se nalazi game loop. Mozda je to problem :D ?
EDIT : Vidim da za "senemy" svaki put ucitavas sliku iznova. To baci pre game loop-a, jedanput ucitaj (kao i za player-a), i na kraju ih samo oslobodi.
NISAM NESTO SMART
27.6.2010, 17:32
Jao boze sta ja radim...ja sam cackao kod i postovao ovde a zaboravio da izbrisem promene otuda to za senemy.... nemam pojma videcu posle ali kazes kad ga stavim izvan loop nece da ucita :(
Naravno sad sam ispravio source i koristim SDL_Image
source (http://www.mediafire.com/?12inz0cnzzj)
fingerprint
27.6.2010, 18:43
Sad si stavio i senemy i player da se ucitavaju svaki cas :confused:
Imas funkciju load, gde vec ucitavas fontove, stavi u istu funkciju i ucitavanje svih slika.
void load()
{
Font = TTF_OpenFont ( "kberry.ttf", 40 );
BigFont = TTF_OpenFont ( "A.C.M.E. Explosive Bold.ttf",50 );
player = load_image( "red.png" );
senemy = load_image ("e.png" );
}
load() pozivas posle SDL_Init() a pre game loop-a, bas gde treba.
Prvi put si ucitavao player-a tek kad si izasao iz game loop-a, a posle zajedno sa neprijateljem u svakom frejmu.
PS : Daj posle ceo sors, ili kompajliraj za linux :D
NISAM NESTO SMART
27.6.2010, 18:51
Sad si stavio i senemy i player da se ucitavaju svaki cas :confused:
Imas funkciju load, gde vec ucitavas fontove, stavi u istu funkciju i ucitavanje svih slika.
void load()
{
Font = TTF_OpenFont ( "kberry.ttf", 40 );
BigFont = TTF_OpenFont ( "A.C.M.E. Explosive Bold.ttf",50 );
player = load_image( "red.png" );
senemy = load_image ("e.png" );
}
load() pozivas posle SDL_Init() a pre game loop-a, bas gde treba.
Prvi put si ucitavao player-a tek kad si izasao iz game loop-a, a posle zajedno sa neprijateljem u svakom frejmu.
PS : Daj posle ceo sors, ili kompajliraj za linux :D
Hvala ti fingerprint-u veoma puno sto si se potrudio da mi pomognes ali nazalost ja bolujem od jedne retke bolesti koja se zove retard....Ja vise od sat vremena lupam glavu zasto nece da radi kad tek onda uvidim da prvo trebam da rendujem screen odnosno da pozovem SDL_SetVideoMode() funkciju pre nego sto ucitam slike
E sad nije sve reseno iako mi se sad slike ucitavaju samo 1 funkcija za ispisivanje scora mi guta malo memorije nisam siguran da je to ok ali vidim da u lazy foo... su isto tako uradili i nisu stavili nikakvu napomenu u vezi toga...Tako da je to verovatno ok?
fingerprint
27.6.2010, 19:08
Hvala ti fingerprint-u veoma puno sto si se potrudio da mi pomognes ali nazalost ja bolujem od jedne retke bolesti koja se zove retard....Ja vise od sat vremena lupam glavu zasto nece da radi kad tek onda uvidim da prvo trebam da rendujem screen odnosno da pozovem SDL_SetVideoMode() funkciju pre nego sto ucitam slike
E sad nije sve reseno iako mi se sad slike ucitavaju samo 1 funkcija za ispisivanje scora mi guta malo memorije nisam siguran da je to ok ali vidim da u lazy foo... su isto tako uradili i nisu stavili nikakvu napomenu u vezi toga...Tako da je to verovatno ok?
Nema na cemu, i ne odustaj ;)
Ja odavno nisam koristio SDL, nisam to ni primetio XD
vasto lorde
27.6.2010, 21:09
jel si ceo kod pisao sam?
NISAM NESTO SMART
27.6.2010, 21:27
Jesam..doduse timer klasa je ista kao iz ovog tuta 13 (http://lazyfoo.net/SDL_tutorials/lesson13/index.php) posto mi je trebalo da regulisem fps
Jesam..doduse timer klasa je ista kao iz ovog tuta 13 (http://lazyfoo.net/SDL_tutorials/lesson13/index.php) posto mi je trebalo da regulisem fps
Cini mi se da su lose odradili "timer"... kada sam ja koristio SDL, imao sam isto problema sa fps-om, dok nisam promenio taj timer :)
NISAM NESTO SMART
28.6.2010, 14:47
Posto sam najzad zakrpio program da okacim link za skidanje....Sad ja mislim da je collision mnogo bolja sada(malo je preciznija), uradio sam onaj transparence iako i to ima svoje nedostatke(videcete o cemu govorim), poslusao sam ~Raf~ i ugradio restart dugme ali scor nisam(bice u sledecoj:D) takodje posto nisam siguran da li imam problem sa lockovanjem fps na GORNJOJ_STRELICI se ubrzava igra a na DONJOJ STRELICI se smanjuje brzina tako da ako ima problema mozete da podesite
E da na R se restartuje!
Link for the GAME (http://www.mediafire.com/?gxczzqgjvqe)
NISAM NESTO SMART
28.6.2010, 15:06
Kako sam znao da cu nesto da zaboravim:(.....Nema veze relinkovao sam tako da sad imate i SDL_ttf slobodno igrajte:D
Po izlasku iz igre me je dočekao "Don't send" :D
NISAM NESTO SMART
28.6.2010, 15:13
Pa meni se to ne desava neznam u cemu je problem da li ti se to svaki put pojavi?
Da, svaki put. Ne znam, možda je nešto i do mog kompa, ali čisto sumnjam... Probaću je ako stignem i na laptopu i na drugom kompu pa ću da ti javim da li se javlja ta greška ponovo ;)
uradio sam onaj transparence iako i to ima svoje nedostatke(videcete o cemu govorim)
Hahaha, pa sta si ovo crni sine uradio ? :D
Samo nek ti bude transparenta crna boja oko kruga i unutar kruga, a ne i na krugu. :opanachke
NISAM NESTO SMART
28.6.2010, 15:50
Hahaha, pa sta si ovo crni sine uradio ? :D
Iskreno ni sam neznam inace ne pada mi napamet sad to da menjam ubi sam se vise sa silnim greskama...
P.S. Inace izgleda da sam popravio onaj problem sto je doca imao :D
Uklonio je bug, sada je sve ok :D
Mislim, moraš da poradiš na transparentnosti i greškama, ali bar ove sada nema :)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.