PDA

Prikaži potpunu verziju : The Moment of Silence


Grond
3.5.2010, 1:29
Iznenadih se kada procesljah ovaj podforum, a ne nadjoh ovu avanKuru :confused: imajuci u vidu da je bila solidno primecena na ovim prostorima. Da ne EJAKULIRAM slova u prazno, evo vam SK opis pa iz njega mozete da pohvatate ono sto vam treba, ako niste upoznati: http://www.sk.rs/2005/05/siop16.html

Tek sam poceo da igram ali koliko sam video do sada, radi se o igri velicine a la The Longest Journey, smestenu u... uu... uuuu (OGNJU, NAJGORIH TENDENCIJA... (http://www.youtube.com/watch?v=cL-77S_9fuQ) (salim se)) 2044 godinu, znaci buducnost, sto mi se svidja i tako to, nisam jos zabrazdio u igru, e sad ono sto mi se ne svidja je kretanje lika sa scene na scenu, koje moze biti samo po jednom nacinu, zatim to sto nema autodetekcije kursora pri prelasku na sledecu scenu, vec moramo stisnuti "h" da bismo videli gde mozemo da ODEJAKULIRAMO :dzavo: sa svojim likom, a i njegovo kretanje nije bas fludino (iako je avanKura u pitanju), vec malo skljocavo ali nije tolika zamerka.

Vasi utisci?

Ime: The Moment of Silence
Razvojni tim/Izdavač: House of Tales / The Adventure Company + Digital Jesters
Godina: 2004/05
Pogled/Izvođenje: 3D извођење са пререндованим позадинама, 3D ликови
Tema: Футуризам, cyberpunk, вештачка интелигенција
Tip grafike: realizam
Oficijelni sajt: Више не постоји
Opis: http://www.sk.rs/2005/05/siop16.html
UHS link: http://www.uhs-hints.com/uhsweb/tmos.php
Za: Интересантано SF окружење и премиса тоталитарног друштва, наслућена невидљива претња.
Protiv: Рудиментално кретање лика по локацијама, потреба да се означе hotspots чак и када је у питању прелазак на другу локацију (лоша детекција), варљив утисак величине, мало активности по локацији, можда пребрз расплет, тј. сервиран као да се подразумева.
Radnja: Док главни лик пати од депресије због породичне трагедије и четује са женском са нета, одред специјалаца упада у суседни стан и одводе му комшију из руку његове жене и детета. Покушај да се сазна о чему се ради води до откривања завере планетарних пропорција...

Juraj
3.5.2010, 2:24
Ne izgleda mi loše i mislim da ću je staviti da se skida.

zoran845
3.5.2010, 10:38
Vasi utisci?:facepalm
Moj utisak je da ovaj podforum (iz meni nepoznatih razloga, takoreći potpuno neobjašnjivo) neodoljivo privlači ljude (pogotovu one koji se povodom avantura nikada nisu oglasili ili se istim povodom vrlo retko oglašavaju) da u njemu (pošto-poto, brže-bolje) otvore temu o nečemu (bilo čemu), a da se prethodno valjano ne potrude da sami nešto EJAKULIRAJU (?!?!) :facepalm o tome o čemu bi oni (valjda) hteli da drugi pišu i pune temu koju su (tako mudro, ko bi se toga setio? :cool::opanachke) otvorili.

avanKuru... EJAKULIRAM... mozemo da ODEJAKULIRAMO...:confused:
"Vickastost" u stilu EGZIBICIJE/EJAKULACIJE/MASTURBACIJE može da se toleriše ako je osoba koja je (naprasno) upražnjava prethodno uradila i štogod korisno (za ovu "sobu", a i onako), u protivnom (bar mene) samo iritira i podstiče da se "vickasti" turi na listu ignorisanih :mad:.
Čovek prvo treba da nauči da hoda, pa tek onda da trči; ako uradi obrnuto - padovi su neminovni. I teški.

Iznenadih se kada procesljah ovaj podforum, a ne nadjoh ovu avanturu :confused::icon_scra
Zašto bi, aman, svaka avantura (pa makar bila ne znam koliko poznata) morala tek tako ovde da ima svoju temu? U "tredovima" treba nešto dobro (korisno, interesantno, po mogućstvu LIČNO, itd.) da stoji (pogotovu u njihovoj prvoj poruci) inače nam nisu ni od kakve vajde - nije potrebno da imamo temu o nekoj igri samo da bismo je imali na spisku (po sistemu "Živ mi Todor da se drži govor"). Ako ona isključivo služi za uvećavanje pen... broja tema u podforumu - neka, hvala, ne treba.
Lako je otvarati teme tako što ćete samo da pomenete igru o kojoj biste da se divani - dajte, napišite nešto o njoj ako i od nas ostalih očekujete da se oglasimo.

Tek sam poceo da igram... nisam jos zabrazdio u igru...Jedva da si počeo, ali tema je tu? :facepalm
Odigraj igru do kraja, pusti da se utisci malo slegnu, pa onda (ako baš moraš :() raspali da o igri pišeš.

Da ne EJAKULIRAM slova u praznoOdlična ideja, samo trebalo je ove zamisli i da se držiš.

P.S. Nemoj da misliš da imam nešto lično protiv tebe - odavno sam se spremao da povodom nepriličnog otvaranja tema kažem štošta. Tvoj postupak je bio samo neposredan povod, ne i uzrok ovog odgovora ("ejakulacije", kako bi ti rekao :opanachke).

Aha, znači ti umeš da pišeš - poruka #4 je u redu - samo si se namerno zavitlavao. Stvarno sam lako razdražljiv, pa me je ono usiljeno ubacivanje EJAKULACIJE nagnalo da odreagujem kako sam reagovao, ali da sam znao da možeš i bolje (a vidim da možeš) još žešće bih te opleo :p.
Jeste da ovde može da piše ko šta voli (demokratija u akciji: :qliranje::boxing::nov_explo:a_bleh::Freddy: :aplauz::ciao::(), ali pišemo o veoma konkretnim stvarima i treba da se trudimo (moje mišljenje) da ne budemo površni (u stilu "tras tema, tras 'Šta vi mislite?' i aj' zdravo, gotova priča"). Nemam ništa protiv da svako piše kako misli da dolikuje, ali tako da ipak nešto ima da se pročita kad autor odmakne ruke od tastature. Zato (i dalje) držim da ne treba otvarati teme bez dovoljno materijala koji će u uvodnoj poruci da se ponudi publici.

Grond
3.5.2010, 11:25
Hej cika Zoki, jesi u pravu samo sto se tice jedne stvari, a to je da sam otvorio temu da bi se divanilo o igri, e to si u pravu, za ovo ostalo, mislim da je pre "problem" u strukturi tvoje licnosti, nego realan. Razumem da teme trebaju da imaju solidnu upotrebnu vrednost i primetio sam (procitavsi skoro sve teme na ovom podforumu) da su mnoge otvorene dosta "tehnicki", sa svim relevantim podacima + iskustvo pokretaca teme, medjutim ono sto takodje jesam primetio je to da su mnoge teme otvorene u "opustenijem" maniru, mozda ne vickastom ali sigurno ne ni na nacin kontrolisan od SS jedinice, koji figurativno govoreci naravno, ti propagiras, a koji nazalost po tebe nikada nece biti potpuno ostvaren na svim tema, jer jednostavno svi ljudi ne vide jednu stvar na isti nacin. Bilo bi naivno da se kaze da se sve teme trebaju otvarati na nacin karakteristican za ovaj podforum, jer to dosta zavisi i od igrackog iskustva (sa avanturistickim igrama), zatim sa onim sto si ti spomenuo - da li je igra predjena ili ne i jos nekoliko faktora, slobodnog vremena itd. Imao sam to u vidu ali valjda znas da se covekov stav prema nekoj igri menja u odnosu koliko je odmakao u radnji/gameplayu i ponekad je najzanimljivije debatisati o igri "dok je gvozdje vruce" odnosno dok se igra...
Nemoj biti na kraj srca, razumem da te neke stvari mozda odranije iritiraju pa sam ja naleteo sa svojom blic-temom i "neobicnim" terminima ali opet nema realnog razloga da se cimas oko toga, narocito zato sto je SK forum i inace poznat kao "sterilan" (sto ja i nisam primetio) u kome poneki (ne svi) moderatori vole da kompenzuju nedostatke svoje licnosti izd*kavajuci se na temi u stilu Junkera Ju 87 koji naleti, baci "poklon" i aufpacken. Stereotipovi o procelavim kompjuterashima sa cvikama koji se ljute preko neta je nesto sto i nisam do sada gajio. Na ovaj forum nisam samo uleteo, redovno ga posecujem. Sto se tice vickastih termina koji ti smetaju, to je samo saljivo napisano, ne u kontekstu glupiranja, vec upravo zato sto je malo i naporno duze vreme citati samo "tehnikalije" i "akademske" fazone ali ok, ako je neprimereno, necemo vise.

ezenkiel
3.5.2010, 14:23
Btw, odigrao sam je prije nekoliko godina, i stvarno mi se dopala - dobra priča na temu Velikog Brata, dobre zagonetke, dobro izvedena transformacija glavnog lika od depresivca do čovjeka od akcije ... sve u svemu, ima moje preporuke :)

Pinball Wizard
12.5.2010, 15:18
Fenomenalna igra i topla preporuka :tapsh:

getawayblues
30.8.2010, 22:01
Malo se zaletjeh danas... Jako, jako zadovoljan. Otprilike, jako slican avanturisticki koncept kao The Longest Journey, sa nekim Fahrenheit-smekom... To mi je nekako glavni utisak bio citavo vrijeme - pa jbt, u nekom ovakvom smjeru je trebao Fehrenheit da se razvija, dominantno-avanturisticki, jos sa onom svojom manjom ili vecom nelinearnoscu i prividnom slobodom izbora koji posle uticu na sve... Ali, to nas sad ne interesuje...

Avantura koja bas, bas ne poznaje kompromise, ni u jednom trenutku ni mrvu van zanra, jako dobar balans dijaloga, ceprkanja po inventaru, i zagonetki koje su krajnje logicne. A produkcija, setting, sve... na nivou koji je izuzetan za jednu 3d avanturu.

ognjen_ogi
10.9.2010, 20:41
The moment of silence je igra koja ima pricu za cistu desetku. Ukusi su razliciti, bitno je da postoje ljudi koji umeju da prepoznaju prave stvari.

Laskaris
16.12.2010, 10:33
I ja poceh ovu igru i mogu reci da je odlicna - ima i par tehnickih nedostataka koji mogu da smetaju - kamera zna da "pobegne", prelaz na novi kadar nije oznacen svuda pa se moze desiti da se nesto i previdi, ali su prica i atmosfera bas dobri - "cyberpunk" fazon u 2044 godini a glavni junak je tip koga zivot bas ne mazi. Posle jednog upada policije u susedni stan zanimljiva avantura moze da pocne.