Prikaži potpunu verziju : UDK projekat
Par mojih drugara i ja smo pokrenuli neki projekat koji radimo u UDK (unreal development kit)... Za pocetak planiramo da izmodelujemo celo naselje i okruzenje na ostrvu (oko 100tinak gradjevina) i da odradimo walktrough kroz njega u UDK...Imamo i neki scenario za igricu, ako imate neke predloge ili mozete da nam pomognete u necemu, dobrodosli ste :) naravno i kritike su vise nego pozeljne, od toga ucimo :)
evo kako za sada izgleda (ovo je bas wip, materijali nisu finalni ni na ovim modelima)
http://www.youtube.com/watch?v=YBWcYUN_Tk4
Trenutno nisam u mogucnosti da pogledam video, ali, kako god, ja sam tu da vam pomognem oko necega ako mogu (testiranje npr, itd). Samo ne odustajte :)
Pa za sada nema nista da se kritikuje s'obzirom da je WIP i da je mapa bas prazna. Al eto recimo zvukovi su preglasni i kamera je preniska, neki moj licni utisak.
to je sledece sto moramo da odradimo, da podesimo visinu kamere na actoru, jeste preniska, ovako je otprike kao su mu oci na metar od zemlje... inace zvuk je preglasan zbog ovog grebera, nesto se pojacalo na ulazu.... sve jedno, cim odradimo jos nesto vece ja cu da postavim, pa da cujem vase misljenje, tnx :)
Btw kako stojite sa kodiranjem u UDK? Nisam se nesto baktao sa time, koliko je "tesko" raditi u njemu? Mislim citao sam na UDK forumu da su potrebne akrobacije da bi uradio save/load recimo i tako neke stvari.
Btw kako stojite sa kodiranjem u UDK? Nisam se nesto baktao sa time, koliko je "tesko" raditi u njemu? Mislim citao sam na UDK forumu da su potrebne akrobacije da bi uradio save/load recimo i tako neke stvari.
Zato kazem da za pocetak radimo samo walkhtrough, dok ne skapiramo te scripte tamo.... Inace default oruzje i hud smo da kazem lako otklonili sa Kismetom,
idemo lagano... za taj load/save sam i ja citao da je zeznut, mada sto vise vremena provodim u editoru to su mi neke stvari jasnije, nisam programer, ali
mislim da nekom iskusnijem ne bi bio nikakav problem da odradi sve to.
evo update.... testiranje camera trackinga i nekih trigera, ubacili par novih modela i doradili neke materijale.... idemo dalje.....
e da, model zenske je skinut sa neta i free je, sluzi nam samo dok ne odradimo nase, zgob testiranja :)
http://www.youtube.com/watch?v=DXtobT-KLxA
Samo napred .
I ja sam skoro dl UDK pa ga proucavam. Zaista sjajan alat
Da jeste, bas je zabavno raditi sa njim, ima nekih sitnih bugova, ali koliko vidim izbacuju mesecno update, tako da resavaju stvari :) Mi smo za ovih mesec dana bas dosta uradili u njemu, imamo oko 20tak nasih modela koje smo vec ubacili u engine. Ako stignemo danas da odradimo neke texture, postavicu update.
mali update i ispravak posta (odradilo se jos nesto u medjuvremenu)
http://www.youtube.com/watch?v=matV-SIWp0s
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/ruzice.jpg
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/th_bunar.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/?action=view¤t=bunar.jpg)
opet update :)
odradjena senka (mada ima jos dosta da se doradi), fracture objekti, ubaceni botovi i neki trigeri cisto kao test (igrica nece biti fps, ali moramo neke stvari da isprobamo), i jos neki modeli i animacije... to je to za sad... do kraja meseca mozda odradimo neki early wip demo, pa ce moci da se isproba, naravno ko hoce :)
evo prvo video :
http://www.youtube.com/watch?v=KaTHAwcSapE
i par screena:
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/th_UDK2010-03-0810-57-18-25.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/?action=view¤t=UDK2010-03-0810-57-18-25.jpg)
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/th_UDK2010-03-0810-55-50-82.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/?action=view¤t=UDK2010-03-0810-55-50-82.jpg)
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/th_UDK2010-03-0810-53-13-76.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/?action=view¤t=UDK2010-03-0810-53-13-76.jpg)
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/th_UDK2010-03-0810-52-11-43.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/?action=view¤t=UDK2010-03-0810-52-11-43.jpg)
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/th_UDK2010-03-0810-51-17-71.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/?action=view¤t=UDK2010-03-0810-51-17-71.jpg)
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/th_UDK2010-03-0810-50-49-87.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/wip%20game/?action=view¤t=UDK2010-03-0810-50-49-87.jpg)
Meni se čini samo da vam treba više objekata u okolini (na mapi), inače, good job :)
NISAM NESTO SMART
9.3.2010, 0:07
Uf extra grafika je stvarno za svaku :tapsh:....jedva cekam neki demo da probam.Keep up the good work:D
tnx , bice sve to puno, bas se modeluje, neki prvi demo mozda za mesec dana....
Jel mogu neke priblizne cifre koliko vam je trebalo da napravite ovo do sada? Koliko za modelovanje, koliko za proucavanje UDK-a, koliko za sklapanje scene... itd.
Zvanicno smo poceli da radimo 22.01.2010. znaci ima mesec ipo dana..
sve sto vidis je uradjeno za to vreme, ja sam pre toga radio na nekom drugom side projektu. Inace jos se uhodavamo, ostala dva modelara imaju odradjene modele koje jos nismo ubacili zbog materijala, tako da sam ja 80% toga sto se vidi odradio. Trenutno radim u editoru i modelujem okolinu i gradjevine kao i sitne asete, drugi radi na jednoj katedrali i to ce biti zavrseno za dve nedelje,kad planiramo da odradimo malo veci prikaz sta se uradilo.A treci modelar radi neke karaktere i statue trenutno, i njih mozda ubacimo za par dana. Muzika je inace nasa isto, i sve radimo uporedo, kako se neka deonica zavrsi tako isprobavamo zvucne efekte i muzicke teme.
Otpilike ovim tempom, dnevno se odradi oko jedan model, sa sve materijalom.Sada vise vremena provodim u UDK nego sto modelujem, proucavam kismet, da bi mi bilo lakse da komuniciram sa programerom kad dodje u tim :)
Inace kad imas dobro odradjene asete i kad sve pripremis, sklapanje scene ide veoma brzo, mislim da bi mogao za dva dana da sklopim sve ovo ponovo u UDK.
Koliko se brzo(ili sporo) napreduje, najbolje mozes da vidis ako uporedis video iz prvog posta sa ovim poslednjim :)
nov update, posle dva meseca rada :)
http://www.youtube.com/watch?v=0DZpnl1LQbI
Meni se sviđa kako napredujete. Keep it up :)
hvala doctore :) pa bas se trudimo oko ovoga, nisam ocekivao da cemo bas ovoliko da se angazujemo, ispalo je da svo slobodno vreme trosimo na igru :)
Geomaster
24.3.2010, 15:11
Eh, gde bi meni kraj bio da imam vas u mom timu :D
da neznate mozda gdje ima skinova kao sto su WWII ili Modern War ova orzuija su mi :boodala:
skinova? za sta skinovi? :confused:
skinova? za sta skinovi? :confused:
ma modeli oruzija...kao u cod4 ili slicno....
probaj da izguglas, stvarno ne znam ni jedan odredjeni sajt za to, ima ih na hiljade :/ jel i ti radis nesto u udk?
probaj da izguglas, stvarno ne znam ni jedan odredjeni sajt za to, ima ih na hiljade :/ jel i ti radis nesto u udk?
odustao sam od njega bas zbog modela, nekad radio ,a inace je odlican engine sad radim sa shiva 3d i dxstudio
pa ti mozes bilo koji model da koristis u njemu, ne kapiram zasto si odustao, samo export kako treba odradis iz bilo kog 3d programa.
pa ti mozes bilo koji model da koristis u njemu, ne kapiram zasto si odustao, samo export kako treba odradis iz bilo kog 3d programa.
ma nije meni problem export model nego davno je to bilo manje iskustva a i msm da nisam mogao da zakacim skripte za oruzije tako nesto pa sam poludio i odustao....ili sam zakacio al to nije bilo to :D
novi update sajta i napokon ime igre :
http://nasaigra.weebly.com/index.html
Geomaster
26.3.2010, 15:06
novi update sajta i napokon ime igre :
http://nasaigra.weebly.com/index.html
Igra se zove Neulasumium?
Geomaster
26.3.2010, 15:20
Niste razmišljali o nečemu... jednostavnijem? ;) Ovo se još teže pamti od Arilienta: Shadow of Ierilth :D
pa.... kad se izgovori 10 puta zapamti se :D svidelo nam se ime, nema ga nigde i taj svet se zove neulasum, tako da nesto smo uklopili....
Neulazum? Nema ulaza? ;)
To mu dođe kao onaj unobtainium iz Avatara, a? :D
nema ulaza moze da bude povezano sa naslovom :D lepo uoceno... ali sa mineralima nema veze :)
Evo update-a, da ne pomislite da smo se uspavali :) Upgradeovali smo teren, poradili na post efektima i jos nekim sitnicama, poceli smo da radimo glavni meni i prvi quest, pa mozda uskoro uploadujemo bar neki mali demo ....
http://www.youtube.com/watch?v=iHHAnx0ySLk
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/th_newposteff.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/?action=view¤t=newposteff.jpg)
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/th_post1.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/?action=view¤t=post1.jpg)
http://i758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/th_post2.jpg (http://s758.photobucket.com/albums/xx229/hr0nic/?action=view¤t=post2.jpg)
"Neulasumium" :D
Svidža mi se ovo, ne znam za druge, po meni je super, mislim, za oko :)
Ne znam kakvi će biti questovi ali sa vizuelne strane je popriličo ok... Mada bih ja tu "nagurao" još vegetacije ;)
Ne mnogo, ali još malo :) Uostalom, to je samo moj ukus... :)
sasha vukelic
20.4.2010, 8:44
pa dobro ime nije lose (mozda je moglo biti malko krace?), ali koje je znacenje? odakle je nastala ta rijec?
ime smo generisali pomocu generatora:) pa smo malo izmenili, to je svet u kome se igra desava
sasha vukelic
22.4.2010, 8:21
sto se mene tice, u redu je. samo nemojte dodavati npr. jos "nepoznatih" rijeci, ako bude duzi naziv: Neulasumium: Klibtyx, the path of Arglymw
hehe, u pravu si, necemo to da radimo, dovoljno je i ovako :)
edit:
mali update vegetacije i skybox-a
http://www.youtube.com/watch?v=PN3S0a5W6-M
Zanimljivo... Jedino sto bih vam zamerio je nedostatak "zivota". Ali sve u svemu, svaka cast. Samo tako nastavite :ciao:
vasto lorde
3.5.2010, 21:07
evo videh i ja. odlicno izgleda, modeli su vrhunski, atmosfera takodje. mada bih se slozio s kolegom da malo poradite na dodavanju malo zivota u igru (nisam siguran koliko trenutno imate protivnika u igri). samo napred.
Komentar na poslednji okačeni video...
Izgleda fino, osim jednog malog detalja. Trava previše štrči. Čini mi se da je problem u tome što stavljate zeleni objekat na braon podlogu, bez ikakvog prelaza između. Probajte da pozelenite malo oblast na zemlji gde je trava. Sve ostalo je izgleda skladno.
Ok, mogao bih da teram mak na konac sa terenom koji baš i ne izgleda kao nešto što bi moglo da postoji u stvarnosti, ali to je problem sa manje više svakom igrom ovih dana, a i ako hoću realan teren, lepo ću da upalim Google Earth ili nešto slično ;)
BTW, hoće li ovo biti punokrvna igra, ili samo vežbate map-making veštine?
Zanimljivo... Jedino sto bih vam zamerio je nedostatak "zivota". Ali sve u svemu, svaka cast. Samo tako nastavite :ciao:
hvala, bice zivota, izradjujemo karaktere trenutno i to nam oduzima dosta vremena, nismo hteli da kacimo snimke sa tudjim (probnim) karakterima :)
evo videh i ja. odlicno izgleda, modeli su vrhunski, atmosfera takodje. mada bih se slozio s kolegom da malo poradite na dodavanju malo zivota u igru (nisam siguran koliko trenutno imate protivnika u igri). samo napred.
hvala, bice protivnika, mada ce vise biti karaktera sa kojima ce se komunicirati radi resenja nekih kvestova....
Komentar na poslednji okačeni video...
Izgleda fino, osim jednog malog detalja. Trava previše štrči. Čini mi se da je problem u tome što stavljate zeleni objekat na braon podlogu, bez ikakvog prelaza između. Probajte da pozelenite malo oblast na zemlji gde je trava. Sve ostalo je izgleda skladno.
Ok, mogao bih da teram mak na konac sa terenom koji baš i ne izgleda kao nešto što bi moglo da postoji u stvarnosti, ali to je problem sa manje više svakom igrom ovih dana, a i ako hoću realan teren, lepo ću da upalim Google Earth ili nešto slično ;)
BTW, hoće li ovo biti punokrvna igra, ili samo vežbate map-making veštine?
tnx, u pravu si za travu i sve to si lepo uocio, imamo problema sa tim layerom, neki deo terena jednostavno ne mozemo da predjemo, UDK nam baguje samo tako sa jos jednim layerom.
Mi bas pokusavamo da napravimo teren kojeg nema u stvarnom svetu :P
U pocetku smo ovo radili samo radi treninga i ucenja game dev-a, pa kad se skupila solidna ekipa, odlucili smo da se ipak napravi igra. Tako da ce ovo biti igra :)
Hvala svima koji komentarisu i prate ovu temu, uskoro update :)
vasto lorde
4.5.2010, 20:29
hvala, bice zivota, izradjujemo karaktere trenutno i to nam oduzima dosta vremena, nismo hteli da kacimo snimke sa tudjim (probnim) karakterima :)
bas naprotiv, trebali ste, bas bih voleo da vidim kako to izgleda. samo obavezno trazite dozvolu da se njihov model pojavi u vasem demo klipu i napisite sve, kad dobijete dozvolu od njih okacite video i naznacite ciji su modeli. zainteresovan sam da vidim kako bi to izgledalo.
cini mi se da smo u nekom videu imali neke karaktere, ali to je sve bilo probno, isprobavali neke animacije i jos neke stvari oko kvestova, pravi posao tek nas ceka...
veliko bi nam cimanje bilo da ponovo ubacujemo karaktere na kojima smo isprobavali scripte i ostale stvari samo radi videa, cim se ispegla scenario za taj deo mape, bice sve to postavljeno i objavljeno :)
evo nesto starije, tu smo imali neka kretanja
http://www.youtube.com/watch?v=0DZpnl1LQbI
vasto lorde
4.5.2010, 22:20
lepo lepo svidja mi se, kao sto vec rekoh keep it up. da li imate ranijeg iskustva u animaciji?
Deo tima ima, ali nista specijalno, vise je to tehnicka animacija bila u pitanju. Mada kad karakteri budu krenuli, imamo podrsku ortaka koji vec vise godina radi profesionalno karakterne animacije, i moci ce da nam pomogne, tj vec nam daje neke smernice sta i kako....
vasto lorde
4.5.2010, 22:29
uh, zavidim vam. ja sam imao velike probleme zbog animacije za vreme projekta moje igre.
kakvih problema? sta je bilo sa igrom?
jeste jedan od najvecih problema ta karakterna animacija, ljudi moraju da se krecu prirodno, i ponasaju isto prirodno, cak i onaj koji nema pojma o animaciji moze da primeti greske kod karaktera....
vasto lorde
4.5.2010, 22:40
kakvih problema? sta je bilo sa igrom?
jeste jedan od najvecih problema ta karakterna animacija, ljudi moraju da se krecu prirodno, i ponasaju isto prirodno, cak i onaj koji nema pojma o animaciji moze da primeti greske kod karaktera....
igra nije dovrsena do kraja, ali je vise i bila planirana kao usavrsavanje mojih sposobnosti nego kao uspesni projekat :) prvi problem mi je bio rigging, kao pocetnik u toj oblasti nisam mogao dobro da riggujem karaktere koje sam nasao na netu. glavni problem je bio vertex weight, zato sto je tranzicija bila dugacka pa se koleno recimo bukvalno gibalo 1/4 svoje duzine kada okrenem zglob. dalje, animacija je izgledala nestvarno, sto zbog loseg rigginga, sto zbog toga sto je pokreta jednostavno nedostajalo. sa programerskog aspekta, nisam nailazio ni na kakve probleme i sve je bilo savrseno isprogramirano ali je 3D modeling/animation deo bio jako problematican.
virtualstefan
10.4.2012, 19:09
imam problema sa importovanjem iz 3ds maxa u UDK. ako neko moze da mi kaze u koji fajl treba da sacuvam tamo ima dosta, ja sam moj sacuvao u .ASE ali kad importujem prijavi gresku, pa ako neko zna neka napise, treba mi hitno, hvala:):)
kako bre podize ovu temu, hehe :) Koju gresku ti tacno izbaci UDK? Probaj exportuj u .fbx ili .dae (collada) pa vidi kako ce da se ponasa...
Nego, šta bi sa ovim projektom?
rasturila se ekipa... svakom se ukazale neke bolje prilike i eto... ja nisam uspeo sam mnogo da odradim :/ Mada ovaj projekat je i bio zamisljen vise kao uvezbavanje neko, dosta smo naucili :)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2024, vBulletin Solutions, Inc.