PDA

Prikaži potpunu verziju : wireless povezivanje komjutera i laptopa


ladycroft
15.10.2009, 16:26
totalan sam laik po ovom pitanju, pa molim za pomoc...
imam kablovski internet na desk kompjuteru i laptop koji ima ugradjen wireless, sta mi je potrebno da laptop povezem sa desk kompjuterom? Cula sam za neke USB adaptere, tj. videla sam da se dobijaju uz Belkinov Wireless Router.. e sad, da li je meni dovoljan taj USB adapter i da li bi on isao u desk kompjuter i onda samo ukljucim wireless na laptopu ili mi je potreban i taj router? i kako bi se onda taj ruter povezao sa ovim sto ga imam od SBB-a? pls help! :(

vlajo
15.10.2009, 16:29
Nije mi jasno, da li hoćeš da povežeš tj. umrežiš laptop i desktop ili da laptop povežeš sa internetom i desktop računarom?

dzonihsv
15.10.2009, 16:31
Najbolja opcija ti je da kupiš Wireless ruter jer ćeš tako moći da imaš internet konekciju i na laptopu a ujedno će ti laptop biti povezan i sa desktop računarom.

Znači, ova kombinacija, kabl iz modema (kojeg sada imaš) ide u WiFi ruter, podešava se mreža na tom ruteru, preko kabla se dalje kači desktop, a bežičnim putem se kači laptop. Onda imaš net i na jednom i na drugom raćunaru a ujedno su i povezani (međusobno).

ladycroft
15.10.2009, 19:00
Nije mi jasno, da li hoćeš da povežeš tj. umrežiš laptop i desktop ili da laptop povežeš sa internetom i desktop računarom?
hocu laptop da povezem sa internetom i desktop racunarom koji ga vec ima.. :)

ladycroft
15.10.2009, 19:04
Najbolja opcija ti je da kupiš Wireless ruter jer ćeš tako moći da imaš internet konekciju i na laptopu a ujedno će ti laptop biti povezan i sa desktop računarom.

Znači, ova kombinacija, kabl iz modema (kojeg sada imaš) ide u WiFi ruter, podešava se mreža na tom ruteru, preko kabla se dalje kači desktop, a bežičnim putem se kači laptop. Onda imaš net i na jednom i na drugom raćunaru a ujedno su i povezani (međusobno).